Sorryquote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gaat het nu weer over je gebrek aan fysieke aandacht?
Nee, zo bedoel ik het natuurlijk niet. Ik vind het juist zo zielig. Ik zou het zelf niet zo lang volhouden denk ik...quote:
Nog verkeerd spellen ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:32 schreef miss_sly het volgende:
Je bent nu toch geen Feijnoord fan he Lupa?
Ik haat voetbal nietquote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij haat voetbal, dus je hebt geen recht op een mening in deze.
Ja, en? Denk je dat dat me iets interesseert?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Feyenoord doet het lekker wel beter dan Ajax.
Ja, Lupa wordt al een echte voetbalfanquote:* Lupa koevoet uit zak haalt
Ja, je woont immers in A'dam.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Doffy het volgende:
Ja, en? Denk je dat dat me iets interesseert?
quote:Ja, Lupa wordt al een echte voetbalfan
Ja, en? Ik woon hier alleen omdat het beschavingsniveau hier relatief hoog ligt, en we dús niet goed kunnen voetballen hierquote:
quote:
Oh, is dat het?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef Doffy het volgende:
Ja, en? Ik woon hier alleen omdat het beschavingsniveau hier relatief hoog ligt, en we dús niet goed kunnen voetballen hier
Zou wel goed zijn voor de conditiequote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Brian had naar heiden6 toe zijn Ajax-sokken aangetrokken om heiden6 te pesten. We hebben 'm aangeraden om die maar niet aan te trekken naar de Kuip.
Ik had er weinig trek in om mijn neefje achtervolgd te zien door vijftigduizend Feyenoorders.quote:
Goed puntquote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had er weinig trek in om mijn neefje achtervolgd te zien door vijftigduizend Feyenoorders.
Hij is gewoon niet gewend om ook voor die dingen uit te kijkenquote:Hij was die middag al bijna onder een tram gelopen.![]()
![]()
![]()
Hij woont in een straat waar eens per uur een auto langskomt.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef Light het volgende:
Hij is gewoon niet gewend om ook voor die dingen uit te kijkenDan heeft hij geluk dat jullie zo goed op hem letten
Ah, ongeveeer net als de straat waar ik ben opgegroeidquote:Op maandag 20 februari 2006 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij woont in een straat waar eens per uur een auto langskomt.![]()
Rotterdam is best gevaarlijk voor wie uit de provincie komt. Trams en Feyenoord-supporters staan dan inderdaad zo ongeveer nr. 1.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had er weinig trek in om mijn neefje achtervolgd te zien door vijftigduizend Feyenoorders.Hij was die middag al bijna onder een tram gelopen.
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |