Als Nina dat nou is deedquote:Op maandag 20 februari 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Morris die z'n halve borsten laat zien.
Wat is je favoriete voedsel? Doperwtjes soms?quote:
17 en ik ben 20. Kan dus makkelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 20:20 schreef Zhenar het volgende:
Dudes... hoe oud is die Nina (actrice) precies?!![]()
Kijk goed man, ze heeft grotere wallen onder der ogen dan Laura.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:21 schreef the_hunter het volgende:
[..]
17 en ik ben 20. Kan dus makkelijk![]()
quote:
Ja vindt je het gek als je s'avonds de slet uit hangt in de locale discotheek.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk goed man, ze heeft grotere wallen onder der ogen dan Laura.
Zal dan wel aan mij liggen, maar ik vind het echt een mooi meisjequote:Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk goed man, ze heeft grotere wallen onder der ogen dan Laura.
Lelijk is anders, maar haar arrogantie maakt haar vrij lelijk. En qua uiterlijk echt niet bijzonder, van die anorexia-armpjes. Ga eens de stad in!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:31 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Zal dan wel aan mij liggen, maar ik vind het echt een mooi meisje![]()
Kom ik dan mensen tegen als die ex van je? Nou, dan blijf ik liever tv kijkenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Lelijk is anders, maar haar arrogantie maakt haar vrij lelijk. En qua uiterlijk echt niet bijzonder, van die anorexia-armpjes. Ga eens de stad in!
quote:
Dat was um inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef Cheesecake het volgende:
Die taxichauffeur...ben ik nou gek, of was dat Dirk Scheringa?
Arrogantie is heerlijk. Vooral als er onder de schijnbare arrogantie een klein hartje schuild.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Lelijk is anders, maar haar arrogantie maakt haar vrij lelijk. En qua uiterlijk echt niet bijzonder, van die anorexia-armpjes. Ga eens de stad in!
Jaquote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef Cheesecake het volgende:
Die taxichauffeur...ben ik nou gek, of was dat Dirk Scheringa?
Prachtige cliff trouwens![]()
![]()
Ik ben eerder benieuwd naar Janine's reactie.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:56 schreef T1andonly het volgende:
Ludo denkt Fos te slim af te zijn, maar Fos die naait Ludo gewoon
Ik hoop dat Ludo terugslaat
Ik ookquote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd naar Janine's reactie.
Komt er zo'n ober aan met steuteltje en condoom op een schoteltje.quote:
De bruidssuite is gereed, meneer Fischer.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Komt er zo'n ober aan met steuteltje en condoom op een schoteltje.
Als ik ooit een persiflage ga maken op gtst, huur ik jou inquote:Op maandag 20 februari 2006 22:16 schreef JohnDDD het volgende:
Ik denk dat Janine met Fos zoenend naar de kamer gaat waar Ludo al wacht en dat ze dan heftig vrijend het bed op vallen terwijl Ludo vlak naast het bed verbaasd staat toe te kijken.
Iddquote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef Gizmo112 het volgende:
Wat doet die Scheringa daar in godesnaam...
thanksquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ik ooit een persiflage ga maken op gtst, huur ik jou in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |