quote:Op zondag 19 februari 2006 00:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeej iemand heeft me opgevallen
Hoi M

Is wel leuk.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wanneer gaan we een marathon houden?

Hahahahaha, mooi niet!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
dat is wel héél lief van je..................trio-tje?
![]()

Foto beertje:quote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiii grote lieve troetelbeer![]()
![]()
![]()
![]()

precies, met 2 vrouwen kan John geen 2 biertjes meer vasthoudenquote:

Ja... en toen kreeg ik op mijn kop van iedereenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee, gisteren gooide je de deur kei hard dicht.

nee, maar francisc en timmerhout wel en die zijn een kruistocht begonnenquote:

Waarom zo'n boos gezicht Odie?quote:

FB ik heb je de hele dag niet gezien je dus een mooie meid gemistquote:Op zondag 19 februari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... en toen kreeg ik op mijn kop van iedereen![]()
Dus nu maar rustig binnengekomenHoi Regenworm

Als je het aantal posts belangerijk vind wel ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk als je de stream ff opneemt en knipt zit je zo aan de duizend beelden hoordan nog ff een paar honderd smiley bericten en alla je staat bovenaan

Tegen Opa Gert.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, maar francisc en timmerhout wel en die zijn een kruistocht begonnen

Zooooooooooooooooooooooooooow inderdaad... gelukkig was jij op je postquote:Op zondag 19 februari 2006 00:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
FB ik heb je de hele dag niet gezien je dus een mooie meid gemist
[afbeelding]

quote:Op zondag 19 februari 2006 00:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tegen Opa Gert.
zeker weer over die incest.
Laat die man toch met rust.

Cuall, zijn denk ik genoeg andere vrijwilligers hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
dat is wel héél lief van je..................trio-tje?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |