Wie?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]een uur lang Jacco en
Lee
Publieksopwarmers..Jacco zag je zaterdag in de kijkersminuut.quote:
wij mogen zelfs kwart voor 7 naar binnen... toch CDP?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar een uur is wel erg overdreven... Het hele publiek zit dus gewoon al een uur lang klaar?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:15 schreef chansadres het volgende:
Lijkt me logisch
Ik hoop dat Serge er is en dat Erik er naast moet zitten
Kijken hoe groot de mond dan is
shalalalalalalala challlalalalalal shalallalalalalala!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zolang ze geen Luv draaien vind k t goed
Jaccoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Publieksopwarmers..Jacco zag je zaterdag in de kijkersminuut.
Whehe thnx. Al was er veel op gescholden hoorde ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:28 schreef Fir3fly het volgende:
ff offtopic, maar Lynx, je TM track is best wel cool![]()
Ach, op de fok-server zitten bijna alleen maar noobs.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Whehe thnx. Al was er veel op gescholden hoorde ik. Te moeilijk, of ze snapten m niet
Het begint om 19.56quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:23 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb ff wat gefröbeld met een eigen php countertje. Je kunt m als je wilt in de OP zetten, Sven.
Ja dan begint de sfeer er in te komen.quote:
Dan kunnen we een uur lang met elkaar kennis maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar een uur is wel erg overdreven... Het hele publiek zit dus gewoon al een uur lang klaar?
We zitten er met zn 30'en. Jezelf ken je wel (hoop ik), dus je hebt nog 29 anderen te leren kennen. Heb je dus net iets meer dan 2 minuten per persoon.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:21 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dan kunnen we een uur lang met elkaar kennis maken.![]()
Ik ben niet geïnteresseerd in de aanhang.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
We zitten er met zn 30'en. Jezelf ken je wel (hoop ik), dus je hebt nog 29 anderen te leren kennen. Heb je dus net iets meer dan 2 minuten per persoon..
Dat zeg je nuquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:35 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd in de aanhang.![]()
Note: Ik weet niet of 18:15 krap is qua tijd, anders wordt het 17:45, alles ene half uurtje eerder.quote:Dizer Tom_Tom- en Andiyan kunnen in A'dam CS dezelfde trein nemen (van 17:17 of evt. eerder)
richting Hilversum Noord. Daar komen we in dat geval aan om 18:15 (of 17:45 indien een trein eerder)
WithMe & superhero nemen dezelfde trein richting Hilversum Noord, superhero stapt in WithMe's trein (van 15:38 of eerder) in Assen (aldaar om 15:57 of eerder).
Via Hilversum komen zij in dat geval aan om 18:15 (of eerder)
Alle anderen die met de trein gaan, ik herhaal Alle anderen, reizen via Utrecht. Zij kunnen elkaar allemaal in Utrecht CS ontmoeten als zij de trein van 17:54 richting Hilversum Noord nemen.
Uiteraard kunnen jullie ook weer eerder vertrekken. In Utrecht kunnen Californian_dreamer, PeRi, ShiNing_staR, Svensational, Tha_Erik, -Vaduz- en --Globe-- samen verder reizen.![]()
Jullie komen eveneens aan om 18:15 (of 17:45 indien een trein eerder)
Ja dat zeg ik nu, in de praktijk zal daar wel niets van terecht komen.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:44 schreef Andiyan het volgende:
Handig lijstje:
[..]
Note: Ik weet niet of 18:15 krap is qua tijd, anders wordt het 17:45, alles ene half uurtje eerder.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:46 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Even voor de goede orde het volgende. Uitzending is live, als in echt live. Misschien een vertraging van 1 seconde ivm de verbinding naar Luxemburg en terug. Maar geen Amerikaanse toestanden hier. Wij hopen juist op een 'nipplegate'.
Goed werk Andiyan!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:44 schreef Andiyan het volgende:
Handig lijstje:
[..]
Note: Ik weet niet of 18:15 krap is qua tijd, anders wordt het 17:45, alles ene half uurtje eerder.
Hey wat jammer nouquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:47 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
CDP...Lee is exit. Jammer voor hem, maar hij stond enorm in de weg op rechts (voor de kijkers links).
Ik ga aan de Raffaëlakant zitten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wij zaten sowieso altijd a/d Jacco kant.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:49 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ik begrijp dat we wat sterren apart moeten houden voor de Fokkers? Nieuw topic wie welke ster wil hebben lijkt me?![]()
Chansadres zit dus ook in die treinquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:44 schreef Andiyan het volgende:
Handig lijstje:
[..]
In Utrecht kunnen Californian_dreamer, PeRi, ShiNing_staR, Svensational, Tha_Erik, -Vaduz- en --Globe-- samen verder reizen.
Jullie komen eveneens aan om 18:15 (of 17:45 indien een trein eerder)
Is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:49 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ik begrijp dat we wat sterren apart moeten houden voor de Fokkers? Nieuw topic wie welke ster wil hebben lijkt me?![]()
Die is er niet..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:49 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik ga aan de Raffaëlakant zitten.![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:49 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Joh dat snapte ik ook wel!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die is er niet..
Niet lullig bedoeld hoor maar t publiek zit echt kriskras door elkaar
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:51 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Die ster is ook belangrijk voor de persconferentie!!!
Ben benieuwd...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:51 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Die ster is ook belangrijk voor de persconferentie!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |