nee jij bent origineelquote:Op maandag 20 februari 2006 20:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kon echt niks beters verzinnen?
is wel eens sneller gewest idd, maar bek houwe als je zelf niet in staat bent een goede OP te makenquote:
Blauwe fascistquote:Op maandag 20 februari 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is wel eens sneller gewest idd, maar bek houwe als je zelf niet in staat bent een goede OP te maken
Die roesten nog harder dan Alfa'squote:
Er was inderdaad overdreven veel politegeweld. Persoonlijk werd ik uit de picket-line van de I.S. geslagen (kostte hen enige moeite) en in een nekklem afgevoerd. Door deze nekklem werd ik naar de grond gedrukt. Ondertussen vertelde zo'n blauwe fascist me om recht te lopen. Met een piepende stem kon ik nog vertellen dat ik dit dolgraag wilde, maar het niet lukte zolang zij me met drie man naar beneden drukte. Eenmaal uit het zicht van de camera's en de menigte lukte het me dankzij een stomp van een agent in mijn rug wel om rechtop te lopen. Resultaat: rugklachten en ziekmelding op mijn werk. Ik bood verder alleen passief verzet. Weet iemand of ik hier het korps haaglanden voor kan aanklagen?quote:
Maar die is mooiquote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef BoJo het volgende:
Enne Mercedes, dan vind ik deze leuker:
280 SE Coupe:
[afbeelding]
quote:Naslov ZASTAVA, AR 51
Novo/rabljeno rabljeno
Godina 1965
Cijena nije naznačena ( po dogovoru )
Opis Zastava Tip - AR Model - 51 Boja - riječno zelena Oblik karo - terenski Godina proizvodnje 1965 Diesel motor 44KW 1500cm3 Tel.: 051 818 127 Mob.: 098 941 6940 Cijena po dogovoru.
Ik wil gewoon een sloom pruttelhok dat je overal naar toebrengt met de stijl van vervlogen tijden...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef BoJo het volgende:
link naar die merc. http://www.ce-occasions.nl/classiccars.htm![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef BoJo het volgende:
En voor Alexxxx een Zastava:
[afbeelding]
[..]
Mijn eerste SCquote:Op maandag 20 februari 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Zastava
[PTA SlowChat] Zastava 850 Politie
is er een nummeringquote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mijn eerste SC![]()
![]()
toen had ik die nummering niet eens in de gaten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |