Domme vragen bestaan niet je leert er van, hoe kan dat nou dom zijn?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:05 schreef Esto het volgende:
Misschien een domme vraagMaar een Peleng is toch een Fish-eye ?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:04 schreef Xilantof het volgende:
vorig deel:
FOT SC - we komen nog eens ergens zo
Waarin een medefokker op 't studentenfeest was waar ik fotografeerde.
[..]
zegt Darkmanta ook altijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet je leert er van, hoe kan dat nou dom zijn?
Domme antwoorden wel.
Hehe, omdat ik me daar toch wel in verdiep heb ik daar nog over na zitten denken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[miereneuker]
Ik heb eigenlijk nergens toestemming gegeven om fotos van mij te laten maken.
[/miereneuker]
Krijg je daar wel eens problemen mee eigenlijk? Dat mensen zeggen: hey, delete die foto eens?
Ah, zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hehe, omdat ik me daar toch wel in verdiep heb ik daar nog over na zitten denken.
En ik ging er vanuit dat men zich bij vrijwillig toegang verschaffen automatisch accoord ging met foto's. (oid). Maar dat is zaak voor de organisatie (waar ik niet bij hoor)
Die foto-site is nu helemaal aan het flippen, beetje zonde.quote:Ik heb er wel bij 1tje problemen mee gehad![]()
die ging zeggen van "die camera heb je zeker de hele avond nog nodig?"![]()
Eikeltje had een slokje te veel op
normaal heb ik er nog geen problemen mee gehad... Pdehoog welEn daar was ik toen ook bij
![]()
hehehe dat was grappig![]()
vertelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
.........................
normaal heb ik er nog geen problemen mee gehad... Pdehoog welEn daar was ik toen ook bij
![]()
hehehe dat was grappig![]()
Jep.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:05 schreef Esto het volgende:
Misschien een domme vraagMaar een Peleng is toch een Fish-eye ?
Toen een keer met Pea en Dr_Flash. Aan het fotograferen. Landschapjes. En een man kwam op ons af fietsen (ons landschap verpesten dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:30 schreef blackbully het volgende:
[..]
vertel![]()
dat wil ik wel weten namelijk
Ik ben tig dagen bezig geweest met wat te bedenken, had ik wat in mijn kop, kwm het dus niet op de foto zoals ik het in mijn kop had. De heleboel omgegooid en de huiskamer bekeken en toen toch uit eindelijk er wat van kunnen makenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
zegt Darkmanta ook altijd![]()
Bluh ik ben aan het bedenken voor de fot wedstrijd abstract.. had ik een leuk idee.. heb me zakplampie te weinig krachtmaar verder gaat bedenken
Volgens mij haal je nu 2 dingen door elkaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:34 schreef Xilantof het volgende:
@Yildiz:
Hij is nogal traag ja
[..]
Toen een keer met Pea en Dr_Flash. Aan het fotograferen. Landschapjes. En een man kwam op ons af fietsen (ons landschap verpesten dus).
En voor P. stopt hij met de melding dat hij (wij) die foto wel even moesten wissen omdat hij niet op de foto wilde.
Die man leek nogal verhit en zag blijkbaar 't postuur niet van P. alsmede zijn nogal stevige statief binnen handbereik
Het leukste was, was dat hij ons niets kon maken.
Openbaar gebied enzo, en zou niet benadeeld in zijn persoon (of uberhaupt herkenbaar) op die foto gestaan hebben...
Klopt wel aardig jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:34 schreef Xilantof het volgende:
@Yildiz:
Hij is nogal traag ja
[..]
Toen een keer met Pea en Dr_Flash. Aan het fotograferen. Landschapjes. En een man kwam op ons af fietsen (ons landschap verpesten dus).
En voor P. stopt hij met de melding dat hij (wij) die foto wel even moesten wissen omdat hij niet op de foto wilde.
Die man leek nogal verhit en zag blijkbaar 't postuur niet van P. alsmede zijn nogal stevige statief binnen handbereik
Het leukste was, was dat hij ons niets kon maken.
Openbaar gebied enzo, en zou niet benadeeld in zijn persoon (of uberhaupt herkenbaar) op die foto gestaan hebben...
Ik heb ook nog steeds niks naar mijn zin kunnen vinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:15 schreef blackbully het volgende:
ik heb nog niet eens een iedee wat ik zou kunnen doen.
(wat ik ook leuk vindt om te doen dan)
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:39 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu 2 dingen door elkaar.
Ik noem een cameratoezicht in openbare gebieden...
Bij bezwaar, moet je volgens mij gewoon die foto verwijderen, lijkt me.
bron: http://www.fotografenfederatie.nl/cms/db.php3?id=388quote:De geportretteerde heeft zeer beperkte rechten: hij kan zich alleen verzetten tegen een door hem niet gewenste publicatie van een niet in zijn opdracht gemaakt portret. Publicatie door de fotograaf, of iemand anders is alleen niet toegestaan wanneer de geportretteerde een redelijk belang heeft dat zich verzet tegen de publicatie van de foto.
Precies, als ik dus geen zin heb om op een website te komen, omdat ik op de foto gezet ben, is dat volgens mij een redelijk bezwaar hoor? Ik vind dat helemaal niet beperkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:47 schreef lostminds het volgende:
[..]
[..]
bron: http://www.fotografenfederatie.nl/cms/db.php3?id=388
de vraag is, wat is redelijk?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Precies, als ik dus geen zin heb om op een website te komen, omdat ik op de foto gezet ben, is dat volgens mij een redelijk bezwaar hoor? Ik vind dat helemaal niet beperkt.
Want ja, wat voor de 1 een mooie landschapsfoto is, is voor de ander een 'shit ik wil niet op die foto staan'. Och, ik weet er het fijne ook niet van.
quote:het redelijk belang van de geportretteerde staat tegenover het belang van de vrijheid van meningsuiting, het recht van vrije fotojournalistiek, de vrijheid van expressie en informatie. Het recht van de geportretteerde is niet absoluut.
als jij toevallig over straat fietst lijkt me dat dus geen redelijk belangquote:Met een inbreuk op de privacy van de geportretteerde is het redelijk belang in de zin van art. 21 Aw aanwezig. Feitelijke omstandigheden zoals de aard en mate van intimiteit waarin iemand is afgebeeld, het karakter van de opname en de context van de publicatie kunnen bij de beoordeling of er sprake is van een moreel en dus een redelijk belang een rol spelen. Dat een foto genomen is in de openbaarheid wil helaas niet zeggen dat publicatie zomaar toegestaan is. Gemanipuleerde en daarmee te bespottelijke foto�s, het vertonen van een portret in een film die niet rijmt met de godsdienstige opvatting van de geportretteerde, direct gevaar voor de geportretteerde tengevolge van publicatie, het zijn allemaal voorbeelden van zaken waarin de rechter steeds een redelijk belang aanwezig achtte.
Militaire installaties mogen weer wel wanneer vanaf de openbare weg, geloof ik. Maar weer niet vanuit de lucht, tenzij vanuit een lijntoestel op een reguliere lijnvlucht (en dat zijn vakantiecharters dus weer niet). Snap je het nog?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:59 schreef lostminds het volgende:
owja, we hebben het nu trouwens over publiceren... een foto maken kun je sowieso niet verbieden
uitgezonderd militaire instalaties en staatsveiligheid
mijn stelregel: als er bewaking bij staat, don't even think about itquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Militaire installaties mogen weer wel wanneer vanaf de openbare weg, geloof ik. Maar weer niet vanuit de lucht, tenzij vanuit een lijntoestel op een reguliere lijnvlucht (en dat zijn vakantiecharters dus weer niet). Snap je het nog?
Op NS stations is het ook verboden om foto`s te maken, net als van de koopgoot in rotterdam, daar hangen aan beide kanten ook een bord. Maar als wie trekt zich daar wat van aanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:59 schreef lostminds het volgende:
owja, we hebben het nu trouwens over publiceren... een foto maken kun je sowieso niet verbieden
uitgezonderd militaire instalaties en staatsveiligheid
Buiten Nederland: absoluut, ZELFS in Engeland, waar men zeer gesteld is op de spotters-gemeenschap, zijn er vliegvelden waar je beter niet met je camera kunt rondlopen (RAF Boscombe Down bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:08 schreef lostminds het volgende:
[..]
mijn stelregel: als er bewaking bij staat, don't even think about it
da's niet in het openbaar... maar is me vaak genoeg geluktquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:05 schreef Re het volgende:
zo weer thuis, visje was lekker
en ahh lostminds probeer maar eens concert te fotograferen(ontopic huh
)
Dan kan je zo buiten de deuren staan, zelfs als je toestemming hebt van de bandquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:05 schreef Re het volgende:
zo weer thuis, visje was lekker
en ahh lostminds probeer maar eens concert te fotograferen(ontopic huh
)
welk object is dat dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
...
Binnen Nederland weet ik maar één object waar men er altijd moeilijk over doet als er van buiten de hekken gefotografeerd wordt....
met toestemming van de band is helemaal makkelijk, je moet het dan alleen even met de organisatie bespreken, heb nog niet meegemaakt dat ze dan moeilijk doen..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dan kan je zo buiten de deuren staan, zelfs als je toestemming hebt van de band![]()
dat is mijn vriend dus overkomen
Midden op de Veluwe staat bij Uddel een grote radarbol. Het complex dat er omheen ligt heeft een vrij alerte bewaking die altijd moeilijk doen als er iemand met een verrekijker of camera wordt gezien. En niet alleen de bewaking, ook het personeel zelf houdt iedereen in de gaten, en meldt dat in voorkomende gevallen.quote:
was er niet ooit eens zo'n issue die je opbracht met fotograferen vanuit vliegtuig van militaire terreinenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Midden op de Veluwe staat bij Uddel een grote radarbol. Het complex dat er omheen ligt heeft een vrij alerte bewaking die altijd moeilijk doen als er iemand met een verrekijker of camera wordt gezien. En niet alleen de bewaking, ook het personeel zelf houdt iedereen in de gaten, en meldt dat in voorkomende gevallen.
want anders zit nederland zonder televisie ofzo?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Midden op de Veluwe staat bij Uddel een grote radarbol. Het complex dat er omheen ligt heeft een vrij alerte bewaking die altijd moeilijk doen als er iemand met een verrekijker of camera wordt gezien. En niet alleen de bewaking, ook het personeel zelf houdt iedereen in de gaten, en meldt dat in voorkomende gevallen.
Nee, dat was in Griekenland. Maar dat hadden ze kunnen verwachten, want die zijn min of meer in oorlog met Turkije. En dan houden ze niet zo van spionagequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:37 schreef Re het volgende:
[..]
was er niet ooit eens zo'n issue die je opbracht met fotograferen vanuit vliegtuig van militaire terreinen![]()
Radarbol <---> televisiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:43 schreef lostminds het volgende:
[..]
want anders zit nederland zonder televisie ofzo?![]()
zat op een of andere manier met zo'n schotelding in m'n hoofdquote:
Er staan twee van dergelijke radars, de ene bij Uddel, de andere staat noordwest van Leeuwarden. Beiden bedienen ze een radarstation dat op het genoemde comlex ligt. Samen bestrijken ze heel Nederland, en bewaken daarmee het luchtruim tegen alles en iedereen die kwaad in de zin heeft. Defensie is niet blij met mensen die daar lopen rond te neuzen, zeker niet met cameras in de hand.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:10 schreef lostminds het volgende:
[..]
zat op een of andere manier met zo'n schotelding in m'n hoofd
kon ook geen reden bedenken waarom dat ding zo belangrijk is, de dreiging uit het oosten is weg
om gekaapte toestellen te onderscheppen? lijkt me dat ze nog wel een paar van die bolletjes hebben
Moet jij ook werken ofzo?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:21 schreef blackbully het volgende:
goede morge deze morgen.
(ik ben echt veels tevroeg wakker)
Dan is dat voor jou misschien wel redelijk belang... maar volgens mij gaat de rechter daar nooit op in. Gezien je in het openbaar loopt. dan loop je nu eenmaal het risico om gezien te worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:57 schreef lostminds het volgende:
[..]
de vraag is, wat is redelijk?
[..]
[..]
als jij toevallig over straat fietst lijkt me dat dus geen redelijk belang
als jij hand in hand loopt met iemand waar je mee vreemd gaat weer wel![]()
Ik ben daar vaak genoeg geweest op het terrein in Uddel. En als ik wilde kon ik ook nog wel de controleruimte van de radar in.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
niet eens.quote:
geen idee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:42 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh
Net nu ik voor 1 keer in tijden een afspraak heb voor de zaterdag word het ineens mooi foto-weer
When does the hurting stop?
Het zou vandaag ook baggerweer worden hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
geen idee.
morgen zal het wel weer bagger weer zijn
als het maar droog blijftquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het zou vandaag ook baggerweer worden hoor
Hoi!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:31 schreef HMaster-II het volgende:
Hiephoi voor een zaterdag.
Gisteren onderwaterfoto's gemaakt tijdens een introductieduik.Moet nu alleen wachten tot ik ze aangeleverd krijg. Mischien morgne nog een binnen shoot doen van een basketbaltoernooi.
Verder is het hier niet echt weer om buiten te fotograferen.![]()
Gaaf!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:33 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hoi!
Hier is het ook rottig weer.
Hoe was je introductieduik??
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:50 schreef Subhuman het volgende:
Dit is niet aardig...Heb ik net, na maanden zoeken, voor ¤ 100 een motordrive gekocht, wat niet duur is voor zo'n ding, komen ze ineens op Marktplaats voor ¤ 75 en ¤ 50!
Ik troost me maar aan het feit dat de mijne er als nieuw uitziet en nog in de originele doos zit, wat je van die anderen misschien niet kunt zeggen.
Mooi dat je het leuk vond.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:39 schreef HMaster-II het volgende:
Gaaf!!!We kregen eerst een korte uitleg en daarna moesten we zelf de uitrusting bijelkaar pakken en duikklaar maken. Daarna het water in en oefenen met de apparatuur. Het laatste deel kon iedereen lekker rond zwemmen op 1,5 meter diepte. En daarbij op de bodem zitten en poseren voor de foto's.
![]()
Had wel moeite om die gasten van Greenpeace uit de buurt te houden![]()
Die site is echt irritant. Wat ik altijd heb is: ik zie iets leuks, ik denk goh dat is niet duur, maar dan denk ik hmmm eigenlijk heb ik al veel te veel geld uitgegeven deze maand, maar wie weet wanneer er weer zo'n goed aanbod komt, misschien wel nooit, tsja en zo gaat dat dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij hebt een marktplaats-verslaving
![]()
Misschien moet je die site ff blocken of zo
Ik was van de week even bij een bevriende fotograaf, en die had er één liggen. Machtig spul, maar GVD wat is het duur!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:18 schreef Mauro het volgende:
Zie net weer wat leuks:
[afbeelding]
Een onderwaterhuis voor de D70![]()
Daar koop je inderdaad een heel erg mooie top of the line dSLR voorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik was van de week even bij een bevriende fotograaf, en die had er één liggen. Machtig spul, maar GVD wat is het duur!
er zit dan ook een flinke garantie tegen lekkage op mag ik aannemen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik was van de week even bij een bevriende fotograaf, en die had er één liggen. Machtig spul, maar GVD wat is het duur!
Ik kan me zo'n ding gewoon niet veroorloven voor wat ik er mee zou gaan doen. Maar ik stel me voor dat ik inderdaad eerst eens voorzichtig ga proberen in een badkuip, en dan in een zwembad of zo. Gecontroleerd steeds wat dieper, zeg maar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:40 schreef lostminds het volgende:
[..]
er zit dan ook een flinke garantie tegen lekkage op mag ik aannemen?
lijkt me best eng namelijk
ik kan me ook niet voorstellen dat je je camera er in propt en meteen het water in springt
eerst voorzichtig een paar seconden proberen in de wasbak ofzo
Er zit wel degelijk verschil tussen onderdompelen in een bad en de druk op een paar meter diepte. Waterdruk kan heel vervelende dingen doen met zo'n behuizing en de afdichtringen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm...het maakt natuurlijk geen zak uit of je nou een paar cm onder water gaat of een meterAls er water in de hoes zit, dan is je camera kapot zeg maar
Je kan beter eerst ff kijken zonder hoes en zo
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm...het maakt natuurlijk geen zak uit of je nou een paar cm onder water gaat of een meterAls er water in de hoes zit, dan is je camera kapot zeg maar
quote:
eerst alleen de hoes zou ik waarschijnlijk ook proberenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
niet alleen plaatjes kijken hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:22 schreef Kleintje het volgende:
Zo,.. ik leef weer een beetje.
Dat van Sara is besmettelijk, ik blijf ook slecht slapen en veel hoofdpijn houden.
Zo even verder met mijn fotosite, dingen regelen voor de Ardennen en daarna... lezen.
Boek over naaktfotografie is binnen. Erg mooi ook.
ik bedoelde dat je ook de text moet lezenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:43 schreef Kleintje het volgende:
Dat zelf schieten komt nog wel lostminds. Eerst goed leren werken met de camera, een paar keer een model fotograferen (portret) en daarna naaktfotografie.......
Laptop beeldschermen zijn altijd een beetje anders, voor fotobewerking kun je nog steeds het beste een ouderwetse CRT nemen. Maar ik sluit niet uit dat de HEMA ook iets de mist in is gegaan. Bij elkaar opgeteld kun je dan aan een aardige afwijking komenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:23 schreef Quinazoline het volgende:
hoihoi
Ik heb een aantal van mijn eerste foto's laten afdrukken bij de HEMA, maar vooral de echt blauwe dingen zijn veel blauwer dan ik verwacht had/op mijn monitor had gezien. Nu gaat het om onder andere een jas, en die kleur is echt veel te fel als ik die naast de jas houdt. Kan het liggen aan de kleurinstelling van mijn laptop, of is het zo dat de HEMA wat moeite heeft met het juist afdrukken van blauw?
PhotoShop heeft zo'n programma waarmee je de kleuren van je monitor nagenoeg perfect kunt afstellen. Of het nou een CRT of een TFT is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:30 schreef Quinazoline het volgende:
Kun je ergens checken hoe goed je beeldscherm instelling is? Ik zit nu niet op mn laptop maar achter een 'echt' scherm, en wil wel eens checken hoe goed deze is ingesteld.
Met welke afdrukcentrale hebben jullie goede ervaringen?
ik heb het tegenovergestelde gehadquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:23 schreef Quinazoline het volgende:
hoihoi
Ik heb een aantal van mijn eerste foto's laten afdrukken bij de HEMA, maar vooral de echt blauwe dingen zijn veel blauwer dan ik verwacht had/op mijn monitor had gezien. Nu gaat het om onder andere een jas, en die kleur is echt veel te fel als ik die naast de jas houdt. Kan het liggen aan de kleurinstelling van mijn laptop, of is het zo dat de HEMA wat moeite heeft met het juist afdrukken van blauw?
adobe gamma, staat ergens in je configuratie scherm denk ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
PhotoShop heeft zo'n programma waarmee je de kleuren van je monitor nagenoeg perfect kunt afstellen. Of het nou een CRT of een TFT is.
Alleen weet ik niet hoe dat moet want dat is voor mij gedaan hier
Dat is bullshit, een goede TFT (mits goed afgesteld) is net zo goed als een CRT.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Laptop beeldschermen zijn altijd een beetje anders, voor fotobewerking kun je nog steeds het beste een ouderwetse CRT nemen. Maar ik sluit niet uit dat de HEMA ook iets de mist in is gegaan. Bij elkaar opgeteld kun je dan aan een aardige afwijking komen
Dan heb je het over high-end TFTs, niet over de spullen die de meeste mensen thuis hebben. Hoe dan ook: een laptop-beeldscherm blijft bij dergelijke schermen nog steeds achter.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat is bullshit, een goede TFT (mits goed afgesteld) is net zo goed als een CRT.
Doorschieten dusquote:Mn rolletje die er eind december is in gegaan is nog niet vol, net op de helft![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:32 schreef Man_Made_God het volgende:
Hey PdeHoog! Ja, dat verwacht je niet hè!
Dat ik hier met Dark Tranquillity en meer van die 'teringherrie' op de achtergrond mooie foto's probeer te maken!
klop maar die kun je dan ook niet uit zetten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Idd
Enneh....Er zijn ergere dingen om naar te luisteren
![]()
Je hebt het vast niet over Prupke nuquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef blackbully het volgende:
[..]
klop maar die kun je dan ook niet uit zetten.
zou soms wel fijn wezen als dat wel zou kunnen
nope.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt het vast niet over Prupke nu
True, true. Rustgevend voor een mooie shoot lijkt het me echter niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Idd
Enneh....Er zijn ergere dingen om naar te luisteren
![]()
Boeiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:09 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
True, true. Rustgevend voor een mooie shoot lijkt het me echter niet.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:32 schreef Man_Made_God het volgende:
Alsik op zie muziek foto's ga maken van mijn vriendin, moet de sluitertijd wel heeeeeeel kort zijn. Voordat ik het weet hangt ze aan de volumeknop.
Dan doet ze maar oordoppen in..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:32 schreef Man_Made_God het volgende:
Alsik op zie muziek foto's ga maken van mijn vriendin, moet de sluitertijd wel heeeeeeel kort zijn. Voordat ik het weet hangt ze aan de volumeknop.
Leuk als teken dat ze mijn muziek niet kan waarderen. Niks aan behalve oordopjesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan doet ze maar oordoppen in..![]()
Ik kan ook niet op muziek foto's maken. (als het goede metal is niet in ieder geval)Wil ik mee dubbelbass-en of poweraccorden mee slaan
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:08 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Leuk als teken dat ze mijn muziek niet kan waarderen. Niks aan behalve oordopjes![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:09 schreef Subhuman het volgende:
Wie heeft er zin in een pannenkoek?
* Sub heeft pannenkoeken gebakken!
oh yeah...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:09 schreef Subhuman het volgende:
Op mijn adviesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:09 schreef Subhuman het volgende:
Bij ons vrijgezellen wel jaquote:
Toch geen krijtdrop hequote:
I have everything under control.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:40 schreef RonaldV het volgende:
* RonaldV kijkt even om de hoek.. alles rustig!
quote:
You keep Gates insidequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:45 schreef Subhuman het volgende:
Go your gang! I keep it in the gates!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:45 schreef Xilantof het volgende:
PdehoogJE bent net een klein kind!
Jij krijgt geen krijtdropjes van me
Zeg...jij bent mod....geef het goeie voorbeeldquote:
Koest, af, rust, zit, in je hoek!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij zeiksnol
Jij...jij.....jij...... *valt van kwaadheid stil *
Maar ik heb vandaag geen foto's gemaakt...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg...jij bent mod....geef het goeie voorbeeld
Ja baasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Koest, af, rust, zit, in je hoek!
Waar is die sportfotoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maar ik heb vandaag geen foto's gemaakt...
En waarom nog niet hierquote:
Je dacht toch niet dat ik met mijn vingers vol vettigheid van pannenkoeken bakken een filmstrook aan ging raken hè?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En waarom nog niet hierJe zit je toch te vervelen....hup scannen
Zijn die pannekoeken nog niet opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:57 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik met mijn vingers vol vettigheid van pannenkoeken bakken een filmstrook aan ging raken hè?
Hallo, je dacht toch niet dat ik in een avond 7 pannenkoeken naar binnen kreeg?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zijn die pannekoeken nog niet op![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hallo, je dacht toch niet dat ik in een avond 7 pannenkoeken naar binnen kreeg?
Daar heb ik dan weer geen moeite mee...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:06 schreef Mauro het volgende:
Ik heb er meer moeite mee om 7 bier op 1 avond naar binnen te krijgen
Zit hier al weer bijna 1 uur te doen op mijn eerste blikje bier.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:07 schreef Subhuman het volgende:
Daar heb ik dan weer geen moeite mee...
Jamaar...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
Nou jongens....Ronald is weg en jullie gaan gelijk weer offtopicBier
Pannekoeken
Wat is dit nou
Wel bier!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:26 schreef Subhuman het volgende:
Wie van jullie heeft er wel eens pannenkoeken op de foto gezet? Ontopic!
Te flauwquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wie van jullie heeft er wel eens pannenkoeken op de foto gezet? Ontopic!
Hmmm bier, goed id!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zit hier al weer bijna 1 uur te doen op mijn eerste blikje bier.
Om 8 uur uit de koelkast gehaald en nu bijna lauw en halfvol.
Okee!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wel bier!
Maar post die pannekoekenfoto's maar eens. Dat is pas echt ontopic
Nee, was een oudklasgenote van me van de middelbare school.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
Was dat Offy![]()
Zo gek is ze wel volgens mij
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:37 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Die was toch van de tosti`s?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, was een oudklasgenote van me van de middelbare school.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar dit kan ze ook wel denk ik
Iig dit soort geintjes verzinnen
Ze stuurde mij ooit eens een joint voor het konijn
Was een of ander ding met gras en zo
Kon het konijn opeten
![]()
Kan ie soms wel gebruiken volgens mij hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:39 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]Ik dacht al, een joint voor jou
Kan niet
Offyquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:46 schreef Offy het volgende:
Roddelen is niet erg netjes
Die konijnenjoint was een hele gezonde knabbelsnack hoor, met pepermuntblad, goed voor hun tanden en vachtmaar dat verwende krengetje heeft hem niet eens opgegeten
![]()
Ja sorry hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:46 schreef Offy het volgende:
Roddelen is niet erg netjes
Die konijnenjoint was een hele gezonde knabbelsnack hoor, met pepermuntblad, goed voor hun tanden en vachtmaar dat verwende krengetje heeft hem niet eens opgegeten
![]()
En waarom dan welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:46 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Kan ie soms wel gebruiken volgens mij hoor!
quote:
quote:
Nicequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:49 schreef Mauro het volgende:
Ik heb vanmiddag een aantal foto's geschoten.
Volgens mij is dit wel een leuke geworden.
Gewoon een Hollands tafereeltje op een doodnormale stadsvijver.
[afbeelding]
Je moet ook eens vaker langskomenquote:
Ik heb hem behoorlijk moeten cropen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NiceBinnenkort kan dat niet meer
Zo met die vogelgriep
Kan je aan de bovenkant en rechts ietsje meer ruimte laten?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb hem behoorlijk moeten cropen.
Veel te veel info op de foto die het onderwerp (eendenpaar) geen goed deden.
Dit is denk ik maar een kwart van de originele foto.
Dat kan niet. Ik heb hem zoveel mogelijk aan de bovenkant ruimte gegeven. Precies boven het plaatje viel een heel lelijke donkere weerspiegeling van een gebouw.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:53 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Kan je aan de bovenkant en rechts ietsje meer ruimte laten?
Ik vind het net iets te krap, scheelt miss een paar pixels
Ik durf tegenwoordig niet meer langs te komen als ik niet tenminste 1 foto heb om mee ontopic te blijven. (zelfs in de slowchat)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
Je moet ook eens vaker langskomenWe zien je te weinig
Jammer, maar verder is ie wel leukquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat kan niet. Ik heb hem zoveel mogelijk aan de bovenkant ruimte gegeven. Precies boven het plaatje viel een heel lelijke donkere weerspiegeling van een gebouw.
Kom eens naar de IRCquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:58 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik durf tegenwoordig niet meer langs te komen als ik niet tenminste 1 foto heb om mee ontopic te blijven. (zelfs in de slowchat)
Maar wat lief dat mijn aanwezigheid toch gewaardeerd wordt.
Ongeduldige aap...quote:
Toch weer niet bierzuipen hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ongeduldige aap...Niet iedereen heeft tijd om te chatten. Ik ook niet bijvoorbeeld, ik moet zometeen al weer weg!
Ik zal eraan denken hoop ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch weer niet bierzuipen he![]()
Vergeet je PC niet uit te zetten
Ronald moet ik een nog beetje te vriend houden, die heeft volgens mij nog wat chantagemateriaal van Naarden liggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
Kom eens naar de IRCEn Ronald durft jou geen kwaad te doen hoor
Appel!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
OffyIk geef je een link voor online IRC
Schiet op en kom binnen .... NU! Anders heb ik ook wel wat chantage-materiaal liggen
Wat hij zegtquote:
Nou nou, doe even normaal zeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
OffyIk geef je een link voor online IRC
Schiet op en kom binnen .... NU! Anders heb ik ook wel wat chantage-materiaal liggen
smaakte hij nog een beetje?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:35 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Okee!Iemand stuurde mij ooit een pannenkoek op.
[afbeelding]
[afbeelding]
Offy weet hoe ik het bedoelquote:
Even denken... Sinterklaas heeft ook lang haar, onthoudt ook alles, mmmm; meer kan ik zo gauw even niet bedenken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:27 schreef Offy het volgende:
Sinterklaas is niet echt een persoon waar ik mee vergeleken wil worden.
baard?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Even denken... Sinterklaas heeft ook lang haar, onthoudt ook alles, mmmm; meer kan ik zo gauw even niet bedenken.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:38 schreef Offy het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik hier nooit meer kom
thanx meteen geen honger meerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef Offy het volgende:
Ha Fles
* Offy heeft ook een pannekoekenfoto gevonden
[afbeelding]
Ik had vanavond eentje halverwege die mislukte! De persoon die mij opbelde waardoor deze pannenkoek aanbrandde krijg ik nog welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:47 schreef Offy het volgende:
De eerste mislukt altijd (en anders de laatste wel)
bovendien ging ik niet over het bakken
Je hebt geprobeerd pannekoeken te bakkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef Offy het volgende:
Ha Fles
* Offy heeft ook een pannekoekenfoto gevonden
[afbeelding]
Misschien moet Offy het bij tosti's houdenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt geprobeerd pannekoeken te bakken
Foto's van tosti's heb ik nog nietquote:
Ja gisteren nog, op een feestjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
FlashNog leuke foto's gemaakt de laatste tijd
pannekoeken is iets wat ik dus niet weg krijg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:52 schreef Subhuman het volgende:
Ik ook niet want mijn pannenkoeken mislukken nooit!
Leuke meidquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gisteren nog, op een feestje
[afbeelding]
Zo dan....je gaat eindelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef Subhuman het volgende:
Nou lieverds, ik ga er vandoor! Gedragen jullie je wel een beetje als ik weg ben?![]()
ja hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef Subhuman het volgende:
Nou lieverds, ik ga er vandoor! Gedragen jullie je wel een beetje als ik weg ben?![]()
Opstandig baasje die PdH...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo dan....je gaat eindelijk![]()
RELLEN
Goed hequote:
heeft hij ook wat tedoenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed heMaar dan komt RonaldV straks en die ruimt alles weer op
Eigenlijk is het dus zinloos
Open je toch een FOTrelchat?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed heMaar dan komt RonaldV straks en die ruimt alles weer op
Eigenlijk is het dus zinloos
Al stevige aanmeldingen voor dat andere topic gehad?quote:
13 fotografen / 8 modellenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef diedrick het volgende:
[..]
Al stevige aanmeldingen voor dat andere topic gehad?
(06-05 stoomtreinen)
modellen dan hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
13 fotografen / 8 modellenEn meer zijn welkom
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
sorry...
Ik had verwacht dat P. 't al gezegt had. Maar deze avond bleek dat hij 't zelf ook niet helemaal snapte
Bedtijd nu ook
Ja, maar nu lig je vast al wel op bed!quote:Op zondag 19 februari 2006 04:08 schreef Subhuman het volgende:
Ik zie dat jullie je allemaal netjes gedragen hebben.Dat stemt mij vrolijk.
En op Mauro's vraag kan ik dus negatief antwoorden: niet iedereen ligt al op bed. Maar ik ga nu wel die richting op.
Zeg, kan iemand mij er morgen aan herinneren dat ik nog 3 fotorolletjes heb liggen die halfvol zijn en die nodig vol moeten?
Bedankt!
Weltrusten allemaal!
Ik zit er ook aan te denken om zo'n ding aan te schaffen. Zijn ze duur?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:35 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb laatst nog al mijn foto's gebackupped op mijn externe HDD.
das toch ook wel makkelijk.
Nou, vroeger, toen ik nog maar 1 camera had, moest ik wel eens een rolletje terugspoelen terwijl die nog niet helemaal vol was omdat ik met een ander rolletje wou fotograferen. Het teruggespoelde rolletje kan je later weer terug doen in de camera, je klikt dan gewoon net zo lang met de dop op de lens, diafragma dicht en sluitertijd 1/1000 totdat ie weer op de tellerstand stond waar je hem eruit hebt gehaald.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe kan je nu 3 rolletjes hebben liggen die halfvol zijn?waar laat je dan het volle gedeelte van het rolletje?
moguhquote:Op zondag 19 februari 2006 11:54 schreef ultra_ivo het volgende:
Helemaal niet meer
Ik heb er nu 2, een grote voor thuisgebruik en eentje met interne voeding voor onderweg. Die laatste kostte me 88 Euro voor een 40Gb HD met interne voeding.
Daar hebben ze toch eens APS voor uitgevonden?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:26 schreef Subhuman het volgende:
Nou, vroeger, toen ik nog maar 1 camera had, moest ik wel eens een rolletje terugspoelen terwijl die nog niet helemaal vol was omdat ik met een ander rolletje wou fotograferen. Het teruggespoelde rolletje kan je later weer terug doen in de camera, je klikt dan gewoon net zo lang met de dop op de lens, diafragma dicht en sluitertijd 1/1000 totdat ie weer op de tellerstand stond waar je hem eruit hebt gehaald.
Dit is de reden waarom ik meerdere camera's heb gekocht.
APS is voor mietjes!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch eens APS voor uitgevonden?
Voor als ik op locatie ben waar geen stroom is, wat best nog wel eens voorkomtquote:Op zondag 19 februari 2006 13:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Voor als de baterijen van je camera leeg zijn?
genereerd hij wel een stabiel 220v stroompje?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voor als ik op locatie ben waar geen stroom is, wat best nog wel eens voorkomt
Ik neem aan dat er bij de stoomtreintjes ook geen stroom is, dan is dit toch uitermate handig
Kost zo'n grap nou?quote:
als ik hier kijkquote:Op zondag 19 februari 2006 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
275 euro inc. btw en bezorgen...
hij is niet op voorraad tot ie tijd krijg ik een leengenerator
da's niet duur voor pijn in je rug...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
275 euro inc. btw en bezorgen...
Als ie nou ook nog eens heel stil is (De "Tactical-quiet"-genaratoren bij defensie kun je een fluisterend gesprek naast houden) zou het een top-apparaat zijn. Maar dat is voor die prijs een beetje te veel gevraagd vrees ikquote:Op zondag 19 februari 2006 13:33 schreef blackbully het volgende:
[..]
als ik hier kijk
klik
dan werkt hij 8 uur op 1 volle tank
voor een paar tientjes heb je 100meter verlengsnoer.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als ie nou ook nog eens heel stil is (De "Tactical-quiet"-genaratoren bij defensie kun je een fluisterend gesprek naast houden) zou het een top-apparaat zijn. Maar dat is voor die prijs een beetje te veel gevraagd vrees ik
dan rolt hij weg door zijn eigen getril.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:41 schreef lostminds het volgende:
echt vreemd dat er geen wieltjes onder die dingen zitten
daar hebben ze toch van die klemmetjes voor die ook op kinderwagens zittenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:42 schreef blackbully het volgende:
[..]
dan rolt hij weg door zijn eigen getril.
je kan hem natuurlijk ook op een hondje zetten om te vervoeren.
oops... my badquote:Op zondag 19 februari 2006 13:44 schreef blackbully het volgende:
niet zo'n beest op poten maar dit dus
[afbeelding]
of strippen en meerdere keren lopen .quote:Op zondag 19 februari 2006 13:49 schreef RonaldV het volgende:
Over MSN vroeg iemand me net of ik niet zo'n tactical quiet kon regelen via mijn oude collega's. Per rugzak of zo.
Weet iemand een manier om een 200kW generator in een rugzak te proppen?
ehhh waarom meteen de 200kw versie?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:49 schreef RonaldV het volgende:
Over MSN vroeg iemand me net of ik niet zo'n tactical quiet kon regelen via mijn oude collega's. Per rugzak of zo.
wrom niet ? In Mash verstuurde Radar een complete jeepquote:Op zondag 19 februari 2006 13:49 schreef RonaldV het volgende:
wiet kweekerijtje?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:55 schreef blackbully het volgende:
[..]
ehhh waarom meteen de 200kw versie?
ik vrees dat het de lezers van passie weinig kan schelen of jouw rechterhand in beeld isquote:Op zondag 19 februari 2006 14:07 schreef Kleintje het volgende:
Vrees dat ik mijn rechterhand niet zal tonen op de foto's of ik moet morgen een ander vinden voor 1 keer, voor 1 nagel.
Dan zie je de nagel weer niet, goed id dus!quote:Op zondag 19 februari 2006 14:11 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik vrees dat het de lezers van passie weinig kan schelen of jouw rechterhand in beeld is![]()
tenzij je em ergens in stopt
Er op sabbelen werkt ook wel suggestiefquote:Op zondag 19 februari 2006 14:14 schreef Kleintje het volgende:
Het blijft een stijlvolle shoot, dus geen naakt, alleen lingerie of stijlvol naakt.
En anders moet ik die wijsvinger in mijn neus stoppen
WOW...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:21 schreef lostminds het volgende:
misschien staan hier nog wat poses tussen waarmee je je hand kan verbergen
http://www.photocrack.com/pages/download/ModelPose15.html
Wat doe jij met je bookmarks? Ik stuur m je om de andere maand of zo...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:23 schreef Kleintje het volgende:
[..]
WOW...
Tnx voor die site.
Die staat gelijk in de bookmarks
Nouhou, alles wat ik van voyeurweb heb opgeslagen ben ik ook kwijt, of ik kom op de beginpage.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat doe jij met je bookmarks? Ik stuur m je om de andere maand of zo...
eerst sara, toen kleintje, nu jij...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
Met allemaal spannende dingen geloof ik
Ook een goeiemorgen trouwensIk kom net mijn bed uit
En heb nu last van mijn kop en van mijn nek
het bewijst maar weer: in bed moet je geen boeken lezen
Slecht voor de gezondheid
Wil je het echt weten.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:40 schreef EchnaDarr het volgende:
voyeurweb, passie, waar ben jij eigenlijk mee bezig![]()
Ach joh....ik val zelfs op Zandvoort in slaap tijdens de DTM-racesquote:Op zondag 19 februari 2006 14:45 schreef EchnaDarr het volgende:
Dat ligt er maar net aan of je ze ook als kussen gebruikt. Dat wil mij nog wel eens overkomen.
Staat zelfs ergens iets van op foto. Val niet al lezend in slaap in gezelschap!!!
Het begint al weg te trekken gelukkigquote:Op zondag 19 februari 2006 14:47 schreef lostminds het volgende:
[..]
eerst sara, toen kleintje, nu jij...
forumgriep in plaats van vogelgriep (FOT5N1)![]()
Try me.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:00 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wil je het echt weten.
Kan jij tegen zulke spannende dingen?
Ik welquote:Op zondag 19 februari 2006 15:00 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wil je het echt weten.
Kan jij tegen zulke spannende dingen?
Ga weg..... we willen weten wat Kleintje gaat vertellenquote:Op zondag 19 februari 2006 15:24 schreef RonaldV het volgende:
* RonaldV volgt de ontwikkelingen met argusogen
Tot nu toe gaat het nog goed. En dat wou ik graag zo houden. Dus volg ik dit.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga weg..... we willen weten wat Kleintje gaat vertellen
Wat ik me dan toch afvraag.. Hoe kom je er op om in de Passie te gaan staan ? En .. hoe komen ze aan jouw naam ?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:35 schreef Kleintje het volgende:
Oke, mijn verhaal...
[knip weg speciaal voor RonaldV]
Dat detail had ik gemistquote:Op zondag 19 februari 2006 15:40 schreef Kleintje het volgende:
It's simpel. Je werkt in een bepaalde sector, hun zoeken in die sector meiden, en mailen mij.
mag wel wat drukker hoor...quote:
als ik het voor zaterdag morgen weet is het goedquote:Op zondag 19 februari 2006 19:34 schreef Xilantof het volgende:
@pdehoog en BlackBully:
misschien is er voor volgende week een klein lichtpuntje aan de horizon. maar dat moet nog even blijken en heeft misschien wat regelwerk nodig.
U hoort er vanzelf meer over.
ik heb alleen maar dit soort bagger geschoten vandaagquote:Op zondag 19 februari 2006 19:32 schreef diedrick het volgende:
[..]
mag wel wat drukker hoor...![]()
![]()
ik heb maar es een paar foto's gezet in Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |