quote:Op maandag 20 februari 2006 13:30 schreef Brighteyes het volgende:Vaduz! Het topic staat in de Kelder!
![]()
hier ookquote:Op maandag 20 februari 2006 13:23 schreef clauwheee het volgende:
Waar is mijn Hools
Ik dacht dat ik gek was geworden, ik zit 5 minuten naar het scherm te staren, op zoek naar Hools
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:30 schreef Brighteyes het volgende:Vaduz! Het topic staat in de Kelder!
![]()
Alleen de Keldermods kunnen schoppen vanuit daar. En dat zijn Knorretje (midden in verhuizing) en Qntal. Dus het is even wachten tot hij er weer is.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:36 schreef Bjoro het volgende:
Kan niemand het terugzetten dan ??
Ik ook niet hoorquote:
nee, dat blijkt !quote:
Ja, dan gaat het een REEKS wordenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Wij zijn nu met een stel meiden bezig de buitenspel regel te analyseren.![]()
ik voel me een beetje RBC-er....in de kelder van de eredivisiequote:Op maandag 20 februari 2006 13:51 schreef clauwheee het volgende:
Oe, we zitten in de kelder?
BE jij hier!![]()
Ik hen niet eens toegang tot de kelderquote:Op maandag 20 februari 2006 14:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik voel me een beetje RBC-er....in de kelder van de eredivisie
Ja, dat dacht ik dus ook... Ik hier?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:51 schreef clauwheee het volgende:
Oe, we zitten in de kelder?
BE jij hier!![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 20 februari 2006 14:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb niet eens toegang tot de kelder
dat is de Maaskantquote:Op maandag 20 februari 2006 14:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hen niet eens toegang tot de kelder
alleen RBC is nog lager dan een kelder
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook... Ik hier?
Oh, dat zeker... maar ik hou me maar stilletjes... ik heb niets, maar dan ook NIETS met voetbal, dan wel voetballende mensen en ik lust ook al geen bier.quote:
meer zielen meer vreugdquote:
Wij ook niet hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, dat zeker... maar ik hou me maar stilletjes... ik heb niets, maar dan ook NIETS met voetbal, dan wel voetballende mensen en ik lust ook al geen bier.
Hoezo niet op mijn plaats.![]()
als je Bluezz kent ......die is hier stamgastquote:Op maandag 20 februari 2006 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, dat zeker... maar ik hou me maar stilletjes... ik heb niets, maar dan ook NIETS met voetbal, dan wel voetballende mensen en ik lust ook al geen bier.
Hoezo niet op mijn plaats.![]()
Ja, maar die vindt voetballers leuk... Ik niet...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:11 schreef Bjoro het volgende:
als je Bluezz kent ......die is hier stamgast
denk niet dan zij 1 speler van het NL-elftal kan opnoemen, dus om op je vraag terug te komen....ik denk het laatstequote:Op maandag 20 februari 2006 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar die vindt voetballers leuk... Ik niet...Of zou het het drank element zijn?
Voetbal fans had je ook niet zo'n moeite meequote:Op maandag 20 februari 2006 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar die vindt voetballers leuk... Ik niet...Of zou het het drank element zijn?
Wat nou weer?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Is het al tijd voor bier?? Heb nl drank nodig....
aangezien het heus wel ergens op de werled een uurtje of half 5 is kun je er best 1 nemen, zeg ik altijd maarquote:Op maandag 20 februari 2006 14:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Is het al tijd voor bier?? Heb nl drank nodig....
dat had ik ook alquote:Op maandag 20 februari 2006 13:23 schreef clauwheee het volgende:
Waar is mijn Hools
Ik dacht dat ik gek was geworden, ik zit 5 minuten naar het scherm te staren, op zoek naar Hools
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |