Mwah. ligt waarschijnlijk aan wie je het vraagt!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:41 schreef VoreG het volgende:
Proportionaliteitsbeginsel. De dood gaat te ver voor iets als een inbraak.
Wat overigens niet wil zeggen dat ik het betreur, maar de bewoners dienen hiervoor gewoon gestraft te worden.
Voor de rechter is dat hoofdzaakquote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Mwah. ligt waarschijnlijk aan wie je het vraagt!
Als er bij mij hier ingebroken wordt, voel ik me aangevallen.
Ik zal de ander proberen uit te schakelen, dat hij daarna overlijdt is bijzaak!
Zo'n inbreker kan natuurlijk ook ongelukkig vallen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:41 schreef VoreG het volgende:
Wat overigens niet wil zeggen dat ik het betreur, maar de bewoners dienen hiervoor gewoon gestraft te worden.
quote:
Aah, jij kent het fijne van deze zaakquote:Op maandag 20 februari 2006 17:41 schreef VoreG het volgende:
Nee, maar een inbraak is een overtreding en geen misdrijf zoals dood door schuld of moord.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef Woffel het volgende:
[..]
Aah, jij kent het fijne van deze zaak![]()
Inderdaad, zo zou ik het ook doen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef cappp het volgende:
Ik zou hem van de trap hebben getyfd, in paniek de politie bellen en zeggen dat je huis overhoop ligt en dat er een lijk onder de trap ligt![]()
Maarja, ik hoop niet dat hij bestraft wordt, maar het zal haast wel![]()
pfff zeg schaamhaar heeft niet het alleenrecht op herhaaltopics hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 17:45 schreef BdR het volgende:
Inbrekers vogelvrij, eigenrichting goedpraten, is deze discussie niet al vaak genoeg langsgekomen..?
Inbreker ongestraft neerslaan moet kunnen...
Juwelier schiet belager dood.
Italië: Doden van inbrekers niet strafbaar
etc.
dus de doodstraf voor een diefstal is goed te praten?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef Ofyles2 het volgende:
De politie moet gewoon de bewoners vrijlaten. Dit is een voorzichtige waarschuwing in de richting van het dievengilde.![]()
Dat lijkt me sterk; een inbraak is wel degelijk een misdrijf en valt onder strafrecht.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, maar een inbraak is een overtreding en geen misdrijf zoals dood door schuld of moord.
Arbeidsongeschiktheidsvergoeding.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:14 schreef Salvad0R het volgende:
ken wel een gozer, die 6000 gulden schadevergoeding mocht betalen aan de inbreker die hij zn arm had gebroken toen hij hem had betrapt in zn woonkamer .
Nope, zware mishandeling, vergoeding voor ziektekosten.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Arbeidsongeschiktheidsvergoeding.![]()
Kut bureaucratie.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |