die vergrote foto van je piercing is engquote:Op maandag 20 februari 2006 18:36 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Opa. Sorry, ik ben in een vervelende bui, you'll have to excuse me
.
Huilerd.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:59 schreef qu63 het volgende:
die vergrote foto van je piercing is eng
ik zie er steeds wat anders in
Beter!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:17 schreef -Trinity- het volgende:
De ontsteking is bijna helemaal over trouwens. Het is nog wat donkergekleurd, en m'n huid is nog wat droog, maar het gaat stukken beter
.
Op welke punten dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar nog even een toevoeging: ik weet nu ook weer waarom ik ook alweer geen kinderen wil.Ondanks het feit dat Brian het voorbeeldigste kind is wat je je maar kunt voorstellen.
Ik vond het ook nooit leuk, maar nu ik er wat meer van snap en het een beetje volg, vind ik het best leuk. Maar in zo'n stadion gaat het vooral om de sfeer enzo. Vijftigduizend juichende mensen, dat werkt best aanstekelijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:27 schreef Alicey het volgende:
Klinkt dan als geslaagd LupaAl kan ik me niet zo snel iets voorstellen bij de lol van voetbal, maar da's denk ik ook an sich.
Gebrek aan tijd voor jezelf e.d. We moesten de gekste toeren uithalen om elkaar toch een paar keer te kunnen bespringen.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:27 schreef Alicey het volgende:
Op welke punten dan?(Dat je herinnerd werd geen kinderen te willen dus)
Hahaha dat geloof ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gebrek aan tijd voor jezelf e.d. We moesten de gekste toeren uithalen om elkaar toch een paar keer te kunnen bespringen.
Daarom ook het an sich er achter.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vond het ook nooit leuk, maar nu ik er wat meer van snap en het een beetje volg, vind ik het best leuk. Maar in zo'n stadion gaat het vooral om de sfeer enzo. Vijftigduizend juichende mensen, dat werkt best aanstekelijk.
En gelukkig vertrokken Reya en ik nog voordat die wedstrijd afgelopen was. De trein zat ook zonder de supporters al vol genoeg.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We hebben een heel leuk weekend gehad met z'n drieën. Gisteren zijn we naar Feyenoord-Sparta geweest. Ik ben helemaal geen voetballiefhebber, maar ik vond het eigenlijk wel heel leuk. Vooral die sfeer in het stadion enzo. Alleen jammer dat het niet echt een spannende strijd was (4-0 voor Feyenoord). Brian vond het helemaal geweldig natuurlijk, die was nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest.
Bekijk het van de positieve kant, je krijgt wel wat van Rotterdam te zienquote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gebrek aan tijd voor jezelf e.d. We moesten de gekste toeren uithalen om elkaar toch een paar keer te kunnen bespringen.
Hmja, na afloop van zo'n wedstrijd vindt er een ware exodus plaats.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:55 schreef Light het volgende:
En gelukkig vertrokken Reya en ik nog voordat die wedstrijd afgelopen was. De trein zat ook zonder de supporters al vol genoeg.
Hey schapie.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:56 schreef het_fokschaap het volgende:
wie stelt zich beschikbaar om Benedictus van achter te nemen ?![]()
met voorbinddildo mag ook
Feyenoordquote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We hebben een heel leuk weekend gehad met z'n drieën. Gisteren zijn we naar Feyenoord-Sparta geweest. Ik ben helemaal geen voetballiefhebber, maar ik vond het eigenlijk wel heel leuk. Vooral die sfeer in het stadion enzo. Alleen jammer dat het niet echt een spannende strijd was (4-0 voor Feyenoord). Brian vond het helemaal geweldig natuurlijk, die was nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest.
Nou, ik ben nog steeds geen voetbalfan hoor. Maar die wedstrijd live bijwonen vond ik wel heel leuk.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:57 schreef het_fokschaap het volgende:
Feyenoord
en Lupa vindt voetbal opeens leuk
als ik er hier over begon was fok te klein
WFL >> SPTquote:Op maandag 20 februari 2006 20:57 schreef het_fokschaap het volgende:
Feyenoord
en Lupa vindt voetbal opeens leuk
als ik er hier over begon was fok te klein
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:56 schreef het_fokschaap het volgende:
wie stelt zich beschikbaar om Benedictus van achter te nemen ?![]()
met voorbinddildo mag ook
Ja, maar het leuke er van is dat je die zo uit je AT kunt halen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Er is nog een apart forum voor die flauwekul ook
Ow?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:10 schreef Alicey het volgende:
Ja, maar het leuke er van is dat je die zo uit je AT kunt halen.
Ow, zoquote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
Zo vroeg al?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat maar eens slapen proberen te slapen.
Mjah. Heb van zaterdag op zondag kort geslapen, en afgelopen nacht ben ik de hele nacht door wakker geworden. Ik heb nu moeite mijn ogen open te houden.quote:
Maar je hebt er snel genoeg vanquote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Poffertjes zijn lekker. Jij ook.
quote:Uitstekend.
Succes dan maar.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:16 schreef Alicey het volgende:
Mjah. Heb van zaterdag op zondag kort geslapen, en afgelopen nacht ben ik de hele nacht door wakker geworden. Ik heb nu moeite mijn ogen open te houden.
Hopelijk lukt slapen vannacht beter..
Slaap lekker lief comodje van mequote:Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat maar eens slapen proberen te slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |