daarnaast vind ik het persoonlijk altijd heel sneu over komen als iemand gas geeft met een voorwielaandrijver, om "snel" te doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:19 schreef noidea het volgende:
Ja maar er zit wel een limiet aan het aantal pk's dat je op een voorwielaangedreven auto kunt plempen. Tenminste wat nog nuttig gebruikt kan worden.
Daarom heb ik ook een achterwiel aangedreven auto, kan je in theorie veel meer pk's opzetten.
Zolang er geen bochten zijn is dat prima te doen hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:22 schreef Inorbit het volgende:
[..]
daarnaast vind ik het persoonlijk altijd heel sneu over komen als iemand gas geeft met een voorwielaandrijver, om "snel" te doen.
Mja vanaf de derde versnelling geen probleemquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:19 schreef noidea het volgende:
Ja maar er zit wel een limiet aan het aantal pk's dat je op een voorwielaangedreven auto kunt plempen. Tenminste wat nog nuttig gebruikt kan worden.
Daarom heb ik ook een achterwiel aangedreven auto, kan je in theorie veel meer pk's opzetten.
makkelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:22 schreef BaraCuda het volgende:
Voor al dat geld had je ondertussen al 800 pk kunnen hebben![]()
o... dus je mag allen snel doen met een 4x4 of rwd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:22 schreef Inorbit het volgende:
[..]
daarnaast vind ik het persoonlijk altijd heel sneu over komen als iemand gas geeft met een voorwielaandrijver, om "snel" te doen.
Eerst 156 toen iets van 200 en straks iets van 280quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:27 schreef VanDread het volgende:
Hoeveel PK had je voor die nieuwe turbo?
ja.. eerst eens kijken wat t doet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:40 schreef noidea het volgende:
Ja maar de eerste 2 versnellingen dus wel. Sper lijkt me zowieso een goed idee.
ziet er leuk uit, maar staat in de catalogus voor 2450 pond. das 4000 euro ex verzend ex montage ex alles. No way...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef Jimmeh het volgende:
Sowieso als je boven de 250 gaat zou ik een Quaife diffje er op gooien![]()
500 pond voor zo'n nieuw dif (als ik het goed zie) vind ik ook niet duurquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef Jimmeh het volgende:
Sowieso als je boven de 250 gaat zou ik een Quaife diffje er op gooien![]()
Hoe spreek je dat uit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef Jimmeh het volgende:
Sowieso als je boven de 250 gaat zou ik een Quaife diffje er op gooien![]()
Ik denk: Kuwaffe.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:49 schreef GSi het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat uit?
Laatst nog een meningsverschil gehad over als je het zo uitspreekt als ik "Kweef" of zoals mijn maat "Kwaffie"
Fonetisch geschreven.. mooi he![]()
Bel ze opquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:21 schreef GSi het volgende:
Hehehe, ik lees 5 verschillende dingen
Kuwaffe, Kuweef, Kwaif, Kweef en Kwaffie![]()
Hmmm iemand met een ander uitlaat systeem, intercooler en wat klein spul had al 250.... zonder andere turbo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:41 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Eerst 156 toen iets van 200 en straks iets van 280
met de k03 ( standaard 156 pk turbo) kan max 215 pk worden gehaaldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:00 schreef VanDread het volgende:
[..]
Hmmm iemand met een ander uitlaat systeem, intercooler en wat klein spul had al 250.... zonder andere turbo.
Mjah, maar een turbo zal ook zo z'n max hebben kwa boost...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:01 schreef 1299 het volgende:
Beetje onzinnig om te stellen dat er een max met een type turbo gehaald kan worden. Zodra je meer boost gaat draaien kom je daar ook wel weer overheen!
Nou goed ik weet niet waar jij je bron hebt, maar ik heb m bj Jeroen dik nagevraagd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:44 schreef 1299 het volgende:
Ja maar zeker niet bij 215PKJe kan altijd ook nog extra vermogen winnen door het blok te flowen/blueprinten en 101 andere aanpassingen.
280 pk ongeveer 3400 euroquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:01 schreef MikeyMan het volgende:
En wat zijn de kosten voor al die juweeltjes?
Mja die Vag turbo's kunnen weinig leveren..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef 1299 het volgende:
Is die turbo zo fucking klein dan? Een Mitsubishi Lancer 1800 GSR (1.8 liter met relatief klein turbootje) kan met gesmeden zuigers zo over de 300PK heen.
Hoeveel haalt die race-eend dan bv op dat seat forum?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:48 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
met de k03 ( standaard 156 pk turbo) kan max 215 pk worden gehaald
met de k04 ( de 180 en 225 pk turbo bijv tt) kan max 248 pk worden gehaald.
lijkt me dus een hoge schatting...
Hij zegt 275 met dubbele intercooler, maar ik betwijfel t.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:59 schreef VanDread het volgende:
[..]
Hoeveel haalt die race-eend dan bv op dat seat forum?
Met die zilvere seat ibiza cupra
maja dat past weer niet in een Seatje...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:24 schreef 5chaap2k het volgende:
geef mij maar ongeblazen blok met van die mooie toeters erop
klinkt stukken lekkerder als een fohn
moet je heel wat andere aanpassingen doen als je die 380 daadwerkelijk wilt halenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:58 schreef Nerdmans het volgende:
Update :
De Seat was weer keurig gerepareerd!
Echter eergisteren weer flinke schade door toedoen van een derde partij.
Jammer, maar als de verzekering betaald en hij is weer helemaal de oude, dan ga ik ermee naar t Noorden des lands.
Daar wordt er de Garret GT 28 RS opgezet.
Daarmee is de potentie tot 380 pk.
letys go!
Mja dat is de 3.2 he?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:44 schreef pwnd het volgende:
gewoon blijven rondrijden met dat blok. Blok verkopen en met je gespaarde geld een Audi TT blok met bak halen. 6 versnellingen en een blok wat standaard al 250pk zowat heeft. Ik snap niet wat er zo moeilijk is.
Kloptquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:10 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Mja dat is de 3.2 he?
die is duur hoor.
De andere bokken van audi zijn t zelfde als in mn seat , de 1.8 20vt.
Deze zijn uitgerust met de k03 of k04 turbo.
daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:32 schreef Viper_74 het volgende:
vindt trouwens de wegliggen van de seat belabberd. Moet een sport onderstel zijn maar het wiebelt en zwabbert echt door de bochten. Iets wat een goed setje vering met eventueel dempers waarschijnlijk een stuk zal verbeteren. Nieuwe Leon sport-up vond ik net iets beter, al was dat ook niet super. Voordeel van de Leon was dat de wielbasis langer was, helpt al natuurlijk
Tering met 3400 pleuro zit ik op 400pk inc. big brake kit. EDM turbocharged hokken zijn reteduur. Koop een jap en doe het zelf, als je met lego hebt gespeeld vroeger stelt het niks voor. Zit voor 2000 euro op ong. 300pk inc FMIC en 3" uitlaat. Is puur het afstellen en wat je zelf kan (WIL) doen.quote:
Kun je nagaan dat mn vorige offerte ongveer 7k was..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef wick het volgende:
[..]
Tering met 3400 pleuro zit ik op 400pk inc. big brake kit. EDM turbocharged hokken zijn reteduur. Koop een jap en doe het zelf, als je met lego hebt gespeeld vroeger stelt het niks voor. Zit voor 2000 euro op ong. 300pk inc FMIC en 3" uitlaat. Is puur het afstellen en wat je zelf kan (WIL) doen.
de ultieme ricers hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:37 schreef VanDread het volgende:
In zo'n snifik word je weer zo gestereotypeerd joh
Heb je je auto alweer gesloopt?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:03 schreef Nerdmans het volgende:
o ja maandag komt de schade expert een kijkje nemen.
K ben benieuwd...
Jeps!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:26 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Heb je je auto alweer gesloopt?
En 250 pk verkrijg je door gas te geven. Niet zo moeilijk lijkt me.
Nopes... Er staat 20v T... 20valve turbo... En de VW 20 klepper is de welbekende 1.8 turbo...quote:Op zondag 10 september 2006 19:22 schreef Mex_ het volgende:
Dat is toch gewoon een 2.0 en geen 1.8 zoals je in mijn topic vermelde? Mooie foto's trouwens, gemaakt achter de Boerenbond zo te zien
![]()
Ah, op die fiets, ik ben niet zo thuis in het europese auto wereldjequote:Op zondag 10 september 2006 19:33 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Nopes... Er staat 20v T... 20valve turbo... En de VW 20 klepper is de welbekende 1.8 turbo...
Ja dat weet ik wel....quote:Op woensdag 13 december 2006 19:53 schreef Wimo. het volgende:
Verstand komt met de jaren? Veel betere basis ..
Voorlopig even niets.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:22 schreef zBus het volgende:
Gefeli met je nieuwe aankoop, toffe bak. Al enig idee wat je er qua tuning aan gaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |