Misschien wissen naar elke sessie per ongeluk ingeschakeldquote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
het gaat erom dat er dus iets is verandert op me computer (zonder dat ik het weet) waardoor dat komt , daar gaat het om
Heb je Systeemherstel al geprobeerd? Zo ja, zet hem dan op een tijd terug waarin het nog goed was en je bent klaarquote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
het gaat erom dat er dus iets is verandert op me computer (zonder dat ik het weet) waardoor dat komt , daar gaat het om
Oke afgesprokenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niet weggaan!! Ik neem alle schuld op me, ik zeg wel dat ik je gedwongen heb, zoiets![]()
En dat wil ik graag zo houdenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik houd ook niet zo van koekjes hoor
Maargoed, daarom wordt je dus wel steeds uitgelogged
Dan weet je wat ik heb gedaan als ik niet meer kom.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je krijgt een ban voordat je het weet
volgens mij gebruik jij systeemherstel heel vaak he ?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je Systeemherstel al geprobeerd? Zo ja, zet hem dan op een tijd terug waarin het nog goed was en je bent klaar
Is Viola soms langs geweest, want dan snap ik wel waar al die koekies gebleven zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
Met dit soort situaties wat jij nu schetst wel jaquote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
volgens mij gebruik jij systeemherstel heel vaak he ?![]()
trauma's, begrijp je, biertje dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef odie22 het volgende:
en er staan nu in 1 keer plantjes op een tafeltje hier , waardoor ik de tv half niet meer zie , wat een ellende allemaal zeg vandaag
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is Viola soms langs geweest, want dan snap ik wel waar al die koekies gebleven zijn![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is Viola soms langs geweest, want dan snap ik wel waar al die koekies gebleven zijn![]()
Halloooooo!!! Wat zeg ik nou? Ik moest ook opnieuw inloggen ligt dus niet aan computer maar aan FOK zelf.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef MissJ. het volgende:
Ik moest ook opnieuw inloggen en gaf mijn man daarvan de schuld:"zat je weer op een verkeerd knopje te drukken".
Nu moet ik dus excuses maken.....zucht.........
Hoe is het met je man?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef MissJ. het volgende:
Ik moest ook opnieuw inloggen en gaf mijn man daarvan de schuld:"zat je weer op een verkeerd knopje te drukken".
Nu moet ik dus excuses maken.....zucht.........
ja, of je hebt Tanja's kooktips echt opgevolgdquote:Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan weet je wat ik heb gedaan als ik niet meer kom.![]()
Veel plezierquote:
Cool einde hequote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef odie22 het volgende:
HARM eruit![]()
![]()
![]()
![]()
er komt nu vast wel een reactie van flugel ;-)
Potver Odie het is niet best allemaal hè, zet het plantje gewoon even aan de kantquote:Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef odie22 het volgende:
en er staan nu in 1 keer plantjes op een tafeltje hier , waardoor ik de tv half niet meer zie , wat een ellende allemaal zeg vandaag
Nee, was vanavond. Hij had de motor opgeblazen van onze bedrijfsbus. Heeft 2 uur op de ANWB moeten wachten langs de Haarlemmerweg, hij moest dus uitstappen want het is daar gevaarlijk en kwam ijskoud thuis.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hoe is het met je man?
Las dat hij een ongelukje had gehad van de week?
systeemherstel is het eerste wat ik altijd uitzet na install xp, dus dat gaat niet meerquote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met dit soort situaties wat jij nu schetst wel jaEn het werkt echt makkelijk
Ging toch niet door.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/hotelagenda.html
lekker thxquote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
trauma's, begrijp je, biertje dan?
[afbeelding]
Dat wil je niet, als het dan toch moet gebeuren, kan het beter van de zomer gebeuren.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:35 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, was vanavond. Hij had de motor opgeblazen van onze bedrijfsbus. Heeft 2 uur op de ANWB moeten wachten langs de Haarlemmerweg, hij moest dus uitstappen want het is daar gevaarlijk en kwam ijskoud thuis.
errug dom van jequote:Op zondag 19 februari 2006 00:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
systeemherstel is het eerste wat ik altijd uitzet na install xp, dus dat gaat niet meer
quote:
Ik zet systeemherstel ook altijd gelijk uit hoor... vreet alleen maar ruimte op je harde schijfquote:Op zondag 19 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
errug dom van jewant komt toch nog weleens van pas
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En tot vrijdag weeraardige mijnheer met vogelnest
![]()
Je kan de herstelpunten gewoon legen hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zet systeemherstel ook altijd gelijk uit hoor... vreet alleen maar ruimte op je harde schijf
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:38 schreef melke het volgende:
[..]
3 uren geslapen... Was eerder vanavond wel moe. Nu niet meer. Maar ga wel op tijd slapen. Morgen ga ik naar het strand
![]()
En jij? Jij een beetje uitgeslapen?
bij mij niet , ik installeer liever xp opnieuw dan dat ik systeemherstel aanzetquote:Op zondag 19 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
errug dom van jewant komt toch nog weleens van pas
![]()
Is inderdaad flink balen. Tel erbij op dat mijn man al een probleem heeft doordat die een zware whiplash heeft doordat een dronken bestuurder hem van achteren heeft aangereden 3 jaar terug. Hij had dus mede door de kou heel veel pijn ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat wil je niet, als het dan toch moet gebeuren, kan het beter van de zomer gebeuren.
Maar ja, dat is ook weer zo'n cliche
Volgens mij zei hij van de week met die hollandse avond dat hij 5 dagen daarvoor net met dat meidjequote:Op zondag 19 februari 2006 00:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op dat diner dansant.
Of gaat hij trouwen![]()
jij maakt zeker ook vaak backups dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
bij mij niet , ik installeer liever xp opnieuw dan dat ik systeemherstel aanzet
Wat een ellende allemaal.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:41 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Is inderdaad flink balen. Tel erbij op dat mijn man al een probleem heeft doordat die een zware whiplash heeft doordat een dronken bestuurder hem van achteren heeft aangereden 3 jaar terug. Hij had dus mede door de kou heel veel pijn ook.
Weet ik niet, in ieder geval eentje bij de Noordzeequote:Op zondag 19 februari 2006 00:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]van 4 uur geslapen aangezien ik eerst niet kon slapen, ga vanavond ook vroeg naar bed om normale ritme weer terug te krijgen...
Naar welk strand ga je eigenlijk?
iddquote:Op zondag 19 februari 2006 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zet systeemherstel ook altijd gelijk uit hoor... vreet alleen maar ruimte op je harde schijf
Vieze stadquote:Op zondag 19 februari 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
Dizzy, wat vind jij van Manchester?
nee veel te weinigquote:Op zondag 19 februari 2006 00:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jij maakt zeker ook vaak backups dan?
Gelukkig anders was flugel helemaal verdrietig.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij van de week met die hollandse avond dat hij 5 dagen daarvoor net met dat meidje [afbeelding] is.
Dus hij zal wel komen om te [afbeelding]
Noordwijkquote:Op zondag 19 februari 2006 00:41 schreef melke het volgende:
[..]
Weet ik niet, in ieder geval eentje bij de Noordzee![]()
Ja kennelijk, ik zit ook met verbazing te kijken.quote:
Das niet waar Bluequote:Op zondag 19 februari 2006 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik maak één Acronis Image na installatie en dan af en toe even een nieuwe erna als ik veel updates heb. Aan deze kant is de boel geheel terug gezet in 5 minuten en 14 secondenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jij maakt zeker ook vaak backups dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |