quote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze is je nog steeds dankbaar voor het ijsje
En ik in hoogwaardig aardeienijs met een enorme klodder slagroomquote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
nu heb ik zin in warme chocolade melk met slagroom en een blueberry muffin![]()
![]()
Ik in een glas bourbonquote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
Wanneer was die dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij was niet bij de 300D minimeet
fokt op ritme?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Hugster het volgende:
was ik dus nog heel niet aan het slapen eh
Goeie keuze Sandraquote:Op zondag 19 februari 2006 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
---
Maar ja, dit is een bout OP. Op aanraden van Sandra daarom wat lekkere wijven in de OP
Ga je doorhalen?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Hugster het volgende:
was ik dus nog heel niet aan het slapen eh
ik zoek nog een architect progquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Sjoewe het volgende:
Iemand nog iets te fotoshoppen?
Ik verveel me
gevondenquote:
ga nog ff stappen andersquote:
Ik heb nog wel autocad en 3d studio voor je....quote:
quote:
voorproefje voor op wintersportquote:
ben ik te dom voorquote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel autocad en 3d studio voor je....
Overkillquote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil m'n huisje inrichten en dan in 3D zien![]()
bedenk me opeens dat ik ooit met de World Builder in Duke Nukem 3D dit huis helemaal na gemaakt had en het gebouw en de straat![]()
moet je een opdracht gevenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil m'n huisje inrichten en dan in 3D zien![]()
bedenk me opeens dat ik ooit met de World Builder in Duke Nukem 3D dit huis helemaal na gemaakt had en het gebouw en de straat![]()
ik kom net uit Utrechtquote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Hugster het volgende:
ik kan zowiso niet meer naar utrecht toe nu, de laatste bus is net 5 mins geleden gegaan
pak je de 190Dquote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Hugster het volgende:
ik kan zowiso niet meer naar utrecht toe nu, de laatste bus is net 5 mins geleden gegaan
die Armeense woont ergens in een zijstraat van de Amsterdamse straatwegquote:Op zondag 19 februari 2006 00:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Weer met diezelfdee gast als vorige keer?
[..]
Staat bij Sjoewe nu
mag ik dalijk in autocad gaan doenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb er echt uuuuren aan besteed, zelfs kasten, tv en bedden met kussens lopen maken enzo![]()
Our preciousquote:Op zondag 19 februari 2006 00:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Weer met diezelfdee gast als vorige keer?
[..]
Staat bij Sjoewe nu
vrienden van me hebben ook een huis gekocht.quote:
it's house buying seasonquote:Op zondag 19 februari 2006 00:39 schreef lipje het volgende:
[..]
vrienden van me hebben ook een huis gekocht.
je moet toch wat na je bruiloftquote:
zeker geen shoarmatje gescoord op de terugweg... je haptquote:Op zondag 19 februari 2006 00:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga nog niet trouwen , nog lange niet, nog lange niet![]()
had ik het nou maar wel gedaan, ik heb trekquote:Op zondag 19 februari 2006 00:45 schreef lipje het volgende:
[..]
zeker geen shoarmatje gescoord op de terugweg... je hapt
is Ali op de hoek niet de hele nacht open?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
had ik het nou maar wel gedaan, ik heb trek![]()
er is geen Ali op de hoek waar mijn ouders wonen.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:49 schreef lipje het volgende:
[..]
is Ali op de hoek niet de hele nacht open?
i agreequote:
ja ben ik ook mee eens, reageer dan nietquote:Op zondag 19 februari 2006 00:52 schreef lipje het volgende:
[..]
i agree[afbeelding] maar dat moraalgeridder erover vind ik zo sneu
Ik wil je 155 ook wel tracen hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 00:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn 155 is toch minder leuk om te shoppen als dat de 205 en de Jeep waren![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:54 schreef Hugster het volgende:
Die jongo ging er anders wel in bij je Bo toen je hier was
Jeh, iddquote:Op zondag 19 februari 2006 00:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat is tracen?
ik gok op iets met cartoons
Ook hierbij is een tablet opper handig heb ik vernomen van mijn broertje die dat de god ganse dag zat te doen hierquote:
Dat was ie gisternacht al, toen hebben we nog maar een slaapmutsje genomen voordat we om 7 uur eindelijk ter bed gingenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
is de fles nu eindelijk aangebroken
Als je toch al helemaal lam bent, doe mij dan maar whiskyquote:Op zondag 19 februari 2006 01:29 schreef Hugster het volgende:
drugs voor het slapen gaan is veel chiller, dat hit tenminste gelijk goed, niet zo'n half halfjes lam gevoel waar je net niet moe van wordt [afbeelding]
Heb net 3u dvd gekeken met racende Alfa'squote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben je al eens in een flat geweest dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:03 schreef PeuRac het volgende:
Op de 7e verdieping heb je niet zoveel last van dat lawaai lijkt me
heb een paar maanden op 13 hoog geleefdquote:Op zondag 19 februari 2006 02:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben je al eens in een flat geweest dan?
Puik.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb een paar maanden op 13 hoog geleefd
Was het zekerquote:
Ow ik las ROCquote:Op zondag 19 februari 2006 02:14 schreef Hugster het volgende:
Hij komt ook naast het spoor te wonen. En daar gaan de hele nacht door treinenDie school hoef je je echt geen zorgen over te maken, de HES is een vesting en heeft geen schreeuwende kids
De wettelijke normen zijn best OK inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2006 02:18 schreef PeuRac het volgende:
En ik mag aannemen dat ze de boel goed isoleren tegen die treinen.
ik denk dat de normen voor treinen iets anders zijn als bij vliegveldenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De wettelijke normen zijn best OK inderdaad
18 juliquote:Op zondag 19 februari 2006 02:18 schreef PeuRac het volgende:
Wanneer ga je naar de usa dan?
En ik mag aannemen dat ze de boel goed isoleren tegen die treinen.
uiteraard, dan hadden er geen huizen gebouwd mogen worden binnen een straal vn 2 kilometer van een spoorljn of zo, is best lastig in de stadquote:Op zondag 19 februari 2006 02:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik denk dat de normen voor treinen iets anders zijn als bij vliegvelden
Whehehequote:
We ownen de shitquote:Op zondag 19 februari 2006 02:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehehezo zijn er van mij ook een paar lijstjes te vinden ja.. of 7 topics boven elkaar door mij gestart eens gehad dacht ik
Welterusten, en dank je welquote:Op zondag 19 februari 2006 02:31 schreef Alexxxxx het volgende:
maar ik ga maar eens op bed, volgens mij hebben we morgen een vol programma.. naar de videotheek annex rockCDwinkel, naar een keramiekmuseum, tevens het geboortehuis van Escher, en een stuk wandelen.truste, en Hugo goede reis en fijne vakantie
dat lijkt me duidelijkquote:Op zondag 19 februari 2006 02:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij PTA-ers roeleren gewoon over PTA![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, als jij weg gaat, dan komt Zonda_F misschien weer terug, die postte toch niet meer in de SC omdat hij jou niet uit kon staan?![]()
het ga je goed
een motormuis in de SC !!quote:Op zondag 19 februari 2006 10:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi!
Baraquote:Op zondag 19 februari 2006 11:16 schreef BaraCuda het volgende:
Morguh...
Dat 1e wijf in Op Chloe Jones![]()
Nee ben blij dat ik leefquote:Op zondag 19 februari 2006 11:25 schreef lipje het volgende:
zit nog wakker te worden met een koffie
Ga jij vandaag nog de Jos uithangen?
Lekker lamlullen is best wel fijn jaquote:Op zondag 19 februari 2006 11:42 schreef Mukie het volgende:
hebben de heren nog een fijn weekend gehad tot nu toe?
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:42 schreef Mukie het volgende:
hebben de heren nog een fijn weekend gehad tot nu toe?
Waarom had je hem eraf gehaald dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
en ga zo even de dump-valve weer monteren denk ik
* Alfisti knuffelt mukie overigens even tussendoor
Komt van de GTV afquote:Op zondag 19 februari 2006 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom had je hem eraf gehaald dan?
anders kon ie hem niet meer op de 155 schroevenquote:Op zondag 19 februari 2006 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom had je hem eraf gehaald dan?
er zit standaard niet zo'n ding op heurquote:Op zondag 19 februari 2006 11:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ooh een andere met meer psssssssssjjjjjj geluid?
oe knuffels kan ik altijd wel gebruikenquote:Op zondag 19 februari 2006 11:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
en ga zo even de dump-valve weer monteren denk ik
* Alfisti knuffelt mukie overigens even tussendoor
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
er zit standaard niet zo'n ding op heur![]()
Dat weet ik tochquote:Op zondag 19 februari 2006 11:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe knuffels kan ik altijd wel gebruiken
Bij Alfa blaast hij de lucht weer het luchtfilterhuis in voor de luchtmassametequote:Op zondag 19 februari 2006 12:02 schreef BaraCuda het volgende:
De CBV is de dumpvale die er standaard op zit en deze blaast de lucht af terug het inlaatsysteem in. De open dumpvale blaast af in de open lucht, waardoor er gemeten lucht verdwijnt en hierdoor loopt de auto eventes te rijk. Dit is opzicht geen probleem en zlefs goed als koeling, maar het komt de prestaties niet ten goede. Een goede CBV is beter, omdat dieze vooral na chiptunen de druk beter aankan en sneller reageert en afblaast dan de standaard CBV
Dat komt van het volvo forum?
Ja zover ik het begrijp is dat dus bij m'n volvo ook?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Bij Alfa blaast hij de lucht weer het luchtfilterhuis in voor de luchtmassamete
Meting moet dus toch opnieuw gebeuren.
Geen idee, maar als dat zo is komt de lucht toch weer eerst langs de LMM en maakt het volgens mij geen klap uit aangezien er zowel bij een gesloten als open systeem toch weer opnieuw gemeten wordt.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja zover ik het begrijp is dat dus bij m'n volvo ook?
Klopt wel met een gesloten systeemquote:Op zondag 19 februari 2006 12:12 schreef BaraCuda het volgende:
Het ronde apparaatje met driehoek vormig voetje wat tegen de turbo aan zit, is de dumpvalve.
Deze blaast de lucht af. De lucht wordt in het spruitstuk geblazen (daarom heet het een recirculatie-dumpvalve).
Zie je wel ik heb wel standaard een dumpvalve
Hij maakt alleen niet zoveel herrie.
Mja ik zie 2 verhalen.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Klopt wel met een gesloten systeemMaar als het bij jouw je spruitstuk ingespoten word heb je het toch iets anders als bij Alfa, die blaast het namelijk weer bij het luchtfilter naar binnen en niet bij het spruitstuk na de LMM.
Misschien dat er verschil zit in de motoren en hun motormanagement hoor, heb ik verder geen verstand vanquote:Op zondag 19 februari 2006 12:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja ik zie 2 verhalen.
Want als je een open dumpvalve gebruikt blijkt hij wel een verkeerd gemeten getal te geven waardoor hij te rijk zou lopen...
Dus ik weet eigenlijk ook niet wat het nou is
In heel veel nieuwsgroepenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:57 schreef vlad het volgende:
iemand een idee in welke newsgroep er films te vinden zijn?![]()
dankquote:Op zondag 19 februari 2006 14:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In heel veel nieuwsgroepen
In a.b.boneless staan er altijd wel veel
Klinkt ie geil?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:32 schreef Alfisti het volgende:
HermieSjoewe
en de dumpvalve zit weer in de Q4
Jij mag bij mij ook keer zo'n ding erop zettenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Verkeerde veer denk ik, ben al aan het informeren
Openslaande deurenquote:
Die heb ik ook geloof ikquote:Op zondag 19 februari 2006 15:03 schreef Fugie het volgende:
* Fugie eensch met mukie, domino topfilm
Sararaats heeft haar bekendheid te danken aan het feit dat ze zo stom was haar vagina te fotograferen en posten. Fwnk heeft zo ongeveer haar voorbeeld gevolgdquote:Op zondag 19 februari 2006 11:59 schreef Mukie het volgende:
watisdrgebeurd btw? Ik zie Fwnk niet meer hiero en in US is Sararaats weg
je laat haar gewoon alleen de afwas doen?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze is aan het afwassen, straks gaan we samen een spelletje doen
Dat is door de evolutie zo bepaald, daar leer je maar mee levenquote:Op zondag 19 februari 2006 15:59 schreef M5 het volgende:
[..]
je laat haar gewoon alleen de afwas doen?
ga eens helpen
Dit keer toevallig wel ja. We hebben zo onze eigen taakverdeling in het huishoudenquote:Op zondag 19 februari 2006 15:59 schreef M5 het volgende:
[..]
je laat haar gewoon alleen de afwas doen?
ga eens helpen
Jij warmt de bami op en zij doet de rest?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit keer toevallig wel ja. We hebben zo onze eigen taakverdeling in het huishouden
Ik help wel eens mee met afdrogen hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 16:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is door de evolutie zo bepaald, daar leer je maar mee leven
Nee, bami is mijn pakkie an. Bepaalde maaltijden regelt zijn, anderen regel ik.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij warmt de bami op en zij doet de rest?
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:58 schreef vlad het volgende:
oklahoma was toch dat plaatsje waar een stel pubers een school uitmoorde?
niet zo vreemd![]()
Daar is goed mee te leven, stofzuigen vind ik echt het minst erg van allemaalquote:Op zondag 19 februari 2006 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, bami is mijn pakkie an. Bepaalde maaltijden regelt zijn, anderen regel ik.
mijn hoofdtaak is stofzuigen btw
T is niet echt mn hobby hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar is goed mee te leven, stofzuigen vind ik echt het minst erg van allemaal
Maja, heb een hele tijd het huis van m'n ouders gedaan, toen m'n moeder niet op of neer kon dankzij haar rug. En in R'dam doe ik het idd niet bijster vaak neequote:Op zondag 19 februari 2006 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T is niet echt mn hobby hooren jij zult ook minder vierkante meters, en bovenal minder kattenhaar hoeven zuigen
Jij ook alquote:Op zondag 19 februari 2006 16:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maja, heb een hele tijd het huis van m'n ouders gedaan, toen m'n moeder niet op of neer kon dankzij haar rug. En in R'dam doe ik het idd niet bijster vaak nee
M'n pa wilde altijd al een schoonmaakster maar dat wil m'n ma nietquote:Op zondag 19 februari 2006 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij ook alMijn moeder heeft reuma, en mn vader vertikt het om wat dan ook in het huishouden te doen, dus het ouderlijk huis heb ik ook wel eens gezogen ja
Heeeeeeeel herkenbaarquote:Op zondag 19 februari 2006 16:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n pa wilde altijd al een schoonmaakster maar dat wil m'n ma niet
Mja, wij hebben er wel eens over nagedacht om zo'n hoer te bellen en als die dan aanbelt haar gewoon het hele huis schoon laten makenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heeeeeeeel herkenbaar
Ik zou wel een schoonmaakster willen voor de huiskamner en zo. Maar mn werkkamer is pricé-terreinik zie het al gebeuren, een schoonmaakster hier
al mn spiegels en zo van de modelauto's af
* we willen dat je in een geil paklje het huis schoonmaakt, eb wij kijken toe*quote:Op zondag 19 februari 2006 16:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, wij hebben er wel eens over nagedacht om zo'n hoer te bellen en als die dan aanbelt haar gewoon het hele huis schoon laten maken
Maja, dat is bij een idee gebleven![]()
Vitrine kopen, hoef je ze niet meer af te stoffen.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
... al mn spiegels en zo van de modelauto's af
ik koop tegenwoordig vrijwel alleen nog modellen compleet met (kleine) vitrinekastquote:Op zondag 19 februari 2006 16:22 schreef M5 het volgende:
[..]
Vitrine kopen, hoef je ze niet meer af te stoffen.![]()
ja. Heli-piloot ziet dat ie niet goed zit, wil terug en blijft links achter met z'n wiel in een hek of net hangen.. slecht afgelopen.quote:
Die beek nekt er een hoop zegquote:Op zondag 19 februari 2006 16:47 schreef Impry het volgende:
Eigen lompe fout hoor, is gewoon dom om op zo'n moment je gordel niet te dragen. Dalijk krijg je er nog een bekeuring voor ook!
Voor de rally-liefhebbers, ben gisteren naar Ardenne Bleue Rally in België geweest, compilatie staat op m'n site.
Directe link voor jullie luie forum-wezens:![]()
http://members.home.nl/rallyfoto/ABR_06_Rallymedia_nl.mpg
Heerlijke beelden weerquote:Op zondag 19 februari 2006 16:47 schreef Impry het volgende:
Eigen lompe fout hoor, is gewoon dom om op zo'n moment je gordel niet te dragen. Dalijk krijg je er nog een bekeuring voor ook!
Voor de rally-liefhebbers, ben gisteren naar Ardenne Bleue Rally in België geweest, compilatie staat op m'n site.
ik zoek niet op crashquote:Op zondag 19 februari 2006 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je op google video op 'crash' gaat zoeken, ja dan verveel je je
Er zit anders wel een aardige crash in dat filmpjequote:Op zondag 19 februari 2006 17:04 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zoek niet op crash![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=4804033000500581013
dan deze:quote:Op zondag 19 februari 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zit anders wel een aardige crash in dat filmpje
Bedankt!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heerlijke beelden weer
En zo'n Citroën is niet echt waterproof lijkt het
Het grote Lada fantopicquote:Op zondag 19 februari 2006 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zin om een goed topic te starten
Maar geen inspiratie
wat is egde?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:16 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]
toch de N70 besteld in plaats van de Samsung D600!
De N70 heeft een duidelijke voorsprong ten op zichte van de D700 door zijn EDGE mogelijkheden!
Whahaha amateursquote:Op zondag 19 februari 2006 15:58 schreef vlad het volgende:
oklahoma was toch dat plaatsje waar een stel pubers een school uitmoorde?
niet zo vreemd![]()
ik verveel me nooitquote:
sneller netwerkverbinding dan GPRS of GSM, films downloaden, versturen, internetten, emailen alles gaat veeeeel en veeel sneller! Snelheden tot 200kb/s worden er mee gehaald!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:19 schreef vlad het volgende:
[..]
wat is egde?![]()
ik heb de D600 en die bevalt prima![]()
zo dan mooi stukje die porsche die lekker drift in die bochtquote:Op zondag 19 februari 2006 16:47 schreef Impry het volgende:
waarom jaloers?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:51 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben jaloers op m'n 3 en 5 jarige neeftjes, hun oppas is gvd lekker![]()
![]()
vraag haar?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:58 schreef PeuRac het volgende:
Ik bedoel meer van: ze mag mij ook wel eens in bed stoppen
VOnd het een beetje lomp om haar te versieren voor m'n hele familiequote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
VOnd het een beetje lomp om haar te versieren voor m'n hele familie
ah joh, weet zeker dat je oma op de bank zit je toe te juigenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vooral zn oudersquote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef vlad het volgende:
[..]
ah joh, weet zeker dat je oma op de bank zit je toe te juigen![]()
en je vader die allemaal tips geeftquote:Op zondag 19 februari 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vooral zn ouders
"wanneer gaan jullie samenwonen?"
".... en als je in haar broekje wilt, moet je dus langzaam opbouwen he? Anders dumpt ze je al voor je uit huis bent...."quote:
M'n broertje heeft net de verkering uit na anderhalf jaar, je begrijpt dus al waar het over ging de hele middagquote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef vlad het volgende:
[..]
ah joh, weet zeker dat je oma op de bank zit je toe te juigen![]()
Over hoe stom de familieleden die er niet zijn wel neit zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
M'n broertje heeft net de verkering uit na anderhalf jaar, je begrijpt dus al waar het over ging de hele middag![]()
"... en gebruik dit keer alstjeblieft wel rubber ..."quote:Op zondag 19 februari 2006 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
".... en als je in haar broekje wilt, moet je dus langzaam opbouwen he? Anders dumpt ze je al voor je uit huis bent...."
".....geen zin om weer de dochter van de dominee hysterisch over de stoep te hebben omdat ze zwanger is...."quote:Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef vlad het volgende:
[..]
"... en gebruik dit keer alstjeblieft wel rubber ..."
ach jo ik zat gisteren tussen 8 grietjes van 14 waar ook 3 hele families bij zaten. Weer houd mij helemaal van niks. Beetje lol hebben mag altijd vind ik.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
14 begin ik echt niet aan hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 19:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ach jo ik zat gisteren tussen 8 grietjes van 14 waar ook 3 hele families bij zaten. Weer houd mij helemaal van niks. Beetje lol hebben mag altijd vind ik.
jammer dat ze geen 18 waren
kut muziekquote:
Je bedoelt slipstreamen? Dat ze achter elkaar tegen elkaar aan rijden, dat werkt inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2006 19:51 schreef Fugie het volgende:
omg zit nascar daytona 500 te kijken, vertellen ze gewoon dat ze tegen elkaar aanrijden omdat dan allebei de autos sneller gaan![]()
Gaat echt nergens over
nee, echt tegen elkaar aanrijden, constant kleine duwtjes geven dus.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bedoelt slipstreamen? Dat ze achter elkaar tegen elkaar aan rijden, dat werkt inderdaad
Welke zender wordt het uitgezonden dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee, echt tegen elkaar aanrijden, constant kleine duwtjes geven dus.
Daar ga je toch juist langzamer vanquote:Op zondag 19 februari 2006 20:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee, echt tegen elkaar aanrijden, constant kleine duwtjes geven dus.
ik kijk via online streamquote:Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Welke zender wordt het uitgezonden dan?![]()
blijkbaar dus niet eh.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar ga je toch juist langzamer van
Die cultuur ligt mij niet zo.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik vind dat amerikaanse gedoe om zulke evenementen altijd wel lachen
heb iets gevondenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
wie maakt 830?
ik neem het woord van die nascar experts maar aan ja, lijkt me nogal onlogisch dat ze in een miljoenenindustrie zoiets fout hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Idd. Als ze het op TV zeggen is het zo
Ik heb er verder geenverstand van, dus zal niks tegenspreken of beamenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik neem het woord van die nascar experts maar aan ja, lijkt me nogal onlogisch dat ze in een miljoenenindustrie zoiets fout hebben
Dat denk ik niet hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 20:27 schreef PeuRac het volgende:
Duurt nog ff voor die vol is denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |