Nee, hij weet niet dat februari maar 28 dagen heeft...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef Lynx666 het volgende:
Dat countertje in de OP werkt ook lekker not
Sommige zijn er nog nooit geweest. En ik weet wel het mediapark te vinden (ben er vaker geweest ivm school maar ik weet nog dat ik vorige keer 1 uur heb gezocht naar Studio 22quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik dacht aan 18.30
Plaats is denk ik idd i/d foyer..maar waar? Dat pokkeding is best klein ghaha
mediapark is te zien vanaf station hilversum noord, dus dat moet geen probleem zijn. J emoet je melden bij de poort en ze verwijzen je dan naar de bussen. Die je wee rafzetten bij studio 22quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sommige zijn er nog nooit geweest. En ik weet wel het mediapark te vinden (ben er vaker geweest ivm school maar ik weet nog dat ik vorige keer 1 uur heb gezocht naar Studio 22) Dus ik kan wel wat mensen begeleiden naar MediaPark maar ik denk dat een bordje met Fok vooraan niet eens zo'n slecht idee is
![]()
Nope. Mag niet meer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:39 schreef chansadres het volgende:
Je kan toch via Noord gewoon te voet naar de Studio lopen of ligt dat aan mij?
quote:
Pim Fortuyn etcquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:40 schreef chansadres het volgende:
[..]Is ook weer lang geleden
Waar staan die bussen dan?
weet je hoe druk het is voor de deur? Dan heb je geen overzichtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het slimste lijkt me idd voor Studio 22.
Wel kouder dan binnen..
kaartcontrole is pas bij studio 22 zelfquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:42 schreef chansadres het volgende:
Moet je aan de buschauffeur het kaartje laten zien? Anders moet ik eerst met WithMe wat afspreken...
Rond 18.30 staat het meeste wel al binnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je hoe druk het is voor de deur? Dan heb je geen overzicht
en de sterren zijn dan al bijna op!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Rond 18.30 staat het meeste wel al binnen
dan ga je toch lopendquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja, die bussen, helemaal vergeten
Lukt het dan nog wel om de trein te halen van 23.18? Als je ook nog helemaal moet wachten tot de bus vertrekt..
Wil je dan nog eerder afspreken?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en de sterren zijn dan al bijna op!
aangezien veel van Fok een ster wilt hebben.... kunnen we beter binnen afspreken
Nou als je een ster wilt dan moet je wel wat vroeger zijn jah.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wil je dan nog eerder afspreken?
Ik weet t:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou als je een ster wilt dan moet je wel wat vroeger zijn jah.....
Ik ben er echt wel rond half 6 hoor
jah 30 man valt wel mee tochquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik weet t:
We spreken gewoon 18.30 af in de foyer.
Iedereen die vroeger wil komen om een ster te bemachtigen kan dat gewoon doen
Plaats i/d foyer komt nog wel.
Veels te moeilijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:56 schreef chansadres het volgende:
Anders verdelen we het in twee groepen.
Mensen die een ster willen bemachtigen in 1 groep
Mensen die later komen in de andere groep.
Kunnen de mensen die met de trein gaan verzamelen voor Noord. En gezamenlijk naar de studio lopen.
en daar weer verzamelen met de mensen met de auto's
Is het wat?
er zijn maar 6 personen verdeelt over 2 auto's die metd e auto komenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:56 schreef chansadres het volgende:
Anders verdelen we het in twee groepen.
Mensen die een ster willen bemachtigen in 1 groep
Mensen die later komen in de andere groep.
Kunnen de mensen die met de trein gaan verzamelen voor Noord. En gezamenlijk naar de studio lopen.
en daar weer verzamelen met de mensen met de auto's
Is het wat?
Weinig boeiends maar je gaat rond 19.00 al studio in.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:05 schreef Svensational het volgende:
Waarom zo vroeg eigenlijk, wat gebeurt er in de 1.5 uur voor de uitzending?
En dan moeten we dus een uur wachtenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weinig boeiends maar je gaat rond 19.00 al studio in.
Wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan moeten we dus een uur wachten.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Dat je om 19.50 de studio inrent en klaar?
Nee, maar een uur is wel erg overdreven... Het hele publiek zit dus gewoon al een uur lang klaar?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar een uur is wel erg overdreven... Het hele publiek zit dus gewoon al een uur lang klaar?
Ik verwacht honderden mensen die met elkaar op de vuist gaan voor de beste plaatsenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Neuh..meeste bakvisjes willen achter de jury.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik verwacht honderden mensen die met elkaar op de vuist gaan voor de beste plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |