*bandje wilquote:Op maandag 20 februari 2006 18:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
wist je ook dat ik ook Dick heet
vandaar I LOVE Dick
kan je die informatie ook aan anderen even openbaar maken?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:51 schreef DennisMoore het volgende:
Geweldig, een mailtje van een onbekende fokker, die mij uitlegt hoe je ForumTools gewoon compatible krijgt met de laatste FF-versie..
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
Bob Ross heeft het Kleine Huis op de Prairie geschilderd, denk ik.
*test*quote:Op maandag 20 februari 2006 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
Deze extensie installeren:
https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&id=958
Daarna kun je van geïnstalleerde extensies forceren dat ze als compatible gezien moeten worden, met "Make all compatible".
Daarna kun je de extensie weer verwijderen.
Sla jij 'm op in je archief voor ons?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:07 schreef davidov het volgende:
*test*
hoera.... mens- technologie 1-1
*maakt buiging* thnx
Dan print ik hem wel uit, want ik vetrouw de computers voor geen meterquote:Op maandag 20 februari 2006 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sla jij 'm op in je archief voor ons?.
Ik ben nu bijna aan het einde van Angels & Demons en het is spannend.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:12 schreef Sunjammer het volgende:
@TRS:
"Na lang nadenken begreep Robert Langdon de hint die in de foutmelding van FireFox verborgen lag. De extensies bleken een link te zijn naar het geheime, maar beruchte Davidov-archief, dat door de jaren heen door een mysterieuze ICT-groep draaiende werd gehouden..."
*kuch*![]()
![]()
Is er al een film van Da Vinci Code? Ik wil die film zien, want ik hoor er niet bij aangezien ik het boek niet gelezen heb.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:24 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind, dat van A&D een leukere film gemaakt zou kunnen worden dan van de Da Vinci code.
Is kutboek.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is er al een film van Da Vinci Code? Ik wil die film zien, want ik hoor er niet bij aangezien ik het boek niet gelezen heb.![]()
Mocht het boek ter sprake komen tijdens 1 van mijn high society bijeenkomsten, dan zal ik dat als commentaar gebruikenquote:
Bestaat er een Da Vinci Code 1, 2 en 3 of bedoel je dat de schrijver steeds boeken schrijft met een soortgelijke structuurquote:Op maandag 20 februari 2006 19:32 schreef Sunjammer het volgende:
Het boek an sich is niet kut, het einde is wat flauw... Plus het feit dat het boek exact dezelfde structuur heeft als z'n voorgaande 3 boeken... en da's jammer.
Maar de film (komt 17 mei ofzo) wil ik absoluut zien!
Het laatste. De personages zijn altijd hetzelfde qua karakter en plaatsing in het verhaal, het vertrouwenspersoon is altijd de verrader, en degene die dwarsligt blijkt hen juist te helpen... dat soort dingen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bestaat er een Da Vinci Code 1, 2 en 3 of bedoel je dat de schrijver steeds boeken schrijft met een soortgelijke structuur![]()
Dat is ook zo bij Scooby Doo, juist degene van wie je het niet verwacht, is de slechterikquote:Op maandag 20 februari 2006 19:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Het laatste. De personages zijn altijd hetzelfde qua karakter en plaatsing in het verhaal, het vertrouwenspersoon is altijd de verrader, en degene die dwarsligt blijkt hen juist te helpen... dat soort dingen.
Treffender kun je het niet makenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is ook zo bij Scooby Doo, juist degene van wie je het niet verwacht, is de slechterik![]()
Wat is't uitgestorven bij de TKTSquote:
Koorts is zo goed als weg, hosten is er nog, eten blijft binnenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:52 schreef Sunjammer het volgende:
Hoi Engeltje... nog steeds ziekjes?
Dag Angel,quote:
Ach, ons SAJ-tje is d'r ookquote:Op maandag 20 februari 2006 19:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ah, ons engeltje is er weer
Life's coughy, but ok.quote:
En je hebt nog steeds een stoere mannelijke baard staan?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koorts is zo goed als weg, hosten is er nog, eten blijft binnen
Redelijk goed, thanxquote:Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Life's coughy, but ok.
And how's yours?
En hoelang hadden jullie nou?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:57 schreef Burner82 het volgende:
frank (mijn vriend) gaat zaterdag zijn schoonfamilie ontmoeten![]()
officieel nog steeds niet, want we hebben elkaar nog niet gevraagdquote:Op maandag 20 februari 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En hoelang hadden jullie nou?
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
officieel nog steeds niet, want we hebben elkaar nog niet gevraagd
maar we wachten gewoon voor een leuk speciaal moment om het te vragen
dus onofficieel, 2 maanden of zo
Opening van Cannes, mei 2006. Nog ff wachten mopquote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is er al een film van Da Vinci Code? Ik wil die film zien, want ik hoor er niet bij aangezien ik het boek niet gelezen heb.![]()
Wat gevraagd?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
officieel nog steeds niet, want we hebben elkaar nog niet gevraagd
maar we wachten gewoon voor een leuk speciaal moment om het te vragen
dus onofficieel, 2 maanden of zo
Nee die had ik er maar afgehaald vanochtend voor dat ik ging werkenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En je hebt nog steeds een stoere mannelijke baard staan?
de maanden dat we elkaar ervoor al kende niet meegeteld....quote:
Of ze vriendjes zijn...quote:
"wil je verkering met me?"quote:
Maak daar maar het 1e boek van. Z'n boeken zijn in omgekeerde volgorde vertaald...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:05 schreef Andyvie het volgende:
Ik zag trouwens dat het 4e boek van Dan Brown ook in het Nederlands is verschenen. Van de week maar ff halen met een boekenbon die ik nog heb liggen
Was dat een mededeling of ga je me meenemen naar Frankrijkquote:Op maandag 20 februari 2006 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Opening van Cannes, mei 2006. Nog ff wachten mop
Vind ik met het scheermes ook hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die had ik er maar afgehaald vanochtend voor dat ik ging werken
Tering... dat moet je niet met een scheerapparaat doendat doet zeer
quote:
Ik kan het niet beter verwoorden.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"wil je verkering met me?"
"wil je het met me aan?"
"wil je mijn vriendje zijn?"
Zoiets vraag je toch niet, zoeits gebeurd.
Dat vroeg je op de basisschool. Kijk, als TRS dat nou zou vragen... a la.
(Nou weet ik niet hoe jong deze keer je vriendje is)
verkering, een relatie, zoiets...quote:
Meenemen is ene rgoot woord, maar lijkt wel wel leuk om er bij te zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Was dat een mededeling of ga je me meenemen naar Frankrijk![]()
Zie boven.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
verkering, een relatie, zoiets...
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het niet beter verwoorden.
Ja dat is bij mij sowieso een bloedbadquote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Vind ik met het scheermes ook hoor
jij staat na 2 dagen meteen klaar met de ambtenaar van burgerlijke stand, en vraagt om te trouwen?????quote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"wil je het met me aan?"
Weet je al welke galajurk je aan gaat doen voor op de rode loperquote:Op maandag 20 februari 2006 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meenemen is ene rgoot woord, maar lijkt wel wel leuk om er bij te zijn.
Zorg jij voor een plaatsje op de rode loper?
Dat bedoel ik niet... De scheergel van Sanex doet wonderen bij mij... maar het doet gewoon pijn dan.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij sowieso een bloedbadben niet zo van de vaste hand (en nee SAJ, daarmee bedoel ik NIET dat ik enorm van de wapperende hand ben
)
Ik denk die met dat open ruggetje (wat klinkt dat engquote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Weet je al welke galajurk je aan gaat doen voor op de rode lopen![]()
Nee, maar vragen om een relatie doe je alleen als je niet weet wat de ander van je vind.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jij staat na 2 dagen meteen klaar met de ambtenaar van burgerlijke stand, en vraagt om te trouwen?????
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet... De scheergel van Sanex doet wonderen bij mij... maar het doet gewoon pijn dan.
Vergeet je ruglijn niet te scherenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk die met dat open ruggetje (wat klinkt dat eng) en die split.
Past wel bij je cumberband meen ik, die kleur.
of ben je het type van pijpen, neuken en oprotten? anders wil ik wel eens weten welke tussenoplossing jij ervoor hebt gevondenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"wil je het met me aan?"
Heb je niet zo'n tondeusetje erop?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zo'n philips aquadinges met van die gelpatronen d'rin.
maar met iets te lange baardharen dan rukt ie ze d'r echt uit en dan zit je steeds van "auw! Fok! oei! Kolere Auw!"
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
burner begrijpt het niet zo.
Uuuuhm... nee deze heeft dat volgens mij niet. Had die vorige wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n tondeusetje erop?
Gewoon initiatief nemen en zoenen. Dan is het raakquote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
of ben je het type van pijpen, neuken en oprotten? anders wil ik wel eens weten welke tussenoplossing jij ervoor hebt gevonden
heb je nie gelezen dat er stond, dat we wachten, op een leuk moment... lijkt me dat we dan wel weten wat we over elkaar denken....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar vragen om een relatie doe je alleen als je niet weet wat de ander van je vind.
Hipquote:Op maandag 20 februari 2006 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuhm... nee deze heeft dat volgens mij niet. Had die vorige wel.
Wat ik ook mis: een indicator hoever de accu leeg is, had de vorige ook.
Nu is't ineens midden in een scheerbeurt ZZZZZzzzzzzmmmmppprrrrr.... uit.
Sta je dan met 1 behaarde wang en 1 gladde
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
heb je nie gelezen dat er stond, dat we wachten, op een leuk moment... lijkt me dat we dan wel weten wat we over elkaar denken....
Nee. Maar als je elkaar leuk vindt dan rol je in een relatie en dan weet je gewoon of het je vaste vriend is of niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
of ben je het type van pijpen, neuken en oprotten? anders wil ik wel eens weten welke tussenoplossing jij ervoor hebt gevonden
Oei, ik hoop niet dat iedereen na een keer zoenen mijn vriend isquote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef Cazman het volgende:
[..]
Gewoon initiatief nemen en zoenen. Dan is het raak
Je zegt toch gewoon dat je je aangetrokken voelt tot hem?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dus na de sex oprotten is het niet, verkering vragen, een relatie willen vragen, en meteen trouwen is het ook niet....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmm, of ik ben net zo'n ransaap als Angel, of burner begrijpt het niet zo.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:17 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vrouwelijke collega is me d'r ook eentje zeg... kom ze aan: Als m'n mag zo kon neuken als dat ie kon lullen dan zat ik nu niet de abtterijen van m'n dildo te vullen!![]()
Iemand verkering vragen = voor kids.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dus na de sex oprotten is het niet, verkering vragen, een relatie willen vragen, en meteen trouwen is het ook niet....
nee, dan begrijp ik het niet, leg eens uit?
dus jij gaat uit van een relatie, zonder bevestiging?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Maar als je elkaar leuk vindt dan rol je in een relatie en dan weet je gewoon of het je vaste vriend is of niet.
Verkering vragen is zo basisschool achtig. Het kan best eens "ter sprake" komen maar om het nou te vragen.....
Dus je neukt al 2 maanden en dan ga je eens evalueren?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
heb je nie gelezen dat er stond, dat we wachten, op een leuk moment... lijkt me dat we dan wel weten wat we over elkaar denken....
veelwijverij is iid verboden. Gelukkig ben ik erg illegaal. (tenslotte zoen ik alleen mensen waar ik verliefd op wordtquote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oei, ik hoop niet dat iedereen na een keer zoenen mijn vriend ispolygamie is verboden toch?
wat vraag jij dan??quote:Op maandag 20 februari 2006 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Iemand verkering vragen = voor kids.
Dat staat er al 20x. Maar aan je begrijpend lezen te zien , ben je dat nog.
Ik vraag het niet. Op een gegeven moment groeit dat zo....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wat vraag jij dan??
als er iemand is, om wat aan te vragen natuurlijk....
nee, dan gaan we serieus nadenken over onze toekomst samen..... of ben ik de enige die nadenkt, en een relatie wilt....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus je neukt al 2 maanden en dan ga je eens evalueren?
Moet ik het nou echt voorkauwen? Jeez, waar kom jij vandaan? Heikneuterville de luxe?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dus na de sex oprotten is het niet, verkering vragen, een relatie willen vragen, en meteen trouwen is het ook niet....
nee, dan begrijp ik het niet, leg eens uit?
Groeien doet het zeker.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vraag het niet. Op een gegeven moment groeit dat zo....
na 2 maanden?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, dan gaan we serieus nadenken over onze toekomst samen..... of ben ik de enige die nadenkt, en een relatie wilt....
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef Cazman het volgende:
[..]
Gewoon initiatief nemen en zoenen. Dan is het raak
Veelwijverij? oooow daar hoef ik niet bang voor te zien.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
veelwijverij is iid verboden. Gelukkig ben ik erg illegaal. (tenslotte zoen ik alleen mensen waar ik verliefd op wordt)
da jij een neuk vriend hebt, en verder niks, is niet mijn probleem... bij ons was duidelijk, da we meer wilde, voordat het op sex aankwam.. maar daarin ben ik waarschijnlijk ook een zeldzaamheid in de homo wereld....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*vent belt*
"Zeg, neuken wij al 2,5 jaar voor de lol of wil je een relatie met me?"
O ja tuurlijk, welk huis, welk dorp, of je nou 1 of 2 of lief gemiddeld 2,3 kids neemt, of het een golden retriever wordt of dat ie toch eigenlijk een kattenpersoon is, welke kleur het witte hekje om de tuin moet worden (ik neem aan wit), dat soort dingen.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, dan gaan we serieus nadenken over onze toekomst samen.....
voor de lol natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*vent belt*
"Zeg, neuken wij al 2,5 jaar voor de lol of wil je een relatie met me?"
Polygamie is een echtelijke verbintenis van één man met verscheidene vrouwen tegelijk of één vrouw met verscheidene mannen tegelijk. Indien er sprake is van meerdere vrouwen bij één man, spreekt men ook wel van polygynie of veelwijverij. Polyandrie is de situatie van meerdere mannen bij één vrouw. Polygynie is meer gebruikelijk dan polyandrie.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Veelwijverij? oooow daar hoef ik niet bang voor te zien.
Veelventerij is dan weer een groter issue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |