nee jij bent origineelquote:Op maandag 20 februari 2006 20:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kon echt niks beters verzinnen?
is wel eens sneller gewest idd, maar bek houwe als je zelf niet in staat bent een goede OP te makenquote:
Blauwe fascistquote:Op maandag 20 februari 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is wel eens sneller gewest idd, maar bek houwe als je zelf niet in staat bent een goede OP te maken
Die roesten nog harder dan Alfa'squote:
Er was inderdaad overdreven veel politegeweld. Persoonlijk werd ik uit de picket-line van de I.S. geslagen (kostte hen enige moeite) en in een nekklem afgevoerd. Door deze nekklem werd ik naar de grond gedrukt. Ondertussen vertelde zo'n blauwe fascist me om recht te lopen. Met een piepende stem kon ik nog vertellen dat ik dit dolgraag wilde, maar het niet lukte zolang zij me met drie man naar beneden drukte. Eenmaal uit het zicht van de camera's en de menigte lukte het me dankzij een stomp van een agent in mijn rug wel om rechtop te lopen. Resultaat: rugklachten en ziekmelding op mijn werk. Ik bood verder alleen passief verzet. Weet iemand of ik hier het korps haaglanden voor kan aanklagen?quote:
Maar die is mooiquote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef BoJo het volgende:
Enne Mercedes, dan vind ik deze leuker:
280 SE Coupe:
[afbeelding]
quote:Naslov ZASTAVA, AR 51
Novo/rabljeno rabljeno
Godina 1965
Cijena nije naznačena ( po dogovoru )
Opis Zastava Tip - AR Model - 51 Boja - riječno zelena Oblik karo - terenski Godina proizvodnje 1965 Diesel motor 44KW 1500cm3 Tel.: 051 818 127 Mob.: 098 941 6940 Cijena po dogovoru.
Ik wil gewoon een sloom pruttelhok dat je overal naar toebrengt met de stijl van vervlogen tijden...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef BoJo het volgende:
link naar die merc. http://www.ce-occasions.nl/classiccars.htm![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef BoJo het volgende:
En voor Alexxxx een Zastava:
[afbeelding]
[..]
Mijn eerste SCquote:Op maandag 20 februari 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Zastava
[PTA SlowChat] Zastava 850 Politie
is er een nummeringquote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mijn eerste SC![]()
![]()
toen had ik die nummering niet eens in de gaten![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mijn eerste SC![]()
![]()
toen had ik die nummering niet eens in de gaten![]()
Tja had ie maar een echte R moeten kopenquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2004 22:36 schreef Ballebek het volgende:
Hier een mededeling;
Ik trek mij voorgoed terug uit PTA en de rest van Fok! Forum.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:33 schreef BoJo het volgende:in mijn eerste SC topic maakte Ballebek al een BoJootje
!!
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2004 22:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben m'n muts al aan het wassen... Jeetje, wat stonk die zeg...
bron: autoweekquote:In de afgelopen tijd hebben verschillende partijen interesse getoond in de Smart Roadster. De auto is door Smart uit productie gehaald om kosten te besparen. Nu ziet het er naar uit dat de auto een toekomst krijgt als Britse sportauto.
Smart heef met het Britse Project Kimber een intentieverklaring getekend over het overnemen van de Smart Roadster. Project Kimber, geleid door James Kimber, mag het ontwerp van de Roadster en Roadster Coupé wijzigen, produceren en onder een andere merknaam verkopen. Ook mag Kimber de apparatuur kopen die bij de Roadster hoort en niet meer door Smart wordt gebruikt.
Op de Autosalon van Genève, is de Smart Roadster gewoon nog onder zijn oude merknaam te bewonderen. Daar wordt de ‘Collectors Edition’ gepresenteerd. Dat is de allerlaatste serie die in beperkte aantallen is gebouwd.
quote:Op donderdag 29 januari 2004 11:25 schreef BoJo het volgende:Goeiemorg..middag naja bijna middag allemaal
Vanmiddag weer een huurauto ophalen.
voorspel wat ik nu meekrijg :
-weer psies dezelfde vectra gts
-Opel Vectra (een andere)
-Renault Laguna
-Seat Toledo
-Ford Mondeo
-Audi A3
-Skoda Octavia
-Mazda 6
-Volkswagen Bora
-Nissan Primera
Lijstje van europcar gehaald. Antwoord volgt om ongeveer 17:00.
Waarom komt Ballebek niet meer hier
smartquote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef BoJo het volgende:
wel humor om terug te lezen, nu ben ik benieuwd welke auto ik nou van europcar mee had gekregen toen![]()
![]()
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2004 17:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Werk ze
Ik heb trouwens een Citroen Xsara Picasso meegekregen
Zo 1 en dezelfde kleur.
[afbeelding]
Het zit niet lekker, het rijd niet lekker, hij is van binnen lelijk en hij is van buiten lelijk.
Plaatje doet het niet meerquote:Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef BoJo het volgende:
nou dat was die "geweldige Picasso"![]()
[..]
ik doe wat ik wilquote:Op maandag 20 februari 2006 20:42 schreef ook_gek het volgende:
ja anders ga je effe allemaal ouwe quotes hier dumpen.
Nostalgiequote:Op maandag 20 februari 2006 20:42 schreef ook_gek het volgende:
ja anders ga je effe allemaal ouwe quotes hier dumpen.
ja al 2 jaar geleden blijkbaarquote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
Zijn we al bij 850?
Nee, maar wel bij het Zastava 850 topicquote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
Zijn we al bij 850?
Ja dagquote:Op maandag 20 februari 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar wel bij het Zastava 850 topic
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dagDat gaat echt niet gebeuren heur
![]()
Dat nummer komt maar 1 keer in m'n leven voor![]()
En jij gaat er op toezien dat het een volvo 850 t5r gaat worden![]()
Ga je ook een nickchange aanvragen nu?quote:
Die 1e racequote:Op maandag 20 februari 2006 20:42 schreef BoJo het volgende:
* BoJo voor de 86ste keer the fast and the furious kijkt![]()
Dat dat stuk vloer eruit tieftquote:Op maandag 20 februari 2006 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die 1e racedan staat die dude echt voor lul
![]()
quote:
kan dat hier danquote:Op maandag 20 februari 2006 20:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga je ook een nickchange aanvragen nu?![]()
Ga maar bij TF slijmen, ik vind de Zastava veel gaverquote:Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dagDat gaat echt niet gebeuren heur
![]()
Dat nummer komt maar 1 keer in m'n leven voor![]()
En jij gaat er op toezien dat het een volvo 850 t5r gaat worden![]()
Die is welquote:Op maandag 20 februari 2006 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
dat wijf in fast and the furious![]()
![]()
Jordana Brewster dus
slijmen helpt toch nietquote:Op maandag 20 februari 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga maar bij TF slijmen, ik vind de Zastava veel gaver
heb je er een gekocht???quote:
TF kan turbo's wel waarderen enzoquote:Op maandag 20 februari 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga maar bij TF slijmen, ik vind de Zastava veel gaver
nee, maar wel vast besloten dat het die er gaat komen. heb een mooie op het oogquote:
ze zijn allemaal wel vrij aan de forse prijs moet ik zeggen hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 21:02 schreef M5 het volgende:
[..]
nee, maar wel vast besloten dat het die er gaat komen. heb een mooie op het oog, maar moet nog ff sparen.
Joegoslavisch, en geen Pauperdingesquote:Op maandag 20 februari 2006 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
TF kan turbo's wel waarderen enzo![]()
Niet zo'n russische pauperbak![]()
Eerst was ik een 10 klepper met 150 pk van plan, maar ik ga nu door voor de 20 met 170 pk. net ff wat pittiger. Wel wat duurder, maar ook nieuwer.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze zijn allemaal wel vrij aan de forse prijs moet ik zeggen hoor![]()
In 10 dagen zo'n auto opbouwen?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Joegoslavisch, en geen Pauperdinges
Mn zwager gaat vrijdag weer voor 10 dagen naar Srebrenica, helepen met opbouwen.
Wat dacht je van de stad? Hij is als nedelrandse militair destijds mede verantwoordelijk voor het verwoesten van die stad, en ik vind het erg tof dat hij die weer helpt opbouwenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In 10 dagen zo'n auto opbouwen?![]()
Dat doe ik in 1 dag, pak een paar blikjes en bind deze met touwtjes aan elkaar.
Pleur er een grasmaaiermotor in en je bent klaar![]()
Dat zal veel benzine schelen per km.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef ook_gek het volgende:
kennis van mijn pa heeft een nieuw speelte gekoht. Hij deed zijn kia serento weg. Koste te veel qua benzine. Nu heeft hij maar een Golf R32 gekocht![]()
Zover was ik ook alquote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat dacht je van de stad? Hij is als nedelrandse militair destijds mede verantwoordelijk voor het verwoesten van die stad, en ik vind het erg tof dat hij die weer helpt opbouwen
20v was ook de opvolger van de 10v zo uit me hoofd!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Eerst was ik een 10 klepper met 150 pk van plan, maar ik ga nu door voor de 20 met 170 pk. net ff wat pittiger. Wel wat duurder, maar ook nieuwer.
Deze als die er dan nog staat :
link
dat was mijn reactie ook al. Nee dat is lekker goedkoop om te rijdenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat zal veel benzine schelen per km.Maar wel veel en veel leuker
Idd, de V5 10v is maar heel even geweest in de Golf linkquote:Op maandag 20 februari 2006 21:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
20v was ook de opvolger van de 10v zo uit me hoofd!
de 10v reed iets te ruw, waar de 20v veel soepeler en beter rijdt buiten het feit dat die op elk punt sneller is en er zelf een beter verbruik mee te halen is!!
pas maar op.....dat ding is gevaarlijk voor je rijbewijsquote:Op maandag 20 februari 2006 21:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat was mijn reactie ook al. Nee dat is lekker goedkoop om te rijden![]()
Ding trekt alles er uit man.
ach hij heeft ook al een porsche 911 turbo gehad en zijn rijbewijs heeft hij nogquote:Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
pas maar op.....dat ding is gevaarlijk voor je rijbewijs![]()
zoals?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:12 schreef BoJo het volgende:
Voor dat geld kan je toch veel mooiere en leukere auto's kopen M5![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
pas maar op.....dat ding is gevaarlijk voor je rijbewijs![]()
Maffiasleequote:Op maandag 20 februari 2006 21:16 schreef BoJo het volgende:
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v Sportronic Aut.
¤ 11.750
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Die voorkant vind ik dus niet mooi.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:16 schreef BoJo het volgende:
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v Sportronic Aut.
¤ 11.750
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
zijn er ook handgeschakelt en tsja de voorkant kan je weinig aan doen hequote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Die voorkant vind ik dus niet mooi.
Is niet handgeschakeld, en voor 'n automaat voel ik niet nog niet veel.
En een 155 niet?quote:
ja, 3 delen of zo.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
Goedenavond
Heb ik nog wat gemist?
daarnaast is ie erg groot (heb ik niet nodig), zuipt flink, de verzekering is hoog, afshrijving.. tsja zie de huidige verkoop prijs..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
zijn er ook handgeschakelt en tsja de voorkant kan je weinig aan doen he![]()
Hoe ziet volgens jullie de duivel eruit?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
Goedenavond
Heb ik nog wat gemist?
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
Goedenavond
Heb ik nog wat gemist?
ik wil ook warmte en zonquote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wil gewoon zon en foto's maken en zogewoon om half tien 's avonds op de fiets stappen en dan foto's maken ja!
bij vw/audi werken en dan subaru gaan rijdenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:20 schreef BoJo het volgende:
wat voor jou TF ?![]()
Subaru Impreza 2.0 GT Turbo 555 AWD Orgineel NL
Prijs
¤ 11.950
[afbeelding]
je moet ook niet nadenken als je een Alfa koopt, die koop je met je hart.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef M5 het volgende:
[..]
daarnaast is ie erg groot (heb ik niet nodig), zuipt flink, de verzekering is hoog, afshrijving.. tsja zie de huidige verkoop prijs..
Ah, niets dus?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoe ziet volgens jullie de duivel eruit?![]()
Duidelijk de A3quote:Op maandag 20 februari 2006 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bij vw/audi werken en dan subaru gaan rijden![]()
waarschijnlijk gaat het een van de volgende 2 worden, als lease dan![]()
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=41005&cache=no
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=36730&cache=no
De A3 natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
A3 is geil, maar een Bora is natuurlijk practischerquote:Op maandag 20 februari 2006 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bij de MB-dealer in Leeuwarden werkt echt niemadn die zelf in Mercedes rijdtquote:Op maandag 20 februari 2006 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Alsof ze bij hessing ook allemaal in Bentleys rondtoeren iddquote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij de MB-dealer in Leeuwarden werkt echt niemadn die zelf in Mercedes rijdtnou ja, één of twe verkopers misschien
Mooi detail is dat deze dealer ook smart, chrysler, jeep enz verkoopt....en daar rijden ze ook niet inquote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alsof ze bij hessing ook allemaal in Bentleys rondtoeren idd
Nee. D'r werd weer 'ns commentaar geleverd op m'n autokeuze.. dus dan maar wat duiderlijker maken dat ik het wél mooi vindquote:
Na de 190 serie is het ook bergafwaarts gegaan natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi detail is dat deze dealer ook smart, chrysler, jeep enz verkoopt....en daar rijden ze ook niet in
G-centrequote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef BoJo het volgende:
ohja helemaal vergeten te vertellen Alexxxx, er staat bij een G-Klasse dealer in Amstelveen een Unimog voor de deur![]()
![]()
jij kent ook alles hequote:Op maandag 20 februari 2006 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
G-centreDie hebben wel meer mooi spul ja
[afbeelding]
Deze is er ook omgebouwd als ik het goed heb
(c) en zo
Niet alles, wel veelquote:Op maandag 20 februari 2006 21:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij kent ook alles he![]()
ik moest maar eens een telefoon met 2 mp camera aanschaffen, kan ik tenminste fatsoenlijk pics maken van gespotte vehicles![]()
niks geleerd na die polo zie ikquote:Op maandag 20 februari 2006 21:32 schreef ThaFreak het volgende:
de nieuwe jetta rijdt gewoon erg goed en ziet er gewoon![]()
![]()
uit!
de A3 zie je daarin tegen weer vaak rijden (yuppenbak) waar de jetta een veel zakelijkere uitstraling heeft!
+ dat ik de jetta full options kan krijgen, leren bekleding en al die andere shit![]()
En 4 deuren is ook gewoon handigerquote:Op maandag 20 februari 2006 21:32 schreef ThaFreak het volgende:
de nieuwe jetta rijdt gewoon erg goed en ziet er gewoon![]()
![]()
uit!
de A3 zie je daarin tegen weer vaak rijden (yuppenbak) waar de jetta een veel zakelijkere uitstraling heeft!
+ dat ik de jetta full options kan krijgen, leren bekleding en al die andere shit![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga jullie even verlaten, ik ga mn boeken lezen voor morgen
onderhoud gaat toch via de lease dus dat boeit dan toch niet als der iets kapot gaatquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En 4 deuren is ook gewoon handiger
ik ookquote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef Fugie het volgende:
jetta, dan denk ik altijd aan F&F met die kansloze gozer die doodgeschoten wordt
dat heb ik overigens altijd een erg mooi model gevondenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef Fugie het volgende:
jetta, dan denk ik altijd aan F&F met die kansloze gozer die doodgeschoten wordt
jeps, niet goed om die te kijken voordat je moet gaan rijdenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:55 schreef BoJo het volgende:
krijg wel altijd zin om te scheuren bij het zien van die films![]()
mjahquote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
Please mia help me.... Please mia suck my dick mia oh mia
Zo slecht dat acteren![]()
mia was welquote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
Please mia help me.... Please mia suck my dick mia oh mia
Zo slecht dat acteren![]()
I live my life a quarter mile at a timequote:
Plus dat ik de andere helft zo wel in mn bed leesquote:
Mja en hoe dik opgenosst je bak ook niet is, je wordt eruit geboekt door een police cruiserquote:Op maandag 20 februari 2006 22:15 schreef BaraCuda het volgende:
Alle auto's raken behalve die van die kneus
Mja echt hard gaat het allemaal niet in die filmquote:Op maandag 20 februari 2006 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
Zo onverantwoord zo hard rijden in bebouwde kom![]()
Wat nou als der een kindje over steekt.
wie heeft de moraalridder bij de hand?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
Zo onverantwoord zo hard rijden in bebouwde kom![]()
Wat nou als der een kindje over steekt.
Ja net ookquote:Op maandag 20 februari 2006 22:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja echt hard gaat het allemaal niet in die film
Vooral het begin ook, als je die bakken ziet werken en grommen om een truck bij te houden
* BoJo krijgt NFS flashbacksquote:Op maandag 20 februari 2006 22:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja en hoe dik opgenosst je bak ook niet is, je wordt eruit geboekt door een police cruiser
Jij mag pas meepraten als je 200+ pk hebtquote:Op maandag 20 februari 2006 22:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
wie heeft de moraalridder bij de hand?
dus je gaat nu verder in je eentje?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij mag pas meepraten als je 200+ pk hebt![]()
Ik wacht wel op alfistquote:Op maandag 20 februari 2006 22:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
dus je gaat nu verder in je eentje?
gezellig
Ik heb wel Fire aanstaan jaquote:
Latersquote:Op maandag 20 februari 2006 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wacht wel op alfistnee ik ga naar me nest
![]()
Truste allemaal![]()
trustequote:Op maandag 20 februari 2006 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wacht wel op alfistnee ik ga naar me nest
![]()
Truste allemaal![]()
En z'n flitsfoto is gephotoshoptquote:Op maandag 20 februari 2006 22:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
hij kan natuurlijk aangeven dat het filmpje bewerkt is.
Duhquote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En z'n flitsfoto is gephotoshopt
Jij ook al wegquote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
Nu zo met dit afstuderen weet ik zeker dat ik nog wil doorstuderen
Kom je thuis, kook je wat, chill je wat voor de tv en ga je weer naar bed
Trusten mensen![]()
Gayquote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef ook_gek het volgende:
Herm Sjoewe kijk dit dan![]()
Voorbereid op wintersport!
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef ook_gek het volgende:
Herm Sjoewe kijk dit dan![]()
Voorbereid op wintersport!
quote:Even een update op het forum, zodat ik het niet 10 keer moet vertellen:
Voor degene die het nog niet wisten, Tessa (die vriendin van mij) is zaterdag voor het eerst op wintersport in Frankrijk gegaan.
Maandagmiddag na skiles is ze zelf van de blauwe piste gaan skieën en is gevallen op een rotswand.
Ze heeft hierbij haar rug gebroken en een ski in haar gezicht gekregen waardoor haar wenkbrauwen, lippen en neus moesten worden gehecht.
Ze is gisteren geopeerd en heeft stalen pinnen in haar rug gekregen, ze heeft gelukkig sinds gisteren weer wat gevoel in haar benen en moet nu 24 uur plat blijven liggen.
Over 4 á 5 dagen volgt een tweede operatie om alle botsplinters te verwijderen. De vraag is of deze tweede operatie ook in Frankrijk gebeurd of in Nederland. Dit is op het moment een verzekeringskwestie..
Als ze thuis komt zal ze zeker 3 maanden stijf blijven en niet of nauwelijks kunnen lopen, met veel revalideren hopen we dat ze weer gewoon zal kunnen gaan lopen.
Dit dus even voor zover ik op de hoogte ben.
Hoe is het daar nu meequote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doet me alleen denken aan dit
[..]
ik ga ook vroeg, morgen weer een volle dagquote:Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Huzarensalade
Nog 1 rokertje dan maar en dan ECHT naar bed
Ik ook weerquote:Op maandag 20 februari 2006 23:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik ga ook vroeg, morgen weer een volle dag
Ik druk hem net uit en ga ook in bed maar weer de Elsevier lezenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga een rokertje draaien en dan in mn nest nog wat lezen
kon hem alquote:Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6537105651095354850&q
en meteen een bonusje voor Alexxxxx
dit is een direct gekopieerde link want ik heb namelijk nergens op gezochtquote:Op maandag 20 februari 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
als je niet wilt laten zien dat je op lada zoekt, haal dan ook het &q uit de URL
neequote:Op maandag 20 februari 2006 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, mijn link uit het filmpjestocpi zeker
van MSNquote:Op maandag 20 februari 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
waar heb je ze dan vandaan?
oh god dat ga je toch niet menen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb een boek van die vrouw. cursus met dieren praten
matig. Als poes aan de teensbak rammelt heeft ie honger. daarvoor heof ik niet met m te pratenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh god dat ga je toch niet menen?
En werkt het?
Maar je vriendin begrijpt je nu wel beter?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
matig. Als poes aan de teensbak rammelt heeft ie honger. daarvoor heof ik niet met m te praten
Neequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar je vriendin begrijpt je nu wel beter?
te makkelijk dit
wtf moet je met 21 pakjes hamquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag 21 pakjes ham gekocht, laat ik daar eens 1 van opeten
opeten. maand houdbaar.. maar over een dag of 17 kunnen we weer nieuwe halen. ik eet veel vleesquote:
mn vleeseet-ladaliefheb-vriendjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:15 schreef lipje het volgende:
opeten... duh
Ham en maand houdbaar. Het idee alleen alquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
opeten. maand houdbaar.. maar over een dag of 17 kunnen we weer nieuwe halen. ik eet veel vlees
Rendier eten in Finlandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn vleeseet-ladaliefheb-vriendje
Wij meoten eens samen naar Rusland om daar een goede lap vlees te eten
Wel in de Nivaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mits we via Estland rijden. Estland is ook extreem puikend.
Dat spreekt voor zich.quote:
ga je van uit je smoel stinken van die uiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:23 schreef lipje het volgende:
blikjes tonijnzeker met een kwak mayo peper en een uitje
jij lijkt me echt iemand beschreven in deze OPquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga je van uit je smoel stinken van die ui
OMGquote:Op maandag 20 februari 2006 23:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8192532479330538600&q
voor TF
wat zegt die ADHD spaghetti vretert??
hij is wel heeel blij als hij die Ferrari\Mas voorbij gaat hè
nu ineens is de A3 geil?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
A3 is geil, maar een Bora is natuurlijk practischer
Die moet ik nog kopenquote:
5 Cilinders zijn meestal leuker ja, net als een T5 van Volvoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:22 schreef M5 het volgende:
[..]
Die moet ik nog kopenMaar wel een mooi motor geluid, redelijk veel power en de 20 klepper is nog wel redelijk zuinig.
op vakantiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:16 schreef Ballebek het volgende:
Weet je wat echt tof is? Met een Boarding Pass voor Kuwait Intl. doorgelicht te worden op een vliegveld in Israël als je met je brakke kop een vliegtuig naar Nederland pakt...
Hele tas overhoop gesmeten + een leuke ondervraging met 5 meneeren van de Mossad![]()
nee net terugquote:
ff kiekequote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:51 schreef lipje het volgende:
ergens halverwege. Ik ben die kassamiep
hoeveel lessen heb je nu al gehad?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, ik ben weer uitgelest. M instructrice was ziek, dus ik had een vervanger, toevallig een erg groot fan van oostblokbarrles
was de 9equote:
Slalommen op snelheid heb ik niet eens geleerdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
was de 9eVandaag even op het oefenterrein geleerd hoe de ABS werkt en zo
En slalommen op snelheid
Mn vervangende instructeur is normaal motorinstructeur, zal er mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:07 schreef M5 het volgende:
[..]
Slalommen op snelheid heb ik niet eens geleerd, maar ja je woont dan ook in het hoge noorden, daar moet je af en toe een eland ontwijken
Met een motorfiets zie ik dat idd wel eens, misschien was ie nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn vervangende instructeur is normaal motorinstructeur, zal er mee te maken hebben
Terwijl we dat deden zat ie koffie te drinkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:13 schreef M5 het volgende:
[..]
Met een motorfiets zie ik dat idd wel eens, misschien was ie nog niet helemaal wakker
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8192532479330538600&q
voor TF
wat zegt die ADHD spaghetti vretert??
hij is wel heeel blij als hij die Ferrari\Mas voorbij gaat hè
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
OMG
die druktemaker vind zichzelf gewoon zo stoer dat ze met een 147 die Ferrari's en Maserati inhalen![]()
Maar jah zulk soort vermaak vinden wij Nederlanders toch maar raar, want waarom zou je ook maar ergens om emotie voor tonen![]()
hij is wel erg happy\drukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lollig filmpje, ze doen een race na tegen de ferrari's en maseratie
en verder wat bojo zegt![]()
[..]
dat is gewoon standaard italiaans gedragquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hij is wel erg happy\druk
lijkt Mark wel
owquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is gewoon standaard italiaans gedrag![]()
Doe jij ook zo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is gewoon standaard italiaans gedrag![]()
ik vond het wel grapfigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:26 schreef M5 het volgende:
wat een prestatie hoor, een Enzo, F430 en MC12 in halen op de snelweg met je 147.
nee, dat is meer voor italianen onder elkaar.....quote:
ik scheld ook altijd maar dat vind niemand leukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee, dat is meer voor italianen onder elkaar.....
flink wat schelden, flink gek doen = hoop plezier![]()
hier is dat idd ook niet leuk, maar bij italianen is het gewoon normaal !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik scheld ook altijd maar dat vind niemand leuk![]()
maar wat zeggen ze precies?
ik wil graag een script van je ontvangen rond 13:37 (l33t uur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |