Een nieuw deel openen
Vorige delen
dank je welquote:Op maandag 20 februari 2006 09:46 schreef Frutsel het volgende:
Astridjuhhhh Gefeliciteeeeeeeeeeeerd
en dikke kusss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Of je stopt een al gebruikte strippenkaart in de stempelautomaatquote:Op maandag 20 februari 2006 09:51 schreef Light het volgende:
Ow, zwart rijden in de metro blijkt niet zo heel moeilijkJe kiest gewoon een stempelautomaat waar de inkt op is
lolquote:Op maandag 20 februari 2006 09:48 schreef OoAstridoO het volgende:
en van iedereen van wie je een smsje kan krijgen heb je er 1 op je mobiel van je exdie sinds het uit is niks meer van m heeft laten horen, hoeft het nu ook niet
Of je stopt een willekeurig stukje papier in het vakje er onder.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Of je stopt een al gebruikte strippenkaart in de stempelautomaat![]()
appelkruimelvaaiquote:Op maandag 20 februari 2006 09:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]dank je qu
en mensen die vragen worden vergeslagen dus eerst de rest
appelkruimelvaai, appelcitroenvlaai of aardbeienvlaai
Mn oma en oma en opa komen zaterdag ivm ophalen van mn oma en verder staat de deur open mja ik verwacht niemandquote:Op maandag 20 februari 2006 09:55 schreef Alicey het volgende:
Vier je het ook vandaag Astrid?
Nope. Wel bar slecht geslapen though.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:58 schreef Reya het volgende:
Geen last van duizeligheid vandaag, Alicey?
Weet men dat je het vandaag viert?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mn oma en oma en opa komen zaterdag ivm ophalen van mn oma en verder staat de deur open mja ik verwacht niemand
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Of je stopt een al gebruikte strippenkaart in de stempelautomaat![]()
Ja, dat kan ook natuurlijk. Ik kwam er dan ook pas in Enschede achter dat de RET kennelijk niet goed aan inktvoorraadcontrole doetquote:Op maandag 20 februari 2006 09:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of je stopt een willekeurig stukje papier in het vakje er onder.
Ja ja maar ik heb eigenlijk geen vrienden enzo en de familie is niet zo'n naar iedere verjaardag gaan familie. Dusjaquote:Op maandag 20 februari 2006 10:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet men dat je het vandaag viert?
Controle is een woord dat ze sowieso haast niet kennen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:01 schreef Light het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat kan ook natuurlijk. Ik kwam er dan ook pas in Enschede achter dat de RET kennelijk niet goed aan inktvoorraadcontrole doet
Hmmm ic...quote:Op maandag 20 februari 2006 10:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja ja maar ik heb eigenlijk geen vrienden enzo en de familie is niet zo'n naar iedere verjaardag gaan familie. Dusja
Hmmm, ik dacht wat eerder te gaan slapen zodat ik wat meer rust zou krijgen, maar ik was daardoor ook weer eerder wakker. Netto-resultaat in de buurt van nul dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nope. Wel bar slecht geslapen though.
Ik heb nauwelijks het gevoel dat ik echt geslapen heb.. Ik heb 5 of 6 keer nog een flinke tijd wakker gelegen vannacht.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik dacht wat eerder te gaan slapen zodat ik wat meer rust zou krijgen, maar ik was daardoor ook weer eerder wakker. Netto-resultaat in de buurt van nul dus.
Hmmm, geen last van dichtvallende ogen?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks het gevoel dat ik echt geslapen heb.. Ik heb 5 of 6 keer nog een flinke tijd wakker gelegen vannacht.
Nee, dat niet. Alleen veel gapen en verminderd vermogen om ingewikkelde dingen te begrijpen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, geen last van dichtvallende ogen?
Nee hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 11:10 schreef Frutsel het volgende:
gewoon bijna een uur stilte.....
bloedt toch nie dood hier he?![]()
Mjah ook beetje drukquote:Op maandag 20 februari 2006 11:10 schreef Frutsel het volgende:
gewoon bijna een uur stilte.....
bloedt toch nie dood hier he?![]()
dank je wel dank je welquote:Op maandag 20 februari 2006 12:28 schreef het_fokschaap het volgende:
gefeliciteerd Astrid
en Alicey ook nog![]()
uitgeslapen inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2006 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey blijhoofd..![]()
uitgen...euh..uitgeslapen?
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
uitgeslapen inderdaad
Astrid, gefeliciteerd![]()
Dank je wel en amy heb 2 hamsters he?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:27 schreef Doffy het volgende:![]()
ASTRID!
![]()
Nog vele jaren!Samen met Doffy, natuurlijk
![]()
Je volgende hamster moet je dan eigenlijk Alicey noemen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dank je wel en amy heb 2 hamsters he?![]()
wie weetquote:Op maandag 20 februari 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je volgende hamster moet je dan eigenlijk Alicey noemen.
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
Je volgende hamster moet je dan eigenlijk Alicey noemen.
Het ligt ook aan het dier. Bij bijvoorbeeld katten kan dat, want die reageren toch niet als je ze roept.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het kan alsnog![]()
tenzij ze al bij de burgerlijke stand staan ingeschreven natuurlijk
Ik ken ook nog een zekere hond met hetzelfde kwaaltjequote:Op maandag 20 februari 2006 15:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ligt ook aan het dier. Bij bijvoorbeeld katten kan dat, want die reageren toch niet als je ze roept.
Die van jequote:Op maandag 20 februari 2006 15:50 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ken ook nog een zekere hond met hetzelfde kwaaltje
Mooie combi dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik had het in dit geval over de hond. Maarnatuurlijk ook
Hoewel ik gisteren wel een houdertje voor een stang in mijn kast terug vond doordat Roosje er actief mee aan het spelen was.quote:
Katten horen veel te slapenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoewel ik gisteren wel een houdertje voor een stang in mijn kast terug vond doordat Roosje er actief mee aan het spelen was.
Onze kat doet ook niks anders hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 16:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij Roosje ben ik er echt niet bang voor dat ze te weinig slaapt.
Maar Roosje is pas 4.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:18 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Onze kat doet ook niks anders hoor
Roosje had vroeger soms wel buien dat ze plotseling rondjes door het hele huis rende. Tegenwoordig ook dat niet meer zo..quote:Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
die van ons 7 maar die heeft nooit anders gedaan
Onze kat speelt wel graag met pistachenootjesquote:Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Roosje had vroeger soms wel buien dat ze plotseling rondjes door het hele huis rende. Tegenwoordig ook dat niet meer zo..
Ringo doet dat ook. Roosje vindt ze volgens mij minder interessant..quote:Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Onze kat speelt wel graag met pistachenootjes
Ik weet niet wat ze heeft maar zodra die dingen op tafel staanquote:Op maandag 20 februari 2006 16:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ringo doet dat ook. Roosje vindt ze volgens mij minder interessant..
Voor Ringo hoeven ze niet eens op tafel te staan.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:30 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze heeft maar zodra die dingen op tafel staanen dan altijds onder de klok slaan zodat ze er niet meer bij kan
meestal gooienw e haar die toe die we niet open kunnen krijgenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor Ringo hoeven ze niet eens op tafel te staan.
Bij een verhuizing komt er dus een maandvoorraad pistachenoten tevoorschijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
meestal gooienw e haar die toe die we niet open kunnen krijgendus er liggen hier veel achter kasten enzo haha
Hahaquote:Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij een verhuizing komt er dus een maandvoorraad pistachenoten tevoorschijn.
quote:Daarnaast: is het mogelijk via een kort geding eutananasie te vragen?
duurt helaas nog evenquote:
brinta heb ik nog nooit gegeten geloof ikquote:Op maandag 20 februari 2006 17:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ga brinta etenheb al warm gehad
nooit van die vlokjes van tarwe enzo met melk erbij en een dikke laag suikerquote:Op maandag 20 februari 2006 17:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
brinta heb ik nog nooit gegeten geloof ik
neequote:Op maandag 20 februari 2006 17:45 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
nooit van die vlokjes van tarwe enzo met melk erbij en een dikke laag suiker
ik ook nie...quote:Op maandag 20 februari 2006 17:45 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
nooit van die vlokjes van tarwe enzo met melk erbij en een dikke laag suiker
Opaquote:Op maandag 20 februari 2006 17:31 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ga brinta etenheb al warm gehad
Dat is bami met arsenicum er door?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:21 schreef Doffy het volgende:
Goeie vraag. Ik heb wel trek in euthanabamie
Kogelvisquote:Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hey, ik zie een gat in de markt! Een euthanasierestaurant!Food to die with
onbeperkt eten voor ¤55,--quote:Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hey, ik zie een gat in de markt! Een euthanasierestaurant!Food to die with
die vergrote foto van je piercing is engquote:Op maandag 20 februari 2006 18:36 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Opa. Sorry, ik ben in een vervelende bui, you'll have to excuse me
.
Huilerd.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:59 schreef qu63 het volgende:
die vergrote foto van je piercing is eng
ik zie er steeds wat anders in
Beter!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:17 schreef -Trinity- het volgende:
De ontsteking is bijna helemaal over trouwens. Het is nog wat donkergekleurd, en m'n huid is nog wat droog, maar het gaat stukken beter
.
Op welke punten dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar nog even een toevoeging: ik weet nu ook weer waarom ik ook alweer geen kinderen wil.Ondanks het feit dat Brian het voorbeeldigste kind is wat je je maar kunt voorstellen.
Ik vond het ook nooit leuk, maar nu ik er wat meer van snap en het een beetje volg, vind ik het best leuk. Maar in zo'n stadion gaat het vooral om de sfeer enzo. Vijftigduizend juichende mensen, dat werkt best aanstekelijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:27 schreef Alicey het volgende:
Klinkt dan als geslaagd LupaAl kan ik me niet zo snel iets voorstellen bij de lol van voetbal, maar da's denk ik ook an sich.
Gebrek aan tijd voor jezelf e.d. We moesten de gekste toeren uithalen om elkaar toch een paar keer te kunnen bespringen.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:27 schreef Alicey het volgende:
Op welke punten dan?(Dat je herinnerd werd geen kinderen te willen dus)
Hahaha dat geloof ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gebrek aan tijd voor jezelf e.d. We moesten de gekste toeren uithalen om elkaar toch een paar keer te kunnen bespringen.
Daarom ook het an sich er achter.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vond het ook nooit leuk, maar nu ik er wat meer van snap en het een beetje volg, vind ik het best leuk. Maar in zo'n stadion gaat het vooral om de sfeer enzo. Vijftigduizend juichende mensen, dat werkt best aanstekelijk.
En gelukkig vertrokken Reya en ik nog voordat die wedstrijd afgelopen was. De trein zat ook zonder de supporters al vol genoeg.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We hebben een heel leuk weekend gehad met z'n drieën. Gisteren zijn we naar Feyenoord-Sparta geweest. Ik ben helemaal geen voetballiefhebber, maar ik vond het eigenlijk wel heel leuk. Vooral die sfeer in het stadion enzo. Alleen jammer dat het niet echt een spannende strijd was (4-0 voor Feyenoord). Brian vond het helemaal geweldig natuurlijk, die was nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest.
Bekijk het van de positieve kant, je krijgt wel wat van Rotterdam te zienquote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gebrek aan tijd voor jezelf e.d. We moesten de gekste toeren uithalen om elkaar toch een paar keer te kunnen bespringen.
Hmja, na afloop van zo'n wedstrijd vindt er een ware exodus plaats.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:55 schreef Light het volgende:
En gelukkig vertrokken Reya en ik nog voordat die wedstrijd afgelopen was. De trein zat ook zonder de supporters al vol genoeg.
Hey schapie.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:56 schreef het_fokschaap het volgende:
wie stelt zich beschikbaar om Benedictus van achter te nemen ?![]()
met voorbinddildo mag ook
Feyenoordquote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We hebben een heel leuk weekend gehad met z'n drieën. Gisteren zijn we naar Feyenoord-Sparta geweest. Ik ben helemaal geen voetballiefhebber, maar ik vond het eigenlijk wel heel leuk. Vooral die sfeer in het stadion enzo. Alleen jammer dat het niet echt een spannende strijd was (4-0 voor Feyenoord). Brian vond het helemaal geweldig natuurlijk, die was nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest.
Nou, ik ben nog steeds geen voetbalfan hoor. Maar die wedstrijd live bijwonen vond ik wel heel leuk.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:57 schreef het_fokschaap het volgende:
Feyenoord
en Lupa vindt voetbal opeens leuk
als ik er hier over begon was fok te klein
WFL >> SPTquote:Op maandag 20 februari 2006 20:57 schreef het_fokschaap het volgende:
Feyenoord
en Lupa vindt voetbal opeens leuk
als ik er hier over begon was fok te klein
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:56 schreef het_fokschaap het volgende:
wie stelt zich beschikbaar om Benedictus van achter te nemen ?![]()
met voorbinddildo mag ook
Ja, maar het leuke er van is dat je die zo uit je AT kunt halen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Er is nog een apart forum voor die flauwekul ook
Ow?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:10 schreef Alicey het volgende:
Ja, maar het leuke er van is dat je die zo uit je AT kunt halen.
Ow, zoquote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
Zo vroeg al?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat maar eens slapen proberen te slapen.
Mjah. Heb van zaterdag op zondag kort geslapen, en afgelopen nacht ben ik de hele nacht door wakker geworden. Ik heb nu moeite mijn ogen open te houden.quote:
Maar je hebt er snel genoeg vanquote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Poffertjes zijn lekker. Jij ook.
quote:Uitstekend.
Succes dan maar.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:16 schreef Alicey het volgende:
Mjah. Heb van zaterdag op zondag kort geslapen, en afgelopen nacht ben ik de hele nacht door wakker geworden. Ik heb nu moeite mijn ogen open te houden.
Hopelijk lukt slapen vannacht beter..
Slaap lekker lief comodje van mequote:Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat maar eens slapen proberen te slapen.
Sorryquote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gaat het nu weer over je gebrek aan fysieke aandacht?
Nee, zo bedoel ik het natuurlijk niet. Ik vind het juist zo zielig. Ik zou het zelf niet zo lang volhouden denk ik...quote:
Nog verkeerd spellen ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:32 schreef miss_sly het volgende:
Je bent nu toch geen Feijnoord fan he Lupa?
Ik haat voetbal nietquote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij haat voetbal, dus je hebt geen recht op een mening in deze.
Ja, en? Denk je dat dat me iets interesseert?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Feyenoord doet het lekker wel beter dan Ajax.
Ja, Lupa wordt al een echte voetbalfanquote:* Lupa koevoet uit zak haalt
Ja, je woont immers in A'dam.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Doffy het volgende:
Ja, en? Denk je dat dat me iets interesseert?
quote:Ja, Lupa wordt al een echte voetbalfan
Ja, en? Ik woon hier alleen omdat het beschavingsniveau hier relatief hoog ligt, en we dús niet goed kunnen voetballen hierquote:
quote:
Oh, is dat het?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef Doffy het volgende:
Ja, en? Ik woon hier alleen omdat het beschavingsniveau hier relatief hoog ligt, en we dús niet goed kunnen voetballen hier
Zou wel goed zijn voor de conditiequote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Brian had naar heiden6 toe zijn Ajax-sokken aangetrokken om heiden6 te pesten. We hebben 'm aangeraden om die maar niet aan te trekken naar de Kuip.
Ik had er weinig trek in om mijn neefje achtervolgd te zien door vijftigduizend Feyenoorders.quote:
Goed puntquote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had er weinig trek in om mijn neefje achtervolgd te zien door vijftigduizend Feyenoorders.
Hij is gewoon niet gewend om ook voor die dingen uit te kijkenquote:Hij was die middag al bijna onder een tram gelopen.![]()
![]()
![]()
Hij woont in een straat waar eens per uur een auto langskomt.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef Light het volgende:
Hij is gewoon niet gewend om ook voor die dingen uit te kijkenDan heeft hij geluk dat jullie zo goed op hem letten
Ah, ongeveeer net als de straat waar ik ben opgegroeidquote:Op maandag 20 februari 2006 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij woont in een straat waar eens per uur een auto langskomt.![]()
Rotterdam is best gevaarlijk voor wie uit de provincie komt. Trams en Feyenoord-supporters staan dan inderdaad zo ongeveer nr. 1.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had er weinig trek in om mijn neefje achtervolgd te zien door vijftigduizend Feyenoorders.Hij was die middag al bijna onder een tram gelopen.
![]()
![]()
![]()
Ik heb vannacht wel goed geslapen, hoewel ik me nog steeds erg moe voel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:28 schreef Frutsel het volgende:
hi Lupa!
@Alicey.
Minder... wel goed geslapen dan?
Da's helemaal minder.. Slaap helpt daar meestal niet zoveel tegen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:31 schreef Frutsel het volgende:
Ken ut gevoel.... vannacht ook redelijk goed geslapen...maar kan nog wel paar uur liggen![]()
ben meer geestelijk moe dan lichamelijk heb ik het gevoel
Ongeveer 8 tot 5, maar het wisselt een beetje.quote:wat zijn jouw werktijden eigenlijk dan?
Krijg je met een stressbaan... heb alle concentratie nodig om het werk goed uit te kunnen voeren. Maar ja, door de huissituatie kost me dat extra veel moeite nu. Hopelijk wordt dat gauw minder.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's helemaal minder.. Slaap helpt daar meestal niet zoveel tegen.
[..]
Ongeveer 8 tot 5, maar het wisselt een beetje.
Binnenkort kun je misschien rust daar in vinden..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Krijg je met een stressbaan... heb alle concentratie nodig om het werk goed uit te kunnen voeren. Maar ja, door de huissituatie kost me dat extra veel moeite nu. Hopelijk wordt dat gauw minder.
zal wel moeten, over een week of 8 zit ik in me uppie op een functie van 2,5 mensen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Binnenkort kun je misschien rust daar in vinden..
Je wilt dat FOK! massaal je met je werk gaat helpen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zal wel moeten, over een week of 8 zit ik in me uppie op een functie van 2,5 mensen...
hooguit wat ondersteuning van iemand, maar dat zal niet veel worden verwacht ik.
FOK werkt dan beter als ondersteuning![]()
hahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je wilt dat FOK! massaal je met je werk gaat helpen?
Gisteravond nog, maar het heeft erg weinig zin de laatste paar dagen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wanneer heb je je voor 't laatst gewassen dan?
dat weer wel dan...lolquote:
Stel het eens aan je werkgever voor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat weer wel dan...lol
maar dan slechts met een paar...
alle fokkers kan ik beter het Arke Stadion afhuren ofzo lol
Hoezo dat dan? Binnen een uur stink je weer als een mut?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gisteravond nog, maar het heeft erg weinig zin de laatste paar dagen.
Ik zweet de hele dag (en nacht) door heb ik zo een beetje de indruk. Dat voelt niet fris.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Binnen een uur stink je weer als een mut?
Ah. Misschien iets te maken met het feit dat je bent gestopt met je medicatie?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zweet de hele dag (en nacht) door heb ik zo een beetje de indruk. Dat voelt niet fris.
het antwoord:" Ga aan je werk en stoor me niet met je onzinverhalen"...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Stel het eens aan je werkgever voor.
Dat moet haast wel. Of ik moet opeens ziek aan het worden zijn, maar zo voelt het niet..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ah. Misschien iets te maken met het feit dat je bent gestopt met je medicatie?
De commercie staat duidelijk weer eens de wetenschap tegen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het antwoord:" Ga aan je werk en stoor me niet met je onzinverhalen"...
dus ik zeg:" Onzin? Het is wel WFL hoor"
directie rood aanlopend:" ERUIT...en aan je werk"...
volges mij werd ut nie gewaardeerd...![]()
Vervelend. Zweten is bah. Ik zweet soms 's nachts heel erg. Zo vies, om helemaal klam waker te worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:32 schreef Alicey het volgende:
Dat moet haast wel. Of ik moet opeens ziek aan het worden zijn, maar zo voelt het niet..
Het is inderdaad een heel vies gevoel, ookal stinkt mijn zweet niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vervelend. Zweten is bah. Ik zweet soms 's nachts heel erg. Zo vies, om helemaal klam waker te worden.
lol!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kán niet eens slapen met iets om mijn lijf, dat vind ik echt vreselijk. Als ik een pyjama o.i.d. aantrek, dan hang ik mezelf zo'n beetje op in zo'n ding.
misschien kijkt ie stiekum wel mee op dit forum...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
De commercie staat duidelijk weer eens de wetenschap tegen.
Normaal gesproken heb ik altijd wel iets aan, en in de winter vind ik het doorgaans ook te koud om zonder iets te slapen.. Mezelf ophangen o.i.d. heb ik nooit last van gehad, terwijl ik toch best wild slaap..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kán niet eens slapen met iets om mijn lijf, dat vind ik echt vreselijk. Als ik een pyjama o.i.d. aantrek, dan hang ik mezelf zo'n beetje op in zo'n ding.
Jij ziet al een executie voor je waarin Lupa verplicht wordt iets aan te trekken, en daarna in slaap gebracht wordt?quote:
nee...ik zie een naakte lupa voor mequote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij ziet al een executie voor je waarin Lupa verplicht wordt iets aan te trekken, en daarna in slaap gebracht wordt?
Het is ook zoooo makkelijk he?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee...ik zie een naakte lupa voor me![]()
ik persoonlijk doe het 's nachts ook... iets afaantrekken. Maar soms ook nie...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik altijd wel iets aan, en in de winter vind ik het doorgaans ook te koud om zonder iets te slapen.. Mezelf ophangen o.i.d. heb ik nooit last van gehad, terwijl ik toch best wild slaap..
Op dit moment werkt het echter beter om niets aan te trekken..
Schijnbaar nie... want ik maak bij jou vast een goede indruk als ik bij jou de indruk wek al executies voor me te zien in bed...quote:
Wat een leven...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Net schaap weer op Schiphol afgezetTot vrijdag weer weg...
Het normale systeem bij mij is dat ik altijd wel iets aan doe. In de zomer vaak iets luchtiger dan in de winter, maar niets aandoen is een zeldzaamheid.. Ik moet zeggen dat ik het de eerste paar minuten ook best koud vind nu om naakt in mijn bed te duiken, maar zweten met iets aan is nog smeriger.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik persoonlijk doe het 's nachts ook... iets afaantrekken. Maar soms ook nie...
verschilt per dag....heeft nix te maken met de kou... Weet eigenlijk nie..zit geen systeem in
Nouja.. De meeste LFC'ers zijn toch verdorven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnbaar nie... want ik maak bij jou vast een goede indruk als ik bij jou de indruk wek al executies voor me te zien in bed...![]()
![]()
![]()
thnxquote:
Foei toch!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee...ik zie een naakte lupa voor me![]()
We leven met je mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:01 schreef miss_sly het volgende:
thnx
Als het goed is, hoeft hij dan pas weer over 3 weken een paar dagen naar Zweden en tussendoor alleen maar dagjes Belgie enzo, dus dat is te doen
Ja, hij komt telkens weer terugquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:57 schreef Alicey het volgende:
Syllie!
Je schaapje komt vast wel weer terug hoor.
Zweden... land van de mooie vrouwen bergen...en natuur...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
thnx
Als het goed is, hoeft hij dan pas weer over 3 weken een paar dagen naar Zweden en tussendoor alleen maar dagjes Belgie enzo, dus dat is te doen
Jullie helpen me er telkens goed doorheenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja.. De meeste LFC'ers zijn toch verdorven.
Een SEX-meet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgend weekend parenclubmeet.Het is een beach party, dus ik ga mijn bikini aandoen. En ik wil even kijken of ik een rieten rokje op de kop kan tikken.
Ik dus iets minder.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:07 schreef Frutsel het volgende:
ik vind ut heerlijk om in die fris-/kouheid van het bed te duiken.
Heb ook vaak het raam open 's nachts...ook al vriest het![]()
Zweden heeft ook mooie vrouwen, en dat zal schaap ook best zien hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zweden... land van de mooie vrouwen bergen...en natuur...![]()
mooi land![]()
![]()
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
misschien worden ze zo gekweekt hier?
![]()
![]()
quote:
Elk nadeel heb ze voordeel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En hoewel afscheid nemen iedere keer niet leuk is, is het weerzien iedere keer weer heel fijn
Het was ook heerlijk toen ik hem zaterdagochtend weer voor de deur zag staan
Gezelliequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]-> Parenclubmeeting: Het Plan deel 2
Hmja, lijkt me best leuk. Disclaimer: nee, ik ga niet lopen neuken met allemaal Fok!ers.quote:
Weinig last van gelukkig... woon in rustige straatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik dus iets minder.Bij raam open word ik afgeleid door voorbijrijdende auto's.
Aventura is wel ok.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, lijkt me best leuk. Disclaimer: nee, ik ga niet lopen neuken met allemaal Fok!ers.Maar het lijkt me erg leuk om Aventura en erodome eens te ontmoeten.
Ik woon ook in een rustige straat, maar de slaapkamer ligt wel aan de straatkant.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weinig last van gelukkig... woon in rustige straat
Hooguit de buurman die om 1 uur de wasmachine aanzet...![]()
Op die manier.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:23 schreef Alicey het volgende:
Aventura is wel ok.
Toevoeging : erodome heb ik dus nooit gemeet, ik bedoel er mee dus niet te zeggen dat zij niet ok is.
Ook dat nog eens ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op die manier.En natuurlijk is Aventura ok, ze is mijn duomod.
Ik denk dat de meeste mensen het niks zouden vinden hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Cool Lupa
Mail komt eraan
En Aventura is ok
Ero ken ik niet.
De betreffende meet trekt mij niet zo aan, maar vind het wel grappig dat het geregeld is
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Net schaap weer op Schiphol afgezetTot vrijdag weer weg...
alleen dat laatste zou voor mij betekenen dat ik niet zou gaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen het niks zouden vinden hoor.Ik zag het in het begin eik ook niet zo zitten, maar het lijkt me nu eigenlijk wel heel okay. Alleen lastig dat het in ****ing Lelystad is.
Kom je wel eens op FOK! meets?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:50 schreef Frutsel het volgende:
ken ze allebei nie...maar wie ken ik nou wel lol
Hmja, ook niet mijn meest favoriete plaats.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:52 schreef qu63 het volgende:
alleen dat laatste zou voor mij betekenen dat ik niet zou gaan
Lelijkstad
Leeuwarden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:55 schreef Alicey het volgende:
Er zijn ergere plaatsen dan Lelystad though..
nee...ik lees er eerlijk gezegd ook nooit wat over...quote:
Lelystad is voor mijn gevoel nog veel meer in the middle of nowhere eigenlijk...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:56 schreef Alicey het volgende:
Bijvoorbeeld. Da's helemaal in de middle of nowhere..
GC een klein beetje in de gaten houden (Of specifieke subfora waar je fokkers van wilt meeten).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee...ik lees er eerlijk gezegd ook nooit wat over...
Kende je die fokkers al?quote:ik ken ook maar één fokker persoonlijk... naja, een tweede nu heb ik een keer gezien.
Vroeger.quote:toen ik moderator was binnen de 538 Chatsite...toen ging ik wel es naar die chatmeetings van 538..
maar das al weer een jaar of 8 terug denk ik...![]()
Lelystad ligt nog redelijk in de buurt van Amsterdam.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lelystad is voor mijn gevoel nog veel meer in the middle of nowhere eigenlijk...
is het ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lelystad is voor mijn gevoel nog veel meer in the middle of nowhere eigenlijk...
Ik zou er dood nog niet gevonden willen worden eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:58 schreef qu63 het volgende:
is het ook
vanaf Almere rij je eerst heel lang rechtdoor, en ineens is daar Lelijkstadsuper chaotisch en asocialer dan Amsterdam of Rotterdam
ik levend ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou er dood nog niet gevonden willen worden eigenlijk.
Is de stad asocialer, of zijn de mensen asocialer?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
is het ook
vanaf Almere rij je eerst heel lang rechtdoor, en ineens is daar Lelijkstadsuper chaotisch en asocialer dan Amsterdam of Rotterdam
de mensen die er rond lopenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is de stad asocialer, of zijn de mensen asocialer?
Te weinig geslapen?quote:
Hmmm laat dan maar zitten. Hoewel Rotterdam imo best meevalt. Ik heb zelf iig zelden last van asociale mensen..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
de mensen die er rond lopen
en het stadsbestuur enzo
Ook dat doet de beeldvorming van een stad meestal geen goed..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:03 schreef qu63 het volgende:
ben er alleen een aantal keer geweest ivm rechtzaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |