Ikke niet. was vanochtend wel op ES bij het langlaufenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:25 schreef MiLalaa het volgende:
Heet een van de curling fans hier Koos? Hij stelt net een vraag op ES over Linn.![]()
![]()
hulde aan Pfapquote:
Gewoon als het lang duurt vernieuwenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:41 schreef wdn het volgende:
Ik krijg page not found tijdens posten op es forum
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:54 schreef wdn het volgende:
Zwitserland pakt het laatste end met 3 stenen en wint met 9-8 van Amerika
ZwitserlandPrachtig laatste shot!!
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:54 schreef wdn het volgende:
Inderdaad, prachtig gespeeld en op een mooie wijze de overwinning gepakt.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:54 schreef wdn het volgende:
ja een paar Italiaanse schoonhedenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef Isabeau het volgende:
Er is weer curling op
Italië-Japan nu op Eurosport
En dat door de allerlaatste steen van canadaquote:Op maandag 20 februari 2006 21:50 schreef wdn het volgende:
GBR ligt eruit
De regels zijn toch best wel erg simpel.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef Plastic_Power het volgende:
Tabee Johnson-zusjes. We zullen jullie missen![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zeg ook niet dat ik er naar zou omkijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:20 schreef pfaf het volgende:
Serieus?
Ik zou er op straat niet eens naar omkijken.
Maar ieder z'n meug.
foto.......quote:
Als ze het nu op tv gingen uitzendenquote:
hebben ze het end geblanked?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:29 schreef pfaf het volgende:
Geen punt dit end, niet best gespeeld van de Zweedse dames.
Ja die ene Noor danquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:47 schreef snellejelle het volgende:
wat een lelijke die net gooide voor zweden
google.nlquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als ze het nu op tv gingen uitzenden
Van streams kan ik geen screensshots maken... en al kon ik dat was de kwaliteit heeel slecht.
dat he, dat is gewoon een lelijke slettebakquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja die ene Noor dan, die heeft er ook nog voor gezorgt dat Linn niet mee mag doen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja die ene Noor dan, die heeft er ook nog voor gezorgt dat Linn niet mee mag doen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:10 schreef Remzz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die onderste is leuk
Het zou natuurlijk voor Linn niet leuk zijn als Noorwegen nu wel van Zweden wint.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:12 schreef rubbereend het volgende:
even niet kunnen kijken maar aan de stand zie ik dat het nog steeds moeizaam scoren is. Marianne mag er natuurlijk best wezen, leuke plek in de schaduw van Linn
gaat ook niet gebeuren, ik ben trouwens ook voor Zweden, die heks moet enorm afgaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk voor Linn niet leuk zijn als Noorwegen nu wel van Zweden wint.
Doen ze ook niet.... Dan zullen ze er wel wel achter komen hoe hard ze Linn nodig hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk voor Linn niet leuk zijn als Noorwegen nu wel van Zweden wint.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaat ook niet gebeuren, ik ben trouwens ook voor Zweden, die heks moet enorm afgaan
Yup!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaat ook niet gebeuren, ik ben trouwens ook voor Zweden, die heks moet enorm afgaan
Ulrikaquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Yup!
En Eva en Anna blijven natuurlijk...
jawel, zij moet ze toch poetsenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar die heeft nog geen steen aangeraakt.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:28 schreef rubbereend het volgende:ja dat ging veel te hard heks
ligt alles nog hetzelfde en je bent een steen kwijt
Dit moet zeker kunnen, maar het moment brent inderdaad een lekkere spanning met zich meequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:44 schreef pfaf het volgende:
WOW, nice hoor.
Maar dit moet Annette kunnen.
Maar wat een spanning!
Hope soquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:25 schreef rubbereend het volgende:
en nu hopen dat die Noorse heks ook nog 4e wordt
Dom inderdaad, Curling besteden ze echt 0,0 aandacht aan. Erg flauw..quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:31 schreef JohnDDD het volgende:
wat ik zo sneu vind aan de NOS is dat ze systematisch bepaalde sporten omzeilen
als ze bij de NOS geen commentator hebben voor een bepaalde sport, of bepaalde delen van het publiek hebben er geen behoefte aan, wordt er ook nauwelijks over gesproken. ik heb 1 item gezien over dione de graaff op de curling baan maar daar bleef het dan ook bij.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef MiLalaa het volgende:
Zou Peter Mueller gisteren het Noorse curlinghuis hebben bestormd?![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef MiLalaa het volgende:
Ik weet de uitslag nog niet, dus ik zal er eens een blik op werpenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:42 schreef Ambrosius het volgende:
ES zendt nu de wedstrijd om de 3e/4e plaats uit, niet live, maar goed.
Ik denk om te zorgen dat Noorwegen daar geen gebruik meer van kon maken om de eigen steen in het huis te houden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:50 schreef Remzz het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom Canada net hard aan het vegen was om die gele steen bijna het huis uit te krijgen:
[afbeelding]
Die onderste gele bedoel ik die zat het eigen team enorm het huis uit te vegen
Zo werkt het iddquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk om te zorgen dat Noorwegen daar geen gebruik meer van kon maken om de eigen steen in het huis te houden.
dat zijn de betere grappenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef MiLalaa het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef rubbereend het volgende:
misschien kan Peter Mueller zich er nog even mee gaan bemoeiendan gaat het zeker mis
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:00 schreef Ambrosius het volgende:
Hoorde ik daar de commentator gapen?
Wim; "Ja Norby lacht erom maar de andere dames kunnen er niet om lachen"quote:
onder de naam Joop (of zoiets) toevallig?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:01 schreef Remzz het volgende:
Heb trouwens op het ES forum nog ff gevraagt waar Linn Githmark is
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wim; "Ja Norby lacht erom maar de andere dames kunnen er niet om lachen"![]()
Nee Remcooquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onder de naam Joop (of zoiets) toevallig?
oke want van de week heeft hij een vraag van ene Joop ofzo over Linn al beantwoord.quote:
Is pas om 5 uur tochquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:03 schreef 61neorej het volgende:
Curling finale niet eens op de streams
Terwijl bijna alle kanalen vrij zijn
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:00 schreef Ambrosius het volgende:
Hoorde ik daar de commentator gapen?
Dat met een FOKker zijnquote:Compliment aan de commentator van Eurosport
Ik wil graag een compliment maken aan de commentator van Eurosport. Zijn kundige en fijne commentaar bij de wedstrijden is een van de redenen dat ik de afgelopen tijd met grote interesse Curling heb gekeken.
Een andere reden is dat ik Valeria Spälty van Zwitserland nogal leuk vind. Weet je of ze al bezet is?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef wdn het volgende:
op ES forum
[..]
Dat met een FOKker zijn
Hij zei ook 'soms is het wel handig om het 2x te beantwoordenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef Remzz het volgende:
Hij zei "Veel heb ik al beantwoord" En Rubbereens zei ook dat ie al een keer was beantwoord dus ik denk dat hij niet meer komt
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef wdn het volgende:
op ES forum
[..]
Dat met een FOKker zijn
Wim weet ook hoe geliefd Linn is en hoe graag wij Norby weg willen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wim; "Ja Norby lacht erom maar de andere dames kunnen er niet om lachen"![]()
Ja, maar er staat onderin dat kanalen-menu ook wat er nog komt.quote:
Hier zitten natuurlijk de echte kenners, in plaats van die wannabee's daar. Al die domme vragen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:14 schreef rubbereend het volgende:hij kan beter weer gewoon Fok! mee gaan lezen ipv dat Eurosport forum.
Wellicht dat iemand dan deze link even op het ES-forum kan plaatsenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:14 schreef rubbereend het volgende:hij kan beter weer gewoon Fok! mee gaan lezen ipv dat Eurosport forum.
Heeft ie ooit Fok meegelezen danquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:14 schreef rubbereend het volgende:hij kan beter weer gewoon Fok! mee gaan lezen ipv dat Eurosport forum.
Hij is hier al eens geweest, dus hij kent de weg...quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Wellicht dat iemand dan deze link even op het ES-forum kan plaatsen
Hij heeft geen zin in je vraag denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:16 schreef Remzz het volgende:
Als hij door gaat komt hierna mijn vraag
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Yup, tijdens het EK vorig jaar postte hij met ons op Fok!
Denk het ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heeft geen zin in je vraag denk ik![]()
Whhhahaaaa!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:20 schreef rubbereend het volgende:
dus als iemand even de groeten doet van z'n vrienden op het FokForum op het Eurosportforum, misshcien dat hij ons nog even groet
dat doet ie al, zn username is Golferquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:20 schreef At_Fundum het volgende:
Wim en Peter onze Fokkende EurosportvcommentatorenHet blijft wachten totdat Frank Krmaer zich ook ens ergens op het forum begeeft
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:24 schreef rubbereend het volgende:
Norby weer te hardzou Peter Mueller niet gewoon sex met dr gehad hebben?
Euh, als je dat profiel krijgt zie je toch niet echt dat het Frank Kraemer isquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat doet ie al, zn username is Golfer
Gokje, JIJquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:58 schreef Jasza het volgende:
Iemand heeft op Eurosport forum fok link gezet
Ze stoppen niet, ze zitten in 5e endquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:35 schreef wdn het volgende:
ZUCHT
Ik zie dus 2 ends en dan stoppen ze op ES
da's wel jammerquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze lopen alleen wel een klein uur achter.
4-2 Zweden, helaas alweer klaar met de beeldenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:27 schreef 61neorej het volgende:
Hoe is de stand?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
4-2 Zweden, helaas alweer klaar met de beelden.
volgens hun eigen site nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:29 schreef wdn het volgende:
ES zend straks de rest uit
ahaquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
BBC2 gaat verder, end 4 nu.
Linn, Ulrika, Manuela en de Johnson sistersquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:46 schreef Remzz het volgende:
Als je het dan toch op een curling baan doet weet ik nog wel iemand anders om uit te nodigen
wim? heb jij je pilletjes wel gehad?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef wdn het volgende:
hebben jullie ook de neiging om dan eens flink met zo'n steen erdoor heen te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |