Nouja.. De meeste LFC'ers zijn toch verdorven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnbaar nie... want ik maak bij jou vast een goede indruk als ik bij jou de indruk wek al executies voor me te zien in bed...![]()
![]()
![]()
thnxquote:
Foei toch!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee...ik zie een naakte lupa voor me![]()
We leven met je mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:01 schreef miss_sly het volgende:
thnx
Als het goed is, hoeft hij dan pas weer over 3 weken een paar dagen naar Zweden en tussendoor alleen maar dagjes Belgie enzo, dus dat is te doen
Ja, hij komt telkens weer terugquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:57 schreef Alicey het volgende:
Syllie!
Je schaapje komt vast wel weer terug hoor.
Zweden... land van de mooie vrouwen bergen...en natuur...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
thnx
Als het goed is, hoeft hij dan pas weer over 3 weken een paar dagen naar Zweden en tussendoor alleen maar dagjes Belgie enzo, dus dat is te doen
Jullie helpen me er telkens goed doorheenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja.. De meeste LFC'ers zijn toch verdorven.
Een SEX-meet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgend weekend parenclubmeet.Het is een beach party, dus ik ga mijn bikini aandoen. En ik wil even kijken of ik een rieten rokje op de kop kan tikken.
Ik dus iets minder.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:07 schreef Frutsel het volgende:
ik vind ut heerlijk om in die fris-/kouheid van het bed te duiken.
Heb ook vaak het raam open 's nachts...ook al vriest het![]()
Zweden heeft ook mooie vrouwen, en dat zal schaap ook best zien hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zweden... land van de mooie vrouwen bergen...en natuur...![]()
mooi land![]()
![]()
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
misschien worden ze zo gekweekt hier?
![]()
![]()
quote:
Elk nadeel heb ze voordeel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En hoewel afscheid nemen iedere keer niet leuk is, is het weerzien iedere keer weer heel fijn
Het was ook heerlijk toen ik hem zaterdagochtend weer voor de deur zag staan
Gezelliequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]-> Parenclubmeeting: Het Plan deel 2
Hmja, lijkt me best leuk. Disclaimer: nee, ik ga niet lopen neuken met allemaal Fok!ers.quote:
Weinig last van gelukkig... woon in rustige straatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik dus iets minder.Bij raam open word ik afgeleid door voorbijrijdende auto's.
Aventura is wel ok.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, lijkt me best leuk. Disclaimer: nee, ik ga niet lopen neuken met allemaal Fok!ers.Maar het lijkt me erg leuk om Aventura en erodome eens te ontmoeten.
Ik woon ook in een rustige straat, maar de slaapkamer ligt wel aan de straatkant.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weinig last van gelukkig... woon in rustige straat
Hooguit de buurman die om 1 uur de wasmachine aanzet...![]()
Op die manier.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:23 schreef Alicey het volgende:
Aventura is wel ok.
Toevoeging : erodome heb ik dus nooit gemeet, ik bedoel er mee dus niet te zeggen dat zij niet ok is.
Ook dat nog eens ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op die manier.En natuurlijk is Aventura ok, ze is mijn duomod.
Ik denk dat de meeste mensen het niks zouden vinden hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Cool Lupa
Mail komt eraan
En Aventura is ok
Ero ken ik niet.
De betreffende meet trekt mij niet zo aan, maar vind het wel grappig dat het geregeld is
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Net schaap weer op Schiphol afgezetTot vrijdag weer weg...
alleen dat laatste zou voor mij betekenen dat ik niet zou gaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen het niks zouden vinden hoor.Ik zag het in het begin eik ook niet zo zitten, maar het lijkt me nu eigenlijk wel heel okay. Alleen lastig dat het in ****ing Lelystad is.
Kom je wel eens op FOK! meets?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:50 schreef Frutsel het volgende:
ken ze allebei nie...maar wie ken ik nou wel lol
Hmja, ook niet mijn meest favoriete plaats.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:52 schreef qu63 het volgende:
alleen dat laatste zou voor mij betekenen dat ik niet zou gaan
Lelijkstad
Leeuwarden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:55 schreef Alicey het volgende:
Er zijn ergere plaatsen dan Lelystad though..
nee...ik lees er eerlijk gezegd ook nooit wat over...quote:
Lelystad is voor mijn gevoel nog veel meer in the middle of nowhere eigenlijk...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:56 schreef Alicey het volgende:
Bijvoorbeeld. Da's helemaal in de middle of nowhere..
GC een klein beetje in de gaten houden (Of specifieke subfora waar je fokkers van wilt meeten).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee...ik lees er eerlijk gezegd ook nooit wat over...
Kende je die fokkers al?quote:ik ken ook maar één fokker persoonlijk... naja, een tweede nu heb ik een keer gezien.
Vroeger.quote:toen ik moderator was binnen de 538 Chatsite...toen ging ik wel es naar die chatmeetings van 538..
maar das al weer een jaar of 8 terug denk ik...![]()
Lelystad ligt nog redelijk in de buurt van Amsterdam.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lelystad is voor mijn gevoel nog veel meer in the middle of nowhere eigenlijk...
is het ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lelystad is voor mijn gevoel nog veel meer in the middle of nowhere eigenlijk...
Ik zou er dood nog niet gevonden willen worden eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:58 schreef qu63 het volgende:
is het ook
vanaf Almere rij je eerst heel lang rechtdoor, en ineens is daar Lelijkstadsuper chaotisch en asocialer dan Amsterdam of Rotterdam
ik levend ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou er dood nog niet gevonden willen worden eigenlijk.
Is de stad asocialer, of zijn de mensen asocialer?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
is het ook
vanaf Almere rij je eerst heel lang rechtdoor, en ineens is daar Lelijkstadsuper chaotisch en asocialer dan Amsterdam of Rotterdam
de mensen die er rond lopenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is de stad asocialer, of zijn de mensen asocialer?
Te weinig geslapen?quote:
Hmmm laat dan maar zitten. Hoewel Rotterdam imo best meevalt. Ik heb zelf iig zelden last van asociale mensen..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
de mensen die er rond lopen
en het stadsbestuur enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |