De vragen blijven nog wel even komen, zo gaat dat. Voor je ouders is het ineens een enorme verandering, heeft tijd nodig om "normaal" te worden voor hen. Je ouders moeten ineens wennen aan het feit dat je homo bent.quote:
De spanning om het verborgen te houden en de spanning naar het er voor uit komen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:15 schreef TehRockstar het volgende:
Ze zei: "wat naar voor je"?
OMFG..
Wat zou er naar aan kunnen zijn?
Volgens mij bedoelde z'n moeder dat het naar is dat hij homo is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
De spanning om het verborgen te houden en de spanning naar het er voor uit komen?
Je was erbij...?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde z'n moeder dat het naar is dat hij homo is.
Positive thinking?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:24 schreef TehRockstar het volgende:
Volgens mij bedoelde z'n moeder dat het naar is dat hij homo is.
Wil je er rekening mee houden dat het niet bij iedereen zo goed/makkelijk gaat als het bij jou of bij iemand anders gaat?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb z'n post gelezen...?
Ehm, dat je 'target group' een *tikje* kleiner is, en je kunt geen kinderen van jou en je partner krijgen, en je gevoelens horen niet in onze culturele belevingswereld.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:15 schreef TehRockstar het volgende:
Ze zei: "wat naar voor je"?
OMFG..
Wat zou er naar aan kunnen zijn?
Het was meer als in, naar voor je dat je leven lang niet altijd even makkelijk zal zijn als dat van anderen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ehm, dat je 'target group' een *tikje* kleiner is, en je kunt geen kinderen van jou en je partner krijgen, en je gevoelens horen niet in onze culturele belevingswereld.
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Het was meer als in, naar voor je dat je leven lang niet altijd even makkelijk zal zijn als dat van anderen...
dat begint wel bij de ouders. als het hun niet zoveel uitmaakt, scheelt dat al de helft als het niet meer isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Het was meer als in, naar voor je dat je leven lang niet altijd even makkelijk zal zijn als dat van anderen...
Morguh trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |