Het zou natuurlijk voor Linn niet leuk zijn als Noorwegen nu wel van Zweden wint.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:12 schreef rubbereend het volgende:
even niet kunnen kijken maar aan de stand zie ik dat het nog steeds moeizaam scoren is. Marianne mag er natuurlijk best wezen, leuke plek in de schaduw van Linn
gaat ook niet gebeuren, ik ben trouwens ook voor Zweden, die heks moet enorm afgaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk voor Linn niet leuk zijn als Noorwegen nu wel van Zweden wint.
Doen ze ook niet.... Dan zullen ze er wel wel achter komen hoe hard ze Linn nodig hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk voor Linn niet leuk zijn als Noorwegen nu wel van Zweden wint.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaat ook niet gebeuren, ik ben trouwens ook voor Zweden, die heks moet enorm afgaan
Yup!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaat ook niet gebeuren, ik ben trouwens ook voor Zweden, die heks moet enorm afgaan
Ulrikaquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Yup!
En Eva en Anna blijven natuurlijk...
jawel, zij moet ze toch poetsenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar die heeft nog geen steen aangeraakt.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:28 schreef rubbereend het volgende:ja dat ging veel te hard heks
ligt alles nog hetzelfde en je bent een steen kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |