quote:Op maandag 20 februari 2006 13:30 schreef Brighteyes het volgende:Vaduz! Het topic staat in de Kelder!
![]()
hier ookquote:Op maandag 20 februari 2006 13:23 schreef clauwheee het volgende:
Waar is mijn Hools
Ik dacht dat ik gek was geworden, ik zit 5 minuten naar het scherm te staren, op zoek naar Hools
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:30 schreef Brighteyes het volgende:Vaduz! Het topic staat in de Kelder!
![]()
Alleen de Keldermods kunnen schoppen vanuit daar. En dat zijn Knorretje (midden in verhuizing) en Qntal. Dus het is even wachten tot hij er weer is.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:36 schreef Bjoro het volgende:
Kan niemand het terugzetten dan ??
Ik ook niet hoorquote:
nee, dat blijkt !quote:
Ja, dan gaat het een REEKS wordenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Wij zijn nu met een stel meiden bezig de buitenspel regel te analyseren.![]()
ik voel me een beetje RBC-er....in de kelder van de eredivisiequote:Op maandag 20 februari 2006 13:51 schreef clauwheee het volgende:
Oe, we zitten in de kelder?
BE jij hier!![]()
Ik hen niet eens toegang tot de kelderquote:Op maandag 20 februari 2006 14:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik voel me een beetje RBC-er....in de kelder van de eredivisie
Ja, dat dacht ik dus ook... Ik hier?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:51 schreef clauwheee het volgende:
Oe, we zitten in de kelder?
BE jij hier!![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 20 februari 2006 14:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb niet eens toegang tot de kelder
dat is de Maaskantquote:Op maandag 20 februari 2006 14:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hen niet eens toegang tot de kelder
alleen RBC is nog lager dan een kelder
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook... Ik hier?
Oh, dat zeker... maar ik hou me maar stilletjes... ik heb niets, maar dan ook NIETS met voetbal, dan wel voetballende mensen en ik lust ook al geen bier.quote:
meer zielen meer vreugdquote:
Wij ook niet hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, dat zeker... maar ik hou me maar stilletjes... ik heb niets, maar dan ook NIETS met voetbal, dan wel voetballende mensen en ik lust ook al geen bier.
Hoezo niet op mijn plaats.![]()
als je Bluezz kent ......die is hier stamgastquote:Op maandag 20 februari 2006 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, dat zeker... maar ik hou me maar stilletjes... ik heb niets, maar dan ook NIETS met voetbal, dan wel voetballende mensen en ik lust ook al geen bier.
Hoezo niet op mijn plaats.![]()
Ja, maar die vindt voetballers leuk... Ik niet...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:11 schreef Bjoro het volgende:
als je Bluezz kent ......die is hier stamgast
denk niet dan zij 1 speler van het NL-elftal kan opnoemen, dus om op je vraag terug te komen....ik denk het laatstequote:Op maandag 20 februari 2006 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar die vindt voetballers leuk... Ik niet...Of zou het het drank element zijn?
Voetbal fans had je ook niet zo'n moeite meequote:Op maandag 20 februari 2006 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar die vindt voetballers leuk... Ik niet...Of zou het het drank element zijn?
Wat nou weer?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Is het al tijd voor bier?? Heb nl drank nodig....
aangezien het heus wel ergens op de werled een uurtje of half 5 is kun je er best 1 nemen, zeg ik altijd maarquote:Op maandag 20 februari 2006 14:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Is het al tijd voor bier?? Heb nl drank nodig....
dat had ik ook alquote:Op maandag 20 februari 2006 13:23 schreef clauwheee het volgende:
Waar is mijn Hools
Ik dacht dat ik gek was geworden, ik zit 5 minuten naar het scherm te staren, op zoek naar Hools
Nog een Hools tegengekomen misschien?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:17 schreef Againzender het volgende:
CV ketel wordt even schoongemaakt, wat een bagger komt daar uit
In de ketelquote:Op maandag 20 februari 2006 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog een Hools tegengekomen misschien?
Uitzondering - Regel.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Voetbal fans had je ook niet zo'n moeite mee.
Alaaf!quote:Paris hat zienne Eifeltoer, i Kölle sjteet d'r Doom,
in Brussel sjteet ut menneke en iemmieteert d'r Donausjtroom.
In Heële sjteet d'r Lange Jan te sjwame daag en nach.
Woeë is deë miensj van Heële, deë noets 'ns hat gezach:
Refrein:
Kiek 'ns doa, kiek 'ns doa, doa stjeet d'r Lange Jan !
Dat is d'r langste keël deë uëver Heële kiekke kan !
D'r Lange Jan kint jiëker kink.
Deë is joa graad ezoë bekint wie ozze wink !
En is me ins wiet voet geweë, en wilt op heem agoa,
da züt me, wied va Heële al, d'r Lange Jan gans mechtig sjtoa.
Dan sjteet e doa wie inne vrunk, deë ummer op dich wach.
Woeë is deë miensj van Heële, deë noets 'ns hat gezach:
Deens is niet mijn sterkste taalquote:Op maandag 20 februari 2006 16:26 schreef DarkShine het volgende:
Om in de stemming te komen voor komend weekend:
[..]
Alaaf!
schop maar naar de kelder danquote:
Hoiquote:Op maandag 20 februari 2006 20:43 schreef Suijk het volgende:
Whehe, goedenavond dan maar!
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef pascalheister het volgende:
het begint saai te worden
doe je deze ook zo weg vaduz?
Idd?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:43 schreef dndiek het volgende:
Vaduz, wat heb je vanmiddag toch allemaal gedaan??
Ja hequote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had een Hools per ongeluk naar het keldertje gekickt.
omdat ik de TT zo goed vond Bjoro
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
omdat ik de TT zo goed vond Bjoro
Over ongv 15 lessen, heb er al dertigquote:Op maandag 20 februari 2006 20:53 schreef Suijk het volgende:
Wanneer ga je op voor je rijbewijs?
En dan zometeen het Italiaanse kampioenspaar met een romatische dans op de nieuwste track van Slayerquote:Op maandag 20 februari 2006 21:09 schreef Againzender het volgende:
dit hoorde ik vast verkeerd: dit paar gaat ijsdansen op muziek van de Prodigy
mogguhquote:
tis een schandequote:
Ik vond hem daar wel goed op zijn plekje staan.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
*oepsquote:
www.nosstudiosport.nlquote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Againzender het volgende:
zo, even via Skype geprobeerd een vriend in Saudi Arabie te helpen de OWS via internet te volgen. Iemand nog tips op dat gebied?
Prioriteiten stellen Bjoro!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*oeps
was ff te druk met een haperende wasmachine....ben onderweg
Dat werkt niet buiten de EUquote:
anders moet ik haar met een vuile en nog natte handdoek afdrogen.....zeg jij het maarquote:
Daar lul je je weer goed uitquote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
anders moet ik haar met een vuile en nog natte handdoek afdrogen.....zeg jij het maar
Ik zeg niks ... ik weet niet waar Clau op kickt .. zeg jij het maarquote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
anders moet ik haar met een vuile en nog natte handdoek afdrogen.....zeg jij het maar
vertelt ze jou dat niet.....mij vertelt ze altijd allesquote:Op maandag 20 februari 2006 21:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zeg niks ... ik weet niet waar Clau op kickt .. zeg jij het maar
heb ik hem aangeraden, samen met een link naar je topic over live-voetbal via internetquote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wordt er niets uitgezonden via Sopcast of een van de andere tools?
Nee, we zijn nog niet aan het hoofdstuk 'kinky' toegekomenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vertelt ze jou dat niet.....mij vertelt ze altijd alles![]()
zijn wij al voorbijquote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, we zijn nog niet aan het hoofdstuk 'kinky' toegekomen![]()
ik zie jullie morgenochten d wel weerquote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit wordt me te ranzig, even de knoppen zoeken.
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:39 schreef pascalheister het volgende:
vaduz je wilt toch niet zeggen dat je naar een idols meet gaat?
Jawel joh, was dat nog niet bekend aan de reacties te zien?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:39 schreef pascalheister het volgende:
Dan zak je toch wat in mijn achting.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jawel joh, was dat nog niet bekend aan de reacties te zien?![]()
misschien wordt cafe Torino watquote:Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dr is niks op tv
En mn torrent schiet weer es niet op
Dat ie zo ver is gekomen was al een wonderquote:Op maandag 20 februari 2006 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Exit Harm, hij vergat wederom tweemaal z'n tekst.
Jaquote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef Eilanden het volgende:
Willem Alexander: Als een man daar staat, mag ze ook huilen
Wasmiddel en wasverzachter niet vergeten!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef Bjoro het volgende:
nou ff aan de wasmachine lopen prutsen, het pruttelt weer, als de was nou ook nog schoon wordt
Hij bedoelde Maximaquote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef Eilanden het volgende:
Willem Alexander: Als een man daar staat, mag ze ook huilen
water bleef erin staan.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:37 schreef Eilanden het volgende:
Wasmiddel en wasverzachter niet vergeten!
Heb dat probleem ook gehad, net na de garantieperiodequote:Op maandag 20 februari 2006 23:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
water bleef erin staan.
*eerst afpompen
*kort centrifugeren
*lang centrifugeren
*volledige programma nog eens op nieuw
ben benieuwd![]()
schei uit met me hoor ....... hier is de garantie ook net vanafquote:Op maandag 20 februari 2006 23:40 schreef Eilanden het volgende:
Heb dat probleem ook gehad, net na de garantieperiodeUiteindelijk maar een nieuwe machine gekocht, reparatie was relatief gezien veel duurder
Same here en het was zelfs een was-droogcombiquote:Op maandag 20 februari 2006 23:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
schei uit met me hoor ....... hier is de garantie ook net vanaf![]()
We hebben nog een kwartier vandaagquote:Op maandag 20 februari 2006 23:45 schreef popolon het volgende:
SCH was zeker weg vandaag? Ik zag hem niet in FB posten.
Typisch sch onderwerp.
Nah, 't is alweer voorbij.quote:
Hee Jan-Keesquote:
alleen even een "HEE" in de vorm vanquote:Op maandag 20 februari 2006 23:49 schreef popolon het volgende:
Hee what's up Yankee.
Sleep ze.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alleen even een "HEE" in de vorm van
ik ga toch niet praten met mensen die hun pyama aan hebbenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
Waarom negeer je mij, meneer de maswachmachinemonteur
dan moet je eerst het deurtje open doen, dan loopt het water er gewoon uit en vervolgens is de was nog kledder-nat en dat is ook nietsquote:Op maandag 20 februari 2006 23:41 schreef SCH het volgende:
Gewoon hozen met een bekertje
Bjorooooo!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ga toch niet praten met mensen die hun pyama aan hebben![]()
maar vooruit
[..]
dan moet je eerst het deurtje open doen, dan loopt het water er gewoon uit en vervolgens is de was nog kledder-nat en dat is ook niets
SCHlecht idee dus
be je al een bietje in de stemming ??quote:
truste eiliequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:00 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat ook bedwaarts!
Succes met de machine Bjoro!
Slaapzzzzzzzzze
kan je uit betrouwbare bron vertellen dat je je daar niet hoeft te vervelen !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:01 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is maandag misschien in Oeteldonk DD
Klinkt goed! Misschien effe nummers uitwisselen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:01 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is maandag misschien in Oeteldonk DD
Ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik de prins gemist...?
de kans is klein, maar als, dan zekerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Men zegt het inderdaad
Ga jij ook nog? Dan moet er natuurlijk wel even gemeet worden...
Zeker doen. Meeten blijft onder voorbehoud met carnaval, vorig jaar heeft bjoro er 3 uur over gedaan om me te vinden, hij is 4 keer in de kroeg geweest waar ik was en waarschijnlijk naast me aan de bar gestaan. Uiteindelijk toch goed gekomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is jammer.
Mocht het zeker zijn stuur ik je even een mailtje
Komop man, een avondje kan toch wel?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de kans is klein, maar als, dan zeker
graagquote:
Gewoon aan iedereen vragen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zeker doen. Meeten blijft onder voorbehoud met carnaval, vorig jaar heeft bjoro er 3 uur over gedaan om me te vinden, hij is 4 keer in de kroeg geweest waar ik was en waarschijnlijk naast me aan de bar gestaan. Uiteindelijk toch goed gekomen.
Ik herken jou wel aan je kratje beugels waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gewoon aan iedereen vragen...
Ben jij Dylan Dog?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik herken jou wel aan je beugel waarschijnlijk...
Met carnaval kan alles. Ben trouwens wel blij dat je gewoon Raúl weer terug hebt en dat Gullit ook is opgehoepeld...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja verdomme, ik kan toch geen krat bier mee de kroeg in nemen, dat staat zo lomp
Hey woordenmeuker! Ook nog carnavallen? Of ben je niet zo van al die polonaise aan je lijf...quote:
Hey, de voormalige uitbaterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:23 schreef golfer het volgende:
Het meenemen van eigen drankjes is in deze kroeg verboden.
We draaien al genoeg verlies door het niet betalen van drankrekeningen van jullie.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Met carnaval kan alles. Ben trouwens wel blij dat je gewoon Raúl weer terug hebt en dat Gullit ook is opgehoepeld...
Wij hebben Thialf alquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey woordenmeuker! Ook nog carnavallen? Of ben je niet zo van al die polonaise aan je lijf...
bijna alles, bedoel jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Met carnaval kan alles. Ben trouwens wel blij dat je gewoon Raúl weer terug hebt en dat Gullit ook is opgehoepeld...
Wasda?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij hebben Thialf al
Ik heb er geen talent voor, sorry.
Ik was gisteravond in Plaza Futura btw.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bijna alles. Je moet uitkijken dat je niet drie dagen kotsend in je bed ligt...
Ga je mond spoelen jij...quote:
Tot woensdag Bjoroquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:35 schreef Bjoro het volgende:
tis mooi geweest....lekker een tukkie doen
tot morgen ofzo
Heb je ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:29 schreef Dylan Dog het volgende:
En ik maar denken dat ik nog wel een beetje speciaal plaatsje bij je had, maar nee hoor.
DIGGER zei dat ik niks lichtblauws aan moest trekken, heb geen idee waarom maar het zal wel goed bedoeld zijnquote:
Mail ontvangen, bericht gelezen, snel teruggemaild, verdere details blijven geheim.quote:
Ja, ontbijt eet ik ook nu pas op, dat paste dan weer net niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! Dat heb je rap gedaan Suijk.
Normaal schop je een topic omhoog, maar jij schopte het topcip totaal naar de Kelderquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik beloof niks Lionheaad, gisteren was wel een bijzonder slechte kick.
RBC-achtige toestandenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Normaal schop je een topic omhoog, maar jij schopte het topcip totaal naar de Kelder
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:41 schreef Bjoro het volgende:
Goedemorgen
WA v Buuren deed het leuk bij Evers !
goed afgelopen, vriendin gaat wel ff bellen met een monteur, maar hij deed het gewoon weer vannacht !quote:
dat is fijn. hopelijk kan die monteur er wat mee, en hoeven jullie niet een nieuwe te kopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goed afgelopen, vriendin gaat wel ff bellen met een monteur, maar hij deed het gewoon weer vannacht !
dat zei mijn bankpasje ook alquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef Againzender het volgende:
dat is fijn. hopelijk kan die monteur er wat mee, en hoeven jullie niet een nieuwe te kopen.
Mooi altijd. Ik kwam er vanochtend om tien voor half 8 uit, moest nog douchen, de mascotte aankleden (kut maillots), 20 minuten rijden naar het KDV en dan nog 10 naar het werk. Prima om half 9 present!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:20 schreef Suijk het volgende:
Mogguh. Kwart voor 8 wakker schrikken, constateren dat het al erg licht is, doorkrijgen dat je om 8 uur op je werk moet zijn en dat nog redden ook.
Koffie!
hm, 6 uur opgestaan, via KDV naar werk, en hier even na 8 uur aangekomen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mooi altijd. Ik kwam er vanochtend om tien voor half 8 uit, moest nog douchen, de mascotte aankleden (kut maillots), 20 minuten rijden naar het KDV en dan nog 10 naar het werk. Prima om half 9 present!
vooral de combinatie met benen die niet stil kunnen liggen maakt het tijdrovendquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:49 schreef Dylan Dog het volgende:
de mascotte aankleden (kut maillots)
heerlijk he, vakantie !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:52 schreef SCH het volgende:
Wij werden pas om half tien wakker, Nick dacht dat ik de wekker gezet had
* SCH heeft al half uurtje hard gelopen
Yep, straks even reisbureau, kapper, beetje koken en op tijd klaar zitten voor de 1500quote:
Mijn goud is binnen hoorquote:en dat is jouw Olympische gevoel ?
Gelukkig is mevrouw in de ochtend nog wat slaperig...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vooral de combinatie met benen die niet stil kunnen willen liggen maakt het tijdrovend
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gelukkig is mevrouw in de ochtend nog wat slaperig...
alleen de benenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vooral de combinatie met benen die niet stil kunnen liggen maakt het tijdrovend
doe je goedquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:56 schreef SCH het volgende:
Yep, straks even reisbureau, kapper, beetje koken en op tijd klaar zitten voor de 1500
morgen de hulding op het/de Neude ?quote:Mijn goud is binnen hoor![]()
waarom heeft mijn mascotte daar nooit last vanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Gelukkig is mevrouw in de ochtend nog wat slaperig...
heerlijk toch ? Jaloers ?quote:
Omdat haar moeder waarschijnlijk een ochtendmens is. Mevrouw DD is een avondmens, en de mascotte een klein evenbeeld wat dat betreft...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe je goed![]()
[..]
morgen de hulding op het/de Neude ?
[..]
waarom heeft mijn mascotte daar nooit last van
zo'n idee had ik alquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben dol op gesprekjes overin maillots![]()
Nou inderdaad, moeders is inderdaad een ochtendmens in tegenstelling tot pappaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Omdat haar moeder waarschijnlijk een ochtendmens is. Mevrouw DD is een avondmens, en de mascotte een klein evenbeeld wat dat betreft...
ff shoppen voor de honkbal ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:33 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Zometeen met bluezzekind naar de SSK in den Haag
Wij zijn hier ook nog wat slaperig... 11 uur je bed uit op je vrije dag is
Yes, er moeten schoenen, een handschoen (want de nieuwe is kwijtquote:
bij ons hebben ze een kleine contributie verhoging gedaan.....1 seizoen softballen ¤ 190quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yes, er moeten schoenen, een handschoen (want de nieuwe is kwijt) een klos of hoe het ook heet voor om zijn knuppel en een (grotere
) tok komen voor het nieuwe seizoen.. hij speelt in heren 4 en in het softbalteam dit jaar
Honkbalshoppen is zo leuk!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:38 schreef Bluezz het volgende:
Yes, er moeten schoenen, een handschoen (want de nieuwe is kwijt) een klos of hoe het ook heet voor om zijn knuppel en een (grotere
) tok komen voor het nieuwe seizoen.. hij speelt in heren 4 en in het softbalteam dit jaar
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:47 schreef Bluezz het volgende:
BE in Hools![]()
Ben jij wel eens bij die SSK geweest BE?
Forelle in Alphen ad Rijn is ook wel goed toch en dichter bij Bl'daalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Honkbalshoppen is zo leuk!Hoewel ik SSK altijd een beetje een saaie winkel vind. Weinig gadgets.
klopt 1x geweest !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Die naam dus!
Forelle idd. Leuke winkel vond ik!
ik vond het papa-uurtje leuker.quote:
Is golfer al wakker dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Strakjes nog de nichtenparade en het kringetje is weer rond.
Hey... als het over honk-en softbal gaat ben ik er hoor!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:54 schreef Bjoro het volgende:
klopt 1x geweest !
trouwens leuk dat je er weer bent BEzie je wel dat het hier best meevalt
Haha, ja ben je lekker mee dan...quote:het is RCH in Heemstede, ik heb het idee dat wij moeten betalen zodat de honkbal heren 1 twee of drie amerikaanse pitchers/spelers kan aantrekken !
meetlatje ernaast, denk ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
http://www.forelle.com/
Hoe werkt dat trouwens met toks? Gaan die ook gepast worden?
Tuurlijk... nietquote:
Tokkie tochquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:57 schreef Bjoro het volgende:
meetlatje ernaast, denk ik
ik speel op een toque-loos niveau
Nou idd... bij de opgooi kan het nog steeds best venijnig zijn! Maar goed, hij heeft iig al voor nageslacht gezorgd. Dus verder is dat ding toch niet meer nodig.quote:
Hell no! Ik post hier alleen maar mee om dit topic zsm vol en dus uit mijn AT te krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hell no! Ik post hier alleen maar mee om dit topic zsm vol en dus uit mijn AT te krijgen.
dan moet je over carnaval beginnen, is 'ie zo dichtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hell no! Ik post hier alleen maar mee om dit topic zsm vol en dus uit mijn AT te krijgen.
Mij zal je het niet horen noemenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Carnaval?
Zolang het maar niet in de TT staat AZ
Valt er wat te knippen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:18 schreef SCH het volgende:
Hoe zal ik mijn haar laten knippen?
Kaal, zoals altijdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:18 schreef SCH het volgende:
Hoe zal ik mijn haar laten knippen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |