en van de rest elk één.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:32 schreef superhero87 het volgende:
zucht ik zit hier tussen 3 floortje aanhangers![]()
Donequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:30 schreef Andiyan het volgende:
WM!![]()
Lynx, je kan het lijstje completen met Chan & Natalie.![]()
O jee, dan zorgt mijn keuze weer voor een dilemma?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
Oh shit, Natalie wou samen met Steenz geloof ik, denk niet dat ze in d'r eentje komt.. Dus dat van mij is nog niet zeker
.
No problem herequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, aw, come on, ik beoordeel je niet op jouw voorkeur, want van Angelique word ik niet ziek
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
ster-allures stoort je? wees dan slim en stem op Floortje
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
No problem here![]()
He Andiyan, kom es online op msn
ophalen is dus geen optie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:38 schreef WithMe het volgende:
Waar woon je eigenlijk chansadres?
Ah okee, ik vroeg me al af wat NeijWieert was.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:39 schreef chansadres het volgende:
Nederweert, dicht bij waar Alwaysthebest woont
Das luxe!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:43 schreef chansadres het volgende:
een overnachting in Hilversum
Dus, dan zijn er voor ons ook nog mogelijkheden via jou, als ik het goed begrijp?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:45 schreef chansadres het volgende:
Ben al vaker in Hilversum geweest en heb een paar aanknopingspunten
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:46 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dus, dan zijn er voor ons ook nog mogelijkheden via jou, als ik het goed begrijp?![]()
Had liever een Angie fan gezienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
wel leuk dat je mee gaat chan
Ik sprong in ieder geval op van mn stoel toen ik het verlossende mailtje binnenkreeg en de hele dag had ik een Laalaalaa-stemming.quote:
Wat Idols al niet bij een mens losmaaktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:03 schreef chansadres het volgende:
Mijn zus kwam boven en die vloog ik bijna om de nek
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:35 schreef WithMe het volgende:
[..]
O jee, dan zorgt mijn keuze weer voor een dilemma?![]()
Jij teruglezertquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:30 schreef PeRi het volgende:
Niks mis met nuggets van de Mac Sven. Piemol. Het zijn de lekkerste die er te krijgen zijn. Behalve die mama maakt.
Floor, een streling voor je oorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
ster-allures stoort je? wees dan slim en stem op Floortje
Ik ben ook blijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:03 schreef chansadres het volgende:
Morning after en ben nog steeds blij
Kom maar met een suggestie, ik weet niet hoe het daar uitziet en hoe lang het duurt om binnen te komen etc.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu de meet dichterbij kruipt:
Even slim om misschien wat dingen te gaan afspreken:
Hoelaat spreken we af?
Waar?
Het is volgende week alquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu de meet dichterbij kruipt:
Even slim om misschien wat dingen te gaan afspreken:
Hoelaat spreken we af?
Waar?
Nee, hij weet niet dat februari maar 28 dagen heeft...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef Lynx666 het volgende:
Dat countertje in de OP werkt ook lekker not
Sommige zijn er nog nooit geweest. En ik weet wel het mediapark te vinden (ben er vaker geweest ivm school maar ik weet nog dat ik vorige keer 1 uur heb gezocht naar Studio 22quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik dacht aan 18.30
Plaats is denk ik idd i/d foyer..maar waar? Dat pokkeding is best klein ghaha
mediapark is te zien vanaf station hilversum noord, dus dat moet geen probleem zijn. J emoet je melden bij de poort en ze verwijzen je dan naar de bussen. Die je wee rafzetten bij studio 22quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sommige zijn er nog nooit geweest. En ik weet wel het mediapark te vinden (ben er vaker geweest ivm school maar ik weet nog dat ik vorige keer 1 uur heb gezocht naar Studio 22) Dus ik kan wel wat mensen begeleiden naar MediaPark maar ik denk dat een bordje met Fok vooraan niet eens zo'n slecht idee is
![]()
Nope. Mag niet meer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:39 schreef chansadres het volgende:
Je kan toch via Noord gewoon te voet naar de Studio lopen of ligt dat aan mij?
quote:
Pim Fortuyn etcquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:40 schreef chansadres het volgende:
[..]Is ook weer lang geleden
Waar staan die bussen dan?
weet je hoe druk het is voor de deur? Dan heb je geen overzichtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het slimste lijkt me idd voor Studio 22.
Wel kouder dan binnen..
kaartcontrole is pas bij studio 22 zelfquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:42 schreef chansadres het volgende:
Moet je aan de buschauffeur het kaartje laten zien? Anders moet ik eerst met WithMe wat afspreken...
Rond 18.30 staat het meeste wel al binnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je hoe druk het is voor de deur? Dan heb je geen overzicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |