quote:
Hutspot lijkt vandaag wel FOK!-Food...... ook wij eten hutspotquote:Op maandag 20 februari 2006 17:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik eet ook hutspot, gisteren bewust meer gemaakt, dus het hoeft alleen opgewarmd worden
![]()
.......ik met gehaktballenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
En ik lees dat cuall het zelfde eet![]()
WB M&Aquote:Op maandag 20 februari 2006 17:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hutspot lijkt vandaag wel FOK!-Food...... ook wij eten hutspot![]()
En hallo allemaal![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hutspot lijkt vandaag wel FOK!-Food...... ook wij eten hutspot![]()
En hallo allemaal![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WB M&A![]()
Ik ga zo aan het brood dus géén hutspotje voor mij![]()
Foto'squote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef cuall het volgende:
Oh, zoals Viola er nu bij loopt is het echt ma Flodder![]()
Ohquote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef SuperMOM het volgende:Oke hutspot voor de HBB Fokkers dus
![]()
Ik vind Anita ook niet goed zingen hoor, ik heb ook op de HBB site voor Bonnie gestemd![]()
Eet smakelijk hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef BONG4002 het volgende:
Goed, ik ga lekker een hapje brood nemen en dan ben ik er rond 19:00uur weer eens![]()
Nee, ik weet alleen dat Viool vanmorgen van Annelies telefonisch opdracht kreeg om een getekent briefje voor Wilma in het batterijenbakje te stoppen..... maar ik denk niet dat Wilma vandaag al komt.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef cuall het volgende:
Is er al iets bekent over de nieuwe Big Boss?
Eet smakelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef BONG4002 het volgende:
Goed, ik ga lekker een hapje brood nemen en dan ben ik er rond 19:00uur weer eens![]()
Bonnie zingt als ze de eerste valse noten weggezongen heeft inderdaad een stuk beter dan Anitaquote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef SuperMOM het volgende:Oke hutspot voor de HBB Fokkers dus
![]()
Ik vind Anita ook niet goed zingen hoor, ik heb ook op de HBB site voor Bonnie gestemd![]()
Hoi M-en-A![]()
Eet ze!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef BONG4002 het volgende:
quote:De grote Hotel Big Brother zangtest.
Wie zingt het best?
Bonnie St. Claire 52%
Viola Holt 9%
Monique Sluyter 10%
Anita Heilker 29%
1022 stemmen
Ze is inmiddels van de streams verdwenen, maar ze heeft haar haar los en dat gekleurde schort voor, en ze loopt op gympenquote:
Ik zal ook nog even een fanmailtje versturenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Eet ze!![]()
En ja cuall op de talpa site kan je stemmen, nu bv wie zingt er het beste enzo. Kom er niet vaak maar wilde een mailtje sturen naar JohnHeb ik dan ook gedaan
Dat iedereen (op een paar uitzonderingen na) zijn best doet maar de toppers Bonnie, Monique en John zijn en John een dikke kus geeft
Ben benieuwd of ze die mail krijgen
ja dan kan ik me er een beeld bij maken..... jammer dat ze dan geen kaplaarzen aan hadquote:Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze is inmiddels van de streams verdwenen, maar ze heeft haar haar los en dat gekleurde schort voor, en ze loopt op gympen![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:59 schreef Mabelle het volgende:
Hoi.... wat zie ik ... eten we hutspot vandaag
![]()
Nieuwe tussenstand na stemming....... en natuurlijk ook voorkeur voor Bonniequote:Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef cuall het volgende:
Zo, ik heb ook snel op Bonnie gestemd, voordat Anita gaat denken dat ze kan zingen![]()
[..]
quote:De grote Hotel Big Brother zangtest.
Wie zingt het best?
Bonnie St. Claire 52%
Viola Holt 9%
Monique Sluyter 10%
Anita Heilker 29%
1024 stemmen
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:59 schreef Mabelle het volgende:
Hoi.... wat zie ik ... eten we hutspot vandaag
![]()
Ben ik ook zeer benieuwd naarquote:Op maandag 20 februari 2006 18:17 schreef nachtzuster het volgende:
Smakelijk allemaal, hier wordt zo friet gegeten met Italiaanse salade![]()
* Benieuwd is welke zéér bekende Big Boss ze nou weer uit kast zullen halen![]()
Zo ... zal mijn avondje er ook uit gaan zien denk ikquote:Op maandag 20 februari 2006 18:20 schreef SuperMOM het volgende:
(even eten, uitzending kijken, tussendoor hier lurkt en dan de live kijken en dan weer hier posten)
Eet smakelijk Superquote:Op maandag 20 februari 2006 18:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ben ik ook zeer benieuwd naar![]()
Smakelijk allemaal en tot straks![]()
(even eten, uitzending kijken, tussendoor hier lurkt en dan de live kijken en dan weer hier posten)
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:17 schreef nachtzuster het volgende:
* Benieuwd is welke zéér bekende Big Boss ze nou weer uit kast zullen halen![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:17 schreef nachtzuster het volgende:
Ze schroomde in ieder geval niet om ook af en toe de mouwen op te stropen om mee te helpenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:23 schreef cuall het volgende:
[..]
friet .............jammy
![]()
Ja ik ben ook wel benieuwd. Annelies heeft wel een stukje rust gebracht deze week. Het is niet een kleurrijk figuur, beetje onopvallend zelfs,zo iemand die je snel vergeten bent. Maar goed ik denk dat het voor de bewoners wel goed was.
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:19 schreef Mabelle het volgende:
Nou ik eet graag een bordje hutspot meelekker hoor!!
quote:
Ja ... na de tornado-theo zal dit een oase van rust zijn geweest inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2006 18:23 schreef cuall het volgende:
[..]
friet .............jammy
![]()
Ja ik ben ook wel benieuwd. Annelies heeft wel een stukje rust gebracht deze week. Het is niet een kleurrijk figuur, beetje onopvallend zelfs,zo iemand die je snel vergeten bent. Maar goed ik denk dat het voor de bewoners wel goed was.
![]()
Lekker hoorquote:
Nou inderdaad, bijna welquote:Op maandag 20 februari 2006 18:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
die zit nu vast en zeker haar beeldscherm af te likken
![]()
daar kun je niet alleen Annelies de schuld van geven.... de redactie uhhh.. de adelaar .... uhhhhh... ik bedoel de witte duiven... hebben een behoorlijke invloed op het weekprogramma uitgeoefendquote:Op maandag 20 februari 2006 18:28 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ja ... na de tornado-theo zal dit een oase van rust zijn geweest inderdaadik ben er alleen niet helemaal over uit of dit nou een goed weekje is geweest voor Mappa Mondo.
Tenslotte moeten ze daar geld voor binnen halen.
Annelies heeft in mijn ogen toch wel het minst bereikt als Bigg Boss, 1 Italiaanse avond en de rest is allemaal gecanceld.![]()
hier is het bijna klaar.... zal ik een bordje extra dekkenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:30 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Nou inderdaad, bijna wel![]()
beter van niet, trouwens maar krijg hier wel giga trek van
![]()
Ja ... dat zou ook goed kunnen inderdaad. Die blijven natuurlijk aardig buiten beeld maar hebben wel inderdaad veel invloed.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
daar kun je niet alleen Annelies de schuld van geven.... de redactie uhhh.. de adelaar .... uhhhhh... ik bedoel de witte duiven... hebben een behoorlijke invloed op het weekprogramma uitgeoefend![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
zustertje..... en hoe was de nacht in het HBB
![]()
Nee hoor dank jequote:Op maandag 20 februari 2006 18:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hier is het bijna klaar.... zal ik een bordje extra dekken![]()
Nee maar ze was ook pas 3 of 4 dagen van te voren gevraagd en net terug uit Turkije... dan kun je ook niet echt iets daverends meenemen als je binnen komt natuurlijk. En gaande weg de week was ook aan Annelies duidelijk te merken dat ze er soms een beetje de smoor in kreeg. Ze heeft in mijn ogen een aantal dingen gelaten ondergaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:33 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ja ... dat zou ook goed kunnen inderdaad. Die blijven natuurlijk aardig buiten beeld maar hebben wel inderdaad veel invloed.
Maar dan nog ... ze kwam niet echt krachtig binnen met allerlei plannen vind ik. Ik heb niet echt het gevoel dat er grootse dingen van haar gedwarsboomd zijn.![]()
Wat een roddels er al niet kunnen komen door een titel op een website.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een beetje onrustige nacht, sjeez wat een kabaal uit één vd andere kamers![]()
Gelukkig werd ik in m'n eigen bedje wakker vanochtend![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:34 schreef SuperMOM het volgende:
Ik wacht nog even op mannetje, kunnen we samen eten, kom jullie dus nog even vervelen![]()
Jullie hebben het weer goed voor elkaarquote:Op maandag 20 februari 2006 18:34 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Nee hoor dank je... mijn liefje staat hier ook in lekkere potjes te roeren
ik moet alleen nog even geduld hebben
![]()
Dan hebben jullie het ook goed voor elkaar door het af te wisselenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:40 schreef M-en-A het volgende:
Jullie hebben het weer goed voor elkaar![]()
Vandaag is het dus ook mijn beurt om in de keuken te staan![]()
Ik heb ook net de frietpan maar weer uitgezetquote:Op maandag 20 februari 2006 18:34 schreef SuperMOM het volgende:
Ik wacht nog even op mannetje, kunnen we samen eten, kom jullie dus nog even vervelen![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben het weer goed voor elkaar![]()
Vandaag is het dus ook mijn beurt om in de keuken te staan![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:42 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal.... is ik ook weer eens
Zijn er al speculaties over wie de nieuwe Big Boss gaat worden? Ik hoop niet die Nanninga met haar eukelene... ehhhh meukelenische dienst.![]()
Hoi FBquote:Op maandag 20 februari 2006 18:42 schreef Foreverblue het volgende:
Zijn er al speculaties over wie de nieuwe Big Boss gaat worden? Ik hoop niet die Nanninga met haar eukelene... ehhhh meukelenische dienst.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Dan hebben jullie het ook goed voor elkaar door het af te wisselenheerlijk vind ik dat
ik vind het super als er lekker voor je gekookt wordt en dat geeft mij ook weer veel plezier om voor het mannetje te koken
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik heb ook net de frietpan maar weer uitgezet![]()
Belt hij net, "bij de AH staat een collega met een lekke band, die breng ik eerst even naar huis"
maar ik heb zo'n honger![]()
Hoi Mabellequote:Op maandag 20 februari 2006 18:44 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Hoi FB... nee nog geen speculaties geloof ik.
![]()
Nee, ik hoopte dat jij daar mee zou komenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:42 schreef Foreverblue het volgende:
Zijn er al speculaties over wie de nieuwe Big Boss gaat worden?
Volgens eerdere plannen zou ze een keer big boss worden... maar toen was ook gezegd dat ze elke maandag langs zou komen om een update te geven. Daar is ook niks van gekomen (gelukkig)quote:Op maandag 20 februari 2006 18:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nee, ik hoopte dat jij daar mee zou komen![]()
maar idd, hopelijk geen WN![]()
Wilma komt toch in de laatste week?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:42 schreef Foreverblue het volgende:
nog geen speculaties gehoord..... en die eukinominische retemeteut die loopt toch wel (of niet).... ook als Nannie er niet is. Veel zal er m.i. van afhangen wie ze nog ergens uit een laadje vandaan kunnen toveren..... Mijn optie is minister Zalm, die heeft tenslotte ook al opgeroepen om in de 62 duurste gemeenten geen OZB te betalenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:42 schreef Foreverblue het volgende:
Ja, dat idee heb ik ook. Die avonden brengen relatief geen reet op. Alle hoop is op die avond gericht. Het oude Big Brother concept is weer terug gebracht en het geld inzamelen is op de achtergrond gezet door de redactie.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:48 schreef frizti het volgende:
[..]
Wilma komt toch in de laatste week?
Zal wel weer een noboby komen voor de tussenweek.
Alle grote projekten zijn of worden door de redaktie toch al afgeschoten.
Het hele idee om op deze manier geld in te zamelen is door de redaktie al als mislukt beschouwd.
We modderen nog 2 weken door om het het grote "gala voor een kind" af te sluiten.
Vorige week was ze er ook nog even toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgens eerdere plannen zou ze een keer big boss worden... maar toen was ook gezegd dat ze elke maandag langs zou komen om een update te geven. Daar is ook niks van gekomen (gelukkig)
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:49 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben weg![]()
even eten, uitzending kijken, tussendoor hier lurkt en dan de live kijken en dan weer hier posten
Ik denk dat jij het hier zegt zoals het ervoor staat en dat is al te merken aan deze laatste weekquote:Op maandag 20 februari 2006 18:48 schreef frizti het volgende:
[..]
Zal wel weer een nobody komen voor de tussenweek.
Het hele idee om op deze manier geld in te zamelen is door de redaktie al als mislukt beschouwd.
We modderen nog 2 weken door om met het grote "gala voor een kind" af te sluiten.
Have fun SuperMOMquote:Op maandag 20 februari 2006 18:49 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben weg![]()
even eten, uitzending kijken, tussendoor hier lurkt en dan de live kijken en dan weer hier posten
het RK zal wel met een zuinige "lach en een traan" het hele HBB afsluiten aan het eind van de rit. Veel te lachen is er voor hun tot nu toe niet op financieel gebied.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:48 schreef frizti het volgende:
[..]
Zal wel weer een nobody komen voor de tussenweek.
We modderen nog 2 weken door om met het grote "gala voor een kind" af te sluiten.
eetze, kijkze en lurkzequote:Op maandag 20 februari 2006 18:49 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben weg![]()
eet smakelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 18:49 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben weg![]()
Smakelijk etenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:52 schreef Mabelle het volgende:
Jaaaa mijn potje is klaar... ik ga even smikkelen en live kijken etc..
Natuurlijk vanavond wel weer terug![]()
![]()
Niet lang meer vol als zij gaat opscheppenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:52 schreef frizti het volgende:
De kliko ziet nog een volle schaal.
[afbeelding]
smakelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 18:52 schreef Mabelle het volgende:
Jaaaa mijn potje is klaar... ik ga even smikkelen en live kijken etc..
Natuurlijk vanavond wel weer terug![]()
![]()
doeidoei.... eet smakelijk voor straksquote:Op maandag 20 februari 2006 18:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
smakelijk![]()
ik ga ook maar vast es wat borden neerzetten![]()
Ze gedraagt zich nog redelijk vandaag, normaal is het veel en veel erger.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:05 schreef soapie het volgende:
Wat een onbeschoftelingen zitten er in het huis zeg. De helft zit nog te eten en dan begint oa. die kliko al af te ruimen.....
Kliko eet waarschijnlijk vaak bij de Chinees.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:05 schreef soapie het volgende:
Wat een onbeschoftelingen zitten er in het huis zeg. De helft zit nog te eten en dan begint oa. die kliko al af te ruimen.....
Valt nog mee vanmorgen was het nog rustiger.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:09 schreef soapie het volgende:
Wat is het stil hier...
Nou ik douche ook niet elke dag.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:10 schreef soapie het volgende:
Gadver, Viool: ïk heb nog niet gedouched vandaag!!!"
Vannacht was het pas ergquote:Op maandag 20 februari 2006 19:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Valt nog mee vanmorgen was het nog rustiger.
Ja hoor, maar de halve dag in lurk mode.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Frizti ben je er toch steeds in het topic.
Als ik 's morgens niet douche ben ik de rest van de dag geen mens..quote:Op maandag 20 februari 2006 19:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ik douche ook niet elke dag.
Maar als ik er aan denk hoe zij gister binnen kwam...... en haar hoge woord over hoe ontzettend sex ze had gehad......... ja dan zou het wel fijn zijn als ze even had gedouched.......![]()
Er gebeurt veel te weinig in HBB hierdoor gaan er steeds minder mensen kijken.quote:
Er gebeurd geen zak de echte idioten blijven nu over.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:15 schreef frizti het volgende:
[..]
Ja hoor, maar de halve dag in lurk mode.
Er gebeurd zoals de laatste dagen al vaker helemaal geen zak op de streams.
De meeste fokkers zijn afgehaakt heb ik het idee.
Ik ook niet zeker als er vroeg mijn bed uit stap.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:15 schreef soapie het volgende:
[..]
Als ik 's morgens niet douche ben ik de rest van de dag geen mens..
Meer om alle spieren weer een beetje op z'n plaats te krijgen!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ook niet zeker als er vroeg mijn bed uit stap.
Koud Koud gauw een warme douche.
Aha, ok, maar dat is persoonlijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:15 schreef soapie het volgende:
[..]
Als ik 's morgens niet douche ben ik de rest van de dag geen mens..
Het zijn allemaal schatjes op VIOLA HOLT na dat is een egocentrisch varken.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:19 schreef soapie het volgende:
John is echt een schatje. Stuurt Monique min of meer naar bed en vraagt of ze nog iets wil hebben....
quote:
We gaan de 500 niet halen met de SC denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er gebeurd geen zak de echte idioten blijven nu over.
Ik zit bij John en Moniquequote:Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef frizti het volgende:
Wat een wazig gezwam op stream 1, lijkt wel een bijeenkomst voor zweefteven.
Sport ze.quote:
nog 107 te gaan en we hebben nog 14 dagen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:23 schreef frizti het volgende:
[..]
We gaan de 500 niet halen met de SC denk ik.
Van de 40 zijn er hooguit 10 over nu ja...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er gebeurd geen zak de echte idioten blijven nu over.
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van de 40 zijn er hooguit 10 over nu ja...
Hier misschien nog een beetje gesprekstofquote:Op maandag 20 februari 2006 19:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
nog 107 te gaan en we hebben nog 14 dagen.
Whahahahaha.... go Cuallquote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef cuall het volgende:
Doe leuk of ik zap...........had ik aan Viola gestuurd. Zegt ze, nou zap dan maar![]()
![]()
lijstje van topposters 2006quote:Op maandag 20 februari 2006 19:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van de 40 zijn er hooguit 10 over nu ja...
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijstje van topposters 2006
2. 9447 Foreverblue![]()
5. 7661 Snaptnix![]()
6. 7413 regenworm![]()
9. 6305 cuall![]()
11. 5875 Manu82![]()
12. 5764 BONG4002![]()
14. 5532 SpeedyGJ![]()
17. 5132 teamlead![]()
20. 4728 lovebear![]()
25. 4306 D.Rose![]()
de 40 idioten
de idioten van het HBB
Ja... maar dat dateerd hoofdzakelijk uit het pre-HBB tijdperk... toen de SC nog op F1 snelheid ging 's nachtsquote:Op maandag 20 februari 2006 19:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
1. 9749 the_legend_killer
2. 9447 Foreverblue![]()
3. 9280 tong80
4. 7677 Alexxxxx
5. 7661 Snaptnix![]()
6. 7413 regenworm![]()
7. 7063 Alicey
8. 6436 Svensational
9. 6305 cuall![]()
10. 5915 Bupatih
11. 5875 Manu82![]()
12. 5764 BONG4002![]()
13. 5589 Lupa_Solitaria
14. 5532 SpeedyGJ![]()
15. 5457 Renesite
16. 5220 SCH
17. 5132 teamlead![]()
18. 4963 B_BOY
19. 4842 CrazyDutchPunk
20. 4728 lovebear![]()
21. 4605 Jaguarized
22. 4535 Misstique
23. 4466 Godlike02
24. 4362 Dizer
25. 4306 D.Rose![]()
de 40 idioten
de idioten van het HBB
regenworm is zijn sas heeell veeeellll blondquote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier misschien nog een beetje gesprekstof
Zweedse Big Brother 2006
http://www.bigbrother.se/kontrollrum/cam_asx.php?cam=free&code=&quality=high
Tot laters![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef cuall het volgende:
Viola heeft mijn kaart gekregen![]()
![]()
en de anderen ook![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:32 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri en Monnie lopen door de emails heen...
En dat is het belangrijkste... de mening van kliko over het 'klootjesvolk' is toch altijd negatief. Voor haar zijn het allemaal gekken in de buitenwereld.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:30 schreef cuall het volgende:
Ze willen weten wiie die kaarten hebben gestuurdMonique vindt het wel héél erg lief
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef cuall het volgende:
Viola heeft mijn kaart gekregen![]()
![]()
en de anderen ook![]()
![]()
Maar 1 stream?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zweedse Big Brother 2006
Tot laters![]()
Windows Media Player cannot play the file because a network error occurred. The server might not be available. Verify that you are connected to the network and that your proxy settings are correct.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zweedse Big Brother 2006
Tot laters![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef cuall het volgende:
Doe leuk of ik zap...........had ik aan Viola gestuurd. Zegt ze, nou zap dan maar![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef MissJ. het volgende:
[..]
![]()
Zappen maar
![]()
![]()
Gaaf gevoel hé? Nou weet je ook wat ik had met mijn kaartje.
Leuke kaarten zegt Monique, leuk met die bloemen! (je had toch voorViool een zwijntje erop)quote:Op maandag 20 februari 2006 19:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja..........toch raar dat ze die kaarten nu pas krijgen, vorige week dinsdag op de bus gedaan.
Maar toch leuk dat ik zie, dat ze hem allemaal hebben gekregen, en vooral dat ik Viola haar commentaar hoorde![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Windows Media Player cannot play the file because a network error occurred. The server might not be available. Verify that you are connected to the network and that your proxy settings are correct.![]()
Ja grappig want zo heette je in mijn gedachte ook eerst. Grappig hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:40 schreef cuall het volgende:
Frank zegt ook al Koe-wal over mijn naam![]()
, wie is dat????
Ik schreef dat hij zich best wel wat meer op de voorgrond mocht plaatsen, en Monique beaamd het![]()
De keukenstream is de enige stream die je krijgt te zien.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Windows Media Player cannot play the file because a network error occurred. The server might not be available. Verify that you are connected to the network and that your proxy settings are correct.![]()
Ik had er een aantal met bloemen erop, en een aantal Loesje kaarten. Die van Viola was dus een Loesje kaart.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:39 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Leuke kaarten zegt Monique, leuk met die bloemen! (je had toch voorViool een zwijntje erop)
Hij buffered wel flink die stream, en ik versta helaas geen zweeds.quote:
Ik had er bij Viola op geschreven dat iets meer bescheidenheid haar zou sieren, maar dat las ze natuurlijk niet hardopquote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef frizti het volgende:
Iedereen behalve Viool was blij met je kaartje.
Top dat die door de censuur zijn gekomen.
Ben een idiootquote:Op maandag 20 februari 2006 19:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
1. 9749 the_legend_killer
2. 9447 Foreverblue![]()
3. 9280 tong80
4. 7677 Alexxxxx
5. 7661 Snaptnix![]()
6. 7413 regenworm![]()
7. 7063 Alicey
8. 6436 Svensational
9. 6305 cuall![]()
10. 5915 Bupatih
11. 5875 Manu82![]()
12. 5764 BONG4002![]()
13. 5589 Lupa_Solitaria
14. 5532 SpeedyGJ![]()
15. 5457 Renesite
16. 5220 SCH
17. 5132 teamlead![]()
18. 4963 B_BOY
19. 4842 CrazyDutchPunk
20. 4728 lovebear![]()
21. 4605 Jaguarized
22. 4535 Misstique
23. 4466 Godlike02
24. 4362 Dizer
25. 4306 D.Rose![]()
de 40 idioten
de idioten van het HBB
Laat maar... ik versta toch geen Zweedsquote:Op maandag 20 februari 2006 19:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
De keukenstream is de enige stream die je krijgt te zien.
De dames spelen met een cola flesje.
Dus ik heb beeld gewoon blijven proberen.
is het 'see you all'?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:40 schreef cuall het volgende:
Frank zegt ook al Koe-wal over mijn naam![]()
, wie is dat????
Ik schreef dat hij zich best wel wat meer op de voorgrond mocht plaatsen, en Monique beaamd het![]()
Ha lieve idiote troetelbeerquote:Op maandag 20 februari 2006 19:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben een idioot![]()
Oja hoi hoi allemaal ben ik weer![]()
![]()
![]()
eejjjjjjjj Lovequote:Op maandag 20 februari 2006 19:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben een idioot![]()
![]()
![]()
Geen last van FlorisD, fok of de streams.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:48 schreef MissJ. het volgende:
Bij mij is het ellende de streams zowel als Fok. Loopt Gilles wel goed? Floris heeft een erectiestoornis.
Ik ben er mee gestopt wegens het bufferenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Hij buffered wel flink die stream, en ik versta helaas geen zweeds.
Staat al sinds de repetitie aan, wel een leuke screensaver die erop staat.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:49 schreef Foreverblue het volgende:
De TV's staan al aan...
[afbeelding]
wFzquote:Op maandag 20 februari 2006 19:49 schreef frizti het volgende:
[..]
Geen last van FlorisD, fok of de streams.
Hoi beertje.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben een idioot![]()
![]()
![]()
Bij mij loopt alles goed hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 19:48 schreef MissJ. het volgende:
Bij mij is het ellende de streams zowel als Fok. Loopt Gilles wel goed? Floris heeft een erectiestoornis.
En als ze er al zijn... zijn het afzeikmailsquote:Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef frizti het volgende:
Er zijn bijna geen mailtjes voor Viool.
Hoe zou dat nou komen.![]()
Jij bent ook een idiootquote:Op maandag 20 februari 2006 19:50 schreef frizti het volgende:
[..]
Hoi beertje.
Ik ben geen idioot (althans niet bij de top 25)
Mij te koud daarquote:Op maandag 20 februari 2006 19:56 schreef regenworm het volgende:
Hallo alle nieuwkomers sorry zat even in Zweden.
En terecht Kliko is een verschrikkelijk zeik wijf.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En als ze er al zijn... zijn het afzeikmails![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jij bent ook een idioot(anders bedoeld dan er staat)
Je bent hier ook erg vaak
Sta op de 20 plek![]()
Lekker zn warm kacheltjequote:Op maandag 20 februari 2006 19:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik heb de kachel iets hoger gezet.
leuke meiden hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 19:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Laat maar... ik versta toch geen Zweeds
Ik ook zoiets toen ik echt net begonquote:Op maandag 20 februari 2006 19:58 schreef frizti het volgende:
[..]
![]()
Ben ook pas in oktober 2005 begonnen aan mijn FOK! carriere.
Ik ook pas vanaf september 2005 hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 19:58 schreef frizti het volgende:
[..]
![]()
Snappiequote:Op maandag 20 februari 2006 20:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ook pas vanaf september 2005 hoor![]()
Ben ook pas eind september echt begonnen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:58 schreef frizti het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ook pas vanaf september 2005 hoor![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:01 schreef Snaptnix het volgende:
Oja.. hoi hoi allemaal. Ik ben er dus weer
Hoi Snaptnixquote:Op maandag 20 februari 2006 20:01 schreef Snaptnix het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snaptnix
We hebben je heel erg gemist![]()
en begonnen ons al zorgen te maken.
Ben blij je weer te zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SNAPPPPPPPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 20 februari 2006 20:01 schreef Snaptnix het volgende:
Hai Sjetquote:Op maandag 20 februari 2006 20:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Snaptnix![]()
Gelukkig ben je er weer![]()
Je hebt weinig gemist de afgelopen dagen het was nogal saai.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb het gehoord. Vind het wel erg lief van jullie hoor
![]()
![]()
![]()
Maar ben er dus weer
Warm welkom voor een warme persoonlijkheid hèquote:
FB de deksel van de Kliko krijgt een andere kleur.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef Foreverblue het volgende:
Doe geen moeite kliko... het is al opgegeven...
[afbeelding]
Hai lieverdquote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
SNAPPPPPPPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar was je nou ineens lieverd?![]()
Gelukkig wat beter! De koorts is heel mooi gezakt dus dat is heel fijn. Ze is nog wel heel erg moe maar dat is ook heel erg logisch. Maar ze kijkt weer beter [helderder] uit haar ogen, en je kan weer met haar praten. Daar was ze toen echt veel te moe en te ziek voor.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Sjet
Hoe is het met je moeder?
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
gaan we géén gewoonte van maken hoor, anders knijp je er maar zo weer een paar dagen tussenuit
![]()
eejjjjjjjj rosequote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je was weg?
Alles in orde?
Oja, welkom terug
Whello rooiequote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Weinig tijd om overdag hier te komen ,de kids hebben vakantie.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gelukkig wat beter! De koorts is heel mooi gezakt dus dat is heel fijn. Ze is nog wel heel erg moe maar dat is ook heel erg logisch. Maar ze kijkt weer beter [helderder] uit haar ogen, en je kan weer met haar praten. Daar was ze toen echt veel te moe en te ziek voor.
Ze moet nog veel rust hebben, en het is prettig dat ze daar nu is. Kan ze bijkomen en aansterken.
Thank you for asking![]()
![]()
Fijn. Dat is in ieder gevaal erg goed nieuwsquote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gelukkig wat beter! De koorts is heel mooi gezakt dus dat is heel fijn. Ze is nog wel heel erg moe maar dat is ook heel erg logisch. Maar ze kijkt weer beter [helderder] uit haar ogen, en je kan weer met haar praten. Daar was ze toen echt veel te moe en te ziek voor.
Ze moet nog veel rust hebben, en het is prettig dat ze daar nu is. Kan ze bijkomen en aansterken.
![]()
Goed om te horen lieverdquote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Burka = brievenbus-modequote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef Foreverblue het volgende:
Zo zie je het leven dus... als je een burca om hebt
[afbeelding]
Duikt nu weg
Hai Rooie,quote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Was ook helemaal niet van plan om er een gewoonte van te gaan maken, je komt zomaar niet van me afquote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
gaan we géén gewoonte van maken hoor, anders knijp je er maar zo weer een paar dagen tussenuit
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik had er een aantal met bloemen erop, en een aantal Loesje kaarten. Die van Viola was dus een Loesje kaart.![]()
Hai rooiequote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ja absoluut Cuall [SeeYouAllquote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef cuall het volgende:
[..]
top bericht Sjet, dat is een hele geruststelling voor je lijkt me. Nu maar rustig aan weer aansterken.
Echt fijn voor je![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik hoop het ook LiefBeerquote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Goed om te horen lieverd![]()
![]()
![]()
T gaat de goede kant uit
Hoop dat ze gauw helemaal opgeknapt is
en mijn vraag te beantwoordenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Whaaaaajjjjjjjjj DRose![]()
![]()
![]()
![]()
.........was je ff vergeten te begroeten![]()
Hey Rooiequote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Het word dus steeds saaierquote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Rooie
Er gebeurd overdag heel erg weinig je hebt nog niks gemist.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef Foreverblue het volgende:
Zo zie je het leven dus... als je een burca om hebt
[afbeelding]
Duikt nu weg
Mag je ook trots op zijn hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja absoluut Cuall [SeeYouAll]
Een hele geruststellingBen me echt kapot geschrokken... en je weet sowieso niet waar het heen gaat met die ziekte, ja dat het allleen maar erger kan worden. Vandaar die grote schrik.
Maar ik ben nu ook vooral heel trots op het feit dat ik zo'n taaie moeder heb!
Groot oppervlak, veel verf nodig.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:16 schreef rooie3 het volgende:
wat een geverf van die Viool zeg.
Zal ze nou echt denken dat ze zo knapper word![]()
Misschien heb je hier nog wat aan als dit afgelopen isquote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Rooie
Er gebeurd overdag heel erg weinig je hebt nog niks gemist.
Tuurlijk welquote:Op maandag 20 februari 2006 20:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi Snappie, Sjet, D.Rose en die ik vergeet![]()
![]()
Ik ben niet lid van de 40 idioten club zag ik![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wat leuk!!
En leuk dat je het hoorde ook!! Zat er tussen demails nog 1 van SuperMOM toevalllig?
![]()
heb net de uitzending gekeken en moet zeggen dat Viool niet slecht zong hoor
Ik ben opperlid... ofwel nummero uno, the head chiefquote:Op maandag 20 februari 2006 20:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die houden we al in de gaten.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Misschien heb je hier nog wat aan als dit afgelopen is![]()
http://bb2006.skynet.be/home.php
Bedankt Henk, nu maar afwachten of er gratis streams zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:17 schreef frizti het volgende:
Goed te horen Sjet dat het beter gaat met je moeder.
ach, voor ons ben je een idioot hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 20:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben ik dan de vice opperidiootquote:Op maandag 20 februari 2006 20:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben opperlid... ofwel nummero uno, the head chief
Oh,quote:Op maandag 20 februari 2006 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en mijn vraag te beantwoorden
eejjjjj Cuall
Heeeeeeeeej waar hebben we dat eerder gezien?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
ben benieuwd nog 7 dagen dat weten we het.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Bedankt Henk, nu maar afwachten of er gratis streams zijn.
Ik heb het grote vermoeden van nietquote:Op maandag 20 februari 2006 20:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Bedankt Henk, nu maar afwachten of er gratis streams zijn.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die kende ik nog nietquote:Op maandag 20 februari 2006 20:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
pas op tanja loopt hier ook nog rondquote:Op maandag 20 februari 2006 20:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeej waar hebben we dat eerder gezien?
BIG BOSS
Rond de formule van deze Big Brother hangen nog veel geheimen. Het enige wat de makers kwijt willen is dat de bewoners wekelijks onder hen een ‘Big Boss’ zullen kiezen. Die bepaalt waaraan het krappe budget besteed wordt en krijgt bovendien nog andere, belangrijke privileges.
Een Tanja positie dus![]()
Het huis ziet er wel mooi uit.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeej waar hebben we dat eerder gezien?
BIG BOSS
Rond de formule van deze Big Brother hangen nog veel geheimen. Het enige wat de makers kwijt willen is dat de bewoners wekelijks onder hen een ‘Big Boss’ zullen kiezen. Die bepaalt waaraan het krappe budget besteed wordt en krijgt bovendien nog andere, belangrijke privileges.
Een Tanja positie dus![]()
lijkt me leuk als het een theo figuur wordtquote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet
Ze krijgen daar ook een big boss lees ik
Nou en.... net of ik bang voor die ex-zwangere moet zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
pas op tanja loopt hier ook nog rond
Dan hebben we er niks aanquote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb het grote vermoeden van niet![]()
![]()
Een van de bewoners zelf is roulerend de big boss... er komt dus niemand in.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet
Ze krijgen daar ook een big boss lees ik
Ik denk dat een van de bewoners big boss word.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt me leuk als het een theo figuur wordt
die big boss in belgie is een van de bewoners.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt me leuk als het een theo figuur wordt
tja, er stonden geen spaties tussenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef cuall het volgende:
[..]
dacht jij ook al dat het Koe-wal was
![]()
![]()
Het is dus in het engels see you all ------> C U all![]()
Dat is minder... ook een fles cola overheen gegooid, zoals ik een keerquote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef Manu82 het volgende:
Zo BEW, weet niet voor hoe lang, m'n laptop heeft kuren
Hoi Manuquote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef Manu82 het volgende:
Zo BEW, weet niet voor hoe lang, m'n laptop heeft kuren
Zo lees ik het ook ja.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk dat een van de bewoners big boss word.
Of heb ik dat verkeerd begrepen.
dat zei ik dan ook nietquote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een van de bewoners zelf is roulerend de big boss... er komt dus niemand in.
Dit levert gelijk vanaf het begin spanningen op.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:27 schreef frizti het volgende:
[..]
die big boss in belgie is een van de bewoners.
kan mooie rellen opleveren.
quote:
Hey kukelquote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef kukeleku het volgende:
G' avond![]()
wat is het stil in het hotel......
Als de streams niet gratis zijn kan iemand ze dan kraken.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit levert gelijk vanaf het begin spanningen op.
Afwachten... daar is Carolinequote:Op maandag 20 februari 2006 20:29 schreef regenworm het volgende:
Wie wordt de nieuwe Big Boss in HBB
Net op tijdquote:
Deze zijn zeer goed beveiligd gaat niet zo makkelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 20:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als de streams niet gratis zijn kan iemand ze dan kraken.
Ja misschien stomme vraag hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |