Tuurlijk. Hoe spreek je anders OS X 10.4 uit?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:43 schreef XL het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die OSX als OS iks uitspreken?
OS 10 10.4 natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hoe spreek je anders OS X 10.4 uit?
Ik denk dat ik dat doe... weet het alleen niet zo zekerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:43 schreef XL het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die OSX als OS iks uitspreken?
Als ze wilde benadrukken dat het een UNIX was dan hadden ze het wel Minix genoemd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat klinkt stom.
Bovendien is de X cool. Benadrukt dat het een Unix is
Dat is de naam en daarna de versie. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat klinkt stom.
Bovendien is de X cool. Benadrukt dat het een Unix is
OS Tienquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:05 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
eh. hoe spreek je het goed uit dan
ox eks ?
Je zegt dan twee keer 10 achter elkaarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:04 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is de naam en daarna de versie. Niets mis mee.
Nou, feitelijk komt het niet voor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je zegt dan twee keer 10 achter elkaar
Het is ook niet echt fout.... maar ik vroeg me af wat de apple-evangelisten in dit topic zouden zeggenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:19 schreef Tijn het volgende:
Ik weet dat het fout is, maar ik blijf iks zeggen, want dat vind ik toffer
Een heel kopje over de uitspraak van de naamquote:
Ik spreek het uit als oo es iks.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:05 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
eh. hoe spreek je het goed uit dan
ox eks ?
95 misschien?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:18 schreef super-muffin het volgende:
Welke versie van Windows is het snelst in VPC6? 98 of 2000?
3.11. Of in jouw geval: 98.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:18 schreef super-muffin het volgende:
Welke versie van Windows is het snelst in VPC6? 98 of 2000?
Het hangt er natuurlijk vanaf wat je doet. Maar een internetsite checken is zeker goed te doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:11 schreef Anthraxx het volgende:
is het bruikbaar? Of moet je tien minuten wachten op een applicatie?
Ik waag me maar niet aan een simulatie pakketquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk vanaf wat je doet. Maar een internetsite checken is zeker goed te doen.
Cocoa je toch zelf iets in elkaarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik waag me maar niet aan een simulatie pakket
Beter dan tien jaar op resultaten via VPC wachtenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Goed plan.
Over tien jaar heb ik het werkend.
Hoeveel keer ga je het nog verbeteren? Want dan wacht ik nog ff met downloaden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:09 schreef ChOas het volgende:
Nou... na een hoop gegodver en gekloot istie iets beter...
[afbeelding]
Photoshop zuight...
Linkje
Ik ga 'm nog verbeteren
Ik zou langs gaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:58 schreef Geqxon het volgende:
Probleem probleem probleem. Ik heb laatst een draadloos netwerk aangelegd bij iemand, en nu kan hij er met zijn gloednieuwe iMac niet meer opHij is het wachtwoord kwijt
Zal ik het wachtwoord doormailen, of zal ik speciaal langskomen om zo lekker met die iMac te mogen werken? Zou wel een beetje flauw zijn
Man, doe niet zo overdrevenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:32 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga zo ontmaagd worden, mijn eerste OSX ervaring
ja graag....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:09 schreef ChOas het volgende:
Nou... na een hoop gegodver en gekloot istie iets beter...
[afbeelding]
Photoshop zuight...
Linkje
Ik ga 'm nog verbeteren
Firefox in 98 lijkt me in dat geval een beter alternatief.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:30 schreef super-muffin het volgende:
Kan IE6 op Windows 95? Het gaat voornamelijk om websites te testen in IE.
doe ik ook hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:28 schreef Rock-shocker het volgende:
Je zet je gekochte DVD's in de kast en je gebruikt de gekopieerde
Daimn, anders ben je ff zuinig
Het gaat er (gok ik) juist om dat 'ie nu de websites die hij maakt op z'n Mac niet in IE kan bekijken en dus niet weet of z'n website voor 95% van de wereldbevolking werkt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:58 schreef sooty het volgende:
[..]
Firefox in 98 lijkt me in dat geval een beter alternatief.
Ik wil kijken hoe mijn website er uitziet in IE op Windows, want het overgrote deel van de mensen gebruikt IE op Win.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:58 schreef sooty het volgende:
[..]
Firefox in 98 lijkt me in dat geval een beter alternatief.
Anti virusbedrijven die virussen produceren om ze vervolgens zelf weer op te ruimenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:08 schreef Tijn het volgende:
Nou nou mensen, er is alweer een virus. Deze keer gaat het om een virus wat gebruik maakt van een bug in de bluetooth-afdeling van OS X, die afgelopen juni al gepatched is. Bovendien is het virus niet in het wild aangetroffen, maar is het louter een "proof of concept". Hoog tijd dus om ook voor OS X virusscanners te gaan kopen en installeren, aldus diverse producenten van dergelijke software
Minder hard drukken.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik had met die migthy mouse alleen wel dat het balletje een beetje bibberde / vibreerde als ik ermee ging scrollen. Heeft iemand misschien dezelfde "problemen"?
Maar verder alles goed ?quote:Op zondag 19 februari 2006 05:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou. Dan meld ik me ook maar even.
Ik heb de hele avond op een boot gezeten in een galajurk en het was werkelijk waar bizar in de diepste strekking van het woord. Ik ben zo nuchter als het maar kan. Men draaide de Kabouter Plop tune. Twee vriendinnen zijn geestelijk ingestort. (Niet gerelateerd aan Kabouter Plop.) Harderwijk ligt te ver van Utrecht af. Ik ga binnenkort 95 % van alle Utrechtse natuurkundestudenten met een machinegeweer te lijf. En ik denk dat ik nooit meer van mijn leven naar een gala ga.
Met mij wel. Gisteren nog in een modereportage in de Viva van een paar maanden terug een Powerbook gespot.quote:
Heb je MacTheRipper geprobeerd?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:28 schreef editor2 het volgende:
joe..ff nog maar een keer een vraagje m.b.t. kopieren die ik 1 pagina terug ook al stelde maar niemand die er op reageerde terwijl dit volgens mij toch echt een Mac thread is.
Ik heb een DVD gekocht die ik wilde kopieren maar dat niet toelaat vanwege de bescherming.
Als dvdvideo branden is inderdaad goed, dat donker worden komt waarschijnlijk doordat je twee keer aan het converteren bent: van dvd naar een mp4 bestand en terug. Gewoon rippen is dus beterquote:Nu heb ik dat omzeilt door via HB de hele DVD op te nemen,vervolgens wordt het opgeslagen als mp4 maar nu heb ik de volgende vragen:
- Hoe moet je het nu branden? (optie in Toast 7 = dvdvideo/videocd/super-videocd/dvx-disc/)
en neem ik aan alle gegevens verder ongemoeid laten zoas 2x/4x/8xdvd en de *best* optie.
- Het valt me op dat als je het bijvoorbeeld als dvdvideo hebt gebrand het kopie er kwa beeld
donkerder uitziet als het orgineel. Waar ligt dat aan en is er wat aan te doen.
Ach, genoeg Windows users verlangen naar Apple d.m.v. een wallpaper van Apple.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:00 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb nu Windows 2000 fullscreen op mn Powerbook.
Ziet er best maf uit.
Wat is in je dock die pion, de twee dingen achter realplayer en de bol achter iCal?quote:
Ooh, dan heb ik een oude versie van VLC, want ik heb echt een lelijk icoon daarvoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
Die Pion is VLC, een video speler die alles afspeelt.
Achter RealPlayer staat Transmission, een torrent client.
De bovenste heb ik een tijdje gebruikt, maar ik ben er weer vanaf gestapt. Ik vind zwart geen fijne achtergrondkleur.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:08 schreef De_Hertog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Afhankelijk van of m'n PB al dan niet aan een extern scherm hangt
Ik vind, het zeker in combinatie met Graphite, wel stijlvol. Net als die zwart-wit foto hierboven, trouwens.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:10 schreef XL het volgende:
[..]
De bovenste heb ik een tijdje gebruikt, maar ik ben er weer vanaf gestapt. Ik vind zwart geen fijne achtergrondkleur.
Ik ga 'binnenkort' een pagina maken met een leuk verhaaltje over Tatra. En over Lada (ik heb er eenquote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 19 februari 2006 11:34 schreef Rock-shocker het volgende:
Die 65W voeding is fucking huge!
Hij is een behoorlijk stuk forser dan de 50W hoor.quote:
Ik had op m'n iBook zo'n standaard Apple-achtergrond door een bitcrusher gehaald zodat je flinke pixels en 8-bits kleuren krijgt. Vet retroquote:Op zondag 19 februari 2006 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk op je achtergrond staan?
Ik heb zelf zo'n standaard Apple geval, maar ik zoek eigenlijk een mooiere. Wie kan mij helpen aan een bijzonder mooie background voor mijn iBook
.
Dat zeg ikquote:Op zondag 19 februari 2006 13:28 schreef Geqxon het volgende:
In vergelijking met een willekeurige 65w voeding vind ik hem behoorlijk klein hoor
Dat snap ik, zo enorm alpha ben ik nou ook weer nietquote:Kijk, de 40-50w voeding is inderdaad kleiner, maar die hoeven dan ook niet zoveel power te leveren
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
Whehehe... die heb ik nu ook.quote:
Wat is dat schrift? (in je dock)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |