De vragen blijven nog wel even komen, zo gaat dat. Voor je ouders is het ineens een enorme verandering, heeft tijd nodig om "normaal" te worden voor hen. Je ouders moeten ineens wennen aan het feit dat je homo bent.quote:
De spanning om het verborgen te houden en de spanning naar het er voor uit komen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:15 schreef TehRockstar het volgende:
Ze zei: "wat naar voor je"?
OMFG..
Wat zou er naar aan kunnen zijn?
Volgens mij bedoelde z'n moeder dat het naar is dat hij homo is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
De spanning om het verborgen te houden en de spanning naar het er voor uit komen?
Je was erbij...?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde z'n moeder dat het naar is dat hij homo is.
Positive thinking?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:24 schreef TehRockstar het volgende:
Volgens mij bedoelde z'n moeder dat het naar is dat hij homo is.
Wil je er rekening mee houden dat het niet bij iedereen zo goed/makkelijk gaat als het bij jou of bij iemand anders gaat?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb z'n post gelezen...?
Ehm, dat je 'target group' een *tikje* kleiner is, en je kunt geen kinderen van jou en je partner krijgen, en je gevoelens horen niet in onze culturele belevingswereld.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:15 schreef TehRockstar het volgende:
Ze zei: "wat naar voor je"?
OMFG..
Wat zou er naar aan kunnen zijn?
Het was meer als in, naar voor je dat je leven lang niet altijd even makkelijk zal zijn als dat van anderen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ehm, dat je 'target group' een *tikje* kleiner is, en je kunt geen kinderen van jou en je partner krijgen, en je gevoelens horen niet in onze culturele belevingswereld.
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Het was meer als in, naar voor je dat je leven lang niet altijd even makkelijk zal zijn als dat van anderen...
dat begint wel bij de ouders. als het hun niet zoveel uitmaakt, scheelt dat al de helft als het niet meer isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Het was meer als in, naar voor je dat je leven lang niet altijd even makkelijk zal zijn als dat van anderen...
Morguh trouwens![]()
Ben ik nog niet helemaal achter. Ik had niet verwacht dat het goed zou vallen, maar het viel nog net ietsje minder dan ik dacht. En er zal nog veel gezeur van komen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef Stroekie het volgende:
Morruguh allemaal![]()
@Davidov maar nu toch wel blij dat het hoge woord eruit is ?
Heej goed man! Ben je in ieder geval van die last af. Nu maar hopen dat het gezeur mee zal vallen... ze hebben ook even tijd nodig om het in te laten werken he...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Ben ik nog niet helemaal achter. Ik had niet verwacht dat het goed zou vallen, maar het viel nog net ietsje minder dan ik dacht. En er zal nog veel gezeur van komen.
Aan de andere kant, gedaan is gedaan, het is nu achter me en valt niks meer aan te doen... maak er nu maar het beste van
Precies, jij hebt deze hindernis genomen, nu is het voor jou move on. Al duurt het voor je naasten nog wel even vooordat ze zich hier een houding aan weten te gevenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Ben ik nog niet helemaal achter. Ik had niet verwacht dat het goed zou vallen, maar het viel nog net ietsje minder dan ik dacht. En er zal nog veel gezeur van komen.
Aan de andere kant, gedaan is gedaan, het is nu achter me en valt niks meer aan te doen... maak er nu maar het beste van
uhuh dat was wel ff wennen voor mij, tot nu toe ging het er bij iedereen vrij goed in, zelfs bij vrienden die ik al meer dan 12 jaar ken.... maarja dit ligt ietsje anders...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Precies, jij hebt deze hindernis genomen, nu is het voor jou move on. Al duurt het voor je naasten nog wel even vooordat ze zich hier een houding aan weten te geven
ohja gratzquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:06 schreef davidov het volgende:
[..]
uhuh dat was wel ff wennen voor mij, tot nu toe ging het er bij iedereen vrij goed in, zelfs bij vrienden die ik al meer dan 12 jaar ken.... maarja dit ligt ietsje anders...
Heb ze nog niet gezien noch gesproken sinds ik gister de deur uit ging, zal zo wel gebeuren
mijn ouders vroegen me of ik homo was, omdat ik nooit een vriendin had. toen ik ja zei, was het goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ohja gratz![]()
ik had het verteld toen ik de dag erna een dag ging zeilen met mijn ouders.. dus volgende dag beetje erover kunnen praten enzo, vonden mijn ouders erg fijn![]()
mijn moeder heeft het wel een keer gevraagd, maar toen keihard ontkentquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
mijn ouders vroegen me of ik homo was, omdat ik nooit een vriendin had. toen ik ja zei, was het goed
dat ken ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn moeder heeft het wel een keer gevraagd, maar toen keihard ontkent![]()
de relatie met mijn ouders, is nooit echt opper best geweest, dus boeide me niet zoveel, hoe ze zouden reageren..quote:
Het heeft totaal geen voordeel (de grote stad) er wordt net zo kut, of net zo goed gereageerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik weet niet of het zo'n groot voordeel is om in een grote stad te wonen.. ikzelf heb in ede nog niemand meegemaakt die er een probleem van heeft gemaakt, en woon met 3 hetro's samenalleen zit er hier in ede nix voor heaumeaux
maar ik ga toch niet zo vaak uit en als ik al ga dan is het meestal met mn huisgenoten hier in ede..
Je hebt in Wageningen WildRose zitten ofzo... maar verder is hier in de omgeving geen klap te doen op dat vlak nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik weet niet of het zo'n groot voordeel is om in een grote stad te wonen.. ikzelf heb in ede nog niemand meegemaakt die er een probleem van heeft gemaakt, en woon met 3 hetro's samenalleen zit er hier in ede nix voor heaumeaux
maar ik ga toch niet zo vaak uit en als ik al ga dan is het meestal met mn huisgenoten hier in ede..
Liegen tegen mama? Foei!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn moeder heeft het wel een keer gevraagd, maar toen keihard ontkent![]()
Nou nou, wat een boude bewering.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:24 schreef Vlarp het volgende:
Het heeft totaal geen voordeel (de grote stad) er wordt net zo kut, of net zo goed gereageerd
Niet mee eens. Ik denk dat er in een achteraf dorp heel anders geareageerd wordt over het algemeen. Daar heb je ook veel meer het "wat zullen de buren zeggen" antwoord en inderdaad, de hele buurt houdt je in de gaten. Da's in een stad anders. Sowieso is in de stad de mentaliteit t.o.v. dit soort ingn vaak "verder/opener" dan in een boerendorpje. Over het algemeen h, ik zeg niet dat er geen uitschieters naar boven en beneden zijn in zowel stad als dorp.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het heeft totaal geen voordeel (de grote stad) er wordt net zo kut, of net zo goed gereageerd
Ik heb er nog weinig van gemerkt hoor. Ik denk dat het meer is dat je in een grote stad makkelijker anoniem kunt zijn. In een dorp wordt het veel sneller doorgeluld.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou nou, wat een boude bewering.
Ten eerste is er in grote steden meer te doen voor homo's, en ten tweede zullen mensen in grote steden gemiddeld meer gewend zijn dan mensen in kleine dorpjes.
zie je, had ik toch een puntquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik denk dat er in een achteraf dorp heel anders geareageerd wordt over het algemeen. Daar heb je ook veel meer het "wat zullen de buren zeggen" antwoord en inderdaad, de hele buurt houdt je in de gaten. Da's in een stad anders. Sowieso is in de stad de mentaliteit t.o.v. dit soort ingn vaak "verder/opener" dan in een boerendorpje. Over het algemeen h, ik zeg niet dat er geen uitschieters naar boven en beneden zijn in zowel stad als dorp.
Ik kom zelf uit een dorp en 1 van de eerste reacties was "Wat zal de buurt zeggen"quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:30 schreef purmernoord het volgende:
[..]
zie je, had ik toch een punt
Da's een heel belangrijk verschil. En de concentratie allochtonen is natuurlijk ook een factor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb er nog weinig van gemerkt hoor. Ik denk dat het meer is dat je in een grote stad makkelijker anoniem kunt zijn. In een dorp wordt het veel sneller doorgeluld.
COC's...quote:En ja, in een grote stad (dus géén Ede) is meer te doen ja, heb je COC's enzo..
in het kleine midden limburgse gat waar ik woonde toen (woon nu een dorp verderopquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou nou, wat een boude bewering.
Ten eerste is er in grote steden meer te doen voor homo's, en ten tweede zullen mensen in grote steden gemiddeld meer gewend zijn dan mensen in kleine dorpjes.
klopt toen ik in Volendam uit de kast kwam ging dat verhaal binnen 3 dagen het hele dorp door.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:32 schreef DennisMoore het volgende:
Daar woon ik straks heel eng dicht bij in de buurt.quote:
Sommige zijn leuk, andere niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Daar woon ik straks heel eng dicht bij in de buurt.
Ben trouwens nog nóóit naar en COC geweest.
Er bekruipt me toch altijd een beetje het geitenwollensokken laten we gezamenlijk enorm blij wezen homo te zijn gevoel
Zoals al werd gezegd: er wordt niet beweerd dat er geen uitzonderingen naar boven en onder zijn in zowel stad als dorp, maar OVER HET ALGEMEEN (!!!) wordt er in een dorp terughoudener gereageerd dan in en stad. Qua mensen, qua sociale "kennis" van dit soort zaken, qua sociale structuur (en controle) in een dorp etc etc. Ook steeds minder, maar er is wel degelijk nog een verschil.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
in het kleine midden limburgse gat waar ik woonde toen (woon nu een dorp verderop) heeft er toch niemand fout gereageerd erop...
Dus eigenlijk is een COC een laatste vluchtmiddel als er verder geen gay-horeca is?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sommige zijn leuk, andere niet.
COC Leiden is erg leuk. En COC A'dam is/was ook best leuk. En ehm... Zwolle en Alkmaar schijnen ook wel okay te zijn. Maar in Enschede is het weer helemaal niets.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe de concurrentie van overige homo-horeca is.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is een COC een laatste vluchtmiddel als er verder geen gay-horeca is?
Dat denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef Ang3l het volgende:
Dus eigenlijk is een COC een laatste vluchtmiddel als er verder geen gay-horeca is?
vaak wel.quote:[
Nog nooit van het COC eindhoven gehoord.. zegt dat niet genoeg?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:38 schreef Ang3l het volgende:
Nou aangezien het straks bij mij om de hoek ligt ga ik vast wel een keer kijken met mama.
Misschien om mijn vooroordelen de nk om te draaien of om ze juist te bevestigen
Ik heb ook nog nooit van een COC groningn of COC amsterdam of COC Leiden gehoord, maar ik ga er gewoon vanuit dat iedere stad een COC heeftquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nog nooit van het COC eindhoven gehoord.. zegt dat niet genoeg?
Alleen dat jij het er eens over hebt gehad, meer niet.quote:
Het schijnt het leukste COC van Nederland te zijn. Totaal niet COC achtig en veel meer gewoon danscafe enzo.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen dat jij het er eens over hebt gehad, meer niet.
Waar zou ik 't van moeten kennen dan?
Ik heb er nu al zin in.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar woon ik straks heel eng dicht bij in de buurt.
Ben trouwens nog nóóit naar en COC geweest.
Er bekruipt me toch altijd een beetje het geitenwollensokken laten we gezamenlijk enorm blij wezen homo te zijn gevoel
Snel weg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:27 schreef davidov het volgende:
*op de achtergrond smijt mn vader nu een deur dicht zoals hij altijd doet als hij extreem boos is (wat opzich wel weer vrij vaak is)*jup.... precies zoals ik dacht.... het is nog veeeeel gezelliger geworden in huis
Als ik hem nu weer smeer zoals gister dan stel ik de problemen alleen maar uit en maak ze nog even wat erger ook...quote:
ze hebben van 20:00 tot nu gehad.... en nog ga ik geen gesprek met ze aan ofzo, ze komen maar naar mij toe als ze echt issues hebben... nou zal mn pa dat niet snel doen denk ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:36 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien geef je je ouders dan wat rust.
Om na te denken.
Ofzo..
das kut dan voor jequote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:37 schreef davidov het volgende:
[..]
ze hebben van 20:00 tot nu gehad.... en nog ga ik geen gesprek met ze aan ofzo, ze komen maar naar mij toe als ze echt issues hebben... nou zal mn pa dat niet snel doen denk ik
Ik denk niet dat zoiets helpt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
das kut dan voor je![]()
hopen dat een paar dagen wenningstijd genoeg is voor ze, anders het zo goed en kwaad als het kan, ze uitleggen, tijd uitzitten, en huis uit gaan.
misschien kun je ze zeggen, dat jij niet veranderd ben, maar dat zij veranderd zijn door 3 woorden: ik ben homo.... laat ze daar maar eens over nadenken...
WTF?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:18 schreef davidov het volgende:
nou mn moeder kwam ff binnen vragen of het geen grapje gister was...
het is minder goed gevallen dan ik dacht....veeeel minder goed
Mn vader schijnt er helemaal kapot van te zijn, alsof 20 jaar van zn leven verknalt is. Mn moeder vroeg me 100x of ik het echt zeker wist, hoe ik zo overtuigd kon zijn, ik had geen levens ervaring etc. Mn vader denkt dat ik een vibrator om mn kamer heb![]()
![]()
en meer van dat soort maffe dingen doe, hij zit er helemaal doorheen en is er kapot van. Mn moeder zegt ook dat ze niet weet wat ze er mee moet. "dit veranderd alles nu in het verleden en in de toekomst.... er gaan veel dingen veranderen hier in huis... " etc etc. Nog een keer de vraag of ik het zeker weet
en dat het nog maaaanden gaat duren voordat alles hier ok is
Ik herken in zijn verhaal hoe het een vriend van me vergaan is hier in Numansdorp. Compleet zelfde idee. Zelfs zo erg dat eerst alleen z'n moeder het wist en dat z'n moeder het verborgen wilde houden voor zijn vader, omdat die wel eens helemaal door het lint zou kunnen gaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoiets helpt..
Jeps.. helaas gaat het niet bij iedereen over rozen. Zelfs in een grote stad als Amsterdam niet.quote:
misschien niet, maar misschien realiseren ze zich dan, dat ze zelf ineens anders kijken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoiets helpt..
Reageerden jouw ouders ook zo rot dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:59 schreef DennisMoore het volgende:
Ben ik effe blij dat ik al op kamers woonde....
Ik heb een zelfde soort vader.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:00 schreef Vlarp het volgende:
Reageerden jouw ouders ook zo rot dan?
Mên, ik snap niet wat die mensen bezieltquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeps.. helaas gaat het niet bij iedereen over rozen. Zelfs in een grote stad als Amsterdam niet.
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:03 schreef Sunjammer het volgende:
Ben ik ff blij met mijn ouders....
toen me ma het wist, belde ze me pa (ze zijn gescheiden) om dat te vertellen... en me pa reageerde ongeveer: en daar bel je me voor? danke voor de info, hoie....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:03 schreef Sunjammer het volgende:
Ben ik ff blij met mijn ouders....
kvind het klote voor je..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:06 schreef davidov het volgende:
Ow en dit is nog maar het begin....
Het gaat nog zoooo veel leuker worden, en dit gaat nog maanden duren...
Nuchter blijven, Davidov, ontzettend nuchter zijn helpt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:06 schreef davidov het volgende:
Ow en dit is nog maar het begin....
Het gaat nog zoooo veel leuker worden, en dit gaat nog maanden duren...
Het wordt zwijgend geaccepteerd, maar niet op een fijne manier dusquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb een zelfde soort vader..
M'n moeder is wel okay, maar 'het' is nooit meer ter sprake gekomen, behalve die betreffende avond.
'k Ben al zo'n 7 jaar niet 'thuis' geweest, en heb mijn vader sinds die tijd nooit meer gesproken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:10 schreef Vlarp het volgende:
Het wordt zwijgend geaccepteerd, maar niet op een fijne manier dus
dat dacht ik thuis van me stiefpa ook, maar sinds ik het huis uitben, heeft hij het vrolijk over mijn vriend, en voorda een vriend had, da ik maar een rijke vriend moest uitzoeken en zo... blijkbaar heeft hij het toch geaccepteerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het wordt zwijgend geaccepteerd, maar niet op een fijne manier dus
mijn vaders kant, weet het niet eens... ik ken ze ook nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:18 schreef Sunjammer het volgende:
Ik kan daar echt helemaal niet bij he...
Alhoewel... een bepaalde kant van de familie
Goh, tis alsof ik die van mij hoor pratenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:23 schreef davidov het volgende:
tevens noemen ze me nu ontiegelijk laf etc etc dat ik het nooit heb verteld of er over gesproken heb en dat ik zo snel weg was. Dat hun hele levens nu overhoop liggen en mn vader er idd compleet kapot van is. Moeders : "het zou me niks verbazen als hij met een maand weg is"...
damnit, laf? damn alsof ik hier van zit te genieten gvd. TIs niet dat ik dacht kom ik doe eens wat anders word homo en ga hier mensen mee lastig vallenIk ben hier de lul, niet jullie... ietsje meer begrip mag ook wel sjeesh.
Mn paranoide vader zag het al 4 jaar geleden zegt moeders. Maar mn vader ziet zoveel dingenhij is echt paranoide.... mn moeder was verrast en zag het niet aankomen zegt ze....
En tijd is ook datgene wat je moet gebruiken en het enige wat je hebt. Het heeft voor mij (ik wil 'm niet laten schrikken) 5 jaar geduurd voordat er "normaal" over "gesproken" kon worden, en eignlijk nog niet. De stap dat ik uit huis ging heeft het eigenlijk het beste geholpen. Dan worden ze er niet de hele tijd mee geconfronteerd (terwijl ik dat nooit deed) en dan zijn ze blij als ze je eens een keer zien, dan komen ze uiteindelijk zelf wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:59 schreef Vlarp het volgende:
Maar daar is fokking veel tijd voor nodig geweest..
Jouw ouders zijn schatten van mensenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:42 schreef Sunjammer het volgende:
Wat heb ik toch een geluk gehad dan, als ik deze verhalen lees. M'n ouders zijn heel open en doen niet moeilijk daarover. Vlarp kan daar wel over meepraten
Ze hebben in het begin ook even een moeilijke periode gehad, maar meer omdat ze bang waren dat ik het zwaar zou krijgen in m'n leven. Da's toch lief..
Ik ga turvenquote:
Je moet ff het puntje weghalen want die puber snapt het nog niet helemaal.quote:
Puntje weghalen.quote:
TRS vindt leuk: Jake en 1 of andere vage chineesquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TRS vindt leuk: Jake en 1 of andere vage chinees
TRS walgt van: en dan komen er iedere dag 20 of meer profielen en foto's voorbij
ben het nog niet maar ik wil echt zo snel mogelijk hier weg ja en hoop dat het binnen een jaar het geval is....quote:Tip 1 is dan ook ....
Ga uit huis (als je dat nog niet bent)
Die tip onderschrijf ik. Ook al heb ik niet echt dramatische ervaringen rond mijn coming-out gehad: de relatie met mijn ouders is beter geworden OMDAT ik het huis uit ging.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Het grappige was eigenlijk dat het argument "Wat zullen de buren zeggen?" nergens op sloeg. Mijn buuv (inmiddels 75) zei: Oooow wat leuk!
En dan het argument "En wat moeten we de familie zeggen?" ... in de ene familie ben ik niet de enigeen de andere die reageerde met "Goh, dat wisten we ei'k al lang. Maakt toch niet uit?"
Maar goed, tis ook weer heel wat anders als het niet je EIGEN zoon is die het verteld. Dat maakt oordelen natuurlijk lekker makkelijk.
Ik heb mijn ouders er nooit mee geconfronteerd (nooit vriendjes mee naar huis, nooit zeggen dat ik uberhaubt een vriendje had, nooit zeggen dat ik naar een gaykroeg ging, gayprogramma's wegzappen voor ze etc). Eigenlijk heb ik m'n hele levensstijl obderdrukt omdat ik wist dat het anders bonje zou worden thuis. Geen zin in. Pas toen ik uit huis ging (en dat was eigenlijk meteen samenwonen) ben ik wat vrijer geworden. Em dat hoefden ze dan weer niet te zien, want ik woonde niet mee thuis. Echt, sinds ik uit huis ben is de relatie met m'n ouders enorm verbeterd.
Tip 1 is dan ook ....
Ga uit huis (als je dat nog niet bent)
Ik heb er uiteindelijk (ff denken, woon nu 2,5 jaar samen) 4 jaar lang mee thuis gezeten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:56 schreef davidov het volgende:
[..]
ben het nog niet maar ik wil echt zo snel mogelijk hier weg ja en hoop dat het binnen een jaar het geval is....
Je bent gewoon jaloers omdat die 28 jarige oost-Aziatisch is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:57 schreef TehRockstar het volgende:
Ik walg er niet van.
Ik keur alleen de relatie tussen een 16-jarige en een 28-jarige af.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat die 28 jarige oost-Aziatisch is.
Wat 'n heerlijk fout plaatjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik ga ff Blue Moonen
Sterkte Daffy
Die zijn eng/lelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:59 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat die 28 jarige oost-Aziatisch is.
Dat leven ken ik ja. Afgelopen jaren kwam het er ook altijd op neer dat ik alleen voor het avond eten beneden ben. Voor de rest zit ik altijd op mn kamer en doe ik alsof er niks aan de hand is. Mn paranoide vader echter die gaat vanzelf dingen zien en zoeken.... Dus OF hij ziet dingen, OF hij bedenkt ze gewoonquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk (ff denken, woon nu 2,5 jaar samen) 4 jaar lang mee thuis gezeten.
En dat was dus eignlijk niet meer dan eten beneden, heel af en toe film kijken beneden en dan voor de rest boven tv kijkn en achter de pc en alles wegzappen en -klikken als ze bovenkwamen, en de weekenden bij vrienden slapen.
En toen ik hier ging wonen ging het langzaamaan beter. Dan zien ze dat je toch echt wel voor je eigen leven kiest en niet voor het leven dat ZIJ willen dat je gaat leven ... en als ze je dan willen zien (en dat willen ze wel) dan zullen ze wel moeten.
Wat een zielig persoon weerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet ff het puntje weghalen want die puber snapt het nog niet helemaal.
Dat dwergenvriendinnetje zag ik gistermiddag nog.quote:
thnxquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik ga ff Blue Moonen
Sterkte Daffy
En is de storm weer wat gaan liggen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Middag.
Wat ouderwets, tegenwoordig neem je toch een weblog?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik moet een dagboek hebben. Nu.
Nee. En diegene met wie k t er gisteravond over had is er niet...en AAAARGH.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En is de storm weer wat gaan liggen?
heeft een nachtje erover slapen geholpen?
Niet als je het risico wil uitsluiten dat de persoon over wie het gaat meeleestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat ouderwets, tegenwoordig neem je toch een weblog?
Oh dear :-Squote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet als je het risico wil uitsluiten dat de persoon over wie het gaat meeleest
quote:
Ach het is ook een heerlijk fout spelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat 'n heerlijk fout plaatje
Ik ben niet ongelukkig hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:09 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom is iedereen nou altijd zo ongelukkig..
lijkt wel Magic the Gatheringquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach het is ook een heerlijk fout spel
Ik vind ei'k alleen de Vulca en de Mimix mooi getekend.
Voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Goedzo.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben niet ongelukkig hoor
Omdat men geen ZEN houding heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:09 schreef TehRockstar het volgende:
poor youquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee. En diegene met wie k t er gisteravond over had is er niet...en AAAARGH.
Some situations just aren't funny.
Mwjah. Daar lijken eigenlijk alle kaartspellen wel op hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
lijkt wel Magic the Gathering
/nerd modus
Omdat jij hier nog steeds post?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:09 schreef TehRockstar het volgende:
Neuh.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
poor you
maar some how, some where you will find a solution![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwjah. Daar lijken eigenlijk alle kaartspellen wel op he
Dit is gewoon een uitgerbreidere versie van hoger/lager ongeveer. Met wat extra's dus
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat jij hier nog steeds post?
Kweetniet.
Het kan snel gaan. You know.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:03 schreef davidov het volgende:
ik MOET hier weg, maar dat kan nog wel een tijdje (jaar) duren
ja jij bent nu natuurlijk het levende voorbeeld dat er inderdaad zonneschijn na regen kan komenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:22 schreef BB_Koning het volgende:
Wat een drama hier, maar niet gevreesd: BB is er![]()
Ohw.. jij hebt connecties?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het kan snel gaan. You know.
Kun je trouwens niet even een werkend usericon regelen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:22 schreef BB_Koning het volgende:
Wat een drama hier, maar niet gevreesd: BB is er![]()
Nee, maar ik bedoel... Als ie terugkijkt naar een paar maanden geleden, had ie zich niet kunnen voorstellen dat ie dit allemaal al achter de rug heeft. Posten op fok, homo's ontmoeten, comingout etc.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:25 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. jij hebt connecties?
Ik zoek nog een huis/appartement in Rotterdam of omgeving. Ergens anders mag ook, maar dan moet het inclusief baan zijn
Je quote hem bijna letterlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel... Als ie terugkijkt naar een paar maanden geleden, had ie zich niet kunnen voorstellen dat ie dit allemaal al achter de rug heeft. Posten op fok, homo's ontmoeten, comingout etc.
Als student zijnde moet een kamer wel te regelen zijn jaquote:En zodra je inkomen hebt geregeld, en via via aan een leuke studentenkamer komt...
Je kunt zo ineens overal inrollen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja jij bent nu natuurlijk het levende voorbeeld dat er inderdaad zonneschijn na regen kan komen![]()
Ik zie mn dinges gewoon, maar jullie dus niet, goed om te wetenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kun je trouwens niet even een werkend usericon regelen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je quote hem bijna letterlijk
[..]
eerst een baantje... kijken of ik het lef heb volgende week om er wat aan te doen.quote:Als student zijnde moet een kamer wel te regelen zijn ja
xie m wel..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zie mn dinges gewoon, maar jullie dus niet, goed om te weten![]()
Ik zie hem gewoon en ook gewoon correct in de H staanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kun je trouwens niet even een werkend usericon regelen?
Een gekroonde beebie.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik de link naar je plaatje open dan kom ik uit bij geenfoto.gif ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
quote:
Omdat jij Vlarp bentquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik de link naar je plaatje open dan kom ik uit bij geenfoto.gif ofzo
En in IE doet ie 't welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik de link naar je plaatje open dan kom ik uit bij geenfoto.gif ofzo
Kvin m niksquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Op herhaling dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik noem niet gauw iemand lelijk, maar damn, wat is hij lelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gay.nl/AddictMe
Doe je mond eens dicht joh!.
quote:WAAR BLIJVEN DE LEUKE JONGENS?
Lieve batties, een gratis tip: WIE NIET ZOEK, ZAL MIJ NOOIT VINDEN
De regels verder over ouwe mannen enzo spreken voor zich, laat een bericht achter met inhoud!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:07 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.gay.nl/Lucretius
Da's beter.
Homo-gangster for live. Niet te stoppen, jeweeeeet.quote:
Die blonde op die tweede foto kijkt alsof hij in z'n broek gescheten heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.gay.nl/alex12345
ook fijn
quote:
en dan nog? stel dattie binnen komt met een totale nicht?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:18 schreef Andyvie het volgende:[...]
Het klinkt misschien raar, maar ik heb het idee dat ouders vaak pas echt goed bijdraaien als je met een vriendje thuiskomt die niet nichterig overkomt. Volgens mij zijn ouders heel bang dat je op nichten valt.
Heel veel sterkte in ieder geval.
`Kijk, dat maakt helemaal niks uit, maar dat is het schrikbeeld van veel ouders, denk ik. Ze hebben gewoon een bepaald beeld van homo's en dat komt vooral door de tv waar je alleen die stereotype dingen ziet. Ze moeten iemand gewoon ervaren willen ze hun mening bijstellen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
en dan nog? stel dattie binnen komt met een totale nicht?
wat dan? is dat slechter dan een stoere hetero-looking guy?
* petre86 is playing "Dr. Alban - It's my life"
en de groeten van WD
max havelaarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:45 schreef BB_Koning het volgende:
Noem eens bedrijven die een groen imago hebben/groene producten hebben? Of juist bedrijven wier ecologische imago een deuk opgelopen heeft die baat zouden kunnen hebben bij het promoten van hun duurzame activiteiten?![]()
als ze zo oppervlakkig zijn en niet kijken naar innerlijk en het geluk van hun zoon.. slechte oudersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:48 schreef Andyvie het volgende:
[..]
`Kijk, dat maakt helemaal niks uit, maar dat is het schrikbeeld van veel ouders, denk ik. Ze hebben gewoon een bepaald beeld van homo's en dat komt vooral door de tv waar je alleen die stereotype dingen ziet. Ze moeten iemand gewoon ervaren willen ze hun mening bijstellen.
Ik ben bang dat het vaker voorkomt dan je denkt....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
als ze zo oppervlakkig zijn en niet kijken naar innerlijk en het geluk van hun zoon.. slechte ouders
you're joking right?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef Jerruh het volgende:
ik ga zo met carnaval:
[afbeelding]
thema van De Rechter waar ik werk is Chez Harrie (dat is de eigenaar) en we worden een grote maar chique hoerentent, de gehele gevel word bekleed met geverfde panelen van verschillende madames achter het raam en de mensen gaan als hoer, pimp etc...
en ik als french pimp, voulez vous.
geen tineke?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik wil verkleed als die enge mevrouw uit de upc reclame.. en dan de hele tijd zeggen "dus hans.. bel je me?"
ja, dat zijn groene bedrijven, maar hooooo, je napt me niet, dat is toch niet exact wat ik nodig heb voor mn opdrachtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
max havelaar
en chiquita is bezig met die groene kikker..
die foto is meer a la boy georgequote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
you're joking right?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik wil verkleed als die enge mevrouw uit de upc reclame.. en dan de hele tijd zeggen "dus hans.. bel je me?"
Ik vind de meneer op de foto eerder een aan lager wal geraakte travo-hoer dan een chique franse pimpquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef Jerruh het volgende:
ik ga zo met carnaval:
[afbeelding]
thema van De Rechter waar ik werk is Chez Harrie (dat is de eigenaar) en we worden een grote maar chique hoerentent, de gehele gevel word bekleed met geverfde panelen van verschillende madames achter het raam en de mensen gaan als hoer, pimp etc...
Nee, wel uit het Oostenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:05 schreef BB_Koning het volgende:
Zijn er ook mensen uit de randstad die carnaval vieren?![]()
met een goed pak, en die gave make up (op die foto ist beetje wazig) en een gigantische zweep komt het wel goed met de chique franse pimp hoor...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de meneer op de foto eerder een aan lager wal geraakte travo-hoer dan een chique franse pimpeerlijk gezegd dan he.
Nog even en ik ga denken dat je een nicht aan het worden bent Jerruhquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef Jerruh het volgende:
ik ga zo met carnaval:
[afbeelding]
Ik zag meneer George vandaag nog op tv.... ik dacht dat ie niet enger kon worden, I was wrongquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:14 schreef Cairon het volgende:
is dat niet Boy George, of iemand die Boy George nadoet (Jennifer Saunders ofzo)
volgens mij kan niemand de clip meer herinneren... want het is helemaal gene nichtgebeuren....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nog even en ik ga denken dat je een nicht aan het worden bent Jerruh
Ik denk dat de roze hoed en de make-up ons verwardequote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij kan niemand de clip meer herinneren... want het is helemaal gene nichtgebeuren....
Het ziet er fout uit..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij kan niemand de clip meer herinneren... want het is helemaal gene nichtgebeuren....
Dat ja!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat de roze hoed en de make-up ons verwarde
tja roze he....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat de roze hoed en de make-up ons verwarde
Ben jij ooit in de DansSalon geweest? Daar zien alle travo's er zo uit. Steeds meer travo's zien er juist extra kuntzinnig en assymetrisch extra overdreven eng lelijk kitsch uit. De travo's van clubs en discotheken dan he, de entertainers. De "echt" zijn idd juist heel netjes opgemaakt om vrouw te lijken. De make-up is dus juist zeker wel travo-achtig. Als je dus mij zo'n portier voorschoteld denk ik niet aan "stoer" maar een "travo". Maar misschien dat 't in 't grote plaatje wel past en dat het dan meevalt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:20 schreef Jerruh het volgende:
de make up die die vent opheeft is heel gedetalleerd, apart en zeker niet travoachtig (zijn lippen zijn erg asymmetrisch gemaakt waardoor het eerder lijkt op een misvormd kitchobject dan een travo...
Niks..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tja wat is er zo fout aan als het voor carnaval is?
Niks. Met carnaval kan dat bestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tja wat is er zo fout aan als het voor carnaval is?
precies... zie eerst maar, daarna mag je me gerust afzeikenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij ooit in de DansSalon geweest? Daar zien alle travo's er zo uit. Steeds meer travo's zien er juist extra kuntzinnig en assymetrisch extra overdreven eng lelijk kitsch uit. De travo's van clubs en discotheken dan he, de entertainers. De "echt" zijn idd juist heel netjes opgemaakt om vrouw te lijken. De make-up is dus juist zeker wel travo-achtig. Als je dus mij zo'n portier voorschoteld denk ik niet aan "stoer" maar een "travo". Maar misschien dat 't in 't grote plaatje wel past en dat het dan meevalt.
Kijk naar Miss Jane van 't Bolke.. en de twee huis travo's van Gay Palacequote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij ooit in de DansSalon geweest? Daar zien alle travo's er zo uit. Steeds meer travo's zien er juist extra kuntzinnig en assymetrisch extra overdreven eng lelijk kitsch uit. De travo's van clubs en discotheken dan he, de entertainers. De "echt" zijn idd juist heel netjes opgemaakt om vrouw te lijken. De make-up is dus juist zeker wel travo-achtig. Als je dus mij zo'n portier voorschoteld denk ik niet aan "stoer" maar een "travo". Maar misschien dat 't in 't grote plaatje wel past en dat het dan meevalt.
want?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[zwaar annoyed door google]
Doe dan meteen de url erbij he?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Wheheh. Kom ik ineens m'n neefjes gay.nl tegen
edit: whow... en zijn eh... 14jaar oudere vriend
MSNquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe dan meteen de url erbij he?
Net als TRS moet ik zeggen dat ik dat een beetjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Ohw.. grappigquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Is Nike dan wel een goed voorbeeld van een slecht image omdat het er maar niet in slaagt om zich te distancieren van sweatshops in ontwikkelingslanden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ja, dat zijn groene bedrijven, maar hooooo, je napt me niet, dat is toch niet exact wat ik nodig heb voor mn opdracht![]()
![]()
Hooo, de opdracht is gewoon stom, ik ga jongetje met wie ik samenwerk lekker alles laten doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is Nike dan wel een goed voorbeeld van een slecht image omdat het er maar niet in slaagt om zich te distancieren van sweatshops in ontwikkelingslanden.
En Shell een probleem blijft houden met de Ogonie bevolking in Nigeria
Dat vind jij wel iets he, jongetjes lekker alles laten doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hooo, de opdracht is gewoon stom, ik ga jongetje met wie ik samenwerk lekker alles laten doen![]()
Hoger dan het in jaren geweest isquote:
Bezoedel mijn goede naam niet, ik ben nog maagdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind jij wel iets he, jongetjes lekker alles laten doen![]()
Ik ook, zal ik altijd blijven ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bezoedel mijn goede naam niet, ik ben nog maagd![]()
![]()
in dat geval ben je tussen 24 augustus en 23 sepember jarig, want een andere mogelijkheid zie ik vor jou niet om maagd te zijnquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
in dat geval ben je tussen 24 augustus en 23 sepember jarig, want een andere mogelijkheid zie ik vor jou niet om maagd te zijn![]()
![]()
quote:[..]
Bezoedel mijn goede naam niet, ik ben nog maagd![]()
![]()
Nou, je hebt ook actieve bottoms en passieve tops hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:58 schreef BB_Koning het volgende:
Wat is volgens jullie de definitie van maagd als je de term betrekt op homo's?
Verlies je je maagdelijkheid als je gepenetreerd bent of als je gepenetreerd wordt of in beide gevallen? Of heb je 2 maagdelijkheden, een actieve en ene passieve? ()
![]()
Speciaal voor Steven: met 'active maagdelijkheid' bedoel ik nog nooit gepenetreerd hebbend, met 'passieve maagdelijkheid' bedoel ik nog nooit gepenetreerd zijn. En om alle andere mogelijkheden uit te sluiten: ik heb het over penetratie van de anus met de penisquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, je hebt ook actieve bottoms en passieve tops hoor
Dus niet over de penetratie van manschappen in vijandelijk gebied?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:05 schreef BB_Koning het volgende:
Speciaal voor Steven: met 'active maagdelijkheid' bedoel ik nog nooit gepenetreerd hebbend, met 'passieve maagdelijkheid' bedoel ik nog nooit gepenetreerd zijn. En om alle andere mogelijkheden uit te sluiten: ik heb het over penetratie van de anus met de penis![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus niet over de penetratie van manschappen in vijandelijk gebied?
Stomme nichtenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
Marktpenetratie.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:58 schreef BB_Koning het volgende:
Wat is volgens jullie de definitie van maagd als je de term betrekt op homo's?
Verlies je je maagdelijkheid als je gepenetreerd bent of als je gepenetreerd wordt of in beide gevallen? Of heb je 2 maagdelijkheden, een actieve en ene passieve? ()
![]()
Wil je serieus genomen worden dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:10 schreef BB_Koning het volgende:
Stomme nichtenIk heb ene serieus onderwerp aangesneden, ja
![]()
Hij wil van zijn passieve maagdelijkheid afquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wil je serieus genomen worden dan?.
Een indringende vraag...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
Doe eens actief en vertel over jouw visie op maagdelijkheid (hoewel ik je liever passief zie en anders actief in een passieve rolquote:
Soms wel, maar dat lukt niet echt metquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben 1 en al maagdelijkheid, als ik ga trouwen, dan ga ik ene witte bruidsjurk dragenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij wil van zijn passieve maagdelijkheid af
Stoppen met roken, dus?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:13 schreef BB_Koning het volgende:
Soms wel, maar dat lukt niet echt met, he?
![]()
Misschien val ik wel helemáál niet in jouw rollenpatroonquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Doe eens actief en vertel over jouw visie op maagdelijkheid (hoewel ik je liever passief zie en anders actief in een passieve rol)
.
![]()
Ik vraag ook niet wie hier wel of niet gepenetreerd is, ik vraag slechts wat homo's verstaan onder maagdelijkheidquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien val ik wel helemáál niet in jouw rollenpatroon
En over mijn wel dan niet actieve danwel passieve maagdelijkheid gaan we het niet hebben
Ik denk idd dat een homo 2 soorten maagdelijkheid heeft jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet wie hier wel of niet gepenetreerd is, ik vraag slechts wat homo's verstaan onder maagdelijkheid![]()
Wat zijn homo's toch bijzonder, genoeg islamitische meisjes die ook graag nog een maagdelijkheid achter de hand zouden willen hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk idd dat een homo 2 soorten maagdelijkheid heeft ja
De grieken vonden het niet tellen als "verliezen van maagdelijkheid".... dus in dat opzichte is BB's "passieve maagdelijkheid" in griekse opzichten niet-bestaand.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat zijn homo's toch bijzonder, genoeg islamitische meisjes die ook graag nog een maagdelijkheid achter de hand zouden willen hebben![]()
Michael...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kreun/zing maar weer mee met Michael
Dat gebeurt toch ook? Dat meisjes alleen aan anaal doen voor het huwelijk zodat ze bloeden in de huwelijksnacht?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat zijn homo's toch bijzonder, genoeg islamitische meisjes die ook graag nog een maagdelijkheid achter de hand zouden willen hebben![]()
Alles wat je nog niet gedaan hebt is maagdelijk terreinquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk idd dat een homo 2 soorten maagdelijkheid heeft ja
En genoeg islamitische meisjes die deze manier van sex ook niet zien als resulterend in het verliezen van maagdelijkheidquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De grieken vonden het niet tellen als "verliezen van maagdelijkheid".... dus in dat opzichte is BB's "passieve maagdelijkheid" in griekse opzichten niet-bestaand.
Bubbeltjequote:
Gewoon een kwestie van trouwen als je ongesteld bent...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:23 schreef wonderer het volgende:
Dat gebeurt toch ook? Dat meisjes alleen aan anaal doen voor het huwelijk zodat ze bloeden in de huwelijksnacht?
Ik was je al voor, ik heb mn definitie gedetailleerd neergezet:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Alles wat je nog niet gedaan hebt is maagdelijk terrein
quote:ik heb het over penetratie van de anus met de penis
Ja, maar je vroeg niet naar je eigen definitie.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:26 schreef BB_Koning het volgende:
Ik was je al voor, ik heb mn definitie gedetailleerd neergezet:
O dan blijf ik echt altijd maagd, want er zijn altijd wel dingen die ik nog nooit gedaan heb.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar je vroeg niet naar je eigen definitie.
Ik vind gewoon dat je maagd bent in alles wat je nog niet hebt gedaan.
Wel in zijn rechter?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:30 schreef Ang3l het volgende:
O dan blijf ik echt altijd maagd, want er zijn altijd wel dingen die ik nog nooit gedaan heb.
Ik heb nog nooit een lama in z'n linkeroog gespuugd bijvoorbeeld.
Dan is iedereen deels maagd, want er zijn ook altijd dingen die je WEL gedaan hebt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wel in zijn rechter?
Enne, je blijft deels maagd, dan, he
Zijn EN niet-zijn. Ziedaar het antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Dan is iedereen deels maagd, want er zijn ook altijd dingen die je WEL gedaan hebt.
Daarom, en dat terwijl ht vrij duidelijk is wat BB bedoeltquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zijn EN niet-zijn. Ziedaar het antwoord op de vraag.
Ik verbaas mezelf met deze enorme vaagheid, eigenlijk...
Dat ben ik intussen helemaal kwijt en ik heb geen zin om terug te scrollen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:35 schreef Ang3l het volgende:
Daarom, en dat terwijl ht vrij duidelijk is wat BB bedoelt
Minstensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat ben ik intussen helemaal kwijt en ik heb geen zin om terug te scrollen.
Maar je nieuwe levensdoel is nu een lama in zijn linkeroog spugen?
en minimaal 1x per week een scharrel mee naar zn nieuwe huisje te sleurenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Liefst gewoon zijn hele kop in één keer, dus...quote:
Er gaat niets boven scharrelvlees!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en minimaal 1x per week een scharrel mee naar zn nieuwe huisje te sleuren![]()
En de topic is weer terug op zn oude niveauquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tja, een ouwe rot, hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:42 schreef BB_Koning het volgende:
En de topic is weer terug op zn oude niveau![]()
Amenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Er gaat niets boven scharrelvlees!
Dat gaat vervelen hoor... ach en wee, een leeg bestaanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en minimaal 1x per week een scharrel mee naar zn nieuwe huisje te sleuren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |