Zijn reactie is ook niet het toppunt van netheid inderdaad. Puur om die reden zou ik het weg kunnen halen, maar zoals ik al zei is het voor mij klaar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:06 schreef Speth het volgende:
[..]
Mja, als je zijn manier van posten ziet snap je ook wel waarom ik om een ban vroeg, zijn taalgebruik is bovendien heel wat beledigender dan het mijne.
Maar goed, je kan het laten staan, not like I care, maar wel een merkwaardige keuze.
Voor mij ook.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zijn reactie is ook niet het toppunt van netheid inderdaad. Puur om die reden zou ik het weg kunnen halen, maar zoals ik al zei is het voor mij klaar.
over dat atheisme , dat sloeg niet enkel op mohammed maar in die tijd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het enige waar we een flink pittige discussie hadden was die van atheïst of niet.
Ikzelf vind het een boeiende discussie, maar helaas ben je tot nu toe met geen enkele bron gekomen, terwijl ik wel met bronnen ben gekomen, dat vind ik best jammer.
Want je zegt zelf dat je "wel weet waar je over praat", helaas is dat in een discussie geen geldige bron, hoeveel je ook leest.
Mijn bronnen staan gewoon rotsvast, dat jij deze "negeert" en "ontwijkt" (bij wijze van) me voor dom verklaart en zelf niet met bronnen komt, stoot me tegen het zere been, vandaar mijn gepikeerde reacties.
Ik had gehoop die discussie verder te zetten, maar een discussie bestaat uit minimaal 2 personen.
thanks, je mag verder in het oudste topic.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:16 schreef Vhiper het volgende:
We hebben al een topic over Kalou, is dit niet een beetje dubbel?
Moet salomon Kalou ook niet uitgezet worden
Wat bedoel je nu precies?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef Lemmeb het volgende:
De eeuwige jood.
Graag deleten, bovenstaande post. Floripas insinueert hier het één en ander aangaande mijn persoonlijkheid, dat echter volledig uit de lucht gegrepen is. Een drogreden van de eerste orde, om meerdere redenen.
Een andere moderator graag, niet dit gecorrumpeerde gedrocht.quote:
Merciquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
thanks, je mag verder in het oudste topic.
Ok, ik zal Lord_Vetinari even roepen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een andere moderator graag, niet dit gecorrumpeerde gedrocht.
Nee, dat is van hetzelfde laken een pak. Doe maar één van de andere POL-mods, maakt niet uit wie zolang jij het maar niet bent, dat lijkt me het meest voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ok, ik zal Lord_Vetinari even roepen.
Met het risico om voor "gecorrumpeerd gedrocht" of "ijdel" uitgemaakt te worden zeg ik dat het feit dat iemand een drogreden post geen reden is om die post te verwijderen. Eerder verlangt zoiets een weerwoord... als je daar nog behoefte aan hebt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een andere moderator graag, niet dit gecorrumpeerde gedrocht.
Zeker wel. Dit is geen normale drogreden, maar op een hele smerige manier op de man spelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Met het risico om voor "gecorrumpeerd gedrocht" of "ijdel" uitgemaakt te worden zeg ik dat het feit dat iemand een drogreden post geen reden is om die post te verwijderen.
Ah ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zeker wel. Dit is geen normale drogreden, maar op een hele smerige manier op de man spelen.
Tanx!quote:
Ok, dan haal ik die ook weg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tanx!
/edit Ik had inmiddels ook al wat gepost om Floripas naar haar motieven te vragen, da's dus die laatste weggehaalde post.
Mijn excuses daarvoor, maar dan moet hij m'n klacht maar serieus nemen. Ik leg in m'n eerste post hier toch duidelijk en in nette bewoordingen uit wat er mis is met die post van Floripas. Ik schreef letterlijk:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ok, dan haal ik die ook weg.
Graag gedaan verder, maar ga in het vervolg svp niet ook zelf op de man spelen richting SK. Dat is nergens voor nodig..
Ik acht de ervaren Sidekick slim genoeg om daar zelf kaas van te maken, of om in elk geval met een gerichtere tegenvraag te komen. Dat hij vervolgens reageert met:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef Lemmeb het volgende:
De eeuwige jood.
Graag deleten, bovenstaande post. Floripas insinueert hier het één en ander aangaande mijn persoonlijkheid, dat echter volledig uit de lucht gegrepen is. Een drogreden van de eerste orde, om meerdere redenen.
doet hij in mijn ogen alleen maar om me het bloed onder de nagels vandaan te halen.quote:
Flauwe toeschrijving Lemmeb. Alleen zeggen dat iets een persoonlijke aanval is, is natuurlijk niet een uitleg. Vandaar mijn vraag, want ik begreep de bedoeling van de post van Floripas niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:10 schreef Lemmeb het volgende:
Ik acht de ervaren Sidekick slim genoeg om daar zelf kaas van te maken, of om in elk geval met een gerichtere tegenvraag te komen. Dat hij vervolgens reageert met:
[..]
doet hij in mijn ogen alleen maar om me het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Da's geen toeschrijving maar een mening gebaseerd op mijn eerdere ervaringen met jou. Die twee moet je goed uit elkaar houden, ik gebruik niet voor niks de woorden 'acht' en 'in mijn ogen'.quote:
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Alleen zeggen dat iets een persoonlijke aanval is, is natuurlijk niet een uitleg. Vandaar mijn vraag, want ik begreep de bedoeling van de post van Floripas niet.
Ik ben een jaar verder, en jij?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's geen toeschrijving maar een mening gebaseerd op mijn eerdere ervaringen met jou.
Dat maakt niets uit. Als ik schrijf "In mijn ogen ben jij een dikke mongool en een NSB'er" dan kan je dat ook niet afdoen als 'gewoon een mening'.quote:Die twee moet je goed uit elkaar houden, ik gebruik niet voor niks de woorden 'acht' en 'in mijn ogen'.
Ik koos de makkelijkste weg.quote:[..]
Ik geloof er helemaal niks van.
Overigens, als jij de precieze bedoeling wilt weten van de post van Floripas, dan moet je bij Floripas wezen en niet bij mij. Ik heb daar slechts mijn ideeën over, en ik kan slechts van jullie als moderators verwachten dat jullie die toetsen aan jullie eigen ideeën daarover.
Dat zou ik dan wel hebben gezegd.quote:Mits jij eerder van mening was dat Floripas met die post iets héél onschuldigs bedoelde, en dat er helemaal geen sprake was van een verdachtmaking aan mijn adres, had dat dan gewoon gezegd.
Ik pas net een half jaar. Je liet mij eind juli bannen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:08 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben een jaar verder, en jij?
Wat mij betreft wel. Dit is gewoon een poging tot flamen door middel van het opvoeren van een potentieel beledigende, op zichzelf staande mening. En daar heb ik verder geen enkele boodschap aan noch moeite mee, dat moeten mensen vooral doen.quote:Dat maakt niets uit. Als ik schrijf "In mijn ogen ben jij een dikke mongool en een NSB'er" dan kan je dat ook niet afdoen als 'gewoon een mening'.
Ten tijde van Mohammed bestond het Christendom en dus het Monotheïsme al ruim 500 jaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
over dat atheisme , dat sloeg niet enkel op mohammed maar in die tijd.
ik lees erg veel en ik maak niet altijd bookmarks van alles wat ik lees
ik ben erg geinterreseerd in de sumerische beschaving en haar goden die de basis van alle beschavingen en goden zijn.
deze zijn overgegaan op de babylonische beschaving etc.
het was in den zogenaamde beginne *normaal* meerdere goden te vereren, waarschijnlijk daarom is in 1 god atheisme omdat het gelijk staat aan niet het zogenaamde juiste geloof aan hangen,
oftewel de andere goden ontkende.
snap je?
op die manier heb ik het gelezen.
het hete dus wel degelijk atheisme maar waar ik het las kan ik zo niet vinden.
in deze tijd zijn de geaccepteerde geloven maar 1 god, vandaar ook dat nu in 0 goden geloven atheisme is.
het ontkennen van god dus.
vroeger het ontkennen van *goden*.
als je het zo fascinerend vindt, dan mag je er wat mij betreft zelfs een topic voor openenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ten tijde van Mohammed bestond het Christendom en dus het Monotheïsme al ruim 500 jaar.
Het aanbidden van maar één god was toen dus al "normaal" en werd niet als atheïsme gezien.
Maar zodra je je bron(nen) hebt gevonden hoor ik het graag, vind dit een facinerend onderwerp.
Lemmeb, ik weet niet eens wie jij bent.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef Lemmeb het volgende:
De eeuwige jood.
Zo kwam het totaal niet over, zeker niet na het "dehumanisering = moord"-topic en gezien de toevoeging: "Overcomes the normal human revulsion against murder."quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef Floripas het volgende:
Jeetje, wat is dit uit de hand gelopen. Ik bedoelde het niet grof, ik bedoelde alleen te zeggen dat ik 'geitenneukers' dehumanisering vond.
Wat is daar persoonlijk aan? Wie het weet mag het me uitleggen, want ik begrijp het kwaad ervan niet.
Dat was een copy-paste uit het rijtje daarboven! Dat heb ik niet zelf toegevoegd...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zo kwam het totaal niet over, zeker niet na het "dehumanisering = moord"-topic en gezien de toevoeging: "Overcomes the normal human revulsion against murder."
Maar goed, bij deze heb je dat rechtgezet.
Wat een onzin. Geitenneukers zijn geitenneukers, soort homo sapiens. Punt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Je hebt gelijk Floripas met je opmerking over geitenneukers en dehumanisering.
Ik vind het discussievervuiling, om moslims per definitie aan te duiden als 'geitenneukers'. Daarbij vind ik het ook een stap richting dehumanisering.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Je hebt gelijk Floripas met je opmerking over geitenneukers en dehumanisering.
Leg uit?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Geitenneukers zijn geitenneukers, soort homo sapiens. Punt.
Ach je bent weer terugquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je hebt het toegevoegd alsof dat hetgeen was wat je er van vond. Het wordt erg lastig het anders op te vatten als je het zo plaatst.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat was een copy-paste uit het rijtje daarboven! Dat heb ik niet zelf toegevoegd...
Maar het is geen synoniem voor moslims en dus onbruikbaar en onzinnig in een dergelijke discussie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ha, de laffe zak is ook weer van de partij.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:27 schreef du_ke het volgende:
Ach je bent weer terug. Kon je toch geen afstand doen van het pedofielen en kinderenforum?
Het is een synoniem voor moslims geworden, net als haathut voor moskee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:27 schreef SCH het volgende:
Maar het is geen synoniem voor moslims en dus onbruikbaar en onzinnig in een dergelijke discussie.
Zeker net terug van een trainingskamp in Marokko.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ha, de laffe zak is ook weer van de partij.
Enkel voor primitieve mensen en holbewoners.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is een synoniem voor moslims geworden, net als haathut voor moskee.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:27 schreef PJORourke het volgende:
Het is geen dehumanisering. Met geitenneuker wordt "primitief mens" bedoeld, AKA holbewoner. Niet iedereen gedraagt zich als Marcel van Dam.
Voor mensen zonder hersens en fatsoen idd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is een synoniem voor moslims geworden, net als haathut voor moskee.
Wat doe je ontwijkend?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je hebt het toegevoegd alsof dat hetgeen was wat je er van vond. Het wordt erg lastig het anders op te vatten als je het zo plaatst.
Een holbewoner is een primitief mens. Kan dus nooit dehumanisering zijn. Ben jij nou echt zo dom?quote:
Bij deze. SCH, u zijt gegroet!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
Doe je de groeten aan je mededelinquenten in dat TBS-forum
Neen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je hebt het toegevoegd alsof dat hetgeen was wat je er van vond. Het wordt erg lastig het anders op te vatten als je het zo plaatst.
Direct daaronder plaatste Lemmeb dit:quote:Dit was het rijtje:
Stage Characteristics
1.Classification People are divided into "us and them".
2.Symbolization "Combined with hatred, symbols are forced upon members of groups..."
3.Dehumanization "Overcomes the normal human revulsion against murder."
4.Organization "Genocide is always organized...Units are formed"
5.Polarization "Hate groups broadcast polarizing propaganda..."
6.Identification "Victims are identified by their ethnic or religious identity..."
7.Extermination "extermination" because they don't believe their victims to be human."
8.Denial "The perpetrators... deny that they committed any crimes..."
Fase 1 en 2 zijn we al gepasseerd. Zoals in de OT te lezen is zijn veel mensen ook al in fase 3 en 5.
In fase 7 gaan de gaskamers open.
Ik bedoel, kom op, is mijn reactie dan geen schot voor open doel?quote:Ah, jij bedoelt vast dat we binnenkort 100 euro kunnen vangen voor elke homofiel en elke jood die we aangeven bij de vijfde colonne van de geitenneukers. En het dubbele voor een homofiele jood natuurlijk.
Met meer hersens dan de gemiddelde linkse antisemiet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
Voor mensen zonder hersens en fatsoen idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |