Had ik ook laatst... op een mysterieuze wijze waren al mijn cookies gewistquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar snap ik gewoon niks van , dat ik nu weer moet inloggen , en heb ook geen zin om er in te verdiepen waarom dat weer is![]()
Ik ken het, er zijn zoveel dingen waar ik me nog in moet verdiepen maar waar ik helemaal geen zin in hebquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar snap ik gewoon niks van , dat ik nu weer moet inloggen , en heb ook geen zin om er in te verdiepen waarom dat weer is![]()
Pareltjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 19 februari 2006 00:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zowwwwwwwww nah lekker danje wordt bedankt
![]()
Ja maar Crewfora is afgeschermd gedeelte op FOK, kan je zelf niet zienquote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
alleen maar hier [HBB] Feedback. Bijles voor de mods.
Lieverd voor je John en Ferrie met beide vingers aflikt, zou je even een nieuwe SV met pijltjes willen maken.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
dat is wel héél lief van je..................trio-tje?
![]()
Blue!! lekkerding!! vergeet je zomaarquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Fok is net als met spullen in een winkel... het wordt zichtbaar en ontzichtbaar beveiligd (lees: gemod)![]()
Wat een probleem, bij mij worden ze automatisch gewist, dat betekend elke 10 minuten opnieuw inloggenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had ik ook laatst... op een mysterieuze wijze waren al mijn cookies gewist![]()
Dan smeer ik hem gauw.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef odie22 het volgende:
HARM eruit![]()
![]()
![]()
![]()
er komt nu vast wel een reactie van flugel ;-)
Zooooooooooooooow het moet niet gekker worden natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Blue!! lekkerding!! vergeet je zomaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kun je ook uitzettenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef Athalon het volgende:
[..]
Wat een probleem, bij mij worden ze automatisch gewist, dat betekend elke 10 minuten opnieuw inloggen![]()
Dikkequote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Wat je maar makkelijk vindquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef Athalon het volgende:
[..]
Wat een probleem, bij mij worden ze automatisch gewist, dat betekend elke 10 minuten opnieuw inloggen![]()
Niet weggaan!! Ik neem alle schuld op me, ik zeg wel dat ik je gedwongen heb, zoietsquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan smeer ik hem gauw.
Heb hem engerd genoemd![]()
je krijgt een ban voordat je het weetquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan smeer ik hem gauw.
Heb hem engerd genoemd![]()
Erg hèquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zooooooooooooooow het moet niet gekker worden natuurlijk![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Cuall, zijn denk ik genoeg andere vrijwilligers hoor![]()
Dat is dus wat ik niet wil, ik hou niet van cookies en el helemaal niet van tijdelijke internetbestanden en index,dat filesquote:
het gaat erom dat er dus iets is verandert op me computer (zonder dat ik het weet) waardoor dat komt , daar gaat het omquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik houd ook niet zo van koekjes hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik niet wil, ik hou niet van cookies en el helemaal niet van tijdelijke internetbestanden en index,dat files![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |