quote:Op zondag 19 februari 2006 00:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeej iemand heeft me opgevallen
Hoi M
Is wel leuk.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wanneer gaan we een marathon houden?
Hahahahaha, mooi niet!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
dat is wel héél lief van je..................trio-tje?
![]()
Foto beertje:quote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiii grote lieve troetelbeer![]()
![]()
![]()
![]()
precies, met 2 vrouwen kan John geen 2 biertjes meer vasthoudenquote:
Ja... en toen kreeg ik op mijn kop van iedereenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee, gisteren gooide je de deur kei hard dicht.
nee, maar francisc en timmerhout wel en die zijn een kruistocht begonnenquote:
Waarom zo'n boos gezicht Odie?quote:
FB ik heb je de hele dag niet gezien je dus een mooie meid gemistquote:Op zondag 19 februari 2006 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... en toen kreeg ik op mijn kop van iedereen![]()
Dus nu maar rustig binnengekomenHoi Regenworm
Als je het aantal posts belangerijk vind wel ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk als je de stream ff opneemt en knipt zit je zo aan de duizend beelden hoordan nog ff een paar honderd smiley bericten en alla je staat bovenaan
Tegen Opa Gert.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, maar francisc en timmerhout wel en die zijn een kruistocht begonnen
Zooooooooooooooooooooooooooow inderdaad... gelukkig was jij op je postquote:Op zondag 19 februari 2006 00:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
FB ik heb je de hele dag niet gezien je dus een mooie meid gemist
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tegen Opa Gert.
zeker weer over die incest.
Laat die man toch met rust.
Cuall, zijn denk ik genoeg andere vrijwilligers hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat is er met je arm?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef odie22 het volgende:
is gewoon effe kut allemaal , streams slecht , me arm slecht , moest weer inloggen op fok , kortom het zit weer eens tegen
Je hebt wel pech de laatste tijd hèquote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef odie22 het volgende:
is gewoon effe kut allemaal , streams slecht , me arm slecht , moest weer inloggen op fok , kortom het zit weer eens tegen
Vooral dat inloggen op fok is helemaal k*tquote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef odie22 het volgende:
klopt de rest van de middag wasquote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooooooooooooow inderdaad... gelukkig was jij op je post![]()
Ben druk geweest buitenshuis... de HBB boog kan niet altijd gespannen staan natuurlijk
Tsja, mij ook ik ben al bij als ik één cap kan maken met de hele bewerking eromheen ben ik 1 minuut bezig aan een beeldjequote:Op zondag 19 februari 2006 00:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als je het aantal posts belangerijk vind wel ja.
Maar dat is het mij niet waard, teveel moeite![]()
ik niet, maar ik ben wel voor het boek en de film die ik ga schrijvenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ga zo eens een kijkje nemen.
Ben jij ook tegen opa Gert dan.
Ze zit veel in de crewfora denk ikquote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef odie22 het volgende:
ik heb flugel al een paar dagen niet gezien hier , die heeft toch een moderator functie hier![]()
![]()
ja het zit me zeker niet mee nee !!!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hebt wel pech de laatste tijd hè
Misschien verdrietig dat die engerd eruit is.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef odie22 het volgende:
ik heb flugel al een paar dagen niet gezien hier , die heeft toch een moderator functie hier![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef odie22 het volgende:
![]()
Neem een biertje, dat helptquote:Op zondag 19 februari 2006 00:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja het zit me zeker niet mee nee !!!
Met TL die was laatst ook al kwijtquote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zit veel in de crewfora denk ik![]()
Ik kom daar wel eens effe neuzen.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik niet, maar ik ben wel voor het boek en de film die ik ga schrijven
daar snap ik gewoon niks van , dat ik nu weer moet inloggen , en heb ook geen zin om er in te verdiepen waarom dat weer isquote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vooral dat inloggen op fok is helemaal k*t
Fok is net als met spullen in een winkel... het wordt zichtbaar en ontzichtbaar beveiligd (lees: gemod)quote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef odie22 het volgende:
![]()
alleen maar hier [HBB] Feedback. Bijles voor de mods.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zit veel in de crewfora denk ik![]()
* BONG4002 troost je wel evenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar snap ik gewoon niks van , dat ik nu weer moet inloggen , en heb ook geen zin om er in te verdiepen waarom dat weer is![]()
Had ik ook laatst... op een mysterieuze wijze waren al mijn cookies gewistquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar snap ik gewoon niks van , dat ik nu weer moet inloggen , en heb ook geen zin om er in te verdiepen waarom dat weer is![]()
Ik ken het, er zijn zoveel dingen waar ik me nog in moet verdiepen maar waar ik helemaal geen zin in hebquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 19 februari 2006 00:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zowwwwwwwww nah lekker danje wordt bedankt
![]()
Ja maar Crewfora is afgeschermd gedeelte op FOK, kan je zelf niet zienquote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
alleen maar hier [HBB] Feedback. Bijles voor de mods.
Lieverd voor je John en Ferrie met beide vingers aflikt, zou je even een nieuwe SV met pijltjes willen maken.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Blue!! lekkerding!! vergeet je zomaarquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Fok is net als met spullen in een winkel... het wordt zichtbaar en ontzichtbaar beveiligd (lees: gemod)![]()
Wat een probleem, bij mij worden ze automatisch gewist, dat betekend elke 10 minuten opnieuw inloggenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had ik ook laatst... op een mysterieuze wijze waren al mijn cookies gewist![]()
Dan smeer ik hem gauw.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef odie22 het volgende:
HARM eruit![]()
![]()
![]()
![]()
er komt nu vast wel een reactie van flugel ;-)
Zooooooooooooooow het moet niet gekker worden natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Blue!! lekkerding!! vergeet je zomaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kun je ook uitzettenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef Athalon het volgende:
[..]
Wat een probleem, bij mij worden ze automatisch gewist, dat betekend elke 10 minuten opnieuw inloggen![]()
Dikkequote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Wat je maar makkelijk vindquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef Athalon het volgende:
[..]
Wat een probleem, bij mij worden ze automatisch gewist, dat betekend elke 10 minuten opnieuw inloggen![]()
Niet weggaan!! Ik neem alle schuld op me, ik zeg wel dat ik je gedwongen heb, zoietsquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan smeer ik hem gauw.
Heb hem engerd genoemd![]()
je krijgt een ban voordat je het weetquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan smeer ik hem gauw.
Heb hem engerd genoemd![]()
Erg hèquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zooooooooooooooow het moet niet gekker worden natuurlijk![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Cuall, zijn denk ik genoeg andere vrijwilligers hoor![]()
Dat is dus wat ik niet wil, ik hou niet van cookies en el helemaal niet van tijdelijke internetbestanden en index,dat filesquote:
het gaat erom dat er dus iets is verandert op me computer (zonder dat ik het weet) waardoor dat komt , daar gaat het omquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik houd ook niet zo van koekjes hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik niet wil, ik hou niet van cookies en el helemaal niet van tijdelijke internetbestanden en index,dat files![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |