bij mij niet , ik installeer liever xp opnieuw dan dat ik systeemherstel aanzetquote:Op zondag 19 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
errug dom van jewant komt toch nog weleens van pas
![]()
Is inderdaad flink balen. Tel erbij op dat mijn man al een probleem heeft doordat die een zware whiplash heeft doordat een dronken bestuurder hem van achteren heeft aangereden 3 jaar terug. Hij had dus mede door de kou heel veel pijn ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat wil je niet, als het dan toch moet gebeuren, kan het beter van de zomer gebeuren.
Maar ja, dat is ook weer zo'n cliche
Volgens mij zei hij van de week met die hollandse avond dat hij 5 dagen daarvoor net met dat meidjequote:Op zondag 19 februari 2006 00:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op dat diner dansant.
Of gaat hij trouwen![]()
jij maakt zeker ook vaak backups dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
bij mij niet , ik installeer liever xp opnieuw dan dat ik systeemherstel aanzet
Wat een ellende allemaal.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:41 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Is inderdaad flink balen. Tel erbij op dat mijn man al een probleem heeft doordat die een zware whiplash heeft doordat een dronken bestuurder hem van achteren heeft aangereden 3 jaar terug. Hij had dus mede door de kou heel veel pijn ook.
Weet ik niet, in ieder geval eentje bij de Noordzeequote:Op zondag 19 februari 2006 00:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]van 4 uur geslapen aangezien ik eerst niet kon slapen, ga vanavond ook vroeg naar bed om normale ritme weer terug te krijgen...
Naar welk strand ga je eigenlijk?
iddquote:Op zondag 19 februari 2006 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zet systeemherstel ook altijd gelijk uit hoor... vreet alleen maar ruimte op je harde schijf
Vieze stadquote:Op zondag 19 februari 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
Dizzy, wat vind jij van Manchester?
nee veel te weinigquote:Op zondag 19 februari 2006 00:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jij maakt zeker ook vaak backups dan?
Gelukkig anders was flugel helemaal verdrietig.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij van de week met die hollandse avond dat hij 5 dagen daarvoor net met dat meidje [afbeelding] is.
Dus hij zal wel komen om te [afbeelding]
Noordwijkquote:Op zondag 19 februari 2006 00:41 schreef melke het volgende:
[..]
Weet ik niet, in ieder geval eentje bij de Noordzee![]()
Ja kennelijk, ik zit ook met verbazing te kijken.quote:
Das niet waar Bluequote:Op zondag 19 februari 2006 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zet systeemherstel ook altijd gelijk uit hoor... vreet alleen maar ruimte op je harde schijf
Ik maak één Acronis Image na installatie en dan af en toe even een nieuwe erna als ik veel updates heb. Aan deze kant is de boel geheel terug gezet in 5 minuten en 14 secondenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jij maakt zeker ook vaak backups dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |