Als Nina dat nou is deedquote:Op maandag 20 februari 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Morris die z'n halve borsten laat zien.
Wat is je favoriete voedsel? Doperwtjes soms?quote:
17 en ik ben 20. Kan dus makkelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 20:20 schreef Zhenar het volgende:
Dudes... hoe oud is die Nina (actrice) precies?!![]()
Kijk goed man, ze heeft grotere wallen onder der ogen dan Laura.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:21 schreef the_hunter het volgende:
[..]
17 en ik ben 20. Kan dus makkelijk![]()
quote:
Ja vindt je het gek als je s'avonds de slet uit hangt in de locale discotheek.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk goed man, ze heeft grotere wallen onder der ogen dan Laura.
Zal dan wel aan mij liggen, maar ik vind het echt een mooi meisjequote:Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk goed man, ze heeft grotere wallen onder der ogen dan Laura.
Lelijk is anders, maar haar arrogantie maakt haar vrij lelijk. En qua uiterlijk echt niet bijzonder, van die anorexia-armpjes. Ga eens de stad in!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:31 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Zal dan wel aan mij liggen, maar ik vind het echt een mooi meisje![]()
Kom ik dan mensen tegen als die ex van je? Nou, dan blijf ik liever tv kijkenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Lelijk is anders, maar haar arrogantie maakt haar vrij lelijk. En qua uiterlijk echt niet bijzonder, van die anorexia-armpjes. Ga eens de stad in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |