Nou dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:59 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is het al niet genoeg.
We worden gewoon in de watten gelegd.
Waarom verontrust me dat een beetje
Op het moment dat we (of een aantal van ons) op het podium worden geroepen en geconfronteerd worden met onze eigen commentaren. Daar gok ik opquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik dus. Ik ben al superblij met alles wat er al geregeld wordt, maar er wordt telkens weer iets nieuws erbij geregeld. Ik bedoel; waar stopt het
.
Never gonna happen hoop kquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op het moment dat we (of een aantal van ons) op het podium worden geroepen en geconfronteerd worden met onze eigen commentaren. Daar gok ik op.
Dank jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:03 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Reken daar maar niet op!! Gaat niet gebeuren verzeker ik je.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:49 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ik begrijp dat we wat sterren apart moeten houden voor de Fokkers? Nieuw topic wie welke ster wil hebben lijkt me?![]()
Gelukkig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:03 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:03 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Zodra alles binnen is , heb je mailquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:04 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
CDP stuurt mij weer even het sterren verlanglijstje neem ik aan? Gaan we dat fijn voor jullie regelen.
Cosmo had al info zei hij..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
is er al meer bekend over de persconferentie.... voor mij belangrijk: welke dag![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:06 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nummer gaat dus op singel uitkomen. Een platenmaatschappij heeft interesse om het uit te brengen.
Dat is K*T! 6 maart tot 9 maart ben ik in CP Kempervennenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:07 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Tip van de sluier (al voor vrijdag CDP!!). Maandag 6 maart.
Is het 's ocjhtends... ik ga rond 13;00 uur wegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:12 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
FF terug komen dan maar, zal de moeite waard zijn. Perstour komt er ook.
Aardig is het woord niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:02 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Zie het als gewoon aardig.
Ik voorspelde tijdens de leader v/d uitslag dat diegene op de krukken doorwaren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:15 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Char moment? We zitten de hele week te broeden op een manier om de uitslag bekend te maken. Iedereen (behalve de kandidaten) moet weten wat er gaat gebeuren, dus de procedure (nee niet de uitslag) staat al ruim van tevoren vast. Persoonlijk vond ik het perfect uitgevoerd, heb erg genoten van alle verbijstering.
Ik vond het echt geweldig!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:15 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Char moment? We zitten de hele week te broeden op een manier om de uitslag bekend te maken. Iedereen (behalve de kandidaten) moet weten wat er gaat gebeuren, dus de procedure (nee niet de uitslag) staat al ruim van tevoren vast. Persoonlijk vond ik het perfect uitgevoerd, heb erg genoten van alle verbijstering.
de meeste zitten 6 maart allang weer op school tochquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je komt dus met je Rexona Ster binnen bij de persconferentie?
Dan verwacht k een locatie als de HMH
Zoals ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de meeste zitten 6 maart allang weer op school toch
Mja, ws wel. Vanaf hier is ook alles best ver wegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:08 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik ook niet.Maar het is vast weer ver weg.
![]()
Ver voor al trouwens!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik voorspelde tijdens de leader v/d uitslag dat diegene op de krukken doorwaren.
idemquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:38 schreef sbientje het volgende:
ik ben 6 maart misschien vrij en misschien niet. Als ik vrij ben dan wil ik ook wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |