Wat is er met je arm?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef odie22 het volgende:
is gewoon effe kut allemaal , streams slecht , me arm slecht , moest weer inloggen op fok , kortom het zit weer eens tegen
Je hebt wel pech de laatste tijd hèquote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef odie22 het volgende:
is gewoon effe kut allemaal , streams slecht , me arm slecht , moest weer inloggen op fok , kortom het zit weer eens tegen
Vooral dat inloggen op fok is helemaal k*tquote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef odie22 het volgende:
klopt de rest van de middag wasquote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooooooooooooow inderdaad... gelukkig was jij op je post![]()
Ben druk geweest buitenshuis... de HBB boog kan niet altijd gespannen staan natuurlijk
Tsja, mij ook ik ben al bij als ik één cap kan maken met de hele bewerking eromheen ben ik 1 minuut bezig aan een beeldjequote:Op zondag 19 februari 2006 00:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als je het aantal posts belangerijk vind wel ja.
Maar dat is het mij niet waard, teveel moeite![]()
ik niet, maar ik ben wel voor het boek en de film die ik ga schrijvenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ga zo eens een kijkje nemen.
Ben jij ook tegen opa Gert dan.
Ze zit veel in de crewfora denk ikquote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef odie22 het volgende:
ik heb flugel al een paar dagen niet gezien hier , die heeft toch een moderator functie hier![]()
![]()
ja het zit me zeker niet mee nee !!!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hebt wel pech de laatste tijd hè
Misschien verdrietig dat die engerd eruit is.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef odie22 het volgende:
ik heb flugel al een paar dagen niet gezien hier , die heeft toch een moderator functie hier![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef odie22 het volgende:
![]()
Neem een biertje, dat helptquote:Op zondag 19 februari 2006 00:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja het zit me zeker niet mee nee !!!
Met TL die was laatst ook al kwijtquote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zit veel in de crewfora denk ik![]()
Ik kom daar wel eens effe neuzen.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik niet, maar ik ben wel voor het boek en de film die ik ga schrijven
daar snap ik gewoon niks van , dat ik nu weer moet inloggen , en heb ook geen zin om er in te verdiepen waarom dat weer isquote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vooral dat inloggen op fok is helemaal k*t
Fok is net als met spullen in een winkel... het wordt zichtbaar en ontzichtbaar beveiligd (lees: gemod)quote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef odie22 het volgende:
![]()
alleen maar hier [HBB] Feedback. Bijles voor de mods.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zit veel in de crewfora denk ik![]()
* BONG4002 troost je wel evenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar snap ik gewoon niks van , dat ik nu weer moet inloggen , en heb ook geen zin om er in te verdiepen waarom dat weer is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |