Het begin van onze jaartelling.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vervelend, ja.
[..]
Ik zou zeggen, ongeveer 44 voor Christus. Wat jij?
Dat hang ervanaf, of je Caesars avontuurtjes meerekent.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nadat Egypte Romeins werd, in ieder geval, en dat was volgens mij na 44 v.c.
Het plaatje is natuurlijk vrij kleinquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:38 schreef Floripas het volgende:
Gut, Augustus. Doh.
Wellicht neemt Floripas géén biertje.
Is 't wat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:41 schreef MrX1982 het volgende:
Leuk boek trouwens wat ik op dit moment lees.
Macht zonder grenzen. Rome en zijn imperium geschreven door Fik Meijer.
Ja ik vind van wel. Het gaat niet heel diep op dingen in maar het geeft toch een goed globaal beeld van de opkomst, veroveringen en ondergang van het Romeinse Rijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:50 schreef Tafkahs het volgende:
Is 't wat?
oja? Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja ik vind van wel. Het gaat niet heel diep op dingen in maar het geeft toch een goed globaal beeld van de opkomst, veroveringen en ondergang van het Romeinse Rijk.
Het leest bovendien erg lekker weg.
waar zou dat gebeurd moeten zijn, lieverd?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:58 schreef Floripas het volgende:
Tafkahs, is er een post van me verwijderd, vandaag of gisteren?
Ik heb er nog eens over nagedacht (waar een koel biertje al niet bij helpt), en het is later dan jij zegt. Brittannia en Roemenie -> Trajanus, en geen vazalstaatjes in het noorden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja ik vind van wel. Het gaat niet heel diep op dingen in maar het geeft toch een goed globaal beeld van de opkomst, veroveringen en ondergang van het Romeinse Rijk.
Het leest bovendien erg lekker weg.
In het 'eeuwige jood'-onderwerp.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
waar zou dat gebeurd moeten zijn, lieverd?
effe kijken, yep, da's gebeurd. Volgens mij kun je adhv het pol feedback achterhalen hoe het zat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
In het 'eeuwige jood'-onderwerp.
Ik zou niet weten om welke reden, poppedijntje. Het was geenszins aanstootgevend.
Oh, ik werd aldaar afgeleid door een plaatselijke ruzie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
effe kijken, yep, da's gebeurd. Volgens mij kun je adhv het pol feedback achterhalen hoe het zat.
Het was een tamelijk ingewikkeld iets zag ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, ik werd aldaar afgeleid door een plaatselijke ruzie.
Even kijken, dan.
Die ruzie begon om iets wat ik zei!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het was een tamelijk ingewikkeld iets zag ik.
hm, ok. Het is volgens mij ook dat Lemmeb er over begon.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die ruzie begon om iets wat ik zei!
Ik kan vaak venijnig zijn, maar dat was niet kwaad bedoeld...
Ik zou die post graag even zien, om te kijken wat er nu zo aanstootgevend aan was.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hm, ok. Het is volgens mij ook dat Lemmeb er over begon.
Oh, was die Lemmeb ook van dat Ryan3verdachtmakingenforum?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef du_ke het volgende:
Waarom zijn lemmeb en PJOrourke eigenlijk weer terug? Ze vonden Fok toch een poel des bederfs.
Yep daar is het herkauwer geloof ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, was die Lemmeb ook van dat Ryan3verdachtmakingenforum?
Typisch dat iemand die zo voor de vrijheid van meningsuiting is en op een forum post dat bol staat van de ongegronde verdachtmakingen meteen huilend naar de juf rent als hij ook maar denkt dat iets tegen zijn narcistische persoontje is bedoeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Yep daar is het herkauwer geloof ik.
Ze komen om te relllllllluhhhhhhhhhhhhhhh...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef du_ke het volgende:
Waarom zijn lemmeb en PJOrourke eigenlijk weer terug? Ze vonden Fok toch een poel des bederfs.
Dat vond ik ook vreemd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:32 schreef Floripas het volgende:
Typisch dat iemand die zo voor de vrijheid van meningsuiting is en op een forum post dat bol staat van de ongegronde verdachtmakingen meteen huilend naar de juf rent als hij ook maar denkt dat iets tegen zijn narcistische persoontje is bedoeld.
Ik niet, ze zijn enkel voor vrijheid van belediging voor bepaalde bevolkingsgroepen. Verder kan de meningsuiting ze gestolen worden. Wat niet in hun straatje past telt niet mee.quote:
Daar hebben we Mr Antifa weer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:33 schreef Bluesdude het volgende:
Ze komen om te relllllllluhhhhhhhhhhhhhhh...
Ryan, Sidekick, Floripas schieten ze als eerste neer.
Ik gok dat SCH de volgende is..
Iemand wedje leggen ?
lemmeb=klefbeer
Net als smous en haakneus voor jood.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is een synoniem voor moslims geworden, net als haathut voor moskee.
unleash the beastquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Typisch dat iemand die zo voor de vrijheid van meningsuiting is en op een forum post dat bol staat van de ongegronde verdachtmakingen meteen huilend naar de juf rent als hij ook maar denkt dat iets tegen zijn narcistische persoontje is bedoeld.
Genoeg geflamed. Als ik écht ruzie wil, heb ik wel meer vergif in me dan zo'n postje.
Luister eens, jochie, van mij mag je dat allemaal roepen. Je laat alleen jezelf kennen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:41 schreef Floripas het volgende:
Net als smous en haakneus voor jood.
[onschuldig toontje]Dat gaat toch over de menselijke neus? [/onschuldig toontje]
Wat mag je van jou dan wel en niet roepen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Luister eens, jochie, van mij mag je dat allemaal roepen. Je laat alleen jezelf kennen.
Ik ken deze relkloon wat langer dan jij, denk ik zo, jochie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:42 schreef Floripas het volgende:
Zo, is het persoonlijke-verdachtmakingendag vandaag?
1. niet per se, kan het wel wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
1. Vind je dat geil?
2. Wil je dat wel?
Ik blijf niet lang genoeg om echt boos te worden! Ik ga zo andere dingen doen, maar eerst eens even dat akkefietje rechtzetten.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
1. niet per se, kan het wel worden
2. jazeker! Anders kan ik 1 niet goed beantwoorden
De hamvraag is eerder: hebben jullie van het censuurforum wel wat geleerd?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:47 schreef Tafkahs het volgende:
vertel eens wat je geleerd hebt in die tijd, Pjo. Je bent al zolang weggeweest.
ok, ik wil je dan in elk geval dit meegeven, hoorde ik laatst op de radio, "glijbeen"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik blijf niet lang genoeg om echt boos te worden! Ik ga zo andere dingen doen, maar eerst eens even dat akkefietje rechtzetten.
Spaar je glijmiddel voor de volgende keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |