Dom inderdaad, Curling besteden ze echt 0,0 aandacht aan. Erg flauw..quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:31 schreef JohnDDD het volgende:
wat ik zo sneu vind aan de NOS is dat ze systematisch bepaalde sporten omzeilen
als ze bij de NOS geen commentator hebben voor een bepaalde sport, of bepaalde delen van het publiek hebben er geen behoefte aan, wordt er ook nauwelijks over gesproken. ik heb 1 item gezien over dione de graaff op de curling baan maar daar bleef het dan ook bij.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef MiLalaa het volgende:
Zou Peter Mueller gisteren het Noorse curlinghuis hebben bestormd?![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef MiLalaa het volgende:
Ik weet de uitslag nog niet, dus ik zal er eens een blik op werpenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:42 schreef Ambrosius het volgende:
ES zendt nu de wedstrijd om de 3e/4e plaats uit, niet live, maar goed.
Ik denk om te zorgen dat Noorwegen daar geen gebruik meer van kon maken om de eigen steen in het huis te houden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:50 schreef Remzz het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom Canada net hard aan het vegen was om die gele steen bijna het huis uit te krijgen:
[afbeelding]
Die onderste gele bedoel ik die zat het eigen team enorm het huis uit te vegen
Zo werkt het iddquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk om te zorgen dat Noorwegen daar geen gebruik meer van kon maken om de eigen steen in het huis te houden.
dat zijn de betere grappenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef MiLalaa het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef rubbereend het volgende:
misschien kan Peter Mueller zich er nog even mee gaan bemoeiendan gaat het zeker mis
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:00 schreef Ambrosius het volgende:
Hoorde ik daar de commentator gapen?
Wim; "Ja Norby lacht erom maar de andere dames kunnen er niet om lachen"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |