in R&P?quote:
Damn...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:38 schreef TehRockstar het volgende:
Nee. Voor mij!
niet, dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in R&P?
Irregardlessquote:
Niet zomaar het eerste het beste google-plaatje pakkenquote:
Als ik kleurtjes zie klik ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
Niet zomaar het eerste het beste google-plaatje pakken
Nee hoorquote:
Ah...je winter dip is weer voorbij zie ik. Wat een beetje sex niet voor je kan doen, niet waar.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik heb een heel tof weekend gehad en vanmiddag word ook wel tof denk.
Oh geloof me..gisteravond zette me weer terug op mn plaatsquote:Op maandag 20 februari 2006 14:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah...je winter dip is weer voorbij zie ik. Wat een beetje sex niet voor je kan doen, niet waar.
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoezee is mn stopwoordje. Deal with it.
Trouwens:
Ik krijg een PITB shirt
quote:
omdat?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh geloof me..gisteravond zette me weer terug op mn plaats
Hijisweg.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:19 schreef Sunjammer het volgende:
Ja vertel?
Omdat?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:26 schreef TehRockstar het volgende:
Hij's vast geneukt.
Ik weet het niet, maar rukkie blijkbaar wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Kon ie moeilijk zitten dan ofzo?
Die is zeker wat gewend.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar rukkie blijkbaar wel.
Tja, chinees elke dag wordt je na verloop van tijd ook zat.quote:
Verandering van spijs doet eten, zeggen ze wel eens.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tja, chinees elke dag wordt je na verloop van tijd ook zat.
Ik zou me echter wel genaaid voelen als ik de vaste Chinees zou zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten, zeggen ze wel eens.
Ik ben op celibaat hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar rukkie blijkbaar wel.
Genaaid en uitgewoond.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou me echter wel genaaid voelen als ik de vaste Chinees zou zijn.
Ieuw, vieze priesters.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach, na de Chinees nu het scharlaken rood van een bisschop ?
Jokkebrokquote:Op maandag 20 februari 2006 15:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ieuw, vieze priesters..
Nee, geheel onthouding.
Gelukkig is er nooit iets in me gestopt dus het gaat al 14 jaar goed.
Ik bedoel over lichaamsdelen die tussen m'n billetjes heb gestopt.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jokkebrok
je vergeet de lepels en de vorken die je in je mond hebt gestopt![]()
In m'n achtereind?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:22 schreef Cairon het volgende:
leugenaar!
Je hebt ooit eens in het topic toegegeven dat je sodomie had bereven!
You tell him dude!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:22 schreef Cairon het volgende:
leugenaar!
Was dat toegeven of opscheppen?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:22 schreef Cairon het volgende:
leugenaar!
Rond de kerst was het ofzo, in ieder geval ergens in December. Ik ben te lui om te zoeken, en als jij je snep niet dichthoud sta ik straks weer voor je deur zomaar zonder enige aankondiging.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
You tell him dude!Haal ook meteen maar ff de url uit je mouw Carionkug Want je hebt hier al tijden op zitten wachten volgens mij...om dit te zeggen.
zijn handen lichaamsdelen?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:27 schreef TehRockstar het volgende:
Niks in m'n reet hoor. Dan zou ik wel als eerst hier zijn om het fijn tussen [b]-tagjes te zetten.
*grin*quote:Op maandag 20 februari 2006 16:27 schreef TehRockstar het volgende:
Niks in m'n reet hoor. Dan zou ik wel als eerst hier zijn om het fijn tussen [b]-tagjes te zetten.
In m'n reet.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
zijn handen lichaamsdelen?
hoe veeg jij je billetjes af dan?
Bezem?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:29 schreef petre86 het volgende:
zijn handen lichaamsdelen?
hoe veeg jij je billetjes af dan?
Zet Semisane dan zulke lekkere koffie ?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
Rond de kerst was het ofzo, in ieder geval ergens in December. Ik ben te lui om te zoeken, en als jij je snep niet dichthoud sta ik straks weer voor je deur zomaar zonder enige aankondiging.
![]()
De wederpartij heeft dan allang betaald en is waarschijnlijk al vertrokken.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
*grin*
Kijkt de wederpartij dan niet vreemd op als je tussendoor ineens even gaat posten?
Ah, Payboy. Dus wederhelft is 50+?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:31 schreef TehRockstar het volgende:
De wederpartij heeft dan allang betaald en is waarschijnlijk al vertrokken.
www.gay.nl/pervi boodt me geld aan.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ah, Payboy. Dus wederhelft is 50+?
Jammer? Waarom jammer?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef petre86 het volgende:
@davidov.. mijn comingout bij mijn moeder was ook een beetje zoals bij de jouwe denk ik. 5x "weet je het zeker?" 3x "ik zag je nog wel met vrouw en kinderen." 4x "maar hoe weet je dat nou als je nog nooit een vrouw hebt gehad?" 5x "jammer"
maar uiteindelijk wel goed.
ik was niet van plan om me om te laten praten oid.. "het is een mededeling, niet discussïeerbaar"
"hoe weet jij datje op mannen valt? heb je wel eens wat met een vrouw gedaan dan? nee toch? nou zo is het bij mij ook" "hoezo jammer? ik blijf mezelf.. en kinderen zijn nog niet helemaal uitgesloten hoor" "ik laat niet zomaar over me heenlopen en denk niet dat ik er zoveel last van ga hebben"
"heb je al een vriendje dan?"
"ja"
en bij mijn vader:
"oja, ik moet nog wat vertellen, ik denk dat je het al weet. maar ik val op jongens"
hij: "o, ja, nou, tis jou leven."
en toen ging ik slapen.. geen nare gevolgen, niks verandert eigelijk.
Tja, 49... da's 50-, dus je hebt nee gezegd?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:33 schreef TehRockstar het volgende:
www.gay.nl/pervi boodt me geld aan.
Ik vroeg hoeveel en waar, en toen ging hij er helemaal op in.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tja, 49... da's 50-, dus je hebt nee gezegd?
ik denk jammer vanwege de kleinkids..quote:
Mag je doen, maar ik doe nu gewoon niet meer open.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
Rond de kerst was het ofzo, in ieder geval ergens in December. Ik ben te lui om te zoeken, en als jij je snep niet dichthoud sta ik straks weer voor je deur zomaar zonder enige aankondiging.
![]()
Yikes... Hoever ben je meegegaan?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:37 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vroeg hoeveel en waar, en toen ging hij er helemaal op in.
Mijn moeder heeft al genoeg kleinkinderen, dus die zal het vast niet erg vinden.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik denk jammer vanwege de kleinkids..
wel een eerlijke reactie, niet zo leuk voor mij, en dat heb ik haar ook wel laten merken
ik ben niet bang om bot te zijn tegen mijn ouders als ik dat terecht acht
Lijkt me niet...heb namelijk nie eens een koffiezet apparatus.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zet Semisane dan zulke lekkere koffie ?
Oh, niet ver.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Yikes... Hoever ben je meegegaan?
Toch moet je hem dan op een of andere wijze toch gastvrij onthaal hebben aangebodenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lijkt me niet...heb namelijk nie eens een koffiezet apparatus.
*grin* je kan altijd nog aangifte doenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef TehRockstar het volgende:
Oh, niet ver.. Ik heb het maar afgekapt toen het van 'pedo in de maling nemen' naar 'dit is best vies' ging.
Ja, da's leuk.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
*grin* je kan altijd nog aangifte doen
quote:Vaticaan bezint zich op keren homohuwelijk
Uitgegeven: 20 februari 2006 16:29
Laatst gewijzigd: 20 februari 2006 16:31
VATICAANSTAD - Het Vaticaan wil zich met een internationale bijeenkomst van vijf studiedagen bezinnen over de vraag hoe homohuwelijken gestuit kunnen worden.
Het Instituut Johannes Paulus II, dat zich met het gezin bezighoudt, organiseert de conferentie aan de Vaticaanse Universiteit van Lateranen. Onder de sprekers zijn eind deze maand de priester en psychoanalyticus Tony Anatrella, de Spaanse theoloog Juan José Pérez Sorba en de Amerikaanse jurist David Crawford. Het openbare gedeelte van de conferentie begint 23 februari.
Paus Benedictus XVI heeft wetten die een homohuwelijk mogelijk maken, "ernstige vergissingen" genoemd. Vijf landen hebben zulke wetgeving:België, Canada, Groot-Brittannië, Nederland en Spanje. In andere landen zijn compromissen tot stand gekomen waarbij homoseksuelen als paar de rechten van gehuwden verwerven.
De extremistische moslims zullen boos blijven tot de deaud he?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:03 schreef TehRockstar het volgende:
Zijn die Moslims nu nog steeds boos?.
http://www.family7.nl/?item=blalalaquote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De extremistische moslims zullen boos blijven tot de deaud he?
Maar ik wil even duidelijk zeggen: dat zijn ook de mensen achter de televisiezender Family7.En die zijn christelijk.
Naar Pausen moet je sowieso niet luisteren, al helemaal niet als ze Duitser zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef TehRockstar het volgende:
Naar Duitsers moet je sowieso niet luisteren, al helemaal niet als ze Paus zijn.
mijn regisseur zegt altijd, weers niet bang voor de stiltesquote:Op maandag 20 februari 2006 18:16 schreef davidov het volgende:
@petre het zijn juist die vragen waar ik me over kan opwinden inderdaad... alsof ik een mak lammetje ben dat niet kan zelfstandig kan concluderen na vele jaren nadenken over wat hij echt leuk schijnt te vinden. Dus zal nog eens een keer als het ter sprake komt die paar dingen van jou toepassen
Straks voor het eerst sinds de openbaring weer met z'n allen aan het avond eten....totaal geen zin in.
Het avondeten is hier namelijk altijd al een HEL, er is altijd ruzie etc, en het gaat altijd over mij. Nooit gezellig praten, nee of men zegt geen woord, of men begint over mij en de dingen die ik wel of niet doe (en dan met name onderwerpen die ik liever niet besprek) met het gevolg een ruzie tussen 3 partijen...
Ik verwacht vanavond een maaltijd en een stilte van 15 minuten
Hopelijk is het eten wel lekker.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:16 schreef davidov het volgende:
@petre het zijn juist die vragen waar ik me over kan opwinden inderdaad... alsof ik een mak lammetje ben dat niet kan zelfstandig kan concluderen na vele jaren nadenken over wat hij echt leuk schijnt te vinden. Dus zal nog eens een keer als het ter sprake komt die paar dingen van jou toepassen
Straks voor het eerst sinds de openbaring weer met z'n allen aan het avond eten....totaal geen zin in.
Het avondeten is hier namelijk altijd al een HEL, er is altijd ruzie etc, en het gaat altijd over mij. Nooit gezellig praten, nee of men zegt geen woord, of men begint over mij en de dingen die ik wel of niet doe (en dan met name onderwerpen die ik liever niet besprek) met het gevolg een ruzie tussen 3 partijen...
Ik verwacht vanavond een maaltijd en een stilte van 15 minuten
Geestelijken leggen dan ook de Eed van Hypocrietus af.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:21 schreef creno het volgende:
Tis zowiezo toch raar dat samenwonende mannen in jurken het willen verbieden dat 2 mannen trouwen. Kijk eerst eens naar je zelf, denk ik dan, en val de knapenkoren niet zo lastig !
Het ruikt heerlijk, of het ook zo is ga ik nu uitvindenquote:
Veel succes.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Het ruikt heerlijk, of het ook zo is ga ik nu uitvinden![]()
![]()
Die zender is erg! Mijn hemel, ik zit er soms echt bij te lachen wat voor ideeen zij de wereld in gooienquote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De extremistische moslims zullen boos blijven tot de deaud he?
Maar ik wil even duidelijk zeggen: dat zijn ook de mensen achter de televisiezender Family7.En die zijn christelijk.
*bandje wilquote:Op maandag 20 februari 2006 18:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
wist je ook dat ik ook Dick heet
vandaar I LOVE Dick
kan je die informatie ook aan anderen even openbaar maken?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:51 schreef DennisMoore het volgende:
Geweldig, een mailtje van een onbekende fokker, die mij uitlegt hoe je ForumTools gewoon compatible krijgt met de laatste FF-versie..
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
Bob Ross heeft het Kleine Huis op de Prairie geschilderd, denk ik.
*test*quote:Op maandag 20 februari 2006 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
Deze extensie installeren:
https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&id=958
Daarna kun je van geïnstalleerde extensies forceren dat ze als compatible gezien moeten worden, met "Make all compatible".
Daarna kun je de extensie weer verwijderen.
Sla jij 'm op in je archief voor ons?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:07 schreef davidov het volgende:
*test*
hoera.... mens- technologie 1-1
*maakt buiging* thnx
Dan print ik hem wel uit, want ik vetrouw de computers voor geen meterquote:Op maandag 20 februari 2006 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sla jij 'm op in je archief voor ons?.
Ik ben nu bijna aan het einde van Angels & Demons en het is spannend.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:12 schreef Sunjammer het volgende:
@TRS:
"Na lang nadenken begreep Robert Langdon de hint die in de foutmelding van FireFox verborgen lag. De extensies bleken een link te zijn naar het geheime, maar beruchte Davidov-archief, dat door de jaren heen door een mysterieuze ICT-groep draaiende werd gehouden..."
*kuch*![]()
![]()
Is er al een film van Da Vinci Code? Ik wil die film zien, want ik hoor er niet bij aangezien ik het boek niet gelezen heb.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:24 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind, dat van A&D een leukere film gemaakt zou kunnen worden dan van de Da Vinci code.
Is kutboek.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is er al een film van Da Vinci Code? Ik wil die film zien, want ik hoor er niet bij aangezien ik het boek niet gelezen heb.![]()
Mocht het boek ter sprake komen tijdens 1 van mijn high society bijeenkomsten, dan zal ik dat als commentaar gebruikenquote:
Bestaat er een Da Vinci Code 1, 2 en 3 of bedoel je dat de schrijver steeds boeken schrijft met een soortgelijke structuurquote:Op maandag 20 februari 2006 19:32 schreef Sunjammer het volgende:
Het boek an sich is niet kut, het einde is wat flauw... Plus het feit dat het boek exact dezelfde structuur heeft als z'n voorgaande 3 boeken... en da's jammer.
Maar de film (komt 17 mei ofzo) wil ik absoluut zien!
Het laatste. De personages zijn altijd hetzelfde qua karakter en plaatsing in het verhaal, het vertrouwenspersoon is altijd de verrader, en degene die dwarsligt blijkt hen juist te helpen... dat soort dingen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bestaat er een Da Vinci Code 1, 2 en 3 of bedoel je dat de schrijver steeds boeken schrijft met een soortgelijke structuur![]()
Dat is ook zo bij Scooby Doo, juist degene van wie je het niet verwacht, is de slechterikquote:Op maandag 20 februari 2006 19:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Het laatste. De personages zijn altijd hetzelfde qua karakter en plaatsing in het verhaal, het vertrouwenspersoon is altijd de verrader, en degene die dwarsligt blijkt hen juist te helpen... dat soort dingen.
Treffender kun je het niet makenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is ook zo bij Scooby Doo, juist degene van wie je het niet verwacht, is de slechterik![]()
Wat is't uitgestorven bij de TKTSquote:
Koorts is zo goed als weg, hosten is er nog, eten blijft binnenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:52 schreef Sunjammer het volgende:
Hoi Engeltje... nog steeds ziekjes?
Dag Angel,quote:
Ach, ons SAJ-tje is d'r ookquote:Op maandag 20 februari 2006 19:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ah, ons engeltje is er weer
Life's coughy, but ok.quote:
En je hebt nog steeds een stoere mannelijke baard staan?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koorts is zo goed als weg, hosten is er nog, eten blijft binnen
Redelijk goed, thanxquote:Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Life's coughy, but ok.
And how's yours?
En hoelang hadden jullie nou?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:57 schreef Burner82 het volgende:
frank (mijn vriend) gaat zaterdag zijn schoonfamilie ontmoeten![]()
officieel nog steeds niet, want we hebben elkaar nog niet gevraagdquote:Op maandag 20 februari 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En hoelang hadden jullie nou?
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
officieel nog steeds niet, want we hebben elkaar nog niet gevraagd
maar we wachten gewoon voor een leuk speciaal moment om het te vragen
dus onofficieel, 2 maanden of zo
Opening van Cannes, mei 2006. Nog ff wachten mopquote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is er al een film van Da Vinci Code? Ik wil die film zien, want ik hoor er niet bij aangezien ik het boek niet gelezen heb.![]()
Wat gevraagd?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
officieel nog steeds niet, want we hebben elkaar nog niet gevraagd
maar we wachten gewoon voor een leuk speciaal moment om het te vragen
dus onofficieel, 2 maanden of zo
Nee die had ik er maar afgehaald vanochtend voor dat ik ging werkenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En je hebt nog steeds een stoere mannelijke baard staan?
de maanden dat we elkaar ervoor al kende niet meegeteld....quote:
Of ze vriendjes zijn...quote:
"wil je verkering met me?"quote:
Maak daar maar het 1e boek van. Z'n boeken zijn in omgekeerde volgorde vertaald...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:05 schreef Andyvie het volgende:
Ik zag trouwens dat het 4e boek van Dan Brown ook in het Nederlands is verschenen. Van de week maar ff halen met een boekenbon die ik nog heb liggen
Was dat een mededeling of ga je me meenemen naar Frankrijkquote:Op maandag 20 februari 2006 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Opening van Cannes, mei 2006. Nog ff wachten mop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |