pffff enig idee hoeveel topics ik van Meki dicht heb gegooid?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:00 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik vind sp3c geen goede mod
hij is bevooroordeeld
geeft duidelijk mensen met een allochtone achtergrond een soepeler behandeling
en alle topics die met homoseksualiteit te maken hebben gooit ie dicht of edit hij weg
maar uitspraken waarin homo;’s tot op het bot beledigd worden laat hij staan
waar gaat dit heen met fok ?![]()
De mijne was allemaal onterechtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
pffff enig idee hoeveel topics ik van Meki dicht heb gegooid?
over homo's maar 1 en die heb ik weer open gemaakt ... nu ja over tien minuten 2 als dit zo doorgaat
Vervolgens geef ik een historisch feit aan waarin de leider van zijn geloof een bewezen pedofiel is, als hij op basis van geloof beweerd dat homos niet mogen trouwen, is het des te hypocrieter dat mijn post wel als offtopic wordt gezien, ik verzoek terugplaatsing van mijn tekst.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zie dat causaal verband niet. Hij somt 3 groepen op (in het absurde getrokken). Die overigens niks met elkaar gemeen hebben.
Sp3c reageerde als mod/user in dat topic. En hij reageerde er ook niet op. Waarschijnlijk zag hij er ook geen kwaad in.
ja en iedereen in de gevangenis is onschuldigquote:
wat heeft de leider van zijn geloof in godsnaam met de paus te maken?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vervolgens geef ik een historisch feit aan waarin de leider van zijn geloof een bewezen pedofiel is, als hij op basis van geloof beweerd dat homos niet mogen trouwen, is het des te hypocrieter dat mijn post wel als offtopic wordt gezien, ik verzoek terugplaatsing van mijn tekst.
leg uit?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vervolgens geef ik een historisch feit aan waarin de leider van zijn geloof een bewezen pedofiel is, als hij op basis van geloof beweerd dat homos niet mogen trouwen, is het des te hypocrieter dat mijn post wel als offtopic wordt gezien, ik verzoek terugplaatsing van mijn tekst.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en iedereen in de gevangenis is onschuldig
Wat hebben pedofielen met homoseksuelen te maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat heeft de leider van zijn geloof in godsnaam met de paus te maken?
Maar hoevaak zie jij datquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja natuurlijk als ik zie dat , dat het waarheid is verander ik mijn gedachten riching die kant op
Net zo weinig als de profeet Mohammed.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat hebben pedofielen met homoseksuelen te maken.
'Dus je gelooft wel in Buchari als het om zijn huwelijk gaat, maar niet om dezelfde bronnen wanneer het gaat dat hij een profeet van God is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Muhammad's_marriages#Aisha
een huwelijk met een pacifist zal nogal scheve ogen trekken bij mij op de werkvloer dus helaasquote:
Als ik met jou trouw, staat mijn geweer altijd op SCHerp lieverdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
een huwelijk met een pacifist zal nogal scheve ogen trekken bij mij op de werkvloer dus helaas
En dat "geweer" is waarschijnlijk niet je Nokia gsm?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik met jou trouw, staat mijn geweer altijd op SCHerp lieverd![]()
nixquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat hebben pedofielen met homoseksuelen te maken.
* sp3c denkt huiverig aan het gebroken geweertjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik met jou trouw, staat mijn geweer altijd op SCHerp lieverd![]()
Dat zou een slechte beslissing zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
pffff enig idee hoeveel topics ik van Meki dicht heb gegooid?
over homo's maar 1 en die heb ik weer open gemaakt ... nu ja over tien minuten 2 als dit zo doorgaat
Ik gaf alleen maar dit punt aan omdat BSB het over huwelijken van pedofielen had, ik probeer niemand in zijn geloof te beletten dan wel te beledigen. Wie ben ik om jou te ontzeggen waarin jij wilt geloven? Net zoals ik mij het recht voor hou om te trouwen met een man. Niet alleen geeft de nederlandse wet ons dit recht, zelfs de Koran geeft mij dit recht, of wil jij ontkennen dat mensen die geen bedreiging voor moslims vormen zich niet met hun eigen gebruiken mogen bezig houden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Dus je gelooft wel in Buchari als het om zijn huwelijk gaat, maar niet om dezelfde bronnen wanneer het gaat dat hij een profeet van God is?
Hypocriet.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
* sp3c denkt huiverig aan het gebroken geweertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |