De vragen blijven nog wel even komen, zo gaat dat. Voor je ouders is het ineens een enorme verandering, heeft tijd nodig om "normaal" te worden voor hen. Je ouders moeten ineens wennen aan het feit dat je homo bent.quote:
De spanning om het verborgen te houden en de spanning naar het er voor uit komen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:15 schreef TehRockstar het volgende:
Ze zei: "wat naar voor je"?
OMFG..
Wat zou er naar aan kunnen zijn?
Volgens mij bedoelde z'n moeder dat het naar is dat hij homo is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
De spanning om het verborgen te houden en de spanning naar het er voor uit komen?
Je was erbij...?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde z'n moeder dat het naar is dat hij homo is.
Positive thinking?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:24 schreef TehRockstar het volgende:
Volgens mij bedoelde z'n moeder dat het naar is dat hij homo is.
Wil je er rekening mee houden dat het niet bij iedereen zo goed/makkelijk gaat als het bij jou of bij iemand anders gaat?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb z'n post gelezen...?
Ehm, dat je 'target group' een *tikje* kleiner is, en je kunt geen kinderen van jou en je partner krijgen, en je gevoelens horen niet in onze culturele belevingswereld.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:15 schreef TehRockstar het volgende:
Ze zei: "wat naar voor je"?
OMFG..
Wat zou er naar aan kunnen zijn?
Het was meer als in, naar voor je dat je leven lang niet altijd even makkelijk zal zijn als dat van anderen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ehm, dat je 'target group' een *tikje* kleiner is, en je kunt geen kinderen van jou en je partner krijgen, en je gevoelens horen niet in onze culturele belevingswereld.
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Het was meer als in, naar voor je dat je leven lang niet altijd even makkelijk zal zijn als dat van anderen...
dat begint wel bij de ouders. als het hun niet zoveel uitmaakt, scheelt dat al de helft als het niet meer isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Het was meer als in, naar voor je dat je leven lang niet altijd even makkelijk zal zijn als dat van anderen...
Morguh trouwens![]()
Ben ik nog niet helemaal achter. Ik had niet verwacht dat het goed zou vallen, maar het viel nog net ietsje minder dan ik dacht. En er zal nog veel gezeur van komen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef Stroekie het volgende:
Morruguh allemaal![]()
@Davidov maar nu toch wel blij dat het hoge woord eruit is ?
Heej goed man! Ben je in ieder geval van die last af. Nu maar hopen dat het gezeur mee zal vallen... ze hebben ook even tijd nodig om het in te laten werken he...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Ben ik nog niet helemaal achter. Ik had niet verwacht dat het goed zou vallen, maar het viel nog net ietsje minder dan ik dacht. En er zal nog veel gezeur van komen.
Aan de andere kant, gedaan is gedaan, het is nu achter me en valt niks meer aan te doen... maak er nu maar het beste van
Precies, jij hebt deze hindernis genomen, nu is het voor jou move on. Al duurt het voor je naasten nog wel even vooordat ze zich hier een houding aan weten te gevenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Ben ik nog niet helemaal achter. Ik had niet verwacht dat het goed zou vallen, maar het viel nog net ietsje minder dan ik dacht. En er zal nog veel gezeur van komen.
Aan de andere kant, gedaan is gedaan, het is nu achter me en valt niks meer aan te doen... maak er nu maar het beste van
uhuh dat was wel ff wennen voor mij, tot nu toe ging het er bij iedereen vrij goed in, zelfs bij vrienden die ik al meer dan 12 jaar ken.... maarja dit ligt ietsje anders...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Precies, jij hebt deze hindernis genomen, nu is het voor jou move on. Al duurt het voor je naasten nog wel even vooordat ze zich hier een houding aan weten te geven
ohja gratzquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:06 schreef davidov het volgende:
[..]
uhuh dat was wel ff wennen voor mij, tot nu toe ging het er bij iedereen vrij goed in, zelfs bij vrienden die ik al meer dan 12 jaar ken.... maarja dit ligt ietsje anders...
Heb ze nog niet gezien noch gesproken sinds ik gister de deur uit ging, zal zo wel gebeuren
mijn ouders vroegen me of ik homo was, omdat ik nooit een vriendin had. toen ik ja zei, was het goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ohja gratz![]()
ik had het verteld toen ik de dag erna een dag ging zeilen met mijn ouders.. dus volgende dag beetje erover kunnen praten enzo, vonden mijn ouders erg fijn![]()
mijn moeder heeft het wel een keer gevraagd, maar toen keihard ontkentquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
mijn ouders vroegen me of ik homo was, omdat ik nooit een vriendin had. toen ik ja zei, was het goed
dat ken ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn moeder heeft het wel een keer gevraagd, maar toen keihard ontkent![]()
de relatie met mijn ouders, is nooit echt opper best geweest, dus boeide me niet zoveel, hoe ze zouden reageren..quote:
Het heeft totaal geen voordeel (de grote stad) er wordt net zo kut, of net zo goed gereageerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik weet niet of het zo'n groot voordeel is om in een grote stad te wonen.. ikzelf heb in ede nog niemand meegemaakt die er een probleem van heeft gemaakt, en woon met 3 hetro's samenalleen zit er hier in ede nix voor heaumeaux
maar ik ga toch niet zo vaak uit en als ik al ga dan is het meestal met mn huisgenoten hier in ede..
Je hebt in Wageningen WildRose zitten ofzo... maar verder is hier in de omgeving geen klap te doen op dat vlak nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik weet niet of het zo'n groot voordeel is om in een grote stad te wonen.. ikzelf heb in ede nog niemand meegemaakt die er een probleem van heeft gemaakt, en woon met 3 hetro's samenalleen zit er hier in ede nix voor heaumeaux
maar ik ga toch niet zo vaak uit en als ik al ga dan is het meestal met mn huisgenoten hier in ede..
Liegen tegen mama? Foei!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn moeder heeft het wel een keer gevraagd, maar toen keihard ontkent![]()
Nou nou, wat een boude bewering.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:24 schreef Vlarp het volgende:
Het heeft totaal geen voordeel (de grote stad) er wordt net zo kut, of net zo goed gereageerd
Niet mee eens. Ik denk dat er in een achteraf dorp heel anders geareageerd wordt over het algemeen. Daar heb je ook veel meer het "wat zullen de buren zeggen" antwoord en inderdaad, de hele buurt houdt je in de gaten. Da's in een stad anders. Sowieso is in de stad de mentaliteit t.o.v. dit soort ingn vaak "verder/opener" dan in een boerendorpje. Over het algemeen h, ik zeg niet dat er geen uitschieters naar boven en beneden zijn in zowel stad als dorp.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het heeft totaal geen voordeel (de grote stad) er wordt net zo kut, of net zo goed gereageerd
Ik heb er nog weinig van gemerkt hoor. Ik denk dat het meer is dat je in een grote stad makkelijker anoniem kunt zijn. In een dorp wordt het veel sneller doorgeluld.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou nou, wat een boude bewering.
Ten eerste is er in grote steden meer te doen voor homo's, en ten tweede zullen mensen in grote steden gemiddeld meer gewend zijn dan mensen in kleine dorpjes.
zie je, had ik toch een puntquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik denk dat er in een achteraf dorp heel anders geareageerd wordt over het algemeen. Daar heb je ook veel meer het "wat zullen de buren zeggen" antwoord en inderdaad, de hele buurt houdt je in de gaten. Da's in een stad anders. Sowieso is in de stad de mentaliteit t.o.v. dit soort ingn vaak "verder/opener" dan in een boerendorpje. Over het algemeen h, ik zeg niet dat er geen uitschieters naar boven en beneden zijn in zowel stad als dorp.
Ik kom zelf uit een dorp en 1 van de eerste reacties was "Wat zal de buurt zeggen"quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:30 schreef purmernoord het volgende:
[..]
zie je, had ik toch een punt
Da's een heel belangrijk verschil. En de concentratie allochtonen is natuurlijk ook een factor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb er nog weinig van gemerkt hoor. Ik denk dat het meer is dat je in een grote stad makkelijker anoniem kunt zijn. In een dorp wordt het veel sneller doorgeluld.
COC's...quote:En ja, in een grote stad (dus géén Ede) is meer te doen ja, heb je COC's enzo..
in het kleine midden limburgse gat waar ik woonde toen (woon nu een dorp verderopquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou nou, wat een boude bewering.
Ten eerste is er in grote steden meer te doen voor homo's, en ten tweede zullen mensen in grote steden gemiddeld meer gewend zijn dan mensen in kleine dorpjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |