Had ik ook laatst... op een mysterieuze wijze waren al mijn cookies gewistquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar snap ik gewoon niks van , dat ik nu weer moet inloggen , en heb ook geen zin om er in te verdiepen waarom dat weer is![]()
Ik ken het, er zijn zoveel dingen waar ik me nog in moet verdiepen maar waar ik helemaal geen zin in hebquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar snap ik gewoon niks van , dat ik nu weer moet inloggen , en heb ook geen zin om er in te verdiepen waarom dat weer is![]()
Pareltjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 19 februari 2006 00:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zowwwwwwwww nah lekker danje wordt bedankt
![]()
Ja maar Crewfora is afgeschermd gedeelte op FOK, kan je zelf niet zienquote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
alleen maar hier [HBB] Feedback. Bijles voor de mods.
Lieverd voor je John en Ferrie met beide vingers aflikt, zou je even een nieuwe SV met pijltjes willen maken.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
dat is wel héél lief van je..................trio-tje?
![]()
Blue!! lekkerding!! vergeet je zomaarquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Fok is net als met spullen in een winkel... het wordt zichtbaar en ontzichtbaar beveiligd (lees: gemod)![]()
Wat een probleem, bij mij worden ze automatisch gewist, dat betekend elke 10 minuten opnieuw inloggenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had ik ook laatst... op een mysterieuze wijze waren al mijn cookies gewist![]()
Dan smeer ik hem gauw.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef odie22 het volgende:
HARM eruit![]()
![]()
![]()
![]()
er komt nu vast wel een reactie van flugel ;-)
Zooooooooooooooow het moet niet gekker worden natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Blue!! lekkerding!! vergeet je zomaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kun je ook uitzettenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef Athalon het volgende:
[..]
Wat een probleem, bij mij worden ze automatisch gewist, dat betekend elke 10 minuten opnieuw inloggen![]()
Dikkequote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Wat je maar makkelijk vindquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef Athalon het volgende:
[..]
Wat een probleem, bij mij worden ze automatisch gewist, dat betekend elke 10 minuten opnieuw inloggen![]()
Niet weggaan!! Ik neem alle schuld op me, ik zeg wel dat ik je gedwongen heb, zoietsquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan smeer ik hem gauw.
Heb hem engerd genoemd![]()
je krijgt een ban voordat je het weetquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan smeer ik hem gauw.
Heb hem engerd genoemd![]()
Erg hèquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zooooooooooooooow het moet niet gekker worden natuurlijk![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Cuall, zijn denk ik genoeg andere vrijwilligers hoor![]()
Dat is dus wat ik niet wil, ik hou niet van cookies en el helemaal niet van tijdelijke internetbestanden en index,dat filesquote:
het gaat erom dat er dus iets is verandert op me computer (zonder dat ik het weet) waardoor dat komt , daar gaat het omquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik houd ook niet zo van koekjes hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik niet wil, ik hou niet van cookies en el helemaal niet van tijdelijke internetbestanden en index,dat files![]()
Misschien wissen naar elke sessie per ongeluk ingeschakeldquote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
het gaat erom dat er dus iets is verandert op me computer (zonder dat ik het weet) waardoor dat komt , daar gaat het om
Heb je Systeemherstel al geprobeerd? Zo ja, zet hem dan op een tijd terug waarin het nog goed was en je bent klaarquote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
het gaat erom dat er dus iets is verandert op me computer (zonder dat ik het weet) waardoor dat komt , daar gaat het om
Oke afgesprokenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niet weggaan!! Ik neem alle schuld op me, ik zeg wel dat ik je gedwongen heb, zoiets![]()
En dat wil ik graag zo houdenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik houd ook niet zo van koekjes hoor
Maargoed, daarom wordt je dus wel steeds uitgelogged
Dan weet je wat ik heb gedaan als ik niet meer kom.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je krijgt een ban voordat je het weet
volgens mij gebruik jij systeemherstel heel vaak he ?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je Systeemherstel al geprobeerd? Zo ja, zet hem dan op een tijd terug waarin het nog goed was en je bent klaar
Is Viola soms langs geweest, want dan snap ik wel waar al die koekies gebleven zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
Met dit soort situaties wat jij nu schetst wel jaquote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
volgens mij gebruik jij systeemherstel heel vaak he ?![]()
trauma's, begrijp je, biertje dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef odie22 het volgende:
en er staan nu in 1 keer plantjes op een tafeltje hier , waardoor ik de tv half niet meer zie , wat een ellende allemaal zeg vandaag
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is Viola soms langs geweest, want dan snap ik wel waar al die koekies gebleven zijn![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is Viola soms langs geweest, want dan snap ik wel waar al die koekies gebleven zijn![]()
Halloooooo!!! Wat zeg ik nou? Ik moest ook opnieuw inloggen ligt dus niet aan computer maar aan FOK zelf.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef MissJ. het volgende:
Ik moest ook opnieuw inloggen en gaf mijn man daarvan de schuld:"zat je weer op een verkeerd knopje te drukken".
Nu moet ik dus excuses maken.....zucht.........
Hoe is het met je man?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef MissJ. het volgende:
Ik moest ook opnieuw inloggen en gaf mijn man daarvan de schuld:"zat je weer op een verkeerd knopje te drukken".
Nu moet ik dus excuses maken.....zucht.........
ja, of je hebt Tanja's kooktips echt opgevolgdquote:Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan weet je wat ik heb gedaan als ik niet meer kom.![]()
Veel plezierquote:
Cool einde hequote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef odie22 het volgende:
HARM eruit![]()
![]()
![]()
![]()
er komt nu vast wel een reactie van flugel ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |