quote:
Hutspot lijkt vandaag wel FOK!-Food...... ook wij eten hutspotquote:Op maandag 20 februari 2006 17:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik eet ook hutspot, gisteren bewust meer gemaakt, dus het hoeft alleen opgewarmd worden
![]()
.......ik met gehaktballenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
En ik lees dat cuall het zelfde eet![]()
WB M&Aquote:Op maandag 20 februari 2006 17:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hutspot lijkt vandaag wel FOK!-Food...... ook wij eten hutspot![]()
En hallo allemaal![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hutspot lijkt vandaag wel FOK!-Food...... ook wij eten hutspot![]()
En hallo allemaal![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WB M&A![]()
Ik ga zo aan het brood dus géén hutspotje voor mij![]()
Foto'squote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef cuall het volgende:
Oh, zoals Viola er nu bij loopt is het echt ma Flodder![]()
Ohquote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef SuperMOM het volgende:Oke hutspot voor de HBB Fokkers dus
![]()
Ik vind Anita ook niet goed zingen hoor, ik heb ook op de HBB site voor Bonnie gestemd![]()
Eet smakelijk hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef BONG4002 het volgende:
Goed, ik ga lekker een hapje brood nemen en dan ben ik er rond 19:00uur weer eens![]()
Nee, ik weet alleen dat Viool vanmorgen van Annelies telefonisch opdracht kreeg om een getekent briefje voor Wilma in het batterijenbakje te stoppen..... maar ik denk niet dat Wilma vandaag al komt.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef cuall het volgende:
Is er al iets bekent over de nieuwe Big Boss?
Eet smakelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef BONG4002 het volgende:
Goed, ik ga lekker een hapje brood nemen en dan ben ik er rond 19:00uur weer eens![]()
Bonnie zingt als ze de eerste valse noten weggezongen heeft inderdaad een stuk beter dan Anitaquote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef SuperMOM het volgende:Oke hutspot voor de HBB Fokkers dus
![]()
Ik vind Anita ook niet goed zingen hoor, ik heb ook op de HBB site voor Bonnie gestemd![]()
Hoi M-en-A![]()
Eet ze!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef BONG4002 het volgende:
quote:De grote Hotel Big Brother zangtest.
Wie zingt het best?
Bonnie St. Claire 52%
Viola Holt 9%
Monique Sluyter 10%
Anita Heilker 29%
1022 stemmen
Ze is inmiddels van de streams verdwenen, maar ze heeft haar haar los en dat gekleurde schort voor, en ze loopt op gympenquote:
Ik zal ook nog even een fanmailtje versturenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Eet ze!![]()
En ja cuall op de talpa site kan je stemmen, nu bv wie zingt er het beste enzo. Kom er niet vaak maar wilde een mailtje sturen naar JohnHeb ik dan ook gedaan
Dat iedereen (op een paar uitzonderingen na) zijn best doet maar de toppers Bonnie, Monique en John zijn en John een dikke kus geeft
Ben benieuwd of ze die mail krijgen
ja dan kan ik me er een beeld bij maken..... jammer dat ze dan geen kaplaarzen aan hadquote:Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze is inmiddels van de streams verdwenen, maar ze heeft haar haar los en dat gekleurde schort voor, en ze loopt op gympen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |