abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35361996
Vandaag mn 6de rijles gehad. Moest nu het rempedaal derbij doen. Helaas ging het niet zogoed als ik dat zelf zou willen. Maar schakelen gaat nu wel best goed. Ach alles moet je vaak genoeg herhalen en dan lukt het vanzelf wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door diertjuh op 22-02-2006 14:02:55 ]
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:58:46 #103
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_35364202
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:55 schreef diertjuh het volgende:
Vandaag mn 7de rijles gehad. Moest nu het rempedaal derbij doen. Helaas ging het niet zogoed als ik dat zelf zou willen. Maar schakelen gaat nu wel best goed. Ach alles moet je vaak genoeg herhalen en dan lukt het vanzelf wel.
pardon? remde hij de eerste 6 lessen voor je?
nog een reden om een spoedcursus te doen.

no offence hoor trouwens.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_35364243
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:58 schreef Robbiej het volgende:

[..]

pardon? remde hij de eerste 6 lessen voor je?
nog een reden om een spoedcursus te doen.

no offence hoor trouwens.
ja?
Ik doe ook een rijopleiding in stappen.
  woensdag 22 februari 2006 @ 14:00:31 #105
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_35364261
ohh die manier. k dacht al..;) veel succes trouwens
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_35364273
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:00 schreef Robbiej het volgende:
ohh die manier. k dacht al..;) veel succes trouwens
Dankje
  woensdag 22 februari 2006 @ 15:16:23 #107
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35366856
wow... ik betaalde 178 euro voor examen + auto huur

[ Bericht 1% gewijzigd door Devilnl op 22-02-2006 16:03:45 ]
pi_35369109
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:55 schreef diertjuh het volgende:
Vandaag mn 6de rijles gehad. Moest nu het rempedaal derbij doen. Helaas ging het niet zogoed als ik dat zelf zou willen. Maar schakelen gaat nu wel best goed. Ach alles moet je vaak genoeg herhalen en dan lukt het vanzelf wel.
wtf? ik moest de eerste rijles gewoon alles zelf doen hoor alleen de spiegels kwamen later.
pi_35369573
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef erikkll het volgende:

[..]

wtf? ik moest de eerste rijles gewoon alles zelf doen hoor alleen de spiegels kwamen later.
Ik dus niet. Andere leermethode.
pi_35369592
ik vind na 6 lessen pas mogen remmen ook wel erg laat hoor, zelfs met RIS
pi_35370242
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:27 schreef Sylvana het volgende:
Inprincipe had het eerder gekund. In de 4de rijles al. Maar les 1 en 2 waren bij mij hetzelfde en les 4 en 5 ook. Daarvoor was de reden dat ik een weekje niet gelesd had. Dus vond de rij instructeur wel goed om er even weer in te komen.
pi_35371531
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ik ook
En hij maar ontkennen dat ie niet stiekem meekoppelt
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:27:15 #113
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35371986
eerste vraag was: heb je eerder gereden?... erm ja al zo'n 3000km
en toen moest ik bij de eerste les: schakelen/koppellen/remmen/knipperlichten(duh?¿).. slalom op een bus remise... helling proef met&zonder handrem.. Zoiets.
maar hij zei ook al. bij sommigen ben ik de eerste 10lessen bezig om het sturen te leren (nu zal dat wel overdreven zijn, maar toch )
pi_35372458
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:27 schreef Devilnl het volgende:
eerste vraag was: heb je eerder gereden?... erm ja al zo'n 3000km
en toen moest ik bij de eerste les: schakelen/koppellen/remmen/knipperlichten(duh?¿).. slalom op een bus remise... helling proef met&zonder handrem.. Zoiets.
maar hij zei ook al. bij sommigen ben ik de eerste 10lessen bezig om het sturen te leren (nu zal dat wel overdreven zijn, maar toch )
Dus conclusie: het verschilt per rijintructeur.
  woensdag 22 februari 2006 @ 18:21:43 #115
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35374013
ja denk het. maar ik vind het toch vreemd..
waarom mag je het zelf niet eens "proberen" ??
fout gaan kan het toch niet als de instructeur er naast zit
pi_35375092
Ik ben wel blij dat ik ook gewoon gelijk alles mocht proberen vanaf de eerste les.. ik vind het echt vaag, in het begin deed je de koppeling echt heel langzaam.. anders sloeg ie af, maar nu schakel je toch 10 keer sneller als eerst.. was het dan echt zo moeilijk.. doe ik dan echt iets 'bijzonders' nu?? maarja t zal wel

Net tijdens het eten gaat de bel.. zusje doet open, komt terug, 'rob, je hebt rijles!!1' ik schrik me kapot (geen geld in huis, en ik zou zweren dat ik vrijdag pas les heb) nouja ik naar de deur, stond mn instructeur daar, en hij was er van overtuigt dat ie mij net gebelt had om een extra les af te spreken.. Ik heb m maar veel succes gewenst warhoofd
pi_35375368
Ik mocht alleen eerste les nog niet schakelen, 2e les mocht ik opschakelen en 3e les mocht ik terugschakelen erbij

Robin, je hebt al net zo'n wazige instructeur als ik, mijne spreekt ook heel vaak dubbel af enzo, en ook wel es gehad dat hij op de stoep stond terwijl ik op school zat en zeker wist dat ik geen rijles had
pi_35375522
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:52 schreef Sylvana het volgende:
Ik mocht alleen eerste les nog niet schakelen, 2e les mocht ik opschakelen en 3e les mocht ik terugschakelen erbij

Robin, je hebt al net zo'n wazige instructeur als ik, mijne spreekt ook heel vaak dubbel af enzo, en ook wel es gehad dat hij op de stoep stond terwijl ik op school zat en zeker wist dat ik geen rijles had
Ik mocht dus opschakelen en terug schakelen in 1 les doen.

Mijnde is ook best wazig soms. Mijn broer heeft bij dezelfde gelest. Kwam die instructeur ook ineens langs terwijl hij helemaal geen afspraak had.
pi_35375573
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:21 schreef Devilnl het volgende:
ja denk het. maar ik vind het toch vreemd..
waarom mag je het zelf niet eens "proberen" ??
fout gaan kan het toch niet als de instructeur er naast zit
Dat heb ik dus vandaag ook gedaan. Alleen wat later dan bij jullie.
Al had ik wel bijna een aanrijding veroorzaakt met een fietser en een auto. Ging nog net goed .
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:01:32 #120
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35375789
volgens mij maken ze dan allemaal wel eens stomme fouten..
ik eens bellen van.. ja ik kan vanmiddag niet..
hij.. ermmm.. had ik je zonet niet gebeld om te zeggen dat het niet doorgaat?
ik Nee?¿¿
Hij.. Hmm wie heb ik dan gebelt..
Sjah dat weet ik ook niet
pi_35375926
Ik mag 5 april om 14.55 afrijden! En maandag m'n TTT. Het einde is in zicht!
Back in business.
pi_35376002
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:52 schreef Sylvana het volgende:
Normaal valt het juist erg mee.. soms komt ie zelfs met dingen echt van weken terug (dat ik toen iets goed/fout deed enzo) Nix voor hem dus eigenlijk zal mij benieuwen of ie er nog achter gekomen is wie ie dan wel gebelt heeft

(hij reed nog steeds in die stink auto.. hoop wel dat vrijdag zn eigen auto weer terug is )
pi_35376017
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:04 schreef Shirley het volgende:
Ik mag 5 april om 14.55 afrijden! En maandag m'n TTT. Het einde is in zicht!
pi_35376026
er gaat hier straks iets helemaal fout, ik moet woensdag afrijden en nu is mn instructeur de laatste paar dagen al ziek
Mn mobiel was kapot dus hij heeft naar huis gebeld volgens mn moeder met de mededeling "dat ik hem dringend moest terugbellen omdat het met mn examen te maken heeft"
en nu neemt hij niet op....
pi_35376562
Zal wel meevallen toch, je hebt hem toch niet nodig voor dat examen? (tenminste, in principe hoeft alleen die auto bij het cbr te staan dan toch?) maar dan kan je niet beetje voorrijden enzo, tenzij ie een andere instructeur regelt

Niet meteen van het slechtste uitgaan joh
pi_35376586
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef Repeat het volgende:
er gaat hier straks iets helemaal fout, ik moet woensdag afrijden en nu is mn instructeur de laatste paar dagen al ziek
Mn mobiel was kapot dus hij heeft naar huis gebeld volgens mn moeder met de mededeling "dat ik hem dringend moest terugbellen omdat het met mn examen te maken heeft"
en nu neemt hij niet op....
niet echt fijn dat gestress over je examen, hoplelijk heb je snel duidelijkheid
pi_35376788
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef Robin__ het volgende:
Zal wel meevallen toch, je hebt hem toch niet nodig voor dat examen? (tenminste, in principe hoeft alleen die auto bij het cbr te staan dan toch?) maar dan kan je niet beetje voorrijden enzo, tenzij ie een andere instructeur regelt

Niet meteen van het slechtste uitgaan joh
nee maar ik moet nog 4 lessen rijden voor woensdag, waarvan 1 gister en 1 vandaag.... Die gaan dus al allebei niet door.
pi_35377867
ik was vergeten dat ik rijles had
maar een lange les, heen en weer gereden naar den haag, heel leuk.
half uur te lang gereden, maar dat was neit erg
erg leerzaam!
en zondag ga ik een theorie les volgen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 22 februari 2006 @ 20:04:06 #129
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_35378376
28 maart om 10.45 heb ik rijexamen. Kon ook nog op 21 maart, maar dat vond ik iets te snel. Hopen dat ik het haal
pi_35380773
Morgen weer rijles van 16:00 tot 18:00. Volgende week zaterdag een theoriecurus en die maandag daarna gelijk mijn theorie examen.

In de eerste rijles mocht ik gelijk alles doen, behalve het kijken in de spiegels.
pi_35381586
Vandaag theorie gehaald, het schiet al op . Totaal drie fouten gemaakt, en dat voor een avondje theorie bestuderen. En dan heb je nog de humor van de bus-chauffeur. Die kerel zegt zo bij de halte van CBR, "Nou succes!".
pi_35387549
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef Brembo het volgende:
Vandaag theorie gehaald, het schiet al op .
Gefeliciteerd!
Wordt je praktijk nu ook aangevraagd?
pi_35397342
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:27 schreef Sylvana het volgende:
Ja, ik heb ook RIS. In de eerste les mocht ik alles meteen al doen, maar ik had daarvoor nog nooit in een auto gezeten. Eerst even sturen en gas geven, daarna op een wat rustigere plek leren remmen en schakelen.

Maar goed, dat is alweer een tijd geleden. Morgen hoop ik toch echt mijn roze papiertje te kunnen halen
pi_35404348
Ik moet dinsdag om 8 uur sochtends examen doen.. 24 lesuren gehad.. nog 5 te gaan.. vind zo vroeg rijden eigenlijk niet zo fijn, maar we zullen zien.
pi_35405276
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:37 schreef X-eCuTe het volgende:
Ik moet dinsdag om 8 uur sochtends examen doen.. 24 lesuren gehad.. nog 5 te gaan.. vind zo vroeg rijden eigenlijk niet zo fijn, maar we zullen zien.
Dat ljikt mij ook niet fijn, ik ben totaal geen ochtendmens en moet zelf om10 voor 4 afrijden, dan is het ook druk op de weg, maar rij liever in de avondspits dan in de ochtendspits als ik nog niet helemaal wakker ben
pi_35410693
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:04 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat ljikt mij ook niet fijn, ik ben totaal geen ochtendmens en moet zelf om10 voor 4 afrijden, dan is het ook druk op de weg, maar rij liever in de avondspits dan in de ochtendspits als ik nog niet helemaal wakker ben
Ik dacht dat 14.55 het laatste examen was van een dag, maar kennelijk niet. Verschilt dus per CBR..

Ik moet volgende keer om 10.50... Ben heeeeel benieuwd!!!!
Hoop dat ik het haal, anders verloopt m'n theorie.... Zou wel heel zuur zijn..
pi_35411077
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ik dacht dat 14.55 het laatste examen was van een dag, maar kennelijk niet. Verschilt dus per CBR..

Ik moet volgende keer om 10.50... Ben heeeeel benieuwd!!!!
Hoop dat ik het haal, anders verloopt m'n theorie.... Zou wel heel zuur zijn..
Ja, zou je het dan weer opnieuw moeten halen?
pi_35411113
Ohja, over 17 uur en 17 minuten ga ik examen doen
pi_35411935
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:32 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ja, zou je het dan weer opnieuw moeten halen?
Ja, dan zou ik dat opnieuw moeten doen.
pi_35412143
ik moet wel ff navragen of me uitreksel niet ouder is dan een half jaar dan, theorie is nog wel paar maanden geldig, maar uittreksel weet ik niet, dus morgen maar ff vragen, anders moet ik die nog ff snel halen

nog 2 weken en 1 dag en dan is het eindelijk zover
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:12:33 #141
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_35412550
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:00 schreef Sylvana het volgende:

Ik ook, 5 voor 9

Vorige keer nam ik 2 bochten te ruim op een gevaarlijk punt, en lag in het centrum de snelheid te hoog. Maar geen ingrepen en hij vondt dat ik prima reed, waarom laat je me dan zakken lul

Dus deze keer zorg ik dat hij niks te zeuren heeft.
pi_35412826
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:12 schreef Jim.Beam het volgende:

[..]

Maar geen ingrepen en hij vondt dat ik prima reed, waarom laat je me dan zakken lul
Hoevaak heb ik dit wel niet gedacht..
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:42:57 #143
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_35413469
quote:
ik moet wel ff navragen of me uitreksel niet ouder is dan een half jaar dan, theorie is nog wel paar maanden geldig, maar uittreksel weet ik niet, dus morgen maar ff vragen, anders moet ik die nog ff snel halen

Ik moet ook 10 maart afrijden om 8:00

De afgelopen les zei mn instructeur dat als ik op mn examen rijd zoals ik die les reed, dat ik dan waarschijnlijk wel geslaagd ben
Enige wat ik op de één of andere manier nog erg moeilijk vind, is de hellingproef met handrem. Het lukt me haast niet om de auto op de koppeling stil te laten staan, nadat ik de handrem er af heb gehaald! Dus maar hopen dat ik die niet hoef te doen
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_35413537
Veel die op 10 maart moeten zeg Ik moet om 10 voor 4

Ik moet ook bijzondere verrichtingen nog doen, morgen nog maar even goed oefenen dus, ook al gaan ze meestal wel goed
pi_35414542
quote:

Voor je theorie mag ie volgens mij ouders zijn als een half jaar! (een jaar dacht ik)

staat vast wel op de site van het cbr

*edit, op een blaadje van mijn rijschool, waar op staat wat je niet mag vergeten voor theorie examen en praktijk examen staat letterlijk

theorie:
blabla
Geldig uittreksel (niet ouder dan 1/2 jaar bij theorie-examen)

praktijk:
blabla
Geldig uittreksel (mag ouder zijn dan 1/2 jaar bij praktijkexamen)

pi_35414655
Ja, maar hoeveel ouder mag dat dan zijn?
pi_35414827
scheelt wel twintig euro... Op zulke bedragen maakt dat me weinig uit moet ik zeggen
pi_35414889
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:25 schreef Sylvana het volgende:
Ja, maar hoeveel ouder mag dat dan zijn?
Als ie ouder mag zijn dan 'n half jaar... Dan mag vast wel een jaar oud zijn dan, denk ik.

Misschien wordt tien maart wel weer 'n soort '21 december' dag, waarop veel mensen hun rijbewijs halen! Zou wel vet zijn!
pi_35416880
Ok, het is nog goed gekomen met mn laatste lessen. Heb nu zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag een les staan, en dan woensdag na die les gelijk mn examen
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:49:53 #150
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_35417522
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]
Misschien wordt tien maart wel weer 'n soort '21 december' dag, waarop veel mensen hun rijbewijs halen! Zou wel vet zijn!
Dat zou mooi zijn zeg
Ik ben nog steeds heel blij met 21 Dec
Shuffle up and deal!!!
pi_35417628
Ok hoe zit het nu met de geldigheid van het uitreksel:

isse simpel....

Mijn uitreksel was zo'n 7 maanden oud, je zou dus denken dat hij niet meer geldig is. Heb het CBR gebeld waar ze me vertelden dat als dit het uitreksel is dat ik meenam tijdens mijn theorie-examen dan is hij bij het praktijk-examen ook nog geldig.
Mijn instructeur wist dit trouwens niet. Dus ook leuke info voor hem.
pi_35424203
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Ok hoe zit het nu met de geldigheid van het uitreksel:

isse simpel....

Mijn uitreksel was zo'n 7 maanden oud, je zou dus denken dat hij niet meer geldig is. Heb het CBR gebeld waar ze me vertelden dat als dit het uitreksel is dat ik meenam tijdens mijn theorie-examen dan is hij bij het praktijk-examen ook nog geldig.
Mijn instructeur wist dit trouwens niet. Dus ook leuke info voor hem.
thnx! Hoef ik die iig niet opnieuw meer aan te vragen
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

ik hoop het wel iig
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:32 schreef Repeat het volgende:
Ok, het is nog goed gekomen met mn laatste lessen. Heb nu zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag een les staan, en dan woensdag na die les gelijk mn examen
Mooi dat het toch nog goed gekomen is
pi_35424613
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:32 schreef Repeat het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar naar jouw eigen zeggen zat je toch allang op examenniveau? En vond je 't zonde dat er nog zoveel lessen tussen zaten tot aan je examen?
Dan zou 't toch ook geen groot probleem zijn geweest als er twee lessen uit waren gevallen? Of zie ik dat verkeerd?

In ieder geval heel veel succes volgende week woensdag!
pi_35426380
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld, maar naar jouw eigen zeggen zat je toch allang op examenniveau? En vond je 't zonde dat er nog zoveel lessen tussen zaten tot aan je examen?
Dan zou 't toch ook geen groot probleem zijn geweest als er twee lessen uit waren gevallen? Of zie ik dat verkeerd?

In ieder geval heel veel succes volgende week woensdag!
het rijden zelf ging idd al heel lang goed, ik ben alleen een paar lessen pas begonnen met parkeren etc. Mn instructeur was daar echt heel laat mee. Dus daar heb ik nog niet zoveel mee kunnen oefenen, dwz; gaat in ongeveer 50% (of minder ) van de gevallen goed Daarom moet ik dat soort dingetjes nog oefenen. En nu weet ik ook wie mn examinator is, kan ik met mn instructeur ook nog even zijn naaipunten doorlopen
pi_35426669
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef Repeat het volgende:

[..]

het rijden zelf ging idd al heel lang goed, ik ben alleen een paar lessen pas begonnen met parkeren etc. Mn instructeur was daar echt heel laat mee. Dus daar heb ik nog niet zoveel mee kunnen oefenen, dwz; gaat in ongeveer 50% (of minder ) van de gevallen goed Daarom moet ik dat soort dingetjes nog oefenen. En nu weet ik ook wie mn examinator is, kan ik met mn instructeur ook nog even zijn naaipunten doorlopen
Ohw, lekker gepland van je instructeur dan.
Maar succes ermee verder!
pi_35426696
+ zenuwen beginnen toe te slaat natuurlijk
pi_35428623
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef Repeat het volgende:
+ zenuwen beginnen toe te slaat natuurlijk
Je had al die tijd geprobeerd stoer over te komen... en dan nu dit... jammer!

pi_35432973
Als je nou helemaal goed rijdt + kijkt, maar één van de twee bijzondere verichtingen verkeerd uitvoert (wel goed kijkt). Zak je dan evengoed nog?
pi_35436066
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 08:12 schreef cyberterrorist het volgende:
Als je nou helemaal goed rijdt + kijkt, maar één van de twee bijzondere verichtingen verkeerd uitvoert (wel goed kijkt). Zak je dan evengoed nog?
je zakt meestal niet op bijzondere verrichtingen. soms hoor je zelfs van gevallen waarbij ze allebei fout gaan.. maar als je verkeerd kijkt heb je wel een probleem. en je moet natuurlijk ook niet vergeten dat het overige verkeer voorrang heeft
"Trust can kill you, or set you free"
pi_35440490
Gezakt vanmorgen Examinator nam me het erg kwalijk dat ik niet goed genoeg keek in buitenspiegel en dode hoek bij het wisselen van rijstrook. Ook had ik niet op tijd gezien dat de weg alleen naar rechts ging en hij vond dat ik dat toch wel had moeten zien (ik reed wel goed weg met kijkgedrag enzo). Dat was het

Maar goed. Volgende keer beter hoop ik dan.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:17:31 #162
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_35440550
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:15 schreef Nuna het volgende:
Gezakt vanmorgen Examinator nam me het erg kwalijk dat ik niet goed genoeg keek in buitenspiegel en dode hoek bij het wisselen van rijstrook. Ook had ik niet op tijd gezien dat de weg alleen naar rechts ging en hij vond dat ik dat toch wel had moeten zien (ik reed wel goed weg met kijkgedrag enzo). Dat was het

Kut is dat he.
pi_35440622
Was dit de eerste keer?

Balen joh, succes volgende keeeer

Goed dat ik even herinnert word aan dat theorie boek, ik moet m nog ff opzoeken en inpakken, cadeautje voor iemand die 18 word van de week
pi_35440651
Ja, mijn eerste en hopelijk ook de laatste keer. Over ongeveer 4 weken mag ik het weer proberen.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:23:08 #165
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_35440736
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:20 schreef Nuna het volgende:
Ja, mijn eerste en hopelijk ook de laatste keer. Over ongeveer 4 weken mag ik het weer proberen.
Das nog kort, ik moet 7.5 week wachten.
pi_35440737
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[TK] Autotheorieboeken
Spammert!
pi_35440780
Hey waar is je oog?
pi_35441220
quote:

Wat jammer! Ik heb een idee hoe je je voelt..
Maar niet langer dan één dagje treuren he! Is het niet waard namelijk, want de volgende keer ga je het halen!
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:24 schreef Robin__ het volgende:
Hey waar is je oog?
Kwijt volgens mij. (moet ik hem opnieuw uploaden?)
pi_35441357
Denk het.. mijn hippe sinasappel is ook weg
pi_35441990
als je met fileparkeren een halve meter van de stoep afstaat, ben je dan gelijk de lul?? net een paar keer geoefend met me pa zn auto maar het ging nog niet helemaal lekker..
pi_35442661
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:04 schreef X-eCuTe het volgende:
als je met fileparkeren een halve meter van de stoep afstaat, ben je dan gelijk de lul?? net een paar keer geoefend met me pa zn auto maar het ging nog niet helemaal lekker..
Als je goed hebt gekeken, en de rest van je examen was ook naar behoren, ben je dan niet de lul.

Tip: oefen met je instructeur , niet met je vader.

Veel succes verder!
pi_35442715
Bij parkeren is oefenen met je pa idd niet zo handig lijkt me. Heb je een hele andere auto, andere lengte, andere draaicirkel etc.
pi_35443562
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:26 schreef Repeat het volgende:
Bij parkeren is oefenen met je pa idd niet zo handig lijkt me. Heb je een hele andere auto, andere lengte, andere draaicirkel etc.
En het belangrijkste, dan heb je andere instructies!
pi_35443683
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:23 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Spammert!
Hahaa, ik dacht hier is misschien wel belangstelling
pi_35443725
Hoe is het eigenlijk afgelopen met fraiser's rijbewijs?
pi_35444208
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:52 schreef Robin__ het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met fraiser's rijbewijs?
Die issie kwijt, toch?
pi_35444263
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:04 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Die issie kwijt, toch?
Kwijt?
Wat heb ik gemist?!
pi_35444424
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Kwijt?
Wat heb ik gemist?!
Hij had met drank op gereden...
pi_35444951
Ja.. anderhalf promile ofzo
pi_35445021
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:09 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Hij had met drank op gereden...
Dan is het maar goed dat hij geen rijbewijs meer heeft
pi_35445510

Eindelijk! Eindelijk geslaagd. Het was een BNOR examen, dat wel. Maar na zoveel pech (en ook fouten natuurlijk) eindelijk geslaagd. De examinator wist me prima op mn gemak te stellen, was echt supertoffe gozer, een echte Hagenees. Heerlijk gereden in het zonnetje, op een gegeven moment, leunde hij lekker achteruit en genoot van de zon. Ging echt super. Geen enkele fout gemaakt!

Eindelijk, helaas kan ik maandag pas mn rijbewijs op gaan halen!

Hoera!

pi_35445640
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:35 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:

Eindelijk! Eindelijk geslaagd. Het was een BNOR examen, dat wel. Maar na zoveel pech (en ook fouten natuurlijk) eindelijk geslaagd. De examinator wist me prima op mn gemak te stellen, was echt supertoffe gozer, een echte Hagenees. Heerlijk gereden in het zonnetje, op een gegeven moment, leunde hij lekker achteruit en genoot van de zon. Ging echt super. Geen enkele fout gemaakt!

Hoera!

Gefeliciteeerd
pi_35445754
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Dan is het maar goed dat hij geen rijbewijs meer heeft
Vind ik ook.
quote:

Eindelijk! Eindelijk geslaagd. Het was een BNOR examen, dat wel. Maar na zoveel pech (en ook fouten natuurlijk) eindelijk geslaagd.
Gefeliciteerd! Wat moet je blij zijn! Geniet ervan!

En blij te horen dat het BNOR-examen je bevalt.. Ik moet zelf ook BNOR-examen doen.. Nog vijf weken..
pi_35445989
Klopt, ik ben 'm inderdaad voorlopig kwijt. Maar ja eigen schuld natuurlijk. Ik krijg 'm (voor mij gelukkig ) wel uiterlijk 14 juli terug. Maar wees maar niet bang, zo'n fout zal ik niet meer maken. Al was het alleen maar om het totale geld bedrag wat je er aan kwijt bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frasier op 24-02-2006 19:09:41 ]
X
X
X
  vrijdag 24 februari 2006 @ 17:30:40 #185
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35449897
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:49 schreef Frasier het volgende:
Klopt, ik ben 'm inderdaad voorlopig kwijt. Maar ja eigen schuld natuurlijk. Ik krijg 'm (voor mij gelukkig ) wel uiterlijk 14 juli terug. Maar wees maar bang, zo'n fout zal ik niet meer maken. Al was het alleen maar om het totale geld bedrag wat je er aan kwijt bent.
Hoeveel koste dat geintje dan?

en gefeliciteed mensen die geslaagd zijn
pi_35451706
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:30 schreef Devilnl het volgende:

[..]

Hoeveel koste dat geintje dan?

en gefeliciteed mensen die geslaagd zijn
Een verplichte cursus van 750 euro + een boete die kan oplopen tot rond de 1000 euro. Dus reken maar uit. Wordt je niet vrolijk van .
X
X
X
pi_35451819
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 18:14 schreef Frasier het volgende:

[..]

Een verplichte cursus van 750 euro + een boete die kan oplopen tot rond de 1000 euro. Dus reken maar uit. Wordt je niet vrolijk van .
Eigen schuld
pi_35452537
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 18:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Eigen schuld
Inderdaad .
X
X
X
  vrijdag 24 februari 2006 @ 19:08:19 #189
28946 mirelia
pi_35453479
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:49 schreef Frasier het volgende:
Maar wees maar bang, zo'n fout zal ik niet meer maken
Ik ben niet bang hoor
Shuffle up and deal!!!
pi_35453548
Gefeliciteerd! (incl )
pi_35453564
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef mirelia het volgende:

[..]

Ik ben niet bang hoor
NIET!????
X
X
X
pi_35458464
quote:

Hoera!

gefeliciteerd jongen..
relaxed dat jer dan eindelijk van af bent.
pi_35468034
Bedankt voor alle reacties mensen, ben net terug van avondje zuipen nu snel lekker dromen van mn rijbewijs !
pi_35473695
Jammer voor je, Nuna Volgende keer slaag je

Gefeliciteerd, WorkingClassHero

Ik heb gister pas voor het eerst sinds dinsdag (toen ik was geslaagd) zelfstandig gereden. Dinsdag (toen ik mn rijbewijs al had) wilde het toeval namelijk dat toen ik met m'n moeder ging tanken, het tankklepje niet meer open kon, heeft tot 's avonds bij de garage gestaan. De dag erna was de auto er gewoon niet, donderdag was ik een dagje skiën, gister kon ik pas voor het eerst echt iets gaan doen. Heb ik een vriend meegenomen naar Enschede, de heenweg nog wel verkeerd uitgekomen en gezocht naar een leuk parkeerplekje (geen fouten ofzo gemaakt verder), maar op de terugweg sloeg de motor in totaal nog 4x af (waarvan 2x achter elkaar toen ik eigenlijk voorrang had van rechts komend, maar ik zo twijfelde of ze me dat wel verleenden, dat ik stil ging staan en probeerde op te trekken in de 2e, daarna in de 3e gezet en sloeg ie weer af ).
Daarna ging het verder wel weer goed, we zijn nog wel, vrij overbodig, half Enschede doorgereden over de ringweg, maar ja, allemaal ervaring he, ik heb er zeker heel wat van geleerd, zo zelfstandig de drukke stad in
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_35476405
Net terug, moest door Delft
Door delft op zaterdag om half 2, mét markt, mét carnaval, mét 800.000 fietsers, mét 900.000 voetgangers die allemaal midden op de weg lopen etc.
Was echt een hel
Maar het ging toch nog wel aardig
pi_35476415
Dat afslaan had ik de eerste dag dat ik in de auto van mijn ouders reed ook, heb namelijk les gehad in een diesel en mijn ouders hebben een benzine, een wezenlijk verschil. Ben er nu wel aan gewend.
pi_35477361
Zo net mn 31ste rijles achter de rug. Wat een verschil zeg ,of je overdag rijdt of s'avonds.
Véél makkelijk overdag!

Omdat ik werk les ik altijd s'avonds!
pi_35478919
quote:
Gezakt vanmorgen

Balen zeg Veel succes de volgende keer
quote:

Eindelijk! Eindelijk geslaagd.
gefeliciteerd
pi_35478993
Mijn rijles gister ging echt super

Veel bijzondere verrichtingen gedaan en dat ging allemaal helemaal goed, instructeur was trots op me Alleen ik moet wel mezelf meer controleren, vaker nog ff een keer voor de zekerheid kijken enzo

Volgende week vrijdag nog 1 les en dan de week erna afrijden
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:49:59 #200
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35482193
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:10 schreef Sylvana het volgende:
Mijn rijles gister ging echt super

Veel bijzondere verrichtingen gedaan en dat ging allemaal helemaal goed, instructeur was trots op me Alleen ik moet wel mezelf meer controleren, vaker nog ff een keer voor de zekerheid kijken enzo

Volgende week vrijdag nog 1 les en dan de week erna afrijden
je zal nu ook wel iets hebben van "Eindelijk" of niet
had ik wel iig.
Hopen dat je het in 1x haalt
pi_35486677
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:49 schreef Devilnl het volgende:

[..]

je zal nu ook wel iets hebben van "Eindelijk" of niet
had ik wel iig.
Hopen dat je het in 1x haalt
Ja idd, begin dat lessen inmiddeld wel goed zat te worden na ruim een jaar, weet het nou wel

En nou maar hopen idd dat ik in 1 keer slaag, maarja, dat ligt ook aan het humeur van de instructeur en ik moet om 10 voor 4, dus hopelijk zijn er nog niet al te veel mensen geslaagd voor me Tis ook nog eind van de maand he, dus ben benieuwd hoe het gaat met het cbr
  zondag 26 februari 2006 @ 12:35:49 #202
28946 mirelia
pi_35506202
Humeur van de examinator bedoel je?

Dat is id wel een factor jammer genoeg
Gewoon proberen zo zeker mogelijk over te komen dan moet het goed komen

Zal trouwens raar zijn als je het hebt (had ik tenminste) dan besef je je ineens dat je nooit meer hoeft te lessen
Shuffle up and deal!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')