Ik heb vannacht wel goed geslapen, hoewel ik me nog steeds erg moe voel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:28 schreef Frutsel het volgende:
hi Lupa!
@Alicey.
Minder... wel goed geslapen dan?
Da's helemaal minder.. Slaap helpt daar meestal niet zoveel tegen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:31 schreef Frutsel het volgende:
Ken ut gevoel.... vannacht ook redelijk goed geslapen...maar kan nog wel paar uur liggen![]()
ben meer geestelijk moe dan lichamelijk heb ik het gevoel
Ongeveer 8 tot 5, maar het wisselt een beetje.quote:wat zijn jouw werktijden eigenlijk dan?
Krijg je met een stressbaan... heb alle concentratie nodig om het werk goed uit te kunnen voeren. Maar ja, door de huissituatie kost me dat extra veel moeite nu. Hopelijk wordt dat gauw minder.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's helemaal minder.. Slaap helpt daar meestal niet zoveel tegen.
[..]
Ongeveer 8 tot 5, maar het wisselt een beetje.
Binnenkort kun je misschien rust daar in vinden..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Krijg je met een stressbaan... heb alle concentratie nodig om het werk goed uit te kunnen voeren. Maar ja, door de huissituatie kost me dat extra veel moeite nu. Hopelijk wordt dat gauw minder.
zal wel moeten, over een week of 8 zit ik in me uppie op een functie van 2,5 mensen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Binnenkort kun je misschien rust daar in vinden..
Je wilt dat FOK! massaal je met je werk gaat helpen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zal wel moeten, over een week of 8 zit ik in me uppie op een functie van 2,5 mensen...
hooguit wat ondersteuning van iemand, maar dat zal niet veel worden verwacht ik.
FOK werkt dan beter als ondersteuning![]()
hahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je wilt dat FOK! massaal je met je werk gaat helpen?
Gisteravond nog, maar het heeft erg weinig zin de laatste paar dagen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wanneer heb je je voor 't laatst gewassen dan?
dat weer wel dan...lolquote:
Stel het eens aan je werkgever voor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat weer wel dan...lol
maar dan slechts met een paar...
alle fokkers kan ik beter het Arke Stadion afhuren ofzo lol
Hoezo dat dan? Binnen een uur stink je weer als een mut?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gisteravond nog, maar het heeft erg weinig zin de laatste paar dagen.
Ik zweet de hele dag (en nacht) door heb ik zo een beetje de indruk. Dat voelt niet fris.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Binnen een uur stink je weer als een mut?
Ah. Misschien iets te maken met het feit dat je bent gestopt met je medicatie?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zweet de hele dag (en nacht) door heb ik zo een beetje de indruk. Dat voelt niet fris.
het antwoord:" Ga aan je werk en stoor me niet met je onzinverhalen"...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Stel het eens aan je werkgever voor.
Dat moet haast wel. Of ik moet opeens ziek aan het worden zijn, maar zo voelt het niet..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ah. Misschien iets te maken met het feit dat je bent gestopt met je medicatie?
De commercie staat duidelijk weer eens de wetenschap tegen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het antwoord:" Ga aan je werk en stoor me niet met je onzinverhalen"...
dus ik zeg:" Onzin? Het is wel WFL hoor"
directie rood aanlopend:" ERUIT...en aan je werk"...
volges mij werd ut nie gewaardeerd...![]()
Vervelend. Zweten is bah. Ik zweet soms 's nachts heel erg. Zo vies, om helemaal klam waker te worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:32 schreef Alicey het volgende:
Dat moet haast wel. Of ik moet opeens ziek aan het worden zijn, maar zo voelt het niet..
Het is inderdaad een heel vies gevoel, ookal stinkt mijn zweet niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vervelend. Zweten is bah. Ik zweet soms 's nachts heel erg. Zo vies, om helemaal klam waker te worden.
lol!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kán niet eens slapen met iets om mijn lijf, dat vind ik echt vreselijk. Als ik een pyjama o.i.d. aantrek, dan hang ik mezelf zo'n beetje op in zo'n ding.
misschien kijkt ie stiekum wel mee op dit forum...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
De commercie staat duidelijk weer eens de wetenschap tegen.
Normaal gesproken heb ik altijd wel iets aan, en in de winter vind ik het doorgaans ook te koud om zonder iets te slapen.. Mezelf ophangen o.i.d. heb ik nooit last van gehad, terwijl ik toch best wild slaap..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kán niet eens slapen met iets om mijn lijf, dat vind ik echt vreselijk. Als ik een pyjama o.i.d. aantrek, dan hang ik mezelf zo'n beetje op in zo'n ding.
Jij ziet al een executie voor je waarin Lupa verplicht wordt iets aan te trekken, en daarna in slaap gebracht wordt?quote:
nee...ik zie een naakte lupa voor mequote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij ziet al een executie voor je waarin Lupa verplicht wordt iets aan te trekken, en daarna in slaap gebracht wordt?
Het is ook zoooo makkelijk he?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee...ik zie een naakte lupa voor me![]()
ik persoonlijk doe het 's nachts ook... iets afaantrekken. Maar soms ook nie...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik altijd wel iets aan, en in de winter vind ik het doorgaans ook te koud om zonder iets te slapen.. Mezelf ophangen o.i.d. heb ik nooit last van gehad, terwijl ik toch best wild slaap..
Op dit moment werkt het echter beter om niets aan te trekken..
Schijnbaar nie... want ik maak bij jou vast een goede indruk als ik bij jou de indruk wek al executies voor me te zien in bed...quote:
Wat een leven...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Net schaap weer op Schiphol afgezetTot vrijdag weer weg...
Het normale systeem bij mij is dat ik altijd wel iets aan doe. In de zomer vaak iets luchtiger dan in de winter, maar niets aandoen is een zeldzaamheid.. Ik moet zeggen dat ik het de eerste paar minuten ook best koud vind nu om naakt in mijn bed te duiken, maar zweten met iets aan is nog smeriger.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik persoonlijk doe het 's nachts ook... iets afaantrekken. Maar soms ook nie...
verschilt per dag....heeft nix te maken met de kou... Weet eigenlijk nie..zit geen systeem in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |