quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
in dat geval ben je tussen 24 augustus en 23 sepember jarig, want een andere mogelijkheid zie ik vor jou niet om maagd te zijn![]()
![]()
quote:[..]
Bezoedel mijn goede naam niet, ik ben nog maagd![]()
![]()
Nou, je hebt ook actieve bottoms en passieve tops hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:58 schreef BB_Koning het volgende:
Wat is volgens jullie de definitie van maagd als je de term betrekt op homo's?
Verlies je je maagdelijkheid als je gepenetreerd bent of als je gepenetreerd wordt of in beide gevallen? Of heb je 2 maagdelijkheden, een actieve en ene passieve? ()
![]()
Speciaal voor Steven: met 'active maagdelijkheid' bedoel ik nog nooit gepenetreerd hebbend, met 'passieve maagdelijkheid' bedoel ik nog nooit gepenetreerd zijn. En om alle andere mogelijkheden uit te sluiten: ik heb het over penetratie van de anus met de penisquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, je hebt ook actieve bottoms en passieve tops hoor
Dus niet over de penetratie van manschappen in vijandelijk gebied?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:05 schreef BB_Koning het volgende:
Speciaal voor Steven: met 'active maagdelijkheid' bedoel ik nog nooit gepenetreerd hebbend, met 'passieve maagdelijkheid' bedoel ik nog nooit gepenetreerd zijn. En om alle andere mogelijkheden uit te sluiten: ik heb het over penetratie van de anus met de penis![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus niet over de penetratie van manschappen in vijandelijk gebied?
Stomme nichtenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
Marktpenetratie.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:58 schreef BB_Koning het volgende:
Wat is volgens jullie de definitie van maagd als je de term betrekt op homo's?
Verlies je je maagdelijkheid als je gepenetreerd bent of als je gepenetreerd wordt of in beide gevallen? Of heb je 2 maagdelijkheden, een actieve en ene passieve? ()
![]()
Wil je serieus genomen worden dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:10 schreef BB_Koning het volgende:
Stomme nichtenIk heb ene serieus onderwerp aangesneden, ja
![]()
Hij wil van zijn passieve maagdelijkheid afquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wil je serieus genomen worden dan?.
Een indringende vraag...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
Doe eens actief en vertel over jouw visie op maagdelijkheid (hoewel ik je liever passief zie en anders actief in een passieve rolquote:
Soms wel, maar dat lukt niet echt metquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben 1 en al maagdelijkheid, als ik ga trouwen, dan ga ik ene witte bruidsjurk dragenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij wil van zijn passieve maagdelijkheid af
Stoppen met roken, dus?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:13 schreef BB_Koning het volgende:
Soms wel, maar dat lukt niet echt met, he?
![]()
Misschien val ik wel helemáál niet in jouw rollenpatroonquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Doe eens actief en vertel over jouw visie op maagdelijkheid (hoewel ik je liever passief zie en anders actief in een passieve rol)
.
![]()
Ik vraag ook niet wie hier wel of niet gepenetreerd is, ik vraag slechts wat homo's verstaan onder maagdelijkheidquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien val ik wel helemáál niet in jouw rollenpatroon
En over mijn wel dan niet actieve danwel passieve maagdelijkheid gaan we het niet hebben
Ik denk idd dat een homo 2 soorten maagdelijkheid heeft jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet wie hier wel of niet gepenetreerd is, ik vraag slechts wat homo's verstaan onder maagdelijkheid![]()
Wat zijn homo's toch bijzonder, genoeg islamitische meisjes die ook graag nog een maagdelijkheid achter de hand zouden willen hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk idd dat een homo 2 soorten maagdelijkheid heeft ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |