Potver Odie het is niet best allemaal hè, zet het plantje gewoon even aan de kantquote:Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef odie22 het volgende:
en er staan nu in 1 keer plantjes op een tafeltje hier , waardoor ik de tv half niet meer zie , wat een ellende allemaal zeg vandaag
Nee, was vanavond. Hij had de motor opgeblazen van onze bedrijfsbus. Heeft 2 uur op de ANWB moeten wachten langs de Haarlemmerweg, hij moest dus uitstappen want het is daar gevaarlijk en kwam ijskoud thuis.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hoe is het met je man?
Las dat hij een ongelukje had gehad van de week?
systeemherstel is het eerste wat ik altijd uitzet na install xp, dus dat gaat niet meerquote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met dit soort situaties wat jij nu schetst wel jaEn het werkt echt makkelijk
Ging toch niet door.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/hotelagenda.html
lekker thxquote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
trauma's, begrijp je, biertje dan?
[afbeelding]
Dat wil je niet, als het dan toch moet gebeuren, kan het beter van de zomer gebeuren.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:35 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, was vanavond. Hij had de motor opgeblazen van onze bedrijfsbus. Heeft 2 uur op de ANWB moeten wachten langs de Haarlemmerweg, hij moest dus uitstappen want het is daar gevaarlijk en kwam ijskoud thuis.
errug dom van jequote:Op zondag 19 februari 2006 00:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
systeemherstel is het eerste wat ik altijd uitzet na install xp, dus dat gaat niet meer
quote:
Ik zet systeemherstel ook altijd gelijk uit hoor... vreet alleen maar ruimte op je harde schijfquote:Op zondag 19 februari 2006 00:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
errug dom van jewant komt toch nog weleens van pas
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En tot vrijdag weeraardige mijnheer met vogelnest
![]()
Je kan de herstelpunten gewoon legen hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zet systeemherstel ook altijd gelijk uit hoor... vreet alleen maar ruimte op je harde schijf
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:38 schreef melke het volgende:
[..]
3 uren geslapen... Was eerder vanavond wel moe. Nu niet meer. Maar ga wel op tijd slapen. Morgen ga ik naar het strand
![]()
En jij? Jij een beetje uitgeslapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |