voor wie is die hamvraag bedoeld?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De hamvraag is eerder: hebben jullie van het censuurforum wel wat geleerd?
Dat klinkt als een sexspeeltje uit het neolithicum.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:51 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ok, ik wil je dan in elk geval dit meegeven, hoorde ik laatst op de radio, "glijbeen"
heb je het over mij?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ken deze relkloon wat langer dan jij, denk ik zo, jochie.
Niet voor moslims. Pardon, geitenneukers.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:52 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
voor wie is die hamvraag bedoeld?![]()
helaas ging het over schaatsen en snelheidsstreepjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat klinkt als een sexspeeltje uit het neolithicum.
Ja, want...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:54 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
helaas ging het over schaatsen en snelheidsstreepjes
Ik heb het zeker over jou. Jij komt binnen, beschuldigt iemand, meestal ten onrechte van racisme, en verdwijnt dan tot de volgende rel. Dan ben je een relentiteit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:53 schreef Bluesdude het volgende:
heb je het over mij?
Wat is dan mijn hoofdaccount?
je komt net binnenvallen en je zit alweer in 3 relletjes..
wie is nu de relzoeker?
Mensen 'entiteit' noemen is zóóó 2005.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb het zeker over jou. Jij komt binnen, beschuldigt iemand, meestal ten onrechte van racisme, en verdwijnt dan tot de volgende rel. Dan ben je een relentiteit.
Ik heb hier een poster hangen en die geeft het hoogtepunt weer van het Romeinse Rijk omstreeks het begin van de jaartelling en die lijkt op het plaatje in mijn avatar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:02 schreef Floripas het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht (waar een koel biertje al niet bij helpt), en het is later dan jij zegt. Brittannia en Roemenie -> Trajanus, en geen vazalstaatjes in het noorden.
Voor 260, dus.
Zelden verwijt ik iemand racisme en meestal terecht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb het zeker over jou. Jij komt binnen, beschuldigt iemand, meestal ten onrechte van racisme, en verdwijnt dan tot de volgende rel. Dan ben je een relentiteit.
Dehumanisering zelfs.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:57 schreef Floripas het volgende:
Mensen 'entiteit' noemen is zóóó 2005.
Je hebt in ieder geval gevoel voor humor. Ik zie de komende FOK-tijd met veel plezier tegemoet.quote:
Me too. De vriendin wacht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval gevoel voor humor. Ik zie de komende FOK-tijd met veel plezier tegemoet.
Nu ben ik weg. De weg des vlezes zelfs!
![]()
Dat is het enige wat jij doet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:00 schreef Bluesdude het volgende:
Zelden verwijt ik iemand racisme en meestal terecht.
Ik ben geen slachtoffer. Jij bent een irritante moraalridderen dat druk ik uit.quote:Vanwaar die slachtoffersleugens.? Een rationalisatie van je agressie/
Het is geen hateforum. En dan: quote?quote:Over onterecht mensen van fascisme en pedofilie beschuldigen: op dat hateforum deed je dat regelmatig..
Zeg het maar, ik wacht gespannen af.quote:Ojaa..kom eens met de billen bloot.... van wie ben ik een kloon?
Sidekick ?
Ben je nou nog steeds spijkers op laag water aan het zoekenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:14 schreef Tafkahs het volgende:
een beter nederland begint hier
nee, ik heb in de tussentijd geslapen, net weer begonnen dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds spijkers op laag water aan het zoeken.
Heel weekend de tijd om te zoeken. Succesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:16 schreef Tafkahs het volgende:
nee, ik heb in de tussentijd geslapen, net weer begonnen dus
Doet je icoon het niet of ben je aan iets nieuws begonnen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:16 schreef Monidique het volgende:
Bla.
Jij komt met de beschuldiging...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef PJORourke het volgende:
Zeg het maar, ik wacht gespannen af.![]()
Wat is er racistisch aan "geitenneuker"? Het drukt hooguit een seksuele voorkeur uit, zoals gepropageerd door wijlen Khomeini.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:20 schreef Bluesdude het volgende:
Jij komt met de beschuldiging...
Dus jij moet onderbouwen.
Of je kunt eerlijk bekennen dat je maar wat zat te relluhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
Nog zo hypocriet van je:
Moslims uitmaken voor geitenneukers en vreselijk gaan janken dat ik altijd, alsmaar racist roep.
Het is nieuw.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Doet je icoon het niet of ben je aan iets nieuws begonnen?
inderdaad,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een foto, sizzler.
Geloof je dat echt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het drukt hooguit een seksuele voorkeur uit, zoals gepropageerd door wijlen Khomeini.
Helemaal niks.... dat lijkt me eerder jouw fantasie dat ik dat zeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:23 schreef PJORourke het volgende:
Wat is er racistisch aan "geitenneuker"? .
Neee maat. Jij begon, nu ben je aan het draaikonten..quote:Kom jij maar eens met wat citaatjes om jouw beschuldigingen te onderbouwen.
Drie tikken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:29 schreef MrX1982 het volgende:
Al die mods hun ongenoegen uiten over die pic in de post van sizzler en uiteindelijk verwijdert een hem na een tijdje.
Nu snap ik ook die reclame campagne rondom geweld.
je bedoelt die van een tekort lontjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:29 schreef MrX1982 het volgende:
Al die mods hun ongenoegen uiten over die pic in de post van sizzler en uiteindelijk verwijdert een hem na een tijdje.
Nu snap ik ook die reclame campagne rondom geweld.
Ik vond het een leuk idee...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat rechtvaardigt deze blankheid?
Over glibberig gesproken. Een uitdrukking van seksuele voorkeur volgens Khomeini is nu opeens etnische haat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:27 schreef Bluesdude het volgende:
Helemaal niks.... dat lijkt me eerder jouw fantasie dat ik dat zeg.
Het is wel smerige ethnische haat om dat woord normaal bruikbaar te vinden als synoniem voor moslims
Goed, als jij dat zo graag wilt horen: jij bent Sidekick.quote:Neee maat. Jij begon, nu ben je aan het draaikonten..
Wat is mijn hoofdaccount dan ?
Zeg het nou gewoon rechtuit...dat heb je meer balluhhh dan dit slijmerig er onder uit draaien.
Je schreef laatst dat ik Sidekick ben... doelde je daarop ?
Daar? Definiëer daar. Lopen? Wat versta je onder lopen? Figuurlijk of letterlijk? Dús? O, dus nu opeens is het een logische conclusie? Mis is totaal afhankelijk van de context.quote:
Het is !het signaal! Johan, vraag hem over zijn studie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat rechtvaardigt deze blankheid?
Er was net een belg in het nieuws als hondenneuker, mag ik mijn leraar nu ook uitmaken voor hondenneuker? Daar zou toch niks racistisch in moeten zitten, eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is er racistisch aan "geitenneuker"? Het drukt hooguit een seksuele voorkeur uit, zoals gepropageerd door wijlen Khomeini.
Kom jij maar eens met wat citaatjes om jouw beschuldigingen te onderbouwen.
Nee die met de melodie: hihi haha stond erbij en ik keek ernaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Drie tikken?
www.rozebril.nuquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:14 schreef Tafkahs het volgende:
een beter nederland begint hier
Khomeini heeft dat volgens mij niet gezegd, hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een uitdrukking van seksuele voorkeur volgens Khomeini is nu opeens etnische haat.![]()
He, komt iedereen nu terug? Dag Sil.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:35 schreef Silmarwen het volgende:
Even gezellig als altijd zie ik alweer.
Ik heb het gemist... Waar is Maerycke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |