Blij voor Marianne natuurlijk. Voor de rest ben ik stikjaloersquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:19 schreef tong80 het volgende:
'Nu een opdracht voor Jaap.' 'Doe een pannekoek na.'
'Jaap waar ben je ?'
Jaap zit in de tussentijd met een klein transistorradiootje op de dames WC.
Trudie kan er niet in, maar hoort plots een zware mannenstem :
'JAAAAAAAAAAAAAAAA TIMMERTJE TIMMERTJE !!!!!!!!!!!!!!'
heel ffies danquote:Op zondag 19 februari 2006 19:14 schreef rubbereend het volgende:
zo maar even geen OS nu. Voetbal nu!
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:14 schreef rubbereend het volgende:
zo maar even geen OS nu. Voetbal nu!
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:19 schreef tong80 het volgende:
'Nu een opdracht voor Jaap.' 'Doe een pannekoek na.'
'Jaap waar ben je ?'
Jaap zit in de tussentijd met een klein transistorradiootje op de dames WC.
Trudie kan er niet in, maar hoort plots een zware mannenstem :
'JAAAAAAAAAAAAAAAA TIMMERTJE TIMMERTJE !!!!!!!!!!!!!!'
even AZ kijken en genietenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
FA Cup op BBC en De Wedstrijden op Talpa.
Was jij dat, met die halve bivakmuts?quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Was jij dat, met die halve bivakmuts?
Daarom zit iedereen ook naar de TV te kijken en niet te Fokkenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:18 schreef tong80 het volgende:
Dooie boel. Hallo ! we hebben goud hoor !
oh dan ga ik maar een dvdtje kijkenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:18 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:18 schreef tong80 het volgende:
Ik word altijd nat als ik Timmertje ziequote:Op zondag 19 februari 2006 20:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]prachtig, Timmer had weer natte ogen bij het terugkijken van de beelden
Nee.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:36 schreef JaWi het volgende:
Is het al bijna woensdag?
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:52 schreef Againzender het volgende:
die achtergrondmuziek bij het ijshockey-bodycheck overzicht
Hockey boeit me verder niet erg. Maar ja, ijsdansen is ook niet mijn ding...quote:Op zondag 19 februari 2006 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op eurosport trouwens live hockey
Nee? Toch niet?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar ja, ijsdansen is ook niet mijn ding...
met mijn pens is het beter gesteld, maar met mijn conditie nietquote:Op zondag 19 februari 2006 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zie ik die dikke Barney weer voor me, hopelijk is het met jouw pens beter gesteld.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Keurig van die starter. Timmer vol revanche gevoelens naar goud op de 1000.
En goedemiddag vanuit Tilburg, overigens
dank je, ik moet de vaatwasser nog even aanzetten!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:50 schreef VoreG het volgende:
Heerlijk zo'n thuiskomst in Utrecht
De vaatwas die nog gedaan moet worden...
Had je veel geld kunnen opleverenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb het een week overal geroepen, vandaag verklaarden ze me bij Omroep Zeeland weer eens voor gek...
Timmertje
metquote:Op zondag 19 februari 2006 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Monique Velsenboer.![]()
Nu Studio Voetbal.
Ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Had je veel geld kunnen opleveren
Ik verwachtte hem alquote:Op maandag 20 februari 2006 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hardlopen?![]()
![]()
ja, hij is weer bijzonder flauw![]()
Heya den Boschquote:Op maandag 20 februari 2006 01:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga slapen, vanavond naar Doetinchem.
Vanavond naar Doetinchem en dinsdag naar Madridquote:Op maandag 20 februari 2006 01:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga slapen, vanavond naar Doetinchem.
ook dat fijne virus te pakkenquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:19 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
Verjaardagen op zondagavond moeten ze verbieden.Timmertje
![]()
schoonvader was gisteren ook jarig maar Marianne heeft het toch van hem gewonnen hoor !quote:Op maandag 20 februari 2006 09:19 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
Verjaardagen op zondagavond moeten ze verbieden.Timmertje
![]()
Heerlijk!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:02 schreef Lionheaad het volgende:
* lionheaad een paar lekkere bakjes koffie neerzet
Theequote:Op maandag 20 februari 2006 10:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Koffie, red-bull of een emmer water??
dat mogen we wel hopen jaquote:Op maandag 20 februari 2006 10:37 schreef clauwheee het volgende:
Daar doe ik niet moeilijk over! We doen ons best!
kans wordt steeds kleinerquote:
Decolle-theequote:
as usual....gaat hij vanavond weer sporten ?quote:
Die zijn het beste idd.....quote:
ligt ook nog een klein financieel obstakeltje op de routequote:Op maandag 20 februari 2006 11:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
/boooo
Komen er nog andere Fokkers afgezakt?
Ik zak iets zuidelijker doorquote:Op maandag 20 februari 2006 11:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
/boooo
Komen er nog andere Hoolers afgezakt?
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:17 schreef SCH het volgende:
Heb Timmer in de auto gehoord en allemachtig wat was dat geweldig, ging bijna naar de linkerbaan
Commentaar was vele malen enthousiaster dan op tv. Super
Matige wedstrijd gespeeld gisteravond, geen klik met de Eindhovenaren.
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
as usual....gaat hij vanavond weer sporten ?
Je hebt wel wat gemist hoor...maar via radio lijkt me nog spannender..!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:17 schreef SCH het volgende:
Heb Timmer in de auto gehoord en allemachtig wat was dat geweldig, ging bijna naar de linkerbaan
Commentaar was vele malen enthousiaster dan op tv. Super
Matige wedstrijd gespeeld gisteravond, geen klik met de Eindhovenaren.
hhhmmmm, kunnen we saampjes douchenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Ik ook trouwens, dus kom daarna maar
Ik heb het vannacht nog een keer of 6 op de tv gezien, had de rit van Marianne trouwens nog thuis gezien.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je hebt wel wat gemist hoor...maar via radio lijkt me nog spannender..!
Ja die heb ik dus gemistquote:Op maandag 20 februari 2006 11:39 schreef Lionheaad het volgende:
Aanzoek Henk Timmer aan Marianne was ook![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb het vannacht nog een keer of 6 op de tv gezien, had de rit van Marianne trouwens nog thuis gezien.
Nu al 6 medailles
het werd ze min of meer in de mond gelegd en Henk zei erbij dat hij het wilde vragen als ze er echt bij was, en Marianne vond het ook niet echt als hij niet op z'n knieeen ging, dus ......quote:Op maandag 20 februari 2006 11:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus gemistMaar staat vast nog wel ergens op internet om terug te zien denk ik...
Leuk stel![]()
Gemend og alleen mannen??quote:Op maandag 20 februari 2006 11:57 schreef SCH het volgende:
Wie gaat er mee naar de sauna?
Wat jij wilquote:
Doe dan maar gemendquote:Op maandag 20 februari 2006 12:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat jij wil
Maar ik ga meestal gewoon naar een sauna waar mannen en vrouwen door elkaar heen lopen
Over een uurtje?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:02 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Doe dan maar gemendwel zo gezellig...
Wanner wou je gaan??
En Henk moet eerst landskampioen, wereldkampioen of de UEFA beker winnen.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het werd ze min of meer in de mond gelegd en Henk zei erbij dat hij het wilde vragen als ze er echt bij was, en Marianne vond het ook niet echt als hij niet op z'n knieeen ging, dus ......
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En Henk moet eerst landskampioen, wereldkampioen of de UEFA beker winnen.
Marianne wil dus overduidelijk niet op TV instemmen met zo'n prutverzoek...
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:09 schreef clauwheee het volgende:
SCHat wat ben je nog steeds liev zo in je pyjama
waarom heb je in godsnaam een groen witte groningen pyama aan ?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:09 schreef clauwheee het volgende:
SCHat wat ben je nog steeds liev zo in je pyjama
is idd niet fijn....quote:Op maandag 20 februari 2006 12:12 schreef DIGGER het volgende:
Ik krijg me eten haast niet weg, zit nog steeds met die beelden van Totti gisteren voor m'n ogen
oeps...enkeltje ging alle kanten op behalve de goede inderdaad .....niet bestquote:Op maandag 20 februari 2006 12:12 schreef DIGGER het volgende:
Ik krijg me eten haast niet weg, zit nog steeds met die beelden van Totti gisteren voor m'n ogen
En omdat ik zondagavond altijd Contro Campo & Domenica Sportiva volg op Italia 1 / Rai due, en bijna de gehele uitzending hierover ging, kwamen die beelden ook echt rustig een paar honderd keer voorbij, vanuit werkelijk elk standpunt.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oeps...enkeltje ging alle kanten op behalve de goede inderdaad .....niet best
Hij heeft een klein beetje straf. Maar vind je hem niet ontzettend cute zo?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waarom heb je in godsnaam een groen witte groningen pyama aan ?
Heeft Noca die bij je laten liggen ?
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En omdat ik zondagavond altijd Contro Campo & Domenica Sportiva volg op Italia 1 / Rai due, en bijna de gehele uitzending hierover ging, kwamen die beelden ook echt rustig een paar honderd keer voorbij, vanuit werkelijk elk standpunt.
Ik zie trouwens Maud in Oranje, zit ze al in de voorselectie?
have funquote:
Same herequote:
doe je goed....ik voorlopig nog niet geloof ikquote:
Ik heb vanaf morgen de griep, anders kan ik niet naar Feyenoord-KVM de woensdag.quote:
Ik ben woensdag ook ziek, vandaar dat ik al vakantie hebquote:Op maandag 20 februari 2006 13:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik heb vanaf morgen de griep, anders kan ik niet naar Feyenoord-KVM de woensdag.
Dan gaat Hools naar de KELDER en dan kun je er geen FUCK meer meequote:Op maandag 20 februari 2006 16:24 schreef Againzender het volgende:
hoe zit dat nou met die buitenspelval
welke zal er het eerst vol zijn?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef DarkShine het volgende:
In nu zitten we in Hools 1092 en 1093.
Deze, want die andere zit op slot...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
welke zal er het eerst vol zijn?
Vaduz weer met z'n dikke vingersquote:Op maandag 20 februari 2006 16:30 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Deze, want die andere zit op slot...
zieke nr. zoveel, het heerst nogal geloof ikquote:Op maandag 20 februari 2006 16:32 schreef Vom het volgende:
Heuh, middag
* Vom is ziek aan het worden![]()
is die niet opgehokt ondertussen?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Carnavalstopics doen we niet aan natuurlijk, al zal die Eend anders beweren.
Ik neem aan van wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
is die niet opgehokt ondertussen?
quote:TWIEËMOAL AAFGEZEËG (EN NOG TE KÓT)
Refrein:
Doa komme v'r noeëts va ze leëve mit noa boete.
Dat kient v'r noeëts va ze leëve oet de sjuur.
Doa komme v'r noeëts va ze leëve mit noa boete.
Dat kient v'r noeëts va ze leëve durch gen duur.
Inne poekel van 't duie en de nerve ram kapot.
Doa komme vier noeëts va ze leëve mit noa boete.
Twieëmaal aafgezeëg en te kót.
Es thema vuur d'r wage houwe vier e good idee:
'ne dieke bulles va papier maché.
Vier hamerde en sjoesterde bis drei oer in de nach.
't Woeët al ummer groeëter en vöal sjunder da verwach.
Vier bouwde in 't blómmesjuurke va d'r Koale-Frens.
Me wie 't entlich veëdig woa, doe zag inins d'r Hens:
Vier hant d'r aa getrókke en mit elf maan geduid.
D'r waan woa evvel vöal te groeët gegruid.
Wat hant vier ös gevregeld, al d'r duvel geprobeerd.
Van al dat sjurge is ós bauw d'r waan versjangeleerd.
Vier hant get sjuns óp lager, me v'r kriege 't neet d'roet.
Noe bel toch mit de brankweer, want d'r optoch lup al oet.
Vier hant 'm middurch gezeëg en hant de heng vol kweëte.
Vier dreumde van d'r ieëjste pries, dem kinne vier vergeëte.
Volgens mij kan je beter bij houden wie er niet ziek is op dit momentquote:Op maandag 20 februari 2006 16:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
zieke nr. zoveel, het heerst nogal geloof ik
ik ben niet ziekquote:Op maandag 20 februari 2006 16:38 schreef Vom het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter bij houden wie er niet ziek is op dit moment
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:36 schreef DarkShine het volgende:
Alaaf!
Ik heb morgen pas de griep.quote:
Als je dat echt moet doen, weet je niet eens hoe het moet manquote:Op maandag 20 februari 2006 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik schop deze ook zo naar KEL hoor.
Hoezo?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:15 schreef JaWi het volgende:
Bommen op de IB-groep!
je eerste zinnige opmerking sinds tijdenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:15 schreef JaWi het volgende:
Bommen op de IB-groep!
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:
Laat je gehakt anders bezorgen Sand!
Nee, sorry.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als je dat echt moet doen, weet je niet eens hoe het moet man
Omdat ik begin Januari al mijn gegevens heb opgestuurd, per 1 feb ben begonnen en ondertussen na 7 keer bellen nog geen OV en geld heb. Het zou per 1 februari ingaan, maar inmiddels heb ik een stapel treinkaartjes en strippenkaarten waar je een pokertoernooi mee kan houdenquote:
dan wordt dat zondag ook een eitjequote:Op maandag 20 februari 2006 12:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Henk is voor PSV!
Amen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:27 schreef JaWi het volgende:
En nu lust ik wel een biertje.
Lekker voor hem.quote:
Heb je zijn huis wel eens gezien? De gemiddelde garagebox in de bijlmer heeft meer luxequote:Op maandag 20 februari 2006 17:37 schreef Againzender het volgende:
Dat waren de boodschappen. Wim Kok doet zijn boodschappen in 'mijn' AH
ik heb een vermoeden welk huis dat is, volgens mij geeft hij niet zoveel om luxe inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb je zijn huis wel eens gezien? De gemiddelde garagebox in de bijlmer heeft meer luxe.
zeker, alleen gaat het net wat tragerquote:Op maandag 20 februari 2006 17:50 schreef Againzender het volgende:
Spectaculaire manier van finishen van de twee-vrouws bob trouwens
ze mogen blij zijn dat ze er heel uitkomenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:50 schreef Againzender het volgende:
En dan komt er nog een team. Nederland 2. Ben benieuwd wat die presterenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:50 schreef Againzender het volgende:
*burpquote:Op maandag 20 februari 2006 17:57 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga eens eten.
Fijne avond allen!
Nouhouquote:
Kloptquote:Op maandag 20 februari 2006 18:56 schreef Superheld het volgende:
Hahaha, A'dam waar altijd alles kon en mag toch?![]()
die terrasverwaring is inderdaad een leuke. Het GVB mag wel een tramhokje verwarmen, maar je mag als horecabaas niet je terras verwarmen in de winterquote:Op maandag 20 februari 2006 18:41 schreef borisz het volgende:
nog een paar - maximaal 2 vlaggen mogen er opgehangen worden
- terras verwarming mag niet worden gebruikt in de winter
dan denk je waar het om![]()
laat ze lekker bier gaan zuipen, dat is pas goed voor de middenstand!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet wat met wat ambtenaren teveel...![]()
Alhoewel ik links en rechts wel eens negatieve geluiden hoor over Wanadoo, heb ik er hier absoluut geen problemen mee.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:02 schreef DeTolk het volgende:
Goedenmiddag
Wie heeft er hier internet via Wanadoo?
En bevalt het een beetje?
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:04 schreef JaWi het volgende:
Whehehe, net een collecte, om het leven van mensen met aids NOG aangenamer te maken.
Of we even een setje kaarten voor 5,95 willen kopen.
Haha, dat vroeg ik me ook af. Maar "we verkopen ze eenmalig door het hele land".quote:Op maandag 20 februari 2006 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:Het meeste is voor een ander goed doel waarschijnlijk.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef Eilanden het volgende:
Er is zelfs een Golfer-smiley![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef Eilanden het volgende:
Er is zelfs een Golfer-smiley![]()
[afbeelding]
Was al na een week bekendquote:Op maandag 20 februari 2006 20:29 schreef VoreG het volgende:
Arijan van Bavel (1979) is een Nederlandse acteur en zanger, die bij het grote publiek bekend werd dankzij zijn optreden als Adje bij Paul de Leeuw.
Wist ik niet
Waarom weer zo'n slechte smoes, zeg dan gelijk dat je gtst kijkt.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef Superheld het volgende:
Zag ik nou net dirk scheringa in gtst tijdens het zappen?
Ja, ook best.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarom weer zo'n slechte smoes, zeg dan gelijk dat je gtst kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |