Hihiquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:57 sloeg Airrelle Dunn0w in het gezicht en gilde ze::
Slet!
Rozengeur & Wodkalime deel 4- Het boek is uit!!!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 11:55 schreef dunn0w het volgende:
Zó, ik kom jullie even pesten. Ik ben op zoek naar het 'lopende' RG&WL topic.
In de zoekfunctie werkt deel 4 niet meer. De eerste drie nog wel.
Een beetje kijken hoe MB heen en weer naar het toilet rent?quote:Op zondag 19 februari 2006 09:49 schreef Dizer het volgende:! Had dat even gezegd! Dan waren we ook nog even gebleven
:R : r: r:r :R : (: (; 9:
![]()
[..]
Je vergeet "CDP"!quote:Op zondag 19 februari 2006 09:49 schreef Dizer het volgende:
Echt welwe hebben echt heel erg gelachen. Het was zoo weer leuk
Best leuk en zo dat we pberends zijn tegen gekomen...![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een beetje kijken hoe MB heen en weer naar het toilet rent?Nooo thank you
Al hadden we natuurlijk wel wat sociaal comfort kunnen bieden in die toiletterende tijden![]()
[..]
Je vergeet "CDP"!![]()
En je erotische klachtenbriefje![]()
Leegquote:
Ja, kuzooi, hij doet 't nietquote:
Hmm, ik zie Idols in de link staan, dus ik klik maar niet.quote:
Wel doen!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:05 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, ik zie Idols in de link staan, dus ik klik maar niet.
3 kilometer naakt door het bos gaan rennen en daar foto- en videomateriaal van maken en met ons mij delen.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:07 schreef PeRi het volgende:
Ik verveel me. Verzin eens iets wat ik moet doen vandaag.
Leuk joh, een duet in je eentje zingen!quote:
Hmz, er bevindt zich hier geen bos in de buurt.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
3 kilometer naakt door het bos gaan rennen en daar foto- en videomateriaal van maken en met ons mij delen.
Een drukke winkelstraat is ook goed.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:13 schreef PeRi het volgende:
Hmz, er bevindt zich hier geen bos in de buurt.
Dan moet ik he-le-maal naar de stad.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Een drukke winkelstraat is ook goed.
Heb je een nieuw woordje geleerd?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:23 schreef Canisfire het volgende:
*plompzakken*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |