abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:11:34 #251
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35167019
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:06 schreef Speth het volgende:

[..]

Mja, als je zijn manier van posten ziet snap je ook wel waarom ik om een ban vroeg, zijn taalgebruik is bovendien heel wat beledigender dan het mijne.

Maar goed, je kan het laten staan, not like I care , maar wel een merkwaardige keuze.
Zijn reactie is ook niet het toppunt van netheid inderdaad. Puur om die reden zou ik het weg kunnen halen, maar zoals ik al zei is het voor mij klaar.
pi_35167207
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zijn reactie is ook niet het toppunt van netheid inderdaad. Puur om die reden zou ik het weg kunnen halen, maar zoals ik al zei is het voor mij klaar.
Voor mij ook.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_35176940
Tafkahs mod ! Leuk .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:05:39 #254
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35183472
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het enige waar we een flink pittige discussie hadden was die van atheïst of niet.
Ikzelf vind het een boeiende discussie, maar helaas ben je tot nu toe met geen enkele bron gekomen, terwijl ik wel met bronnen ben gekomen, dat vind ik best jammer.
Want je zegt zelf dat je "wel weet waar je over praat", helaas is dat in een discussie geen geldige bron, hoeveel je ook leest.

Mijn bronnen staan gewoon rotsvast, dat jij deze "negeert" en "ontwijkt" (bij wijze van) me voor dom verklaart en zelf niet met bronnen komt, stoot me tegen het zere been, vandaar mijn gepikeerde reacties.

Ik had gehoop die discussie verder te zetten, maar een discussie bestaat uit minimaal 2 personen.
over dat atheisme , dat sloeg niet enkel op mohammed maar in die tijd.
ik lees erg veel en ik maak niet altijd bookmarks van alles wat ik lees
ik ben erg geinterreseerd in de sumerische beschaving en haar goden die de basis van alle beschavingen en goden zijn.
deze zijn overgegaan op de babylonische beschaving etc.
het was in den zogenaamde beginne *normaal* meerdere goden te vereren, waarschijnlijk daarom is in 1 god atheisme omdat het gelijk staat aan niet het zogenaamde juiste geloof aan hangen,
oftewel de andere goden ontkende.
snap je?

op die manier heb ik het gelezen.
het hete dus wel degelijk atheisme maar waar ik het las kan ik zo niet vinden.
in deze tijd zijn de geaccepteerde geloven maar 1 god, vandaar ook dat nu in 0 goden geloven atheisme is.
het ontkennen van god dus.
vroeger het ontkennen van *goden*.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_35183845
We hebben al een topic over Kalou, is dit niet een beetje dubbel?

Moet salomon Kalou ook niet uitgezet worden
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:19:14 #256
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35183931
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:16 schreef Vhiper het volgende:
We hebben al een topic over Kalou, is dit niet een beetje dubbel?

Moet salomon Kalou ook niet uitgezet worden
thanks, je mag verder in het oudste topic.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:18:45 #257
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35186032
De eeuwige jood.

Graag deleten, bovenstaande post. Floripas insinueert hier het één en ander aangaande mijn persoonlijkheid, dat echter volledig uit de lucht gegrepen is. Een drogreden van de eerste orde, om meerdere redenen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:22:13 #258
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35186161
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef Lemmeb het volgende:
De eeuwige jood.

Graag deleten, bovenstaande post. Floripas insinueert hier het één en ander aangaande mijn persoonlijkheid, dat echter volledig uit de lucht gegrepen is. Een drogreden van de eerste orde, om meerdere redenen.
Wat bedoel je nu precies?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:26:23 #259
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35186339
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:22 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Een andere moderator graag, niet dit gecorrumpeerde gedrocht.
pi_35186633
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:19 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

thanks, je mag verder in het oudste topic.
Merci
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:39:33 #261
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35186831
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ok, ik zal Lord_Vetinari even roepen.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:41:31 #262
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35186906
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:39 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ok, ik zal Lord_Vetinari even roepen.
Nee, dat is van hetzelfde laken een pak. Doe maar één van de andere POL-mods, maakt niet uit wie zolang jij het maar niet bent, dat lijkt me het meest voor de hand liggend.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:42:38 #263
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35186951
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Met het risico om voor "gecorrumpeerd gedrocht" of "ijdel" uitgemaakt te worden zeg ik dat het feit dat iemand een drogreden post geen reden is om die post te verwijderen. Eerder verlangt zoiets een weerwoord... als je daar nog behoefte aan hebt.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:47:00 #264
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35187123
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Met het risico om voor "gecorrumpeerd gedrocht" of "ijdel" uitgemaakt te worden zeg ik dat het feit dat iemand een drogreden post geen reden is om die post te verwijderen.
Zeker wel. Dit is geen normale drogreden, maar op een hele smerige manier op de man spelen.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:51:36 #265
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35187292
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:47 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Zeker wel. Dit is geen normale drogreden, maar op een hele smerige manier op de man spelen.
Ah ja, je hebt gelijk.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:52:18 #266
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35187319
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ah ja, je hebt gelijk.
Tanx!

/edit Ik had inmiddels ook al wat gepost om Floripas naar haar motieven te vragen, da's dus die laatste weggehaalde post.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:55:21 #267
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35187422
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:52 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Tanx!

/edit Ik had inmiddels ook al wat gepost om Floripas naar haar motieven te vragen, da's dus die laatste weggehaalde post.
Ok, dan haal ik die ook weg.

Graag gedaan verder, maar ga in het vervolg svp niet ook zelf op de man spelen richting SK. Dat is nergens voor nodig..
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:10:24 #268
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35187959
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ok, dan haal ik die ook weg.

Graag gedaan verder, maar ga in het vervolg svp niet ook zelf op de man spelen richting SK. Dat is nergens voor nodig..
Mijn excuses daarvoor, maar dan moet hij m'n klacht maar serieus nemen. Ik leg in m'n eerste post hier toch duidelijk en in nette bewoordingen uit wat er mis is met die post van Floripas. Ik schreef letterlijk:
quote:
De eeuwige jood.

Ik acht de ervaren Sidekick slim genoeg om daar zelf kaas van te maken, of om in elk geval met een gerichtere tegenvraag te komen. Dat hij vervolgens reageert met:
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:22 schreef Sidekick het volgende:

[..]

doet hij in mijn ogen alleen maar om me het bloed onder de nagels vandaan te halen.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:35:25 #269
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35188803
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:10 schreef Lemmeb het volgende:

Ik acht de ervaren Sidekick slim genoeg om daar zelf kaas van te maken, of om in elk geval met een gerichtere tegenvraag te komen. Dat hij vervolgens reageert met:
[..]

doet hij in mijn ogen alleen maar om me het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Flauwe toeschrijving Lemmeb. Alleen zeggen dat iets een persoonlijke aanval is, is natuurlijk niet een uitleg. Vandaar mijn vraag, want ik begreep de bedoeling van de post van Floripas niet.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:49:49 #270
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35189316
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:35 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Flauwe toeschrijving Lemmeb.
Da's geen toeschrijving maar een mening gebaseerd op mijn eerdere ervaringen met jou. Die twee moet je goed uit elkaar houden, ik gebruik niet voor niks de woorden 'acht' en 'in mijn ogen'.
quote:
Alleen zeggen dat iets een persoonlijke aanval is, is natuurlijk niet een uitleg. Vandaar mijn vraag, want ik begreep de bedoeling van de post van Floripas niet.
Ik geloof er helemaal niks van.

Overigens, als jij de precieze bedoeling wilt weten van de post van Floripas, dan moet je bij Floripas wezen en niet bij mij. Ik heb daar slechts mijn ideeën over, en ik kan slechts van jullie als moderators verwachten dat jullie die toetsen aan jullie eigen ideeën daarover.

Mits jij eerder van mening was dat Floripas met die post iets héél onschuldigs bedoelde, en dat er helemaal geen sprake was van een verdachtmaking aan mijn adres, had dat dan gewoon gezegd. Dan had ik in dat geval van jou weleens willen weten wat ze er volgens jou dan wel mee bedoelde. Inmiddels zal die informatie me overigens worst wezen: ExtraWaskracht begreep blijkbaar wel wat ik bedoelde, en heeft de betreffende post al gedelete.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:08:45 #271
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35189949
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Da's geen toeschrijving maar een mening gebaseerd op mijn eerdere ervaringen met jou.
Ik ben een jaar verder, en jij?
quote:
Die twee moet je goed uit elkaar houden, ik gebruik niet voor niks de woorden 'acht' en 'in mijn ogen'.
Dat maakt niets uit. Als ik schrijf "In mijn ogen ben jij een dikke mongool en een NSB'er" dan kan je dat ook niet afdoen als 'gewoon een mening'.
quote:
[..]

Ik geloof er helemaal niks van.

Overigens, als jij de precieze bedoeling wilt weten van de post van Floripas, dan moet je bij Floripas wezen en niet bij mij. Ik heb daar slechts mijn ideeën over, en ik kan slechts van jullie als moderators verwachten dat jullie die toetsen aan jullie eigen ideeën daarover.
Ik koos de makkelijkste weg.
quote:
Mits jij eerder van mening was dat Floripas met die post iets héél onschuldigs bedoelde, en dat er helemaal geen sprake was van een verdachtmaking aan mijn adres, had dat dan gewoon gezegd.
Dat zou ik dan wel hebben gezegd.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:32:42 #272
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35190797
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:08 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben een jaar verder, en jij?
Ik pas net een half jaar. Je liet mij eind juli bannen.

Anyway, de vraag is niet of we een jaar verder zijn of niet, maar of jij wat geleerd hebt in dat jaar.
quote:
Dat maakt niets uit. Als ik schrijf "In mijn ogen ben jij een dikke mongool en een NSB'er" dan kan je dat ook niet afdoen als 'gewoon een mening'.
Wat mij betreft wel. Dit is gewoon een poging tot flamen door middel van het opvoeren van een potentieel beledigende, op zichzelf staande mening. En daar heb ik verder geen enkele boodschap aan noch moeite mee, dat moeten mensen vooral doen.

Een toeschrijving zou er in dit geval uit bestaan dat jij een post quote van de betreffende user, die post volledig uit z'n verband rukt, er desnoods nog een beetje creatief aan edit, en vervolgens concludeert dat het toch voor elk weldenkend mens duidelijk moet zijn dat de betreffende user een dikke mongool en een NSB'er is!

Maar het kan natuurlijk nog subtieler en smeriger, bijvoorbeeld door opnieuw een volledig uit z'n verband gerukte post te quoten van de betreffende user en daar desnoods nog een beetje creatief aan te editen, en deze post verolgens te relateren aan een andere post van een willekeurige andere user, waarin beweerd wordt dat users die iets posten, dat ook maar enigszins lijkt op de eerder door jou uit z'n verband gerukte, creatief geëditte en gequote post van betreffende user, vast en zeker een dikke mongool en een NSB'er is! In dat geval laat je de lezer zelf afwegen of betreffende user een dikke mongool en een NSB'er is of niet, waarbij de uitkomst van die afweging in de meeste gevallen eigenlijk vantevoren al vaststaat.
pi_35192249
Lemmeb
pi_35196059
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

over dat atheisme , dat sloeg niet enkel op mohammed maar in die tijd.
ik lees erg veel en ik maak niet altijd bookmarks van alles wat ik lees
ik ben erg geinterreseerd in de sumerische beschaving en haar goden die de basis van alle beschavingen en goden zijn.
deze zijn overgegaan op de babylonische beschaving etc.
het was in den zogenaamde beginne *normaal* meerdere goden te vereren, waarschijnlijk daarom is in 1 god atheisme omdat het gelijk staat aan niet het zogenaamde juiste geloof aan hangen,
oftewel de andere goden ontkende.
snap je?

op die manier heb ik het gelezen.
het hete dus wel degelijk atheisme maar waar ik het las kan ik zo niet vinden.
in deze tijd zijn de geaccepteerde geloven maar 1 god, vandaar ook dat nu in 0 goden geloven atheisme is.
het ontkennen van god dus.
vroeger het ontkennen van *goden*.
Ten tijde van Mohammed bestond het Christendom en dus het Monotheïsme al ruim 500 jaar.
Het aanbidden van maar één god was toen dus al "normaal" en werd niet als atheïsme gezien.
Maar zodra je je bron(nen) hebt gevonden hoor ik het graag, vind dit een facinerend onderwerp.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:44:25 #275
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35196234
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:39 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ten tijde van Mohammed bestond het Christendom en dus het Monotheïsme al ruim 500 jaar.
Het aanbidden van maar één god was toen dus al "normaal" en werd niet als atheïsme gezien.
Maar zodra je je bron(nen) hebt gevonden hoor ik het graag, vind dit een facinerend onderwerp.
als je het zo fascinerend vindt, dan mag je er wat mij betreft zelfs een topic voor openen

en wel na de stippelijn
-------
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:13:10 #276
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35199144
Jeetje, wat is dit uit de hand gelopen. Ik bedoelde het niet grof, ik bedoelde alleen te zeggen dat ik 'geitenneukers' dehumanisering vond.
Wat is daar persoonlijk aan? Wie het weet mag het me uitleggen, want ik begrijp het kwaad ervan niet.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:15:33 #277
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35199230
quote:
De eeuwige jood.

Lemmeb, ik weet niet eens wie jij bent.
Ik begrijp de aanstoot niet.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:19:40 #278
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35199367
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef Floripas het volgende:
Jeetje, wat is dit uit de hand gelopen. Ik bedoelde het niet grof, ik bedoelde alleen te zeggen dat ik 'geitenneukers' dehumanisering vond.
Wat is daar persoonlijk aan? Wie het weet mag het me uitleggen, want ik begrijp het kwaad ervan niet.
Zo kwam het totaal niet over, zeker niet na het "dehumanisering = moord"-topic en gezien de toevoeging: "Overcomes the normal human revulsion against murder."

Maar goed, bij deze heb je dat rechtgezet.
pi_35199456
Je hebt gelijk Floripas met je opmerking over geitenneukers en dehumanisering.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:24:26 #280
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35199531
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zo kwam het totaal niet over, zeker niet na het "dehumanisering = moord"-topic en gezien de toevoeging: "Overcomes the normal human revulsion against murder."

Maar goed, bij deze heb je dat rechtgezet.
Dat was een copy-paste uit het rijtje daarboven! Dat heb ik niet zelf toegevoegd...
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:25:20 #281
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35199554
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Wat een onzin. Geitenneukers zijn geitenneukers, soort homo sapiens. Punt.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:25:28 #282
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35199559
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Ik vind het discussievervuiling, om moslims per definitie aan te duiden als 'geitenneukers'. Daarbij vind ik het ook een stap richting dehumanisering.

Ik snap nog niet wat er zo erg was aan die post...
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:26:00 #283
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35199583
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Leg uit?
pi_35199629
quote:

[..]

Ach je bent weer terug . Kon je toch geen afstand doen van het pedofielen en kinderenforum?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:27:32 #285
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35199637
Het is geen dehumanisering. Met geitenneuker wordt "primitief mens" bedoeld, AKA holbewoner. Niet iedereen gedraagt zich als Marcel van Dam.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:27:40 #286
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35199642
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:24 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat was een copy-paste uit het rijtje daarboven! Dat heb ik niet zelf toegevoegd...
Je hebt het toegevoegd alsof dat hetgeen was wat je er van vond. Het wordt erg lastig het anders op te vatten als je het zo plaatst.
pi_35199653
quote:

[..]

Maar het is geen synoniem voor moslims en dus onbruikbaar en onzinnig in een dergelijke discussie.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:29:46 #288
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35199708
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:27 schreef du_ke het volgende:
Ach je bent weer terug . Kon je toch geen afstand doen van het pedofielen en kinderenforum?
Ha, de laffe zak is ook weer van de partij.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:30:38 #289
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35199738
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:27 schreef SCH het volgende:
Maar het is geen synoniem voor moslims en dus onbruikbaar en onzinnig in een dergelijke discussie.
Het is een synoniem voor moslims geworden, net als haathut voor moskee.
pi_35199742
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:29 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ha, de laffe zak is ook weer van de partij.
Zeker net terug van een trainingskamp in Marokko.
pi_35199762
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:30 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Enkel voor primitieve mensen en holbewoners.
pi_35199777
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:27 schreef PJORourke het volgende:
Het is geen dehumanisering. Met geitenneuker wordt "primitief mens" bedoeld, AKA holbewoner. Niet iedereen gedraagt zich als Marcel van Dam.
Geloof je het zelf?
pi_35199798
Doe je de groeten aan je mededelinquenten in dat TBS-forum
pi_35199805
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:30 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Voor mensen zonder hersens en fatsoen idd.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:33:34 #295
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35199808
Nog even doorgaan, het is bijna vol.
pi_35199842
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je hebt het toegevoegd alsof dat hetgeen was wat je er van vond. Het wordt erg lastig het anders op te vatten als je het zo plaatst.
Wat doe je ontwijkend?

Geittenneukers is toch belachelijk? In plaats van daar wat van te zeggen val je degene aan die dat aan de kaak stelt. Dat is wel een beetje een tendens aan het worden
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:35:22 #297
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35199861
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:32 schreef SCH het volgende:
Geloof je het zelf?
Een holbewoner is een primitief mens. Kan dus nooit dehumanisering zijn. Ben jij nou echt zo dom?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:35:53 #298
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35199871
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
Doe je de groeten aan je mededelinquenten in dat TBS-forum
Bij deze. SCH, u zijt gegroet!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:36:03 #299
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35199878
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Neen.
quote:
Dit was het rijtje:

Stage Characteristics
1.Classification People are divided into "us and them".
2.Symbolization "Combined with hatred, symbols are forced upon members of groups..."
3.Dehumanization "Overcomes the normal human revulsion against murder."
4.Organization "Genocide is always organized...Units are formed"
5.Polarization "Hate groups broadcast polarizing propaganda..."
6.Identification "Victims are identified by their ethnic or religious identity..."
7.Extermination "extermination" because they don't believe their victims to be human."
8.Denial "The perpetrators... deny that they committed any crimes..."

Fase 1 en 2 zijn we al gepasseerd. Zoals in de OT te lezen is zijn veel mensen ook al in fase 3 en 5.

In fase 7 gaan de gaskamers open.
Direct daaronder plaatste Lemmeb dit:
quote:
Ah, jij bedoelt vast dat we binnenkort 100 euro kunnen vangen voor elke homofiel en elke jood die we aangeven bij de vijfde colonne van de geitenneukers. En het dubbele voor een homofiele jood natuurlijk.
Ik bedoel, kom op, is mijn reactie dan geen schot voor open doel?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:37:06 #300
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35199902
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
Voor mensen zonder hersens en fatsoen idd.
Met meer hersens dan de gemiddelde linkse antisemiet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')