quote:Dizer Tom_Tom- en Andiyan kunnen in A'dam CS dezelfde trein nemen (van 17:17 of evt. eerder)
richting Hilversum Noord. Daar komen we in dat geval aan om 18:15 (of 17:45 indien een trein eerder)
WithMe & superhero nemen dezelfde trein richting Hilversum Noord, superhero stapt in WithMe's trein (van 15:38 of eerder) in Assen (aldaar om 15:57 of eerder).
Via Hilversum komen zij in dat geval aan om 18:15 (of eerder)
Alle anderen die met de trein gaan, ik herhaal Alle anderen, reizen via Utrecht. Zij kunnen elkaar allemaal in Utrecht CS ontmoeten als zij de trein van 17:54 richting Hilversum Noord nemen.
Uiteraard kunnen jullie ook weer eerder vertrekken. In Utrecht kunnen Californian_dreamer, PeRi, ShiNing_staR, Svensational, Tha_Erik, -Vaduz- en --Globe-- samen verder reizen.![]()
Jullie komen eveneens aan om 18:15 (of 17:45 indien een trein eerder)
Nee, dan ben ik voor Raffaquote:Op maandag 20 februari 2006 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sven? Als Ellengaat..ben je dan ook voor Angy
?
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik voor Raffa.
Wees gewoon voor Angeliquequote:Op maandag 20 februari 2006 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik voor Raffa.
Wat is dat met die Angelique hype van de laatste tijd?quote:
Wat is dat met die Floortje hype van de hele tijdquote:Op maandag 20 februari 2006 23:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat is dat met die Angelique hype van de laatste tijd?![]()
Krijg geen spijt: Stem Angelique, Stem Kwaliteit!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat is dat met die Angelique hype van de laatste tijd?![]()
Touchéquote:Op maandag 20 februari 2006 23:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Wat is dat met die Floortje hype van de hele tijd![]()
Lekkerquote:Op maandag 20 februari 2006 23:40 schreef sbientje het volgende:
lynx en ik gaan naar de mac, vind ikik hou van de mac
Budel.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:48 schreef chansadres het volgende:
Alwaysthebest! Kom jij uit Weert?
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Krijg geen spijt: Stem Angelique, Stem Kwaliteit!
Dichtbij ook nogquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dichtbij ook nog
Nederweert is hier
Anders ik welquote:Op maandag 20 februari 2006 23:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Cool.
Nu hoop ik nog meer dat je komt.![]()
Nee, die komt uit Almelo toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:56 schreef superhero87 het volgende:
[..]
He komt Daphne Bunskoek niet uit Nederweert?![]()
zij is een tukker..quote:Op maandag 20 februari 2006 23:56 schreef superhero87 het volgende:
[..]
He komt Daphne Bunskoek niet uit Nederweert?![]()
Als Ellen doorgaat ga ik rellenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:00 schreef Svensational het volgende:
Voorkom rellen, stem op Ellen
Ik heet Glenn.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:10 schreef Svensational het volgende:
Raffaëla, jij bent mijn cinderella
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
Ik vemoord je, Floortje
Floortje, het lekkere tussendoortje
Het wordt kantje boordtje voor Floortje
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
Floortje, het lekkere tussendoortje
Lekker is ze welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
een echte ster, dat is floortje,
de meid is zeker geen tussendoortje
ja, dat wel, maar kom op, Floor is the main course, dus absoluut geen tusendoortje...quote:
Idd, heb jij gelijk inquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, dat wel, maar kom op, Floor is the main course, dus absoluut geen tusendoortje...
maar wat ze ook is, lekker is ze wel
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd, heb jij gelijk in
Floor, dáár komen we voor
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:24 schreef Lynx666 het volgende:
SMS'en is zo gedaan, daarvoor in ruil zie je Floortje in de finale staan
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:26 schreef WithMe het volgende:
Ik wil chansadres wel 'meenemen'.
Stem Floor en Kliek, stem kwaliteitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:28 schreef superhero87 het volgende:
Kippenvel krijgt het publiek, dat komt door onze Kliek![]()
![]()
Echt welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:31 schreef Lynx666 het volgende:
Ga voor de enige echte "star", het meisje uit chansadres' avatar!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:31 schreef Lynx666 het volgende:
Ga voor de enige echte "star", het meisje uit chansadres' avatar!
en van de rest elk één.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:32 schreef superhero87 het volgende:
zucht ik zit hier tussen 3 floortje aanhangers![]()
Donequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:30 schreef Andiyan het volgende:
WM!![]()
Lynx, je kan het lijstje completen met Chan & Natalie.![]()
O jee, dan zorgt mijn keuze weer voor een dilemma?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
Oh shit, Natalie wou samen met Steenz geloof ik, denk niet dat ze in d'r eentje komt.. Dus dat van mij is nog niet zeker
.
No problem herequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, aw, come on, ik beoordeel je niet op jouw voorkeur, want van Angelique word ik niet ziek
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
ster-allures stoort je? wees dan slim en stem op Floortje
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
No problem here![]()
He Andiyan, kom es online op msn
ophalen is dus geen optie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:38 schreef WithMe het volgende:
Waar woon je eigenlijk chansadres?
Ah okee, ik vroeg me al af wat NeijWieert was.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:39 schreef chansadres het volgende:
Nederweert, dicht bij waar Alwaysthebest woont
Das luxe!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:43 schreef chansadres het volgende:
een overnachting in Hilversum
Dus, dan zijn er voor ons ook nog mogelijkheden via jou, als ik het goed begrijp?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:45 schreef chansadres het volgende:
Ben al vaker in Hilversum geweest en heb een paar aanknopingspunten
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:46 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dus, dan zijn er voor ons ook nog mogelijkheden via jou, als ik het goed begrijp?![]()
Had liever een Angie fan gezienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
wel leuk dat je mee gaat chan
Ik sprong in ieder geval op van mn stoel toen ik het verlossende mailtje binnenkreeg en de hele dag had ik een Laalaalaa-stemming.quote:
Wat Idols al niet bij een mens losmaaktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:03 schreef chansadres het volgende:
Mijn zus kwam boven en die vloog ik bijna om de nek
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:35 schreef WithMe het volgende:
[..]
O jee, dan zorgt mijn keuze weer voor een dilemma?![]()
Jij teruglezertquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:30 schreef PeRi het volgende:
Niks mis met nuggets van de Mac Sven. Piemol. Het zijn de lekkerste die er te krijgen zijn. Behalve die mama maakt.
Floor, een streling voor je oorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
ster-allures stoort je? wees dan slim en stem op Floortje
Ik ben ook blijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:03 schreef chansadres het volgende:
Morning after en ben nog steeds blij
Kom maar met een suggestie, ik weet niet hoe het daar uitziet en hoe lang het duurt om binnen te komen etc.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu de meet dichterbij kruipt:
Even slim om misschien wat dingen te gaan afspreken:
Hoelaat spreken we af?
Waar?
Het is volgende week alquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu de meet dichterbij kruipt:
Even slim om misschien wat dingen te gaan afspreken:
Hoelaat spreken we af?
Waar?
Nee, hij weet niet dat februari maar 28 dagen heeft...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef Lynx666 het volgende:
Dat countertje in de OP werkt ook lekker not
Sommige zijn er nog nooit geweest. En ik weet wel het mediapark te vinden (ben er vaker geweest ivm school maar ik weet nog dat ik vorige keer 1 uur heb gezocht naar Studio 22quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik dacht aan 18.30
Plaats is denk ik idd i/d foyer..maar waar? Dat pokkeding is best klein ghaha
mediapark is te zien vanaf station hilversum noord, dus dat moet geen probleem zijn. J emoet je melden bij de poort en ze verwijzen je dan naar de bussen. Die je wee rafzetten bij studio 22quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sommige zijn er nog nooit geweest. En ik weet wel het mediapark te vinden (ben er vaker geweest ivm school maar ik weet nog dat ik vorige keer 1 uur heb gezocht naar Studio 22) Dus ik kan wel wat mensen begeleiden naar MediaPark maar ik denk dat een bordje met Fok vooraan niet eens zo'n slecht idee is
![]()
Nope. Mag niet meer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:39 schreef chansadres het volgende:
Je kan toch via Noord gewoon te voet naar de Studio lopen of ligt dat aan mij?
quote:
Pim Fortuyn etcquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:40 schreef chansadres het volgende:
[..]Is ook weer lang geleden
Waar staan die bussen dan?
weet je hoe druk het is voor de deur? Dan heb je geen overzichtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het slimste lijkt me idd voor Studio 22.
Wel kouder dan binnen..
kaartcontrole is pas bij studio 22 zelfquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:42 schreef chansadres het volgende:
Moet je aan de buschauffeur het kaartje laten zien? Anders moet ik eerst met WithMe wat afspreken...
Rond 18.30 staat het meeste wel al binnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je hoe druk het is voor de deur? Dan heb je geen overzicht
en de sterren zijn dan al bijna op!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Rond 18.30 staat het meeste wel al binnen
dan ga je toch lopendquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja, die bussen, helemaal vergeten
Lukt het dan nog wel om de trein te halen van 23.18? Als je ook nog helemaal moet wachten tot de bus vertrekt..
Wil je dan nog eerder afspreken?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en de sterren zijn dan al bijna op!
aangezien veel van Fok een ster wilt hebben.... kunnen we beter binnen afspreken
Nou als je een ster wilt dan moet je wel wat vroeger zijn jah.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wil je dan nog eerder afspreken?
Ik weet t:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou als je een ster wilt dan moet je wel wat vroeger zijn jah.....
Ik ben er echt wel rond half 6 hoor
jah 30 man valt wel mee tochquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik weet t:
We spreken gewoon 18.30 af in de foyer.
Iedereen die vroeger wil komen om een ster te bemachtigen kan dat gewoon doen
Plaats i/d foyer komt nog wel.
Veels te moeilijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:56 schreef chansadres het volgende:
Anders verdelen we het in twee groepen.
Mensen die een ster willen bemachtigen in 1 groep
Mensen die later komen in de andere groep.
Kunnen de mensen die met de trein gaan verzamelen voor Noord. En gezamenlijk naar de studio lopen.
en daar weer verzamelen met de mensen met de auto's
Is het wat?
er zijn maar 6 personen verdeelt over 2 auto's die metd e auto komenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:56 schreef chansadres het volgende:
Anders verdelen we het in twee groepen.
Mensen die een ster willen bemachtigen in 1 groep
Mensen die later komen in de andere groep.
Kunnen de mensen die met de trein gaan verzamelen voor Noord. En gezamenlijk naar de studio lopen.
en daar weer verzamelen met de mensen met de auto's
Is het wat?
Weinig boeiends maar je gaat rond 19.00 al studio in.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:05 schreef Svensational het volgende:
Waarom zo vroeg eigenlijk, wat gebeurt er in de 1.5 uur voor de uitzending?
En dan moeten we dus een uur wachtenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weinig boeiends maar je gaat rond 19.00 al studio in.
Wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan moeten we dus een uur wachten.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Dat je om 19.50 de studio inrent en klaar?
Nee, maar een uur is wel erg overdreven... Het hele publiek zit dus gewoon al een uur lang klaar?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar een uur is wel erg overdreven... Het hele publiek zit dus gewoon al een uur lang klaar?
Ik verwacht honderden mensen die met elkaar op de vuist gaan voor de beste plaatsenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Neuh..meeste bakvisjes willen achter de jury.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik verwacht honderden mensen die met elkaar op de vuist gaan voor de beste plaatsen
Wie?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]een uur lang Jacco en
Lee
Publieksopwarmers..Jacco zag je zaterdag in de kijkersminuut.quote:
wij mogen zelfs kwart voor 7 naar binnen... toch CDP?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar een uur is wel erg overdreven... Het hele publiek zit dus gewoon al een uur lang klaar?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:15 schreef chansadres het volgende:
Lijkt me logisch
Ik hoop dat Serge er is en dat Erik er naast moet zitten
Kijken hoe groot de mond dan is
shalalalalalalala challlalalalalal shalallalalalalala!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zolang ze geen Luv draaien vind k t goed
Jaccoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Publieksopwarmers..Jacco zag je zaterdag in de kijkersminuut.
Whehe thnx. Al was er veel op gescholden hoorde ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:28 schreef Fir3fly het volgende:
ff offtopic, maar Lynx, je TM track is best wel cool![]()
Ach, op de fok-server zitten bijna alleen maar noobs.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Whehe thnx. Al was er veel op gescholden hoorde ik. Te moeilijk, of ze snapten m niet
Het begint om 19.56quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:23 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb ff wat gefröbeld met een eigen php countertje. Je kunt m als je wilt in de OP zetten, Sven.
Ja dan begint de sfeer er in te komen.quote:
Dan kunnen we een uur lang met elkaar kennis maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
We zitten er met zn 30'en. Jezelf ken je wel (hoop ik), dus je hebt nog 29 anderen te leren kennen. Heb je dus net iets meer dan 2 minuten per persoon.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:21 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dan kunnen we een uur lang met elkaar kennis maken.![]()
Ik ben niet geïnteresseerd in de aanhang.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
We zitten er met zn 30'en. Jezelf ken je wel (hoop ik), dus je hebt nog 29 anderen te leren kennen. Heb je dus net iets meer dan 2 minuten per persoon..
Dat zeg je nuquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:35 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd in de aanhang.![]()
Note: Ik weet niet of 18:15 krap is qua tijd, anders wordt het 17:45, alles ene half uurtje eerder.quote:Dizer Tom_Tom- en Andiyan kunnen in A'dam CS dezelfde trein nemen (van 17:17 of evt. eerder)
richting Hilversum Noord. Daar komen we in dat geval aan om 18:15 (of 17:45 indien een trein eerder)
WithMe & superhero nemen dezelfde trein richting Hilversum Noord, superhero stapt in WithMe's trein (van 15:38 of eerder) in Assen (aldaar om 15:57 of eerder).
Via Hilversum komen zij in dat geval aan om 18:15 (of eerder)
Alle anderen die met de trein gaan, ik herhaal Alle anderen, reizen via Utrecht. Zij kunnen elkaar allemaal in Utrecht CS ontmoeten als zij de trein van 17:54 richting Hilversum Noord nemen.
Uiteraard kunnen jullie ook weer eerder vertrekken. In Utrecht kunnen Californian_dreamer, PeRi, ShiNing_staR, Svensational, Tha_Erik, -Vaduz- en --Globe-- samen verder reizen.![]()
Ja dat zeg ik nu, in de praktijk zal daar wel niets van terecht komen.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:44 schreef Andiyan het volgende:
Handig lijstje:
[..]
Note: Ik weet niet of 18:15 krap is qua tijd, anders wordt het 17:45, alles ene half uurtje eerder.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:46 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Even voor de goede orde het volgende. Uitzending is live, als in echt live. Misschien een vertraging van 1 seconde ivm de verbinding naar Luxemburg en terug. Maar geen Amerikaanse toestanden hier. Wij hopen juist op een 'nipplegate'.
Goed werk Andiyan!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:44 schreef Andiyan het volgende:
Handig lijstje:
[..]
Note: Ik weet niet of 18:15 krap is qua tijd, anders wordt het 17:45, alles ene half uurtje eerder.
Hey wat jammer nouquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:47 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
CDP...Lee is exit. Jammer voor hem, maar hij stond enorm in de weg op rechts (voor de kijkers links).
Ik ga aan de Raffaëlakant zitten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wij zaten sowieso altijd a/d Jacco kant.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:49 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ik begrijp dat we wat sterren apart moeten houden voor de Fokkers? Nieuw topic wie welke ster wil hebben lijkt me?![]()
Chansadres zit dus ook in die treinquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:44 schreef Andiyan het volgende:
Handig lijstje:
[..]
In Utrecht kunnen Californian_dreamer, PeRi, ShiNing_staR, Svensational, Tha_Erik, -Vaduz- en --Globe-- samen verder reizen.
Is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:49 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ik begrijp dat we wat sterren apart moeten houden voor de Fokkers? Nieuw topic wie welke ster wil hebben lijkt me?![]()
Die is er niet..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:49 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik ga aan de Raffaëlakant zitten.![]()
Joh dat snapte ik ook wel!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die is er niet..
Niet lullig bedoeld hoor maar t publiek zit echt kriskras door elkaar
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:51 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Die ster is ook belangrijk voor de persconferentie!!!
Ben benieuwd...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:51 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Die ster is ook belangrijk voor de persconferentie!!!
Is het al niet genoeg.quote:
Nou dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:59 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is het al niet genoeg.
We worden gewoon in de watten gelegd.
Waarom verontrust me dat een beetje
Op het moment dat we (of een aantal van ons) op het podium worden geroepen en geconfronteerd worden met onze eigen commentaren. Daar gok ik opquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik dus. Ik ben al superblij met alles wat er al geregeld wordt, maar er wordt telkens weer iets nieuws erbij geregeld. Ik bedoel; waar stopt het
.
Never gonna happen hoop kquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op het moment dat we (of een aantal van ons) op het podium worden geroepen en geconfronteerd worden met onze eigen commentaren. Daar gok ik op.
Dank jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:03 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Reken daar maar niet op!! Gaat niet gebeuren verzeker ik je.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:03 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:03 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Zodra alles binnen is , heb je mailquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:04 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
CDP stuurt mij weer even het sterren verlanglijstje neem ik aan? Gaan we dat fijn voor jullie regelen.
Cosmo had al info zei hij..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
is er al meer bekend over de persconferentie.... voor mij belangrijk: welke dag![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:06 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nummer gaat dus op singel uitkomen. Een platenmaatschappij heeft interesse om het uit te brengen.
Dat is K*T! 6 maart tot 9 maart ben ik in CP Kempervennenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:07 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Tip van de sluier (al voor vrijdag CDP!!). Maandag 6 maart.
Is het 's ocjhtends... ik ga rond 13;00 uur wegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:12 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
FF terug komen dan maar, zal de moeite waard zijn. Perstour komt er ook.
Aardig is het woord niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:02 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Zie het als gewoon aardig.
Ik voorspelde tijdens de leader v/d uitslag dat diegene op de krukken doorwaren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:15 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Char moment? We zitten de hele week te broeden op een manier om de uitslag bekend te maken. Iedereen (behalve de kandidaten) moet weten wat er gaat gebeuren, dus de procedure (nee niet de uitslag) staat al ruim van tevoren vast. Persoonlijk vond ik het perfect uitgevoerd, heb erg genoten van alle verbijstering.
Ik vond het echt geweldig!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:15 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Char moment? We zitten de hele week te broeden op een manier om de uitslag bekend te maken. Iedereen (behalve de kandidaten) moet weten wat er gaat gebeuren, dus de procedure (nee niet de uitslag) staat al ruim van tevoren vast. Persoonlijk vond ik het perfect uitgevoerd, heb erg genoten van alle verbijstering.
de meeste zitten 6 maart allang weer op school tochquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je komt dus met je Rexona Ster binnen bij de persconferentie?
Dan verwacht k een locatie als de HMH
Zoals ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de meeste zitten 6 maart allang weer op school toch
Mja, ws wel. Vanaf hier is ook alles best ver wegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:08 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik ook niet.Maar het is vast weer ver weg.
![]()
Ver voor al trouwens!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik voorspelde tijdens de leader v/d uitslag dat diegene op de krukken doorwaren.
idemquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:38 schreef sbientje het volgende:
ik ben 6 maart misschien vrij en misschien niet. Als ik vrij ben dan wil ik ook wel![]()
En ik?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:27 schreef chansadres het volgende:
Ik blijf in Hilversum overnachten als het goed is
Ik nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:27 schreef chansadres het volgende:
Mijn reisschema:
Heen:
Weert - 15:46
Utrecht - 16.59
Utrecht - 17.24
Hilversum Noord - 17.45
Ik blijf in Hilversum overnachten als het goed is dus terug hoef ik niet 's avonds
Wie moet er meer die trein hebben?
Ik zorg wel dat ik om 17:00 in Utrecht ben.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:39 schreef chansadres het volgende:
Maar ik kijk er ook naar hoelaat Withme vertrekt want hij heeft mijn kaartje of stuur je hem nog op?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:53 schreef chansadres het volgende:
Ik zal er staan met een bordje [WithMe]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:05 schreef chansadres het volgende:
Uhm, bedoel je die in de grote hal?
ik ookquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
Zal wel rustig worden op fok volgende week zaterdag
Ach, je kan het ook zo bekijken, de modjes zij óók niet aanwezigquote:
jah dat moeten we zeker doen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We moeten wel even leuke groepsfoto's maken tijdens de meet
ow jah....quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als het na de uitzending moet, en mensen moeten treinen halen enzo, dan is daar misschien geen tijd voor.
is ook goedquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het kan tijdens backstage toch wel even?
ok allemaal even slijmen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef Lynx666 het volgende:
Ow das wel gaaf, zo'n groepsfoto.Zeker voor het logo idd
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok allemaal even slijmen?
Zullen we een slijmtopic maken voor Mark![]()
Nou, het was nogal nutteloos.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
SVENNIEwaarom sluit je ons slijmtopic
vind ik van nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, het was nogal nutteloos.
ok dan leeest hij het van zelf welquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vraag het hier Miran. Mark leest toch terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |