nee jij bent origineelquote:Op maandag 20 februari 2006 20:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kon echt niks beters verzinnen?
is wel eens sneller gewest idd, maar bek houwe als je zelf niet in staat bent een goede OP te makenquote:
Blauwe fascistquote:Op maandag 20 februari 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is wel eens sneller gewest idd, maar bek houwe als je zelf niet in staat bent een goede OP te maken
Die roesten nog harder dan Alfa'squote:
Er was inderdaad overdreven veel politegeweld. Persoonlijk werd ik uit de picket-line van de I.S. geslagen (kostte hen enige moeite) en in een nekklem afgevoerd. Door deze nekklem werd ik naar de grond gedrukt. Ondertussen vertelde zo'n blauwe fascist me om recht te lopen. Met een piepende stem kon ik nog vertellen dat ik dit dolgraag wilde, maar het niet lukte zolang zij me met drie man naar beneden drukte. Eenmaal uit het zicht van de camera's en de menigte lukte het me dankzij een stomp van een agent in mijn rug wel om rechtop te lopen. Resultaat: rugklachten en ziekmelding op mijn werk. Ik bood verder alleen passief verzet. Weet iemand of ik hier het korps haaglanden voor kan aanklagen?quote:
Maar die is mooiquote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef BoJo het volgende:
Enne Mercedes, dan vind ik deze leuker:
280 SE Coupe:
[afbeelding]
quote:Naslov ZASTAVA, AR 51
Novo/rabljeno rabljeno
Godina 1965
Cijena nije naznačena ( po dogovoru )
Opis Zastava Tip - AR Model - 51 Boja - riječno zelena Oblik karo - terenski Godina proizvodnje 1965 Diesel motor 44KW 1500cm3 Tel.: 051 818 127 Mob.: 098 941 6940 Cijena po dogovoru.
Ik wil gewoon een sloom pruttelhok dat je overal naar toebrengt met de stijl van vervlogen tijden...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef BoJo het volgende:
link naar die merc. http://www.ce-occasions.nl/classiccars.htm![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef BoJo het volgende:
En voor Alexxxx een Zastava:
[afbeelding]
[..]
Mijn eerste SCquote:Op maandag 20 februari 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Zastava
[PTA SlowChat] Zastava 850 Politie
is er een nummeringquote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mijn eerste SC![]()
![]()
toen had ik die nummering niet eens in de gaten![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mijn eerste SC![]()
![]()
toen had ik die nummering niet eens in de gaten![]()
Tja had ie maar een echte R moeten kopenquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2004 22:36 schreef Ballebek het volgende:
Hier een mededeling;
Ik trek mij voorgoed terug uit PTA en de rest van Fok! Forum.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:33 schreef BoJo het volgende:in mijn eerste SC topic maakte Ballebek al een BoJootje
!!
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2004 22:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben m'n muts al aan het wassen... Jeetje, wat stonk die zeg...
bron: autoweekquote:In de afgelopen tijd hebben verschillende partijen interesse getoond in de Smart Roadster. De auto is door Smart uit productie gehaald om kosten te besparen. Nu ziet het er naar uit dat de auto een toekomst krijgt als Britse sportauto.
Smart heef met het Britse Project Kimber een intentieverklaring getekend over het overnemen van de Smart Roadster. Project Kimber, geleid door James Kimber, mag het ontwerp van de Roadster en Roadster Coupé wijzigen, produceren en onder een andere merknaam verkopen. Ook mag Kimber de apparatuur kopen die bij de Roadster hoort en niet meer door Smart wordt gebruikt.
Op de Autosalon van Genève, is de Smart Roadster gewoon nog onder zijn oude merknaam te bewonderen. Daar wordt de ‘Collectors Edition’ gepresenteerd. Dat is de allerlaatste serie die in beperkte aantallen is gebouwd.
quote:Op donderdag 29 januari 2004 11:25 schreef BoJo het volgende:Goeiemorg..middag naja bijna middag allemaal
Vanmiddag weer een huurauto ophalen.
voorspel wat ik nu meekrijg :
-weer psies dezelfde vectra gts
-Opel Vectra (een andere)
-Renault Laguna
-Seat Toledo
-Ford Mondeo
-Audi A3
-Skoda Octavia
-Mazda 6
-Volkswagen Bora
-Nissan Primera
Lijstje van europcar gehaald. Antwoord volgt om ongeveer 17:00.
Waarom komt Ballebek niet meer hier
smartquote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef BoJo het volgende:
wel humor om terug te lezen, nu ben ik benieuwd welke auto ik nou van europcar mee had gekregen toen![]()
![]()
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2004 17:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Werk ze
Ik heb trouwens een Citroen Xsara Picasso meegekregen
Zo 1 en dezelfde kleur.
[afbeelding]
Het zit niet lekker, het rijd niet lekker, hij is van binnen lelijk en hij is van buiten lelijk.
Plaatje doet het niet meerquote:Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef BoJo het volgende:
nou dat was die "geweldige Picasso"![]()
[..]
ik doe wat ik wilquote:Op maandag 20 februari 2006 20:42 schreef ook_gek het volgende:
ja anders ga je effe allemaal ouwe quotes hier dumpen.
Nostalgiequote:Op maandag 20 februari 2006 20:42 schreef ook_gek het volgende:
ja anders ga je effe allemaal ouwe quotes hier dumpen.
ja al 2 jaar geleden blijkbaarquote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
Zijn we al bij 850?
Nee, maar wel bij het Zastava 850 topicquote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
Zijn we al bij 850?
Ja dagquote:Op maandag 20 februari 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar wel bij het Zastava 850 topic
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dagDat gaat echt niet gebeuren heur
![]()
Dat nummer komt maar 1 keer in m'n leven voor![]()
En jij gaat er op toezien dat het een volvo 850 t5r gaat worden![]()
Ga je ook een nickchange aanvragen nu?quote:
Die 1e racequote:Op maandag 20 februari 2006 20:42 schreef BoJo het volgende:
* BoJo voor de 86ste keer the fast and the furious kijkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |