Ach, genoeg Windows users verlangen naar Apple d.m.v. een wallpaper van Apple.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:00 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb nu Windows 2000 fullscreen op mn Powerbook.
Ziet er best maf uit.
Wat is in je dock die pion, de twee dingen achter realplayer en de bol achter iCal?quote:
Ooh, dan heb ik een oude versie van VLC, want ik heb echt een lelijk icoon daarvoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
Die Pion is VLC, een video speler die alles afspeelt.
Achter RealPlayer staat Transmission, een torrent client.
De bovenste heb ik een tijdje gebruikt, maar ik ben er weer vanaf gestapt. Ik vind zwart geen fijne achtergrondkleur.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:08 schreef De_Hertog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Afhankelijk van of m'n PB al dan niet aan een extern scherm hangt
Ik vind, het zeker in combinatie met Graphite, wel stijlvol. Net als die zwart-wit foto hierboven, trouwens.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:10 schreef XL het volgende:
[..]
De bovenste heb ik een tijdje gebruikt, maar ik ben er weer vanaf gestapt. Ik vind zwart geen fijne achtergrondkleur.
Ik ga 'binnenkort' een pagina maken met een leuk verhaaltje over Tatra. En over Lada (ik heb er eenquote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 19 februari 2006 11:34 schreef Rock-shocker het volgende:
Die 65W voeding is fucking huge!
Hij is een behoorlijk stuk forser dan de 50W hoor.quote:
Ik had op m'n iBook zo'n standaard Apple-achtergrond door een bitcrusher gehaald zodat je flinke pixels en 8-bits kleuren krijgt. Vet retroquote:Op zondag 19 februari 2006 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk op je achtergrond staan?
Ik heb zelf zo'n standaard Apple geval, maar ik zoek eigenlijk een mooiere. Wie kan mij helpen aan een bijzonder mooie background voor mijn iBook
.
Dat zeg ikquote:Op zondag 19 februari 2006 13:28 schreef Geqxon het volgende:
In vergelijking met een willekeurige 65w voeding vind ik hem behoorlijk klein hoor
Dat snap ik, zo enorm alpha ben ik nou ook weer nietquote:Kijk, de 40-50w voeding is inderdaad kleiner, maar die hoeven dan ook niet zoveel power te leveren
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
Whehehe... die heb ik nu ook.quote:
Wat is dat schrift? (in je dock)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |