*bandje wilquote:Op maandag 20 februari 2006 18:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
wist je ook dat ik ook Dick heet
vandaar I LOVE Dick
kan je die informatie ook aan anderen even openbaar maken?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:51 schreef DennisMoore het volgende:
Geweldig, een mailtje van een onbekende fokker, die mij uitlegt hoe je ForumTools gewoon compatible krijgt met de laatste FF-versie..
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
Bob Ross heeft het Kleine Huis op de Prairie geschilderd, denk ik.
*test*quote:Op maandag 20 februari 2006 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
Deze extensie installeren:
https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&id=958
Daarna kun je van geïnstalleerde extensies forceren dat ze als compatible gezien moeten worden, met "Make all compatible".
Daarna kun je de extensie weer verwijderen.
Sla jij 'm op in je archief voor ons?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:07 schreef davidov het volgende:
*test*
hoera.... mens- technologie 1-1
*maakt buiging* thnx
Dan print ik hem wel uit, want ik vetrouw de computers voor geen meterquote:Op maandag 20 februari 2006 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sla jij 'm op in je archief voor ons?.
Ik ben nu bijna aan het einde van Angels & Demons en het is spannend.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:12 schreef Sunjammer het volgende:
@TRS:
"Na lang nadenken begreep Robert Langdon de hint die in de foutmelding van FireFox verborgen lag. De extensies bleken een link te zijn naar het geheime, maar beruchte Davidov-archief, dat door de jaren heen door een mysterieuze ICT-groep draaiende werd gehouden..."
*kuch*![]()
![]()
Is er al een film van Da Vinci Code? Ik wil die film zien, want ik hoor er niet bij aangezien ik het boek niet gelezen heb.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:24 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind, dat van A&D een leukere film gemaakt zou kunnen worden dan van de Da Vinci code.
Is kutboek.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is er al een film van Da Vinci Code? Ik wil die film zien, want ik hoor er niet bij aangezien ik het boek niet gelezen heb.![]()
Mocht het boek ter sprake komen tijdens 1 van mijn high society bijeenkomsten, dan zal ik dat als commentaar gebruikenquote:
Bestaat er een Da Vinci Code 1, 2 en 3 of bedoel je dat de schrijver steeds boeken schrijft met een soortgelijke structuurquote:Op maandag 20 februari 2006 19:32 schreef Sunjammer het volgende:
Het boek an sich is niet kut, het einde is wat flauw... Plus het feit dat het boek exact dezelfde structuur heeft als z'n voorgaande 3 boeken... en da's jammer.
Maar de film (komt 17 mei ofzo) wil ik absoluut zien!
Het laatste. De personages zijn altijd hetzelfde qua karakter en plaatsing in het verhaal, het vertrouwenspersoon is altijd de verrader, en degene die dwarsligt blijkt hen juist te helpen... dat soort dingen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bestaat er een Da Vinci Code 1, 2 en 3 of bedoel je dat de schrijver steeds boeken schrijft met een soortgelijke structuur![]()
Dat is ook zo bij Scooby Doo, juist degene van wie je het niet verwacht, is de slechterikquote:Op maandag 20 februari 2006 19:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Het laatste. De personages zijn altijd hetzelfde qua karakter en plaatsing in het verhaal, het vertrouwenspersoon is altijd de verrader, en degene die dwarsligt blijkt hen juist te helpen... dat soort dingen.
Treffender kun je het niet makenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is ook zo bij Scooby Doo, juist degene van wie je het niet verwacht, is de slechterik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |